Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez a csapat nagy dolgokra lenne képes, ha valahogyan megszabadítanák őket David Cage-től.
-
-
#08052480
törölt tag
válasz
FoxiestFox #22 üzenetére
Ha mar robotika, inkabb megnezem meg tizszer a Blade Runnert, minthogy abban remenykedjek, hogy pont a QD fog a temaban emlekezeteset alkotni
-
-
#08052480
törölt tag
válasz
FoxiestFox #15 üzenetére
Nem ismerem a játékait a QD-nek, mennyire interaktívak ezek a filmek?
Nem igazan.
Ahogy mar emlitettek elottem, tegy egy probat a Fahrenheittel, jatekkent messze a legjobb erersztesuk - akkor meg igyekeztek legalabb a latszatat kelteni, hogy jatekot keszitenek es bar ez a resze ott is eleg sekelyes, boven jobb es valtozatosabb mint a masik kettoben. Ami azt illeti, a Heavy Rain es a Beyond siralmasan primitiv jatekmenettel lettek megverve, a vegeerhetetlen QTE-k mellett (ami kimerul a felvillano gombok nyomogatasaban es sixaxisosos bohockodasban) nincs mas, csak nagyon gyenge minosegu point n click szukos kornyezetben, gondolkodas vagy fejtorok nelkul. Szamomra jatekkent teljesen ertekekelhetetlenek. Amit csinalsz a jatek elso tiz perceben mint jatekos, azt csinalod az utolso tizben is, nincs fejlodes, kihivas novelese, learning curve ha ugy tetszik es az ebbol fakado sikerelmeny. A jatekmenet azert van ott, mert Cage azt hallotta egyszer valahol, hogy az is kell, es nem azert hogy szorakoztassa a jatekost. Egyszeruen a HR es a Beyond a mintapeldaja annak, hogyan nem szabad jatekot fejleszteni.
Ami meg ennel is rosszabb, hogy sztori szempontjabol szinten nem remekel egyik sem. Egyreszt a tortenetek rem gyengek (egyszeruen Cage vitan felul egy rossz iro, ha kiprobalod a Fahrenheitet nem fog kelleni magyarazni), hemzsegnek a kozhelyektol, a parbeszedek egy gyengebb ponyva szinvonalat suroljak, a karakterek felszinesek (foleg a HR-ben es a Beyondban) es ez a dramat is sulytalanna teszi. Dontesek ugyan vannak, de ez itt emlitett 17 + sok befejezes rohejes, kb annyira realis mint a Witcher 3 30+ befejezese. Ott van valojaban 3, a tobbi jelentektelen aprosagoknak a kombinacioja. Hasonloan itt is, a tortenet gerincere es fobb pontjaira nincs semmifele befolyasod. Eleg sokat lett ez kritizalva a HR-nel, cserebe a Beyond meg kotottebb lett - a par honapja megjelent Until Dawn ezekhez kepest egy masik galaxis.
Ahogy jonnek ki az ujabb es ujabb jatekaik, ugy tolat hatrafele a QD es egyre inkabb veszik ki a jatekaikbol a jatek - cserebe a masik oldalon sem jobb a kep, barmelyik alkotasuk megjelenne filmkent azt a kritikusok apro darabokra tepnek. Na mindegy, hatha most ... -
-
L3zl13
nagyúr
A story klisé a trailer pedig unalmas...
Csöppet sem érzem azt, hogy ezzel játszani szeretnék. -
satz18
őstag
válasz
FoxiestFox #15 üzenetére
A heavy rainnek 17 alap befejezése van, amiknek mindnek van még albefejezése is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FoxiestFox #15 üzenetére
[link] - próbáld ki ezt. Nem olyan jó, mint az újak, de ad egy általános képet, hogy milyen maga a stílus. Annyi a különbség, hogy a Heavy Rain és a Beyond engedi a hibát. Ha mondjuk meghal a főszereplő vagy valamelyik játszható karakter, akkor nincs vége a játéknak, egyszerűen csak más lesz a történet a halál után a végéig.
A Heavy Rain ebben a legjobb. Ott igazából játszod ahogy tudod és a végén összeérnek a szálak. Ha rosszul csináltad, akkor nem kapsz jó befejezéseket. De amúgy igen, ha végigjátszod akárhogy is, akkor az egész egy összefüggő filmként jelenik meg benned.
Klasszikus ügyességi részek igazából egyik játékban sincsenek, de mondjuk a Heavy Rainben az apa próbáit fel lehet fogni úgy is. Ha rosszul csinálod, akkor egyszerűen a karakter nem folytatja tovább és feladja. Ennek akár drasztikus hatása lehet a végkifejletre. -
válasz
#08052480 #14 üzenetére
Nem feltétlen gond ez szerintem.
Az interaktív film úgy tűnik, egy működőképes koncepció konzolon... más kérdés, hogy az én PC-s felfogásomnak életidegen, de hadd tolják csak, tőlem nem vesz el semmit.
Amúgy ezt a témát igényesen fel lehetne dolgozni játék formájában, valami jó kis rpg képében.
Nem ismerem a játékait a QD-nek, mennyire interaktívak ezek a filmek?
Vannak végkimenetelt befolyásoló döntési szituációk, ügyességi vagy logikai részek, vagy csak folyik a történet, néha nyomkodni kell a gombokat, és egyszer csak vége lesz? -
#08052480
törölt tag
David Cage sosem okoz csalodast, mindig talal maganak egy leragott csont tortenetet, hogy elloje ugyanazokat a kliseket amit mar masok elotte unalomig halmoztak, csak epp jateknak alcazott film formajaban. Az "embernek tekintheto-e a robot"-tema mara mar a sci-fi verzioja lett a zombiinvazionak, meglepodnek ha lehetseges lenne ebbol meg valami eredetit kihozni, plane ha Cage irja a szorit. Jatekmenet meg gondolom QD formula szerint megint csak azert lesz, hogy itt-ott kontrollerhez is kelljen nyulni es kimeriti majd egy flash jatek komplexitasat.
Na persze kar elkiabalni, azert gyanus, hogy megint csak a grafikaval fognak domboritani.Trailer meg semmi extra, szokasos nagymonolog a semmirol - szerencsere a tegnapi ps-exkluziv dompingben akadt jopar ettol igeretesebb falat is.
-
LLKobe
veterán
Baromi jó játékokat tesznek le az asztalra, de mi a rohadásér PS4 exkluzív minden...
-
.LnB
titán
Én nem hiszem el, hogy ez így fog kinézni. Vagyis nem hiszem, hogy ez gameplay trailer lett volna. Max a játék enginejével renderelt trailer. (remélem jól fogalmaztam)
-
Beri78
őstag
nagyon szép és jó...de vajon mikor kapjuk meg?
-
nonsen5e
veterán
Így lesz ez, de nekik ez be is jött, és ennél a műfajnál nem is annyira zavaró.
Míg egy lövöldében vagy akciójátékban, vagy bárhol ahol nyomogatok 10 gombot másodpercenként már a fix 30 is zavaróan kevés tud lenni, addig a Beyond / Heavy Rain esetében bár érzékeltem az alacsony frameratet, de nem különösebben zavart.
Kis "nyugis" játékok hétvégére. -
satz18
őstag
Én a korábbi játékaikból kiindulva arra számítok, hogy a grafon nem fognak butítani amíg csak lehet, inkább belövik 30 fps-re a lockot, és szarnak bele ha egyes helyeken 20 alá is beesik. Eddig is így csinálták, nem zavart senkit. Az until downnál is így ment a dolog, ott sem panaszkodott senki, miért most változtatnának ezen?
-
nonsen5e
veterán
A 60 fps szerintem ki van zárva, de ha van olyan csapat aki meg tud csinálni egy ilyen grafikát, az a Quantic Dream. Azt sem tudtam még felfogni, hogy PS3-ra, hogy tudták olyanra megcsinálni a Beyondot, amilyenre.
No persze az még kérdés, hogy itt is csak a videó alapján van egy nagy bejárható tér érzése az embernek, vagy ténylegesen az is lesz? Mert bár gyönyörű volt a Beyond, annál nagyobb csőjátékot még nem láttam, mert ugye ott ténylegesen ezzel kellett számolni, hogy hogy férjenek be a hardverbe.
-
trufa12
addikt
Az mellékes hogy ez csak egy video ... nem éppen játék menet szaga van, de ha így nézne ki az szép lenne
persze 60 fps, fhd mellett . -
satz18
őstag
Tekintve, hogy a heavy rain és a beyond two souls a 2 kedvenc játékom, nem gyengén must have. Ha a megjelenésig nem sokat butítanak a grafikán akkor marha jól fog kinézni. A hangulat a baromira bejött, a történetvezetés az viszont valszeg csak akkor fog kiderülni, ha kijött a játék, trailerekből arról keveset lehet leszűrni. Mindenesetre ha csak fele olyan jó lesz mint az előző két játékuk én már akkor boldog leszek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát ez a grafika jó béna, de mit is várhatnánk egy konzoltól.
/sarcasm
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G8 I 8GB I 512GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Ritkaság! Hibátlan Prémium felsőkategóriás LGA 1700 Alaplap! Asus Rog Strix Maximus Hero Z790 Wi-Fi
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI Z390 i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Corsair Carbide Series 200R 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest