Új hozzászólás Aktív témák
-
YOZ
tag
Kameranézetből csak 2 fajta van? És azok is csak belsők? Motorháztetőnézet nincs is?
-
#48967168
törölt tag
Összejött màr valakinek a "Flavour of the week" acsi?
-
D.Va
őstag
válasz
dreampage #28 üzenetére
Az egyik fejlesztői videóban azt mondták a készítők, hogy kicsit könnyebb az irányítás, de nem azért mert könnyíteni akartak, vagy mert árkádosabbra csinálták. Hanem azért könnyebb mint a Dirt Rally, mert sokat "csiszoltak" rajta, köszönhetően pl igazi profi pilóták tanácsainak köszönhetően. Petter Solberg pl többször is együtt működött a készítőkkel és sok tanácsot adott hogy mit kéne csiszolni rajta. De más profi pilóták is segítették a csapatot, pl egy másik nagyágyú Chris Meeke.
((OFF: Aki lemaradt eme képsorokról az nézze meg[link] )) - és még így is első lett!
A Dirt Rally-ra azt mondták a készítők hogy nem volt még az igazi a fizika benne. De azóta sokat fejlesztettek hála a visszajelzéseknek. Példát is mondtak: Hogy pl kanyarban az út szélén göröngyös felületen sokszor túlzottan eldobta az autót, nem volt jó a kerék és a futómű és az út közt igazán jó a fizikai kapcsolat, ezért sokszor túl könnyen eldobta vagy irreálisan viselkedett az autó. Ezen is csiszoltak (nem könnyítettek), és ezen apróságok összessége azt eredményezi hogy a júzerek úgy érzik "könnyebb" lett az irányítás. Végülis az is, de ettől nem lett árkádosabb, hanem állítólag élethűbb...
Vannak akik azt hiszik hogy ha valami NEHÉZ, akkor az élethűbb... Pedig ez a valóságban sem így van.
Pl a Group BQ QUATTRO-t állítólag brutálisan nehéz vezetni. Ahhoz képest egy mai WRC egy önvezető Tesla. (Persze sokkal gyorsabbak is) Na jó ez túlzás, de a való életben is az egyik verdát marha nehéz vezetni, valamit meg sokkal könnyebb... Ez sokszor JÓ SETUP kérdése is...
Nem feltétlenül élethűbb az ami nehezebb... -
dreampage
aktív tag
válasz
goodboy007 #17 üzenetére
Könnyebb irányítani, de ez leginkább a valamivel szélesebb utaknak köszönhető. Simulation módban a fizika nagyjából ugyanolyan, nagyon könnyen el lehet rontani. Barátságosabb olyan szempontból, hogy be lehet állítani könnyebb ellenfeleket, így a lassabb pilóták is sikerélményt kapnak, illetve ott a Gamer irányítás is, ugye, amivel meg tényleg bárki elboldogul. A szakaszok nem rövidek, ~4 km a legrövidebb, később a karrierben már nem ritkák a ~9-10 km hosszú szakaszok sem.
-
maputo
tag
A rally része komolyabb, mint a Dirt 3-ban volt. Alapból a generált szakaszok miatt hosszabbak is a versenyek, a szakaszok között pedig neked kell meghatározni, hogy mit javítasz. Van olyan példáhul, hogy a motorra már nem marad időd, így a szakasz közben csökken a teljesítménye meg beteges lesz a hangja.
-
Prowler
senior tag
Amiről nem olvastam - van bármiféle sérülésmodell a játékban?
Dirt 3-ban ki tudott gyulladni a "motor vagy kerék" jelző, de sokat nem számított. Ha nem törted totálkárra az autót, vígan befejezted a pályát. Utána meg hibátlan autóval indultál amúgy is...
Amúgy kövezzetek meg de nekem a legszórakoztatóbb rallis játék az mai napig a CMR2005. Állandó helye van a gépemen
-
#48967168
törölt tag
Azért csak morzsoljunk el pár könnycseppet...
Régi szép idők, amikor hajnali kettőkor a NQR miatt rámb@szták a biztosítékot a koliban...
-
Csapoati
nagyúr
válasz
goodboy007 #17 üzenetére
Ugyanazzal játszunk? A karrier elején rövid pályák vannak, de community eventek között volt már 9 perces is.
-
goodboy007
senior tag
"A DiRT 4 sikeresen épít a DiRT Rally által letett alapokra, és minden szempontból bővíti, illetve barátságosabbá teszi azt."
"...barátságosabbá..." means:
- rövid, max 3 perces szakaszok, azok is max 2 hajtűkanyarral
- árkádos fizika szimulátormódban is
?Mert eddig, videók alapján sehol sincs a Dirt Rally valószerűségétől...
-
#48967168
törölt tag
Ha majd játszottál vele akkor rádöbbensz, hogy az istenített randomgenerált pályák szimpla fejlesztői lustaság, idegesítően ismétlődő az algoritmus!
Nem hogy gyorsaságinként, de már az adott szakaszon belül is ritmikusan ismétlődnek a minták, pár óra játék után előre tudod hogy jó eséllyel milyen kombináció fog érkezni. És ez nem öröm, ez bosszantó!
Egyáltalán nincs karaktere a gyorsaságiknak, a DR-ben mindegyiknek más-más hangulat volt! Mondjuk nem csoda, mert ott a valóságos szakaszokat gyártották le. Sweet Lamb önmagában többet ért, mint itt a komplett Wales...
Ezzel együtt megértem ha valakinek tetszik, rally-zgatni kontival kiváló, de szimulátornak gyengus, pedig nyilvánvaló hogy a fejlesztők tudnának ettől jobbat is csinálni, de született egy szerencsétlen vezetői döntés...
(Ja, és előrendelő létem ellenére rohadtul nem kaptam meg a R5-ös Hunyadit)
-
ForRedGlory
félisten
Teljesen rendben van a játék szerintem. Én legalábbis jól szórakozom vele, igaz kormánnyal játszom.
-
PiTM0N
tag
Nem tudod véletlen, ezzel is folyton baszakodni kell, ha minden mapon, minden kategóriát szeretnél multiban? mint a D3nál? (database moddolás, lobbi csinálás, barátok be, hostot átadni barátnak, kilép, moddolás vissza, belép, be a szobába. ez kurvára unalmas lett egy idő után)
Csalásvédelem működik? Vagy itt is megy az autóteljesítmény "tuning"?
-
D.Va
őstag
Meghozta a futár, alig várom hogy este nyomjam is fel a gépre... Nem értem a fanyalgókat... Kevés az igazán jó és élvezetes autós cucc manapság... Én az előzetes videók alapján el tudtam dönteni hogy jó lesz-e vagy sem... illetve hogy pénzt adok-e rá...
Azért az túlzás hogy Dirt 3 DLC a Dirt 4...
Teljesen más fizika, pályagenerátor, szinte végtelen generált szakasszal... Ha egy rally fan-t ez nem győz meg, az nem rally fan... -
dreampage
aktív tag
Én azt sajnálom nagyon, hogy sok Rally-s helyszín kimaradt. Imádtam volna pályákat csinálni Görögországban vagy Monte-Carlóban. A 4 helyszínei valóban kevesebb trükköt tartogatnak, a tavalyi játékban annak is örült az ember, ha végigért egy szakaszon. Szerintem a procedurális generálás számlájára írható, hogy a szakaszok többsége ugyanolyan mederben kígyózik, egyhangúan.
-
Elsőre tetszik, de biztosan nem olyan jó mint az első Dirt.
-
Redneck
nagyúr
Dirt3 DLC 55€-ért? Na persze, kössz de kössz nem...
Az első tetszett, a második hangulatát és vezetési modelljét imádtam. A három sokszor inkább fájt, a Rallyt pedig kihagytam, nincs kormányom.
-
szente
addikt
Szerintem nagyon könnyű lett, mèg szimulátor módban is. Ès nem csak az autók irányítása, hanem maguk a pályák is. Nem sok kihívás van benne, főleg a Dirt Rally után. Mentem pár szakaszt ès meg is untam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- SSD kibeszélő
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- sziku69: Szólánc.
- Metal topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hardcore café
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- XBOX ONE S 500GB LIMITED
- Csere-Beszámítás! Garancia! Steam Deck LCD 512GB + 256GB Ajándék Micro SD Kártya!
- PlayStation 5 (PS5.) SLIM 1TB. SSD. Digital Edition & Sony PlayStation VR2. szemüveg. KÜLÖN IS.
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Legion Go S 32GB/1TB kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- Dobozos PS5 digital edition + 1 kontroller
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3109
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Eladó ÚJ BONTATLAN Honor Magic6 Lite 8/256GB / fekete / 24 hó jótállással
- Dell 14 Latitude 9410 FHD IPS 2in1 Touch i7-10610U 4.9Ghz 16GB 512GB SSD Intel UHD W11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest