Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DraXoN

    addikt

    válasz Yany #5 üzenetére

    Igazából ezt a "deep learning" dolgot meglehetne oldani futtás közben és statisztikai adatokat visszaküldve driveren át a "közösségnek", így a játék megjelenését követően 1-2 héttel javulhat a képminőség :DDD ... de gondolom ez okozna nem kevés fejfájást, hogy "hogy adjuk el", meg "hát adatot küld vissza a gép, és nem kémkedik?" dolgokban...
    Mondjuk ha ezen deep learning dolgok nem tartalmaznak részletes térképet a játékokról (helyszínekről, eseményekről, nézőpontokról), akkor erősen "bullshit" kategória, és maximum egy "pre-config" megállapításra lehet jó, talán egy-egy jelenethez igazítva ha van feedback a játékból az adott eseményből. De nem tudom pontosan, hogy működik a technológiájuk, de a tárhely igény miatt a mappingot (térkép) részt kizárnám, a config folyamatos jelenetfüggő módosítása meg nem biztos, hogy hoz annyi előnyt (ha hoz egyáltalán), hogy megérje a "deep-learning" nevezető folyamat a játék készítése közben.

Új hozzászólás Aktív témák