Új hozzászólás Aktív témák
-
blade__
csendes tag
Hihhhetetlen jó lett!!!
Változatos helyek,csodálatos megvalósítás
És a történet is nagyon jó!!! -
Foo
tag
válasz
Sirandrish #50 üzenetére
van ízlése... de az Infinite-től totál hanyatt vágta magát!
-
Ed3r_X_
nagyúr
Megértem miért lett ez a játék a legjobb, a történetet viszont nem értem. Elmagyarázná valaki?
-
Foo
tag
a macskák szerint is a legjobb!
-
DMG
senior tag
válasz
PR0JECTNR56 #5 üzenetére
Jó munkához igen is idő kell, szóval nem értem a párhuzamot.
-
Ed3r_X_
nagyúr
Meg bírom érteni, eltalált egy játék, megfelelően körítve, reklámozva
-
keIdor
titán
Pontosan.
De nem baj, Yerli atyánk szerint az mestermű lett.Amúgy majd ha meg az új konzolok után a PC is megkapja az UE4-et és gépigényes lesz, akkor meg az lesz a baj, PC-seknek soha semmi nem jó.
Ha 200fps az a baj, hogy szar a motor, ha 20fps, akkor optimalizálatlan.
-
roommate
csendes tag
szép és jó meg minden de az optimalizálással foglalkozhattak volna még egy kicsit
-
juzer78
tag
Jó is meg szép is, a szép az egy relatív valami, nem mindenki ugyan azt találja szépnek. Nem lehet mindenkinek megfelelni. Az meg hogy mennyire jó? Azt az értékelések döntik el, és jelen esetben ezek mindenki részéről igen jók...
WongFeiHong: KOrrekt módon van összerakva az egész, nem lehet azt mondani, hogy ezt vagy azt jobban szeret, jól fut mindenhol. Kinek mi az igénye, lehetne törekedni a 100fps-re is, és úgy visszavenni mindent, és a látványt is szeretném élvezni, nem csak a játékmenetet. És ehhez egy 6870 elegendő is.
Malachi: "a szépségnek teljesen másodlagosnak kéne lennie, minden játéknál." A fenét. Stílus kell hogy legyen, de a stílushoz kell az az egyedi színvilág amit ez nyújt és teremt. A kettőnek egyensúlyban kell lenni. Nem szabad hogy az legyen mint a Crysis esetében, hogy minden a látvány, de nem szabad elhanyagolni sem, mert épp az emel ki valamitjelen esetben ennél a színvilág a temérdek sok unreal-es játék közül...
[CsuCsu]: Az SSAA igaz, hogy zabálja a gépet, de az unreal engine pont az a motor, ahol ezt bátran lehet használni. Itt is nagyon sok a statikus effekt, csak a közvetlen előtérben válik dinamikussá, de ott sem minden, így nem is fejtene ki komoly terhelést. (kisebb lenne, mint az új TombRaider-ben)
-
Zoli0726
aktív tag
Végigvittem. Ez a játék egy igazi mestermű. A sztori összetett, és meg kell hozzá csavargatni az agyunkat, hogy felfogjuk, persze ehhez kell az angol tudás is. Az unreal engine meg szerintem nem volt rossz választás, gyönyörűen kivitelezték a világot, és teljesítménybeli problémák sem voltak. A textúrák nagyon szépek, és az effektek-árnyékok is. Mondhatnánk azt, hogy a karakterek nem lettek kidolgozva, és hogy nem élethű, de szerintem ennek a játéknak épp ez volt a lényege, egy mesevilágba visz, nem a valóságba, és az összhatás nekem nagyon tetszett. Ez az egyik legjobb játék amivel játszottam, mindenkinek csak ajánlom.
-
[CsuCsu]
őstag
FXAA-t mondjuk pont leállok nézegetni. Nekem is a hangulat az első, de az élsimítás hiánya igencsak bele tud rondítani az atmoszférába. Az őrületbe tud kergetni amikor mozgás közben villog minden objektum. Az igazi probléma az, hogy ritka a jó FXAA, SSAA meg lezabálja a gépet egy-egy komolyabb cím esetén.
Egyébként pont azért jó a Dishonored is, mert ott a gépem bírja az 4xSSAA+16xAF-t és így sokkal szebb mintha helyette lenne pár szebb árnyék.
-
#57919488
törölt tag
Mert az UE3 sok bloom-ot használ amitől a játékok inkább olyannak tűnnek mintha valaki egy animációs filmet nézne. Persze vannak akik azt szeretnék, hogy olyan legyen mint egy rendes film.
De a mese világba szerintem jobban illik egy ilyen motor.
Azért azt vegyük figyelembe, hogy a Crye3 tényleg szép de ahhoz, hogy az is legyen nagyon sokat (!) kell költeni egy gépre mert az a látvány még nem hozható ki egy középkategóriás gépre ami nagyot üt. Az a világ majd a nextgen konzolokkal jön, addig nincs értelme erőltetni a dolgot mert csak az eladásokra üthet vissza.
Ez a játék (és a Dishonored-et is ezért hoztam fel) nem kell, hogy élethű képet adjon vissza mert nem az a lényege, hogy élethű legyen hanem, hogy mintha egy elvarázsolt helyen játszódna.szerk:
Azt is megértem, hogy sokan nagy összegeket költöttek a PC-re és szeretnék ha már minden új játék hozná azt a képvilágot amiért annyit fizettek. -
Kaiku
senior tag
válasz
#57919488 #27 üzenetére
Miért rontott volna? Komolyan mondom, manapság ha egy játék nem DX9-es akkor mindenki azt mondja, sz@r mert csak elavult motorra lehet jó játékot csinálni. Miért nem lehet jó grafikát és történetet megvalósítani. UE3 azért felel meg, mert olcsó a licencelése.
(#28) Malachi
Képzeld, tudom mi az a kvarc játék. 1982-ben kaptam az elsőt!
(#32) copass
Ez az igénytelenség, illetve azok akik nem akarnak költeni gépre, fizetni a játékért! Az általad említett játék pedig egy antik klasszikus cím, kb mint a Tetrisz.
-
válasz
Sirandrish #31 üzenetére
hozzáteszem, szerintem az új Bioshock elképesztően szép. a zenéje is nagyon jó. annyira egyben van az egész. hogy megemelem a kalapomat.
-
Taposo
aktív tag
Én abszolút nem rajongok az ilyen stilusért, de tényleg ritkaság számba megy sajnos hogy ilyen jó visszhangot kelt egy új játék, hajrá Bioshock
-
copass
veterán
meg kell nézni a kongregate-en mennyien játszanak böngészőben futó játékokkal.
ott pont az a lényeg hogy a játékmenet legyen eredeti,a grafika funkcionális.
pacman fps -
Sirandrish
legenda
"a szépségnek teljesen másodlagosnak kéne lennie, minden játéknál"
Hja kéne..de amikor sokan a világ tényleg legjobb játékait lehúzzák csak azért mert a játék csúnya akkor aztán tökmindegy hogy milyen a hangulata.
A vicc persze az hogy a játék egyáltalán nem csúnya, csak miazmár hogy nem hajtja ki 100%ban a 350K-s VGA-mat?Ezt a kort éljük..
-
Nem véletlen végre egy jó játék TR mellett idén.
Ilyen Crysis 3 közelébe nem ér...
-
volt neked kvarcjátékod? tudod, krosszmotoros, vagy rendőrautós-menekülős... az se volt szép, mégis hónapokig(!!!) lekötött. a szépségnek teljesen másodlagosnak kéne lennie, minden játéknál. élményt adjon, élvezd, ne csak daráld, törd kicsit a fejed, gondolkodj, tornáztasd a reflexeidet, ilyesmi. régen, az évente futószalagon érkező FPS klón folytatások kora előtt ez volt az alap. ez a Bioshock egy kicsit ilyen, visszahozza azt a hagulatot.
ettől még persze lehet gyönyörű is a grafika, fontos azt is. de egy igazán jó játéknál senki nem áll le az FXAA-t vagy a részletességet nézegetni, eszébe se jut. szerintem.
-
#57919488
törölt tag
És pont itt a lényeg!
A grafika nem nagy szám de érdekes, hogy a játék mégis nagyon jó lett.
Ennyit számít a grafika... semmit, ha minőségi a tartalom
UE3 tökéletesen megfelel a hangulatos képvilág megteremtéséhez és a Dishonored esetében sem hiszem, hogy egy FrostBite 2 vagy Cryengine 3 erőltetése hangulatosabbá tette volna a játékot, sőt biztos, hogy csak rontott volna! -
Sirandrish
legenda
válasz
BomiBoogie #21 üzenetére
Oh a pics*ba ezt elfelejtettem
-
juzer78
tag
A játékmenet is és a grafika is jó (PC-n) nekem csak annyi a bajom, hogy tipikusan unreal engineesnek néz ki, a legtöbb fény statikus, a legtöbb árnyék is, megint ideerőszakolták azt a ..... FXAA-t egy nyüves pacagyár az egész... viszont a textúrák, wááá, mindössze egy helyen találkoztam hibával pedig jó 2 órát játszottam már...Abban egyetértek, hogy az unreal már elavult...
Egyébként a minőségi játékokról meg csak annyit hogy AMD Gaming Evolved... nézd meg ezt Unrealre épül, nv féle PhysX-et használ, (x86 alapokon) akárcsak a Dishonored, de nem foglalkoznak vele, mert fontosabb hogy ..... jó játékot készítsenek, és nem azt csinálják, mint az nv, hogy igyekeznek mindenhol korlátozni... és itt az eredmény, a szaklapot agyon dícsérik, a felhasználók meg veszik mint a cukrot... ezt így kell csinálni...
(#12) WongFeiHong: 660Ti-n nem megy maxon? Na ne idegelj, 6870-en simán feltolható minden maxra és simán viszi...
-
M5Norbi
őstag
válasz
BomiBoogie #21 üzenetére
Mindenesetre köszi azt hiszem kipróbálom!
-
M5Norbi
őstag
válasz
Sirandrish #20 üzenetére
Ok. Mint a Macsakfogó végén a szelíd macskák
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
Sirandrish #20 üzenetére
Legalább írd ki, ha spoilerezel...
-
M5Norbi
őstag
válasz
Sirandrish #18 üzenetére
Jajjj istenem hát eljött a világbéke
-
M5Norbi
őstag
válasz
BomiBoogie #16 üzenetére
Csak a videó alapján
és jönnek a gonoszok és lelövöm őket?
-
M5Norbi
őstag
Mindenki oda meg vissza van érte meg ilyen jó meg olyan is
Én nem ismerem a szériát mondana róla valaki pár szót? Mi ez? FPS csodaországban vagy mi? -
Sirandrish
legenda
Remélem tényleg olyan jó mint ahogy az értékelések sugallják
-
WongFeiHong
senior tag
Tényleg jó játék lett,simán leköt engem is. Pedig vidik alapján nem voltam oda érte annyira,de igy élőben egész más a hangulata.
Csak a rohadt dx11 effekteket minek erőltetik. Dynamic Shadowt is lekellett szednem highre mert a 2 nagyobb beállitásnál rendesen leette az fps-t.
Ja és akinek akadozgat a játék új részre érve stb,az próbálja ki ezt:
Try this. Go to C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\BioShock Infinite\Engine\Config. Open BaseEngine. Find PoolSize and change the value to 512 or 1024 (Depending on how much Vram your card has). I run a GTX 660ti so im using 1024. Next search for MinSmoothedFrameRate and change it to 62. Right below that is MaxSmoothedFrameRate, change it to 122. Close and save changes. These tweaks gave me a massive performance boost and eliminated hiccups.
-
[CsuCsu]
őstag
A kivágás nem jelent feltétlenül rosszat. Valószínűleg nem megfelelő/felesleges a játékhoz amit kivettek. Ilyen egy kreatív folyamat. Folyamatosan ötletelsz, sok mindent összebarmolsz és végül azt rakod bele ami jól sikerült. Azt jelenti, hogy dolgozol rajta és addig csinálod amíg elfogadható nem lesz. És ez így a jó.
Inkább az a baj, ha hiányzik ez a folyamat és minden belekerül a játékba, csak hogy időben kész legyen. Tökéletes eredője az unalmas játékmenetnek, bugoknak, rossz pályadizájnnak stb.
-
kevés játék volt az utóbbi években, ami ennyire megfogott, és tényleg érdekelt, nem fulladt unalomba az első 20 perc után. megérdemli a jó értékeléseket.
-
PR0JECTNR56
addikt
Ez különösen annak tekintetében is szép munka, hogy a fejlesztési idő elég hosszú volt és többször is eltolták a hivatalos megjelenés időpontját, ami talán okot adhatott az aggodalomra. Szerencsére azonban tényleg nagyszerűnek tűnik a játék, remélem én is hamarosan tolhatom.
-
copass
veterán
belegondolni is szörnyű hogy ez a rész a teljes anyag negyede, remélem kiadnak a kivágott anyagokból még jó pár játékot!
-
satz18
őstag
A nagy várakozásokkal jövő játékoknál gyakran szokott elégedetlenség lenni a vége, de jó látni, hogy a tomb raider után újabb játék cáfolja meg ezt a tendenciát.
-
Mister_X
nagyúr
576-ban láttam, ahogy nyomják az eladók. Hát az állam leesett
Kell nekem is.
Új hozzászólás Aktív témák
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- 3D nyomtatás
- Motoros topic
- Macska topik
- Wise (ex-TransferWise)
- Fogyjunk le!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 16 ProMax 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- Dell Precision 5540 i7-9850H 16GB 256GB 15.6" FHD Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest