Új hozzászólás Aktív témák
-
Kinder
senior tag
válasz
Schuler888 #32 üzenetére
Nekem Tesla Model 3 P van.
Erre szoftveres frissítés kb havonta jön ki, tehát kis kompromisszummal az első 2018-as modellek is naprakészek.
Hardveresen már nem annyira, mert pl 2019.04. volt egy nagyobb frissítés, a full self drive hardver egységet 2.5-ről 3.0-ra upgrade-elték, úgyhogy a régi nyilván már nem tudja ugyanazt a vezetéstámogatást, mint mondjuk az én 2020 februári autóm. Viszont már a 2021-es is más, belül is kicsit, meg kívül is, pl kapott led matrix első fényszórókat.
Szóval már megvan ez, amit írtál, nem úgy van, mint régen, hogy a golf6 kb 7 éves élettartama ( és egy ráncfelvarrás valahol 3-4 év között ) után jött a golf7, hanem évente van legalább 1 hardver változtatás.
Ez akkor marha jó, ha 2021-ben veszel egy 2021-es autót, mert a legfrissebbet kapod, de pl 2 évesen már elmarad a 2023-as verziótól.
Persze, mivel modulárisra van megcsinálva, mint egy számítógép, cseréltetheted az alkatrészt, a példánál maradva a 2,5 FSD-t is lecseréltetheted, ha akarod 3.0-ra, és akkor különösebb gond nélkül van egy kb új autód.
Nagyjából remélem érthető. -
mjani1172
addikt
A világ változik.
Míg kína agresszívan terjeszkedik és borzasztóan nyomul minden téren, (bár szerintem közel sem tudnak autót gyártani, csak nagy a hype minden téren) addig az amerikai, és különösen az európai döntéshozók semmilyen szempontból nem tudnak értelmes dologra koncentrálni.
Európa ebben sem életképes. -
k-adi
nagyúr
"Kína szó szerint ráérzett az elektromos hajtású autókra"
Persze mert a hagyományos versenyben lemaradt, kimaradt, így inkább rögtön mennek eautora.. ami a jövő... okos és egyben ijesztő is lesz mikor jönnek más piacra is és tarolnak, mint anno a Huwi a mobilokkal.. aztán majd bannolják őket is
-
Örni
senior tag
- Képzeld! Vettem egy elektromos autót!
- Mit vettél?
- Honnan tudtad? -
Graphics
Jómunkásember
Én tudom mi az önhordó karosszéria, ott csesztem el, hogy két darab idézőjelet elhagytam.
A nem megfelelő megfogalmazás a részemről hiba volt.
Ha hibázok elismerem, de nem hülye vagyok, legalábbis úgy gondolom.
Sőt, az is sok volt, amit leírtam, nekik nem kell az autó, mindössze a know-how, és az infrastruktúra ...
A többi rizsa felesleges.
Ebben nincs visszakozás, de köszönöm
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
mjani1172 #21 üzenetére
Most se írtam ilyet.
Te írod le újra... Nem lehetne lapozni?
Persze, nincs hozzá közöm. Neked van igazad. Nem írtál semmi bántót, csak hogy hülye vagyok hozzá.
Legyen! Nem érted, amit írtam, lehet ez személyesen nem így csapódik le. Nézd meg a NEVC platformját és talán úgy megérted mit írtam...Ha akarod megérted, ha nem akkor kötekedsz tovább. Ez már nem rajtam múlik
Ezért is kértelek fejezzük be.
-
mjani1172
addikt
Szerintem rohadtul világosan írtam.
Beidéztem a kérdéses mondatokat. Hülye voltam hogy válaszoltam.Eddig semmi bántót, semmi negatívat, semmi sértőt nem írtam. Amit írtál nettó hülyeség,(látszik, hogy fingod nincs az autógyártáshoz) ezt én teljesen normálisan szakmailag megcáfoltam.
És még te vagy megsétődve.
A karosszéria bizony csak egy burkolat
Mondogasd tovább a hülyeséget. -
Plug Life
senior tag
Az Apple-t csak megvárják vele 😂
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
mjani1172 #18 üzenetére
Oké, akkor végülis mihez tetszett hozzászólni... Itt én önhordó karosszériát sem taglaltam.
Ejh, minek kezdek én bele a veled való beszélgetésbe már nem tudom.
Hozzászólni akartál, vagy belémkötni. Mert ha utóbbi, akkor mellőzzük, hanem akkor írd le külön a véleményed.
Én elengedtem. Egyezzünk meg abban, hogy NE reagálj, se itt se máshol. Így jobb lesz mindenkinek. Köszi
-
mjani1172
addikt
Az önhordó karosszéria nem burkolat.
Ezek nem érvek, hanem tények.
Többek között meghatározza:
-a dizájnt
-a futóművet (konstrukcióját, bekötési pontjait,az autó tengelytávját, viselkedését, tömegközéppontját)
-utastér (alakját, méretezését, viselkedését, helykínálatát, zaj és rezgés komfortját, hőkomfortját, ülések pozícióját ,ajtók méretét, beszállási komfortot,csomagtartó méretét)
-légellenállását, (gazdaságosság!)
-élettartamát (aktív és passzív módon, felhasznált anyagok és technológiák+korrózióvédelem)
-javíthatóságát
-biztonságát, (aktív és passzív módon)
-a hajtásláncok elhelyezését, azok variálhatóságát, (pl akku, első vagy hátsó motor beépíthetősége)
Röviden csak ennyi. Persze biztos van amit hirtelen kifelejtettem. -
Graphics
Jómunkásember
válasz
mjani1172 #14 üzenetére
Várom a felépített érved erre akkor
Szeretnék ma is tanulni valami újat.
Mondom az én álláspontom: Nem egy 10+ éves modellt fognak bedobni a piacra ( mert mi ugye a NEVC-ről beszéltünk), szerintem ez eddig tény és világos, mert abból elég nagy blama lenne.
A karosszéria bizony csak egy burkolat, ami nekik lényegesebb az az esetleg elért eddig fejlesztések, (és mondjuk egy nem elavult EV platform), amiből persze nem sok van, illetve, hogy relatíve olcsóbban tudnak infrastruktúrát szerezni.
Ami inkább kimaradt ebből a mellékszálból a Foxconn platformja, de arról itt még nem volt hír.
Várom az álláspontod.
-
pusszycat
nagyúr
Ebből is kijön majd havonta 3-4 tipus? Ohhh. Lenne miben válogatni.
-
kzcs
tag
Elektromos SAAB csak más néven
[link] -
Ricardo
titán
Kíváncsi vagyok mi lesz ebből.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Precision M4700- I7 4. generációs - 16Gb - Nvidia Quadro
- Panasonic Toughbook CF-MX4-1 12.5" Érintős- - Akár 8-10 órás akkuval
- Gyermek okosóra GPS nyomkövetővel, Wonlex CT06PRO-L 4G lila, új
- BH Fitness Prisma M30 futópad kedvező áron, első tulajdonostól
- Weboldal készítés verhetetlen áron! - Vállalkozásoknak, Portfóliónak, Cégeknek
- Bezámítás! Apple Mac Studio M2 ULTRA 2023 64GB 1TB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A620M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN I3 NEO A-Data 750W
- Bezámítás! Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 üzleti notebook - Ultra 5 135U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Win11
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix Thor Platinum II 1200W 80+Platinum Prémium tápegység!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest