Új hozzászólás Aktív témák
-
Tesztelo.hu
senior tag
Van egy kb. 3 éves AGM aksim a kocsiban. A töltő AGM módban van, feltöltés végén fenntartó töltésre kapcsol. Ilyenkor a feszültség 14,7 V-on áll, majd kb. 2 mp-enként 0,1 V-onként lecsökken 12,7 V-ra. Ekkor a 4 (teljes) töltöttséget jelző vonalból 3 lesz, emiatt villog a töltőn a kijelzés, hogy (normál módon) tölteni kell az aksit, és megint kezdődik elölről a folyamat, azaz megint felmegy a feszültség 14,7 V-ra, majd megint leesik. Magyarul az aksi nem tartja ezt a 14,7 V-ot, hanem visszaesik 12,7 V-ra. Ha leveszem a töltőt 14,7 V-nál, akkor multiméterrel is ezt mérem. Természetesen le vannak húzva a sarukról az autó kapcsai, tehát nem az elektronika meríti. Másnapra "fixen" feltöltötte a töltő az aksit 12,78 V-ra (tehát nem mozdult az érték). Ahogy lehúztam a töltőt, kb. 2 mp-enként 0,01 V-ot esett a feszültség, majd 12,73 V-nál megállt. 8 óra elteltével 12,53 V-ot mértem (továbbra sem volt terhelés az aksin).
Ideje új aksit venni? Banner akku, 3 év után kipurcanhat? (Start-Stopot nem használom a kocsiban.) Milyen márkájú AGM aksit ajánlanátok?
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...