Új hozzászólás Aktív témák
-
Areturus
tag
Az UE3 a maga idejében rendkívül jónak számított. Rengeteg játék is épült rá. A 4-ről ez ma már csak nyögvenyelősen mondható el.
cskamacska A videó remekül szemlélteti a PC-hez képest medium közeli beállításokat és a csökkentett felbontást. Azonnal szembeötlő, hogy erősen visszavették még a sky quality, ground clutter, és mesh of level opciókat is amiket a PC-s verzióban csúszkákon állíthatunk. Emellett a tárgyak és növényzet szétesését, rombolását sem hozták át PC-ből. Ennek ellenére örülök egyáltalán, hogy fut XB1-n és bár kompromisszumosan, de egy középkategóriás PC-s szintű ARK grafikát képes futtatni.
-
haxiboy
veterán
válasz
cskamacska
#7
üzenetére
Olyan szép...igazi next gen feeling

-
cskamacska
addikt
Az hogy fut egy dolog, de hova?
Ark: Survival Evolved – PC vs. Xbox One Graphics ComparisonMit is mondott a döglött róka? Trágya PC portok.

-
-
Areturus
tag
Igen, maga a játék alapkoncepciója érdekes és egyedi de a megvalósítás sajnos hagy kívánnivalót maga után. A probléma viszont sokoldalú.
Egyrészt a Studio Wildcard-od Jesse Rapczak nemrég alapította, ez az első játékuk és még nincs sok tapasztalatuk a sandbox survival játékokkal kapcsolatban. Bár meg kell hagyani borzasztó lelkesek. Sajnos ők is beleestek a legtöbb fiatal stúdiót érintő hibába, túl sokat akartak túl rövid idő alatt. A játék fejlesztését 2014 októberében kezdték meg, a korai hozzáférésű verziót pedig mindössze kilenc hónap múlva tették közzé steamen. Jesse azt nyilatkozta, hogy a játék 80%-ban kész, azonban ezzel lehetne vitatkozni. 100-nál több tervezett lényt helyeztek előtérbe, amiből a játékban most még csak 50db van, dosszié formályában pedig még 36db-ot adnak majd ki, a megjelenésig viszont már csak fél év van hátra. Szvsz a megjelenési időpontot is el lesz majd halasztva.
A grafikai és művészi megvalósítás szépnek mondható, (bár a Battlefront, Ryse, és Ordertől messze áll még, de ez a motor hibája) azonban pont a rövid fejlesztési időnek köszönhetően nincs elég idejük a játékot normálisan optimalizálni ezért kell neki borzasztóan erős VGA. Igyekeznek mert hetente jön ki újabb frissítés és tartalom de ez nem elég, így most folyamatosan butítják a grafikát. Legutoljára a LOD-ot állították aggresszívebbre így most érezhetően több a popup a környezetben.
Az UE4 motor is okolható a problémákért, szvsz borzalmas döntés volt. A fejlesztők nyilatkozata szerint folyamatosan menedzselik a motort, az UE főverzióiból állandóan vesznek át kódokat, legutóbb a 4.10-ből vettek át nem is keveset. Azonban sokkal jobban jártak volna egy modernebb motorral ami már fel van készítve az alacsony elérésű apikra, pl Frostbite vagy Cryengine. Alapvetően a vegetáció miatt rengeteg drawcall terheli a rendszert, amit viszont egy alacsony elérésű apival és egy erre felkészített motorral könnyen kezelhető lenne. Másrészt az UE fényévekkel le van maradva technológiai szinten az előbb említett két motortól. Ahogy Abur már írta az UE4 struktúrálisan nincs még felkészítve az alacsony elérésre, így a DX12-t hiába fogják bevezetni a játékba túl sok előnyét nem fogjuk érezni.
Xboxon pedig ahogy néztem csökkentett felbontással, (talán 900p) és a PC-ből medium/high közötti beállításokat kapott. Kezdetnek egyáltalán nem rossz, szerintem lesz még jobb is később. A konzol erőforrásaihoz képest pedig egész simán fut már látható, hogy kevesebb probléma van vele mint PC-n.
Konzekvenciaképpen a megjelenést követően a játékmenet és játékélmény egyedi lesz, sok embernek tetszeni fog az újdonság erejével a piacon. Mint azt látjuk az előrendelési számokból, már most van egy egész nagy közönsége a játéknak pedig még csak korai hozzáférésű. Technológiai és grafikai megvalósítás tekintetében pedig a még elmegy kategóriába fog tartozni. Szépnek szép, de láttunk már szebbet. HW igénye pedig valószínűsíthető, hogy a megjelenés után is relatív nagy lesz. Erős VGA, és moderáltan erős, (egy szálon) négymagos CPU kell majd hozzá.
-
haxiboy
veterán
Az a gond hogy a PC-n a bika hardver...az ötlet jónak tűnt, de már az is túl összevissza "10 éveseknek való baromság", ráadásul mondhatom hogy nem értenek a programozáshoz? Mert ilyen rosszul még a GTA4 sem fut

Xboxon meg fix a hardver, na ha itt sem képesek normálisan megírni akkor szerintem menjenek el weblapokat fejleszteni vagy nem tudom... vagy csináljanak filmeket ott nem szükséges realtime renderelni

-
haxiboy
veterán
Xboxon legalább normálisan fut?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen NAS-t vegyek?
- Metal topik
- Gamescom 2025 - Az összes bejelentés egy helyen
- Milyen légkondit a lakásba?
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Elektromos autók - motorok
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Részesedést vásárol az Intelben a Softbank
- Call of Duty: Black Ops 7
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Önerő nélkül is. Részletfizetés .Bankmentes. Lenovo Legion 5 Gamer Laptop
- Akció! Gigabyte Vision Z590 D Wi-Fi Alaplap! LGA 1200!
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB AEROCOOL Aero One Frost 700W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest


