Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
válasz
Döglött Róka #43 üzenetére
Kiadóként a Valve nem igazán nagy. Maximum ha a Steam-et mint kiadóvállalatot nézzük, és nem boltot. A ZeniMax semmivel sem kisebb. Ha a Valve akkora nagy kiadó lenne, akkor nem kellett volna pl a HL2 kiadásakor a Vivendivel tökölődniük, ahogy korábban a Sierra-val. Bár utóbbi nem igazán nevezhető tökölődésnek. A Steam-mel nem függetlenítették magukat a kiadóktól, csak egy másik terjesztési utat hoztak létre, ami garantálta, hogy a bevétel jó része náluk marad és nem nyúlja le valaki más, mint pl a Vivendi a HL2 esetén. HL2-ből jó ideig szinte csak a Steam-es eladások után volt bevétele a Valve-nek.
A lemezes változatokat a mai napig nem a Valve jegyzi kiadóként. A Portal 2-t pl az EA adta ki így.
-
#65675776
törölt tag
válasz
Döglött Róka #40 üzenetére
Most erre meg mondhatnánk azt, hogy a Tech4 meg még a saját fejlesztőjének sem kellett. Na nem minbtha olyan sok külső fejlesztő használta volna, összesen kettő.
Egyébként a linkelt listában azért akad hiba. A HL: Decay pl még GoldSrc-os.
-
FLATRONW
őstag
válasz
Döglött Róka #40 üzenetére
Nem igazán számít, mert az IdTech 4-et is kb. 3-4 kiadó licenselte, ezt a számot a Source is feltudja mutatni.
-
FLATRONW
őstag
Szerintem is nagyon jó grafikát nyújtott a maga idejében.
Azonban azzal nem értek egyet, hogy népszerűbb volt. A Cryenginnel szemben igen, de a Source enginnel már nem.Source Engine: 55 db
idtech 4: 8 db
Lehet, hogy még készültek vele játékok, de kizártnak tartom azt, hogy egyáltalán meg is közelíti a Source Engine népszerűségét.
-
-
Pöttön
őstag
Na de azért az idTech 4 se volt kutya a maga idejébe.
És lehet hogy nem a leg korszerübb és legjobb volt, de összességében szerintem sikeresebb lett mint az említett két konkurens mert több játék jött ki idTech 4-el.(#34) s912: Reméljük hogy így van, jöhetne már a grafikus motoroknál is egy új mérföld kő.
Egyébként nem teljesen ide tartozik, de kipróbáltam a Ryse Son of Rome-ot, a laposomon minden low-on van és így is állejtős a grafika max-on meg már szerintem az is CGI szint.
-
Pöttön
őstag
Van itt video is.
Bár ez lehet hogy csak CGI. -
#65675776
törölt tag
Még csak be van jelentve, hogy lesz linuxra. Viszont a konzol pár tucat nagyságrenddel nagyobb piac, mint a linux, így nyilván inkább ahhoz közeli megoldás kell. Szóval az az elsődleges, hogy konzol és Win között legyen könnyű a portolás. A zeniMax döntése igazából azt mutatja majd, hogy akarnak-e egyáltalán foglalkozni a linux-szal.
-
mzso
veterán
"Az OpenGL leképző leginkább a ZeniMax döntésén múlhat. Üzleti szempontból nem éri meg a befektetést, így maximum a Linuxért rajongó felhasználóbázisnak lehetne vele imponálni."
Akkor miért nem Mantle-znek az van linuxra is és majdnem ugyanaz mint a dx12
-
Findzs
addikt
doom 4 videó utáni első reakció: [link]
-
s912
aktív tag
2014-es Quakecon-on tartott Doom "Reveal" bemutató - az új Doom esetében a grafika már-már a teaser trailer-es grafika határait súrolta
Forrás:
http://www.doomworld.com/vb/doom-4-general/69416-doom-4-reveal-first-impressions/ -
berVi
senior tag
válasz
Plazmacucci #2 üzenetére
Azert annyira nem kell temetni oket, a Rage-bol is eladtak parmillio darabot.
-
Findzs
addikt
nekem nem volt bajom a wolfenstein új részével csak mikor még 6800k -s apu-m volt [link] akkor se eget verő, bőven játszható volt a játék
csak jönne már ez a doom 4
(vagy legalább a bemutató videót kiadhatnák már)
-
FLATRONW
őstag
Szerintem ezt a megatexturázást el kéne felejteni, mert nagyon ronda. Függetlenül attól, hogy konzolokon hibátlanul fut még semmivel sem szebb, mint PC-n.
-
Feketelaszlo
senior tag
Nem értek a dologhoz és lehet nem is teljesen idevág: de a mega/giga/szuper előtagos szavakon és a hárombetűs rövidítéseken kívűl egy ilyen új fejlesztésénél a felhasználó egészsége mennyire fontos? Mert nekem az elmúlt évek idTech motoros játékairól mindig az jut eszembe, hogy FPS nézetben 15-20 perc után már fejfájást okozott hosszabb ideig nézni a mozgást (=uninstall). S tudtommal nem voltam ezzel egyedül.
-
kpal
nagyúr
Nekem legalábbis a PC a fontos ...
-
Taky
senior tag
Kicsit elmaradtam a témában, de az igaz, hogy a DX11-es kártyák támogatni fogják a DX12-t?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sosem engedélyezte a ZeniMax a licencelést. Saját maguknak vásárolták. A motorlicencelés egy döglött piac, egyetlen top kiadó sem fog már zsíros szerződéseket kötni, mert házon belül akarják megoldani. Nem véletlen, hogy a motorlicencelésre szakosodott cégek a végfelhasználók és a függetlenek kiszolgálására álltak ár az új üzleti modellekkel.
A ZeniMax döntése sem egyedi. Az EA sem kínálja licencre a Frostbite 3-at.
-
xtremez
aktív tag
Engem is az érdekel, hogy ebben a motorban és az új doomban már lehetséges lesz a rombolás ? Illetve dinamikus világítás, árnyékok ? Valami fizika ? Az asztalba olvadt tárgyak, környezetben lévő dolgok megmozdíthatatlansága elég illuziorombolo volt a rage és új wolf-ban.
-
válasz
Interceptor #7 üzenetére
Doom 4 gondolom ezt fogja használni.
Mit gondolsz, miért hívják id Tech 666-nak is?
-
tabu3x
tag
"A megatextúrázás tehát nem lesz elfelejtve, de jelentős optimalizáláson esik át, hogy PC-n is jó legyen a működése"
haha. a megatextúrázás konzolon sem működött jól.
-
Interceptor
addikt
Korábban olvastam valahol, hogy a TES6 is ezzel az id tech 6 motorral jön majd ki, meg nyilván a fallout 4 is ezzel jönne. Bár utóbbi szerintem sosem jelenik meg. Doom 4 gondolom ezt fogja használni.
-
Dilikutya
félisten
válasz
Plazmacucci #2 üzenetére
Azért bukás a Rage sem volt.
-
Dilikutya
félisten
Eddig is tudtuk, hogy miért van akkora gépigénye az Evil Within-nek, nem újdonság, hogy összecsapott a PC-s port.
Csak azt nem értem, miért jobb rohanni úgy az új dolgok után, számolva azzal, hogy nem tudják korrekten megcsinálni, ahelyett, hogy bejáratott, működő API-val, motorral fejlesszenek.
Így most jött egy játék, amivel kevesen fognak teljes pompájukban játszani, aztán meg megy bundliszökevénynek meg 5€-ért pluszegysornak a Steam-re, és senki se fog vele játszani, mire mindenkinek szépen menne.
-
Psych0
őstag
Anno azt allitottak a rage erkezese elott, hogy az lesz az utolso 3d API-ra epulo motor. Es a kovetkezo mar kozvetlen az APU-ra irt raytrace engine lesz. Persze akkor meg nem volt oculus rift, es ezt Carmack irta.
Masreszt ezzel a megatexturazassal meg lehet oldani, hogy dinamikus legyen a kornyezer, mert a rage-ben a vilag meg volt fagyva, es elpusztithatatlan volt.
-
Remélem összekapják magukat végre így karmakk bácsi után. Nem kel az id-nek még egy bukó game.
-
smkb
őstag
"Az id Tech 5 PC-n nem lett sikertörténet"
... és hol lett az?
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- E-roller topik
- Nem okoz az adattárolón hibát a Windows 11 augusztusi frissítése
- Milyen légkondit a lakásba?
- Nők, nőügyek (18+)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Professzionális fotó- és videófelszerelés bérlés
- XPS 7590 15.6" 4K IPS érintő i7-9750H GTX 1650 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Samsung Galaxy S24 Ultra (újszerű, Független, 256 GB, 12 GB RAM, Titánium sárga)
- Azonnali készpénzért veszek iPhone-t!
- Apple iPhone 16e (használt, Független, 128 GB, 8 GB RAM, fehér)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3280, 100% akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- Számlás!Windows 10 Pro 11 Pro,Windows 10 Home 11 Home, Office 2016,2019,2021 ,Vírusirtok,Mac
- Új Dell 7340 Latitude 13.3 WUXGA Touch i7-1365U vPro 10mag 16GB 512GB SSD Iris XE Win11 Pro Garancia
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest