Új hozzászólás Aktív témák
-
BonFire
veterán
„Talán akkor lesz az igazi, amikor a feltöltés robotizált lesz, úgy mint pl. egyre több patikában, csak ez boltban neccesebb, ahol a vásárló járja a sorokat.”
Arról nem beszélve, hogy az önkiszolgáló vásárló elvesz valamit valahonnan, aztán gondol egyet, és lerakja a boltban random helyre, mert nem tudja a két terméket megkülönböztetni egymástól, aztán nekem, az eladónak kell észrevenni, hogy két cikk össze van keveredve, mert ha nem vesszük észre, más cikként szerepel a számlán, elmászik a készlet, egyiken plusz, másikon hiány keletkezik, ráadásul a két termék árban is eltérhet egymástól, ami anyagi veszteséget is produkál.
A zombi vásárlóktól semmilyen technika nem véd. És pl egy barkácsboltban nem minden terméken van EAN kód, pl az ömlesztett vasárun, faárun, csavarokon. A 3,5x35-ös facsavart simán visszarakják a 3,5x40-esek közé, aztán ember legyen a talpán, aki kiszolgál és kiszúrja 200 db esetén, hogy van benne 12 db nem odaillő. Csak a mérleg nem fog jól számolni, mert a két apróság tömege eltér, így a darabszám is rossz lesz. Aztán leltárnál, fél évvel később már a kutya se fogja tudni megmondani, mikor és hol mászott el a készlet.
Szupermarketben ugyanez igaz. A tojásokat besorolják S, M, L, és XL kategóriába, de ettől még nincs két egyforma tömegű köztük. Ha a polcok precíziós mérlegek is egyben, az csak a tök egyforma áruk kihelyezésére alkalmas.
A klasszikus pénztárosok pedig már nem léteznek a szupermarketekben. Mindenkinek tudnia kell kasszázni, és amikor nincs tömeg, mást csinálnak. Pl árut töltenek fel, polcokat rendeznek, árcímkéket ellenőriznek, cserélnek, pakolnak stb.
-
BonFire
veterán
-
arnyekxxx
veterán
ezek szerint nem egy környéken vásárolunk esetleg nem egy időpontban.Nem mondom, hogy nem lehet olyan, hogy a szalagos előbb végez mint az automatás de hogy én ilyet még soha nem láttam az tény. Mifelénk az átlagember akkor merészkedik az automata kasszákhoz ha a szalagosnál már végeláthatatlan sorok vannak. Vagy még akkor sem és beáll inkább 20.-nak.
-
Hieronymus
veterán
válasz
Rodi 4.80 #61 üzenetére
Nem tesco.
Azt vettem észre, hogy az automata és személyzettel kiszolgáló pénztár, IQ teszt szerepét tölti be,
Felénk mind a két megoldás esetében automatának kell fizetni. A kiszolgálós pénztáraknál a fizető automatánál ki van írva. Ne tépje le a nyugtát, kiadja a gép önmagától. Az önkiszolgáló pénztáraknál nem kellett kiírni.Közelünkben van Penny. Rendszeresen egy pénztár üzemel a két darab önkiszolgáló pénztár mellett.
A legtöbb ember inkább kivárja a sorát és nem használja az automatákat. -
Postas99
őstag
válasz
arnyekxxx #58 üzenetére
[Amikor a valóság szembe ko:p]
[A másik] Javaslom a hozzászólás nélküli és egyéb értékelhetetlen 4-5* értékeléseket fenntartással kezelni, majd megnézni a maradékot. Lehangoló. mindkét esetben ...
És ez Pestmegye... majdhogynem BP széle.... -
arnyekxxx
veterán
Meg van amikor nincs
Fehér holló is van de azért nem az a jellemző.vagy sokkal hosszabb a sor az automata pénztáraknál.
Ez az amivel én még soha nem találkoztam. Mármint, hogy összességében hosszabb lenne a sor az automatánál. Ha a szalagnál állnak öten az 5 vásárló egymás utáni kasszázása, ha tizen állnak egy 5 automatás hely előtt akkor az 2 emberé. És szalaghoz szeretnek a nagybevásárlással beállni akár számlaigénnyel, mig az automatához gyakrabban állnak be pár cuccal ami miatt eleve gyorsabb.
-
Hi!King
őstag
válasz
arnyekxxx #52 üzenetére
Összességében gyorsabb, de egyéni szemszögből nézve nem minden esetben, én mindig azt választom, ami gyorsabbnak tűnik, és ez az esetek többségében ez az automata pénztár, de van hogy nem. Egyetlen automata pénztár egyébként az esetek többségében lassabb, mint egyetlen emberes pénztár, le is írtam miért, de nyilván ez önmagában irreleváns.
"De van."
Meg van amikor nincs, vagy sokkal hosszabb a sor az automata pénztáraknál.
-
#86564352
törölt tag
Ennek a marketingesek nem örülnének, hiszen azért rendezgetik át folyton a dolgokat, hogy mászkálj és vegyél mást is.
Már annak is örülnék ha az önkiszolgáló kasszák normálisak lennének. Minden boltban más típus van, a pakolj ide-oda módszertől a falra mászok, a tömegellenőrzés se túl jó módszer.
Jobb a pénztáros leolvas, én pakolok közben hagyományos módszer, ha kevés cucc rögtön táskába, ha sok vissza a kocsiba. Legyen bekamerázva az automata kassza rész rendesen, de akkor a kosárból egy csippantás a cucc és rakhassam rögtön szatyorba, sörhöz ne kelljen embert hívni és egyebek. Egyik boltban a pénztáros mérlegel, másikban neked kell a zöldséges részen. Intersparban szőlő rekeszére kiírva majd mérlegen 45 a kód, jó de a mérlegen nem írhatom be gyorsan 45, hanem válasszam ki a képes menüből gyümölcs, szőlő, azon belül olasz szőlő 45-össel ott van. Felesleges lépések. A matricát akkora lendülettel adta a gép, hogy elrepült. Szerencsére elkaptam és nem esett ragadós felével padlóra, hogy kezdhessem újra.A kézi csipogós, telefonnal vonalkód olvasás vásárlás közben se rossz módszer, bár félek itt ügyeskedés menne és sokkal több ellenőrzés, ami normális vásárlónak kellemetlen élmény. A végén egy csokira is lopásgátlót tennének? Azért a Tesco terjeszti ezt a scan &shop módszert is, de én a második ellenőrzésre kerülés után hanyagolnám ezt. Hogy vásárlás közben bent 4K kamerával lesik minden mozdulatom, az nem érdekelne és akkor a bolt is nyugodt tényleg vásárló vagyok.
Régen a dm-ben követette az embert a bizti, tök kellemetlen volt úgy nézegetni. Aztán változtattak, bizti helyett kamerák és most meg annyira lazák néha nincs is a kasszában senki, csak a hangjelzés vevők várják az eladót. Jobb így. Rossmannban még mindig van sétálgató bizti, ott meg újabban a kasszánál tukmálnak még szórólappal és vegyél Old Spice tusfürdőt.
Aldiban idegesít csúcsidőben is max. két kassza nyitva a négyből. Pedig ha jó helyen van az üzlet, sokan csak a péksütis részleg miatt szaladnak be két dologért uzsonnára, vagy egy jégkrémért, üdítőért, kávéért, viszont állhatnak együtt a heti nagybevásárlást intézőkkel.
Lidl régen jobb volt szerintem, mostanában folyton tologatják a raklapokat a tömegben, személyzetet befülesezték, magukban beszélnek. Nekem nagyon izé az egész: bejárat után rögtön a zöldséges és péksütis részt tették, sokan máris ott parkolnak le a félrefordított kocsikkal mert ott nincs kosár és máris torlódás. Beljebb a raklapokat kerülgetni. Kedvencem a megnyitjuk a négyes kasszát játék, sokan rohannak, de az ember még nem jön, általában jobb kitartani az eredeti sornál. Aldi előnye náluk van normális kézikosár is, bejáratnál kutyakaják így nem áll meg rögtön mindenki ott. Normál Sparban az automata részleg óta a rendes kasszákból gyakran csak egy nyitva, így az automatáknál feltorlódnak olyan emberek, akik iszonyú lassan csinálják vagy segítséget kell hívniuk és akkor az ügyeletes rohangál a csipogó gépek között.Nekem ilyesmi lenne élmény: idősáv amikor nincs tuctuc zene, van kézikosár, nem kérdeznek pontgyűjtés kártyát, hiszen ha lenne már adtam volna rögtön, 12 dolognál kevesebb gyorskassza, amíg a kasszás csipogtat én pakolok, köszi szia és már ott se vagyok.
-
arnyekxxx
veterán
A valami probléma legtöbbször a rutintalanságból fakad, a használó nem tudja mit kellene csinálnia. Nyilván van amikor nem látja a mérleg a 2g-os cuccot vagy a karvastagságú kigyóuborkát nem fogadja el de összességében gyorsabb az automata. Pár napja az aldiban vagy tiz percet szobrozott a sor mert a (nem kezdő) pénztáros a padlizsánt valami 3szor annyiba kerülő hasonló zőccségnek ütötte be és nem értették, hogy miért nem passzol az ár azzal amit a néni várt. Sajnos az aldiban (nálunk legalábbis) nincs automata kassza.
mert ha nem lenne egyik pénztárnál sem előtted senki
De van. -
Cathfaern
nagyúr
válasz
Cyberbeni #29 üzenetére
Nálunk Metroban van már új rendszer is, ahol elején fogsz egy kütyüt, azzal végigcsipogsz mindent ahogy berakod a kocsiba, végén az egész kocsit egyben csak rá kell tolni egy nagy mérlegre, és fizetni. Drasztikusan egyszerűbb és gyorsabb, mint a hagyományos kasszás fizetés, ahol ki kell pakolni a kocsiból mindent, meg vissza.
-
Hintalow
senior tag
Ha jól értem az elvet, akkor az levett árú pozíciójából állapítaná meg a vásárolt termékeket?
Hát ettől még sajnos szerintem nagyon távol vagyunk, a logisztikát gyökeresen át kellene alakítani, és patra pontosan mindig mindent oda feltölteni, ahová való.
Bár ez sem védene a vásárlók által levett, majd random máshová rakott termékek ellen, ezt nem tudom hogyan kezelnék.
Amúgy érdekes ötlet, kíváncsi vagyok rá, nekem az esetek nagy részében az automata kasszákkal sincs bajom, gyorsabb mint az élőerős megoldás. -
Hi!King
őstag
válasz
arnyekxxx #45 üzenetére
Én preferálom az automata pénztárat, ugyanakkor megjegyzem, szerintem nincs teljesen igazad, mert az automata pénztárnál sokszor gyakoribb az, hogy valami probléma van, mint az emberi pénztárnál. A legtöbb esetben a tömeg nem egyezik, mivel egyes termékeknél nagy a szórás. Persze ezzel együtt is sokkal kevesebb alkalmazottra van szükség egységnyi vásárlásnál, és azt is szeretem, hogy bár majdnem mindig kártyával fizetek, ha valamiért mégis van egy 20 ezresem, akkor nem mondja az automata, hogy kisebb nincs :-)
A vonalkód elhúzásával sem értek egyet teljesen, mert ha nem lenne egyik pénztárnál sem előtted senki, akkor az automata lassabb, mivel leolvasod, átpakolod, majd még a kocsiba pakolod*, míg emberes pénztárnál amíg a pénztáros leolvas, te már folyamatosan pakolod vissza.
Nekem egyébként a Decathlon megoldása tetszik legjobban, bár ott is találkoztam már problémával.
*Az Auchan automata pénztár nem játszik, ha az időd fontos, mert az áruházak mérete miatt nem spórolsz meg időt más hipermarketekhez képest
-
Hi!King
őstag
Spar az nagyon vegyes, de összességében CBA után Sparban találkoztam legtöbbször büdös és igénytelen hús, felvágott meg sajtpulttal, hivatalosan nem lejárt, de romlott áruval. Leginkább lakótelepi Spar szupermarketokkal van rossz tapasztalatom, de pl. Budapesten a Boráros téren lévő is kritikán aluli. Sok éve tényleg a Tesco volt a rosszabb, most már szerintem fordítva, ráadásul saját márkás termékekben a Tesco sokat javult, a Spar meg romlott.
-
Hi!King
őstag
Autópálya matricánál nincs kényelmi díj az online vásárlásnál. 3rd party kereskedők vannak, akiknek jó a SEO-ja és lehúznak. Pl. autopalyamatrica.hu, e-autopalyamatrica.hu, ezek nem a hivatalos helyek. A nemzetiutdij.hu a hivatalos, ott nincs kényelmi díj vagy extra jutalék, ugyanannyit fizetsz, mint ha benzinkúton vennéd.
A parkolással meg a kisebb baj az, hogy kényelmi díj van, a nagyobb baj az, hogy máig a Simple alkalmazással megy, ami egy nagy rakás szar, és akkor még enyhén fogalmaztam.
-
Hi!King
őstag
válasz
Hieronymus #20 üzenetére
A tömegellenőrzés már az automata kasszáknál is necces, a leggyakoribb hiba, amiért hívják a pénztárost. Ugyanis jópár olyan termék van, amelynek a tömegének viszonylag nagy a szórása, pl. darabos gyümölcsök, péksütemények.
De ha jól értem itt nincs szó arról, hogy a polcok érzékelik, ha leveszi a vásárló, hanem a kamera állapítja meg. Ami viszont biztosan rengeteget fog hibázni. A polcos érzékelős módszerhez meg teljesen át kellene alakítani a boltok polcait és annak a feltöltését, ettől a legtöbb szupermarket és hipermarket nagyon messze van, mert sokkal nagyobb precizitás kell. Talán akkor lesz az igazi, amikor a feltöltés robotizált lesz, úgy mint pl. egyre több patikában, csak ez boltban neccesebb, ahol a vásárló járja a sorokat.
-
arnyekxxx
veterán
a teszkós Scan & Shop kb ugyanezt tudja és ahhoz csak egy kézi leolvasó kell. Persze amiatt is ugyanúgy lehetne sírni, hogy a "vásárló végzi el a pénztáros munkáját".
-
arnyekxxx
veterán
válasz
Cyberbeni #29 üzenetére
Metro felénk nincs, arról nem tudok véleményt mondani, az auchanos tényleg a leggyorsabb a kétkocsis módszerrel de a többinél is hamarabb végzek mintha sorba kellene állni a szalagosnál. A lidlnél lehetne nagyobb a rakodó felület, ott nagybevásárlást nem érdemes automatában fizetni.
-
k-adi
nagyúr
válasz
Cyberbeni #29 üzenetére
"A Metroban viszont csak szívás volt nekem eddig, először ugye egy külön helyre pakolsz, ami méri a súlyt is, persze közben 3-4-szer oda kell hívni az ott dolgozót, hogy tolja tovább a folyamatot, mert valami megakadt. És a legvégén meg pakolhatsz mégegyszer vissza a kocsiba, mint a rendes kasszánál is."
Így van, a legnagyobb feltorlódás mindig a kasszáknál vannak. Legyen az hagyományos kasszás erzsi vagy önkiszolgáló kassza, mindegy
Itt pont az lenne a lényeg, hogy "nincs kassza", ergo a legnagyobb feltorlódási pontot iktatnák ki, ami hatalmas előny lenne.Egy olyan megoldást is el tudnék képzelni, ahol a polcon a termékek üveg mögött vannak és QR kódot kell leolvasni, ha venni akarsz (ekkor nyílik ki a "polc", amúgy meg csak 1 bemutató darab érhető el simán), mert "csak a kamerák" és a "súly mérése" alapján nem mindig adnak reális visszajelzést, főleg a kicsi és könnyű áruk esetén, így meg kb. magadnak scan-eled be a terméket, a kamerák+mérleg csak extra biztonság
-
k-adi
nagyúr
"Nem ezt a sz@r technológát kellene nyomni, hanem felkéne mosni a Tesco-ban, mert büdös van, kosz meg csótányok. Nem másnapos pékárut és penészes zörldséget kéne árulni csilliárdokért. Mondjuk itt a Spar is ugyanilyen."
A tescoban én is tapasztaltam már koszt, de Spar az általában rendezett volt bármelyik is mentem be valamiért, illetve az áruk minősége is ott a legjobb tapasztalatom szerint -
-
Cyberbeni
addikt
Áruháztól függően lehet kevesebb munka az önkiszolgáló, mint a rendes kassza.
Auchanban pl egyik kocsiból pakolsz át egy másikba és közben csippantasz, gyorsabban megvan, mint a rendes kassza és általában nincs sor, ami méginkább meggyorsítja.
A Metroban viszont csak szívás volt nekem eddig, először ugye egy külön helyre pakolsz, ami méri a súlyt is, persze közben 3-4-szer oda kell hívni az ott dolgozót, hogy tolja tovább a folyamatot, mert valami megakadt. És a legvégén meg pakolhatsz mégegyszer vissza a kocsiba, mint a rendes kasszánál is.
-
Glaz-dozfhut
őstag
Kasszás Erzsi felsír a hír hallatán.
-
adm
őstag
válasz
Hieronymus #20 üzenetére
pontosan, egy itthon széleskörben bemutatott kínai rendszer pl. mérleget épít minden polcba. a mérlegen fellépő csökkenést és a kamera képet kötik össze a beengedő kapun felvett személlyel. ha a helyére teszed vissza -> kiveszi a kosárból, ha máshova teszed -> benne marad és nem is akarnak bele menni abba hogy majd leteszed a kasszánál, mert nincs kassza. egy kiengedő kapu van ami kártya terhelés után kienged. ezzel a technológiával kb 40m2-es boltot lehet megoldani észszerű kereteken belül, de ezen a felületen csomagolt árut bomba biztosan kezel. hátránya hogy fel kell programozni minden polcon minden árut, minden kiszerelést minden szezonális kihelyezéssel. erre a 40m2-re a mérleges polcok+a szerver+kamerák euróban 6 számjegyű volt az ára és nem az elejéről. ez vagy nagyon nagy forgalmú de egész évben azonos kínálatú egységbe jó, vagy ha valakinek van 15-20 boltja egy városban és akkor 1-2 bolt személyzetével lehet egy komplett kis hálózatot üzemeltetni.
-
válasz
Hieronymus #20 üzenetére
Mivel nincs pénztár a vásárló elektronikus fizetési módot alkalmazhat kizárólag. Ez esetben a vásárlás automatikusan összekötődik egy bankszámlával.
Nem. Kártyás fizetésnél a bank egyáltalán nem oszt meg a kereskedővel személyes információkat, még csak a bankkártya számát se, nemhogy a hozzá tartozó bankszámla számát. -
Hieronymus
veterán
"... szkeptikus vagyok, hogy hogyan azonosíthatja, melyik magasságban levő polcról hány darabot vett le az illető. ..."
Ez nem probléma.
A polc érzékelheti, melyik tartóból, mennyit vett ki a vásárló. Ha mégsem akarja megvenni, akkor leadhatja a kijárat előtt azt, amit mégsem akar megvásárolni.
A legprimitívebb módszer. A bejáratnál megméred a vásárlót, a bevásárló kocsijával. A levett és nem visszaadott termékek súlyával megnövelt értéket kell mérni kilépéskor.
Ha nem stimmel, akkor valami gubanc keletkezett a vásárlás során. Könnyen ellenőrizhető. Legfeljebb egy apró ajándékkal lehet kárpótolni a vásárlót a kellemetlenségekért.#8 Taps "Nem vagyok benne biztos, hogy ez a kamerás módszer kiállja a GDPR próbáját, "
Nem gond. A pénztárnál mindenképpen készülne részletes lista a vásárlásról. Mivel nincs pénztár a vásárló elektronikus fizetési módot alkalmazhat kizárólag. Ez esetben a vásárlás automatikusan összekötődik egy bankszámlával.Nincs ebben semmi újdonság. A videókat nem lehet megtartani a tranzakció sikeres zárása után, például 24 órán túl.
-
szerintem "egy rakat" kameranal, meg "par" izmos szervernel azert egy kicsit tobb kell...
vsz soronkent kell "egy rakat kamera es egy par izmos szerver", es vzsz kell hozza meg egy keves hattertar is, hogy a visszaaelesek utolag is ellenorzhetok legyenek...
es itt raadasul nem a hagyomanyos 5 FPS-en rogzito 640x480-as felbontasu ipari kamerakrol van szo, hanem meterekrol QR olvasasra kepes magas FPS-sel dolgozo HD kamerekra (es az azt feldolgozo es tarolo szerverekre). -
Nem tűnik a konkrét HW-befektetés olyan nagynak (egy rakat kamera meg gondolom pár izmosabb szerver), a munkabér (és a munkaerőhiány) pedig Magyarországon is látható méretű (egyetlen ALDI-s pénztáros úgy saccra legalább évi hatmillióba kerül a cégnek és egyetlen kassza nyitvatartásához saccra három pénztáros kell (napi két műszak + hétvége + szabadság))
-
Postas99
őstag
Nincs munkás a pénztárban... erről beszélek, csak az a nyamvadt önkiszolgáló szar amihez sorbanállsz 20 percet. Kedvezmény nuku... a zöldséges részen rothadt szag van - tojás satöbbi- , friss zöldsgének nyoma sincs. Csak penészes van.. a pékáru kopog... csótány mászik..
-- És amikor jönnek az ünnepek a display-es f@szkalapok büszkén mutogatják Linkdin-en, hogy 6 kamionnyi Lindt csokoládét és egyéb nyalánkságot tesznek ki a csoda displaypultba... akkor ezzel szemben a "mi kiskoszosunkban" van egy 30cm széles 3 sorból álló csokimutatvány... --- szóval -- this is the reality... jahh és nem puruttyafalváról írok.
-
A Decathlonban volt egy köztes megoldás erre talán 2 éve már Budaörsön. Csak be kellett pakolni a cuccokat a kasszánál egy üregbe, és szépen felismert mindent egy gombnyomásra.
A Lidl mostani önkiszolgáló pénztáros megoldása kifejezetten lassú, ha sok terméket vásárolsz. Nem vagyok benne biztos, hogy ez a kamerás módszer kiállja a GDPR próbáját, de az irány mindenképpen jó.
#6Postas99
Úgy állj hozzá, hogyha megvalósul ez a megoldás, akkor a munkás a pénztárazás helyett végre a felmosásra koncentrálhat. -
dtracer
tag
Én láttam közelről Magyarországon céget, ahol ilyen technológiával foglalkoztak. Elég sok áruházlánc használja is már aktívan, csak éppen a vásárlók mozgásmintázatának követésére, statisztikák készítésére. Láttam is egy ilyen kamera képét, és szkeptikus vagyok, hogy hogyan azonosíthatja, melyik magasságban levő polcról hány darabot vett le az illető. Fentről, egy mennyezetre szerelt kamerából. Már csak azért is, mert néha magukat az embereket sem ismeri fel.
-
Postas99
őstag
Olvastam a cikket és pont ezért van bennem ellenvetés. A pics@ akiről a video készült pont mutatja, hogy levontak tőle olyan terméket amit meg sem vett. Nahh ennyire sz@r ez a technológia.
Mondom nem ebbe kéne invesztálni, hanem FELKÉNE MOSNI A ROTHADT SZÉTFOLYT TOJÁST! CSÓTÁNYCSAPDA satöbbi.. utána lehet bármiben is gondolkodni... -
totron
addikt
Ahogy én kivettem a szövegből ebben nincs kötelezvény, korlát, a rendszer van érted. Az adatbiztonság mondjuk nem tudom hogy alakul.
Ahol alkalmazzák, az angoloknál mondjuk csökkentek érdemben a sorok? Igazi fejlődés, ha igen.
kcsa, ugyan-ugyan, visszasírod te még az asszonyi 5x-i kerülést majd ha a SkyNet válogatja számodra opciómentesen össze az egyeneledelt.
-
Amikor sorbanállok 20 percet a legyen ön is pénztáros előtt, mert egy nyamvadt kasszás sincs aki kiszolgáljon
ill.
Ne korlátozzon semmilyen algoritmus, meg ne mondja meg, hogy egy akkus fúrót hány percig nézegetek
Most komolyan, tényleg SENKINEK nem sikerült elolvasni a cikket, mielőtt kommentálna?
Ez arról szól, hogy egyáltalán nem kell a pénztárral vacakolni, a kamerák azt nézik, hogy mit pakolsz el, tehát nem kell a kasszánál sorakozni. Bemész, belerakod a saját táskádba, ami kell, kimész, a rendszer meg levonja az összeget a kártyádról, ennyi.Az Amazon ilyen boltja videón (odatekertem, ahol a "kasszás" rész van): [link]
-
Postas99
őstag
Nem ezt a sz@r technológát kellene nyomni, hanem felkéne mosni a Tesco-ban, mert büdös van, kosz meg csótányok. Nem másnapos pékárut és penészes zörldséget kéne árulni csilliárdokért. Mondjuk itt a Spar is ugyanilyen.
Amikor sorbanállok 20 percet a legyen ön is pénztáros előtt, mert egy nyamvadt kasszás sincs aki kiszolgáljon, mert mindenki csak röhög az ügyfélszolgálati pultban, akkor nem hiszem hogy ez menti meg ezt az áruház láncon és emeli a magasba, hogy mekkora élmény itt a vásárlás. -
user12
őstag
Én ritkán megyek nagyobb boltba, de akkor szeretek nézelődni. Ne korlátozzon semmilyen algoritmus, meg ne mondja meg, hogy egy akkus fúrót hány percig nézegetek
-
kcsa
veterán
Ráküldenék a nyomkövető kamerákat és algoritmusokat a feleségemre aztán aznapra be is zárhat a bolt, system overload
. Minden alkalommal nyígok hogy miért kell ötször körbesétálni azt a k.. rohadt boltot, amikor a belépés előtt átgondolt (felírtra már gondolni sem merek) vásárlói listával egy körrel elintézhető lenne az egész
Új hozzászólás Aktív témák
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Revolut
- Sorozatok
- Mafia: The Old Country teszt
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Magisk
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- ÚJ Nvidia RTX 5060/TI 8-16Gb GDDR7 DLSS4.0 Ryzen 7 5800X 16x4.7Ghz/32GB/512Gb/1TB M SSD/2ÉV gamer PC
- ÚJ Nvidia RTX 3080 10Gb GDDR6x Ryzen 7 5800X 16x4.7Ghz/32GB/512Gb Nvme SSD/2ÉV gamer PC
- Szép! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Hordozható Laptop Ultrabook 14" -50% i5-1145G7 16/512 Iris Xe FHD
- Eladó PC i7 8700, 16 GB RAM, GTX 1060, 460 GB SSD
- Szép! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Hordozható Laptop Ultrabook 14" -55% i5-1145G7 32/512 Iris Xe FHD
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3005
- LG NanoCell 43" NANO76 4K TV HDR Smart (108 cm)csere is érdekel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Plus Black Használt, karcmentes 256 GB tárhely 3 hónap garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest