Új hozzászólás Aktív témák

  • Ata61

    újonc

    válasz olasz61 #6001 üzenetére

    Fordnál índiás közben ha felvillan a fényszóró,az lemerült akkut jelent.Nekem 1,6 TDCI-m van,és az is vígan indit11,9 V mérve és még a refi sem villan fel.Amúgy érdekes ez a töltési rendszer(itt már kiveséztük,és értem is)pl feltöltőm az akkut töltővel,majd lekapcsolva 14,4V és hagyva másnapig nyugalmiban lemegy 12,8V-ra,ami teljesen jó így.12,8V-al indítva motort(pöccre indít)a töltés 12,2V alapjáraton és menet közben is,ami ennél a rendszernél rendben is van,hisz feltöltött akkunál így tölt.Viszont ami érdekes,hogy akkunál mérve is csak 12,2V van ilyenkor,tehát akkuban is annyi van.Az rendben,hogy az indítás kivett valamennyit,mondjuk 12,2-re de akkor miért nem tölti fel 12,6-8V ra,és ezt tartva hisz az akkunak ez volna jó.Néha felmegy a töltés azért 13,8-14,7re is,aztán megint sokáig 12,2V(műszerfalba van Voltmérő)ilyenkor úgy e akkunál mérve is annyi,és ha leállítom marad is ennyi.Ha mindjárt újra indítom akkor12,2V-al indít.Ha viszont nem indítok, hanem hagyom állni több órát nyugalmiban,akkor felkúszik 12,6ra az akkufesz.Na most ezt mindenhol után járva, jól,és így kell működjön.Én el is fogadom,de azért a nagykönyv szerint 12,2 alatt már megindul a szulfásodás.Jelenleg így működik minden gond nélkül.

Új hozzászólás Aktív témák