Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
40%-al több online rendelés az oka a bajoknak: [link]
"A hazai futárcégek arra számítottak, hogy az online rendelések tavalyhoz képest 15-20%-kal lesznek magasabbak, ehhez képest mintegy 40 százalékkal nőttek, ez okozza a fennakadásokat. Míg egy átlagos napon a rendelések nagyjából 1-2 százalékával kapcsolatban merül fel probléma, a mostani karácsonyi szezonban a csomagok 10 százalékának a kiszállítása csúszhat"
-
nyogo83
senior tag
Ebbol tanulva igy lesz a jovoben, bar viszonylag ritkan kuldok csomagot, ilyen gond meg nem volt.
Ugyfelszolgalatot 10 perc zenehallgatas utan sikerult elernem 18:45-kor, ahol kozoltek a futar a rendszer szerint 17:30 es18:30 kozott lesz nalam.
Mondom 1: mar azon tul vagyunk 15 perce, 2: minek irjak, hogy 8 es 18 kozott jon, 3: ha tudjak, hogy mikorra van betervezve, miert nem kapok ertesitest rola?
Sok a csomag blabla, meg hogy nincs erre felkeszitve a rendszer, hogy kikuldjek a varhato felveteli idot, csak csomagkuldesnel tudjak...
Vegul 19:30-kor jott a futar. -
Ceree
senior tag
Mi csomagponton adtunk fel csutortokon 4-kor egy csomagot, szinten dpd. Kovetkezo munkanapi szallitast kertunk, gond nelkul atvettek. (Bar ha nem vagyunk szemfulesek a mi csomagunk es az elottunk feladott pakk cimzeset forditva raktak volna ra.) A csomagunk azota sem ert oda, a depoban pihen. Ja es varoson beluli kiszallitas... Nem idegeskedem, csak szinten az a bajom, hogy nem kapok informaciot semmilyen forumon se rola, hogy mi lesz.
-
CHIPman
nagyúr
válasz
Krugszvele #10 üzenetére
nvm, régész
-
BandiHUN
veterán
válasz
FoxiestFox #98 üzenetére
Na ja.MPL mai jó példa,egyúttal a Mediamarktéknak is,mert előszöris a hétfőn megrendelt páraelszívót meghozták ma! pedig kint a honlapon és emailban is az jött,hogy szállítás már csak 27-edikétől,második jó poén,hogy ingyenes 10 rongy felett a szállítás,a harmadik,hogy a dögnagy páraelszívót felhozta a postás(MPL,nem a normál postás evidensen...) a másodikra lazán,egyben.És még azt se lehet mondani,hogy az óriási biznisz miatt,15 rongy volt mindössze...szóval jó példa is van.Csodálkoztam is,hogy egy bolt,ami kiírja nagybetűvel,hogy karácsony után,mégis szállít azonnal,nomeg az állítólagos leterhelt postán,ami délben feladott csomagot kihoz másnap vidékre
-
nyogo83
senior tag
De csak hogy ne csak a Trans kapja az ivet : mult het penteken rendeltem futart a DPD-tol, csomagot akarok feladni.
Az egy dolog, hogy emailben azt jeleztek, a kovetkezo munkanapon jon a futar, ami nekik a mai keddi nap (hetfot elvitte a cica).
Reggel 8 es este 6 kozott jonnek...5 ora van es a lakasom es kornyeke meg nyomokban sem tartalmaz futart.
Persze szobrozzak egesz nap itthon, holott ha tudom hogy napkozben vagy delelott a keruletbe se teszi be a labat, akkor az unnepek elotti millio elintezendo dolgombol parat kihuztam volna a listarol.Megertem, hogy jon a karacsony es sok a csomag/melo stb. De csak 1 sms/email/hivas letisztazni az ilyen dolgokat, mivel gyanitom a futarjozsinak nem 5-6kor ugrik be, hogy b@szki, megyek mar a csomagot felvenni XY keruletbe, valamifele terv azert csak osszeall reggel mikor kezbesit. Vagy csak csukott szemmel rabok egy cimre a listajan, aztan go?
Nem is tudom melyik futarcegel(talan GLS?) mukodik egy jo ideje olyan rendszer, ahol kivalaszthatod hogy nagyjabol mikor jojjon a futar (delelott/delutan) egy linken, amit a csomag feladasakor kuldenek a cimzettnek emailben. Arrol nem is beszelve, hogy kapod az SMS-t a kezbesites napjan, hogy sacc/kb 2 oras ido intervallumban mikor varhato.
-
Trans-o-flex amúgy nagyon olcsó lehet, máskülönben nem engednének meg maguknak ilyeneket.
2-3 éve egy notit kaptam, amit ők szállítottak, a futár felhívott, hogy menjek már le érte, itt van az épület előtt, de nem tudja leállítani az autót (wtf).
MPL ezerszer normálisabb, udvariasak, felhozzák a cuccot, pontosak is. -
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz
twollah1976 #33 üzenetére
A levelezésedet olvasva neked sem sok gyerekszobád lehetett.
Kinek képzeled magad, hogy bárkivel olyan hangnemben kommunikálj, mintha a seggedből húztad volna elő? Egy szolgáltató (habár az ügyfelekből él, és alapvetően valóban arra kell törekednie, hogy az elégedett legyen) nem a csicskád, nem a szolgád. Ha problémád van, akkor azt meg lehet próbálni emberi módon lekommunikálni, nem ezzel az agresszív proli mentalitással, amit itt voltál szíves a fórum közönsége elé tárni.Disclaimer: nem vagyok futár, nincs közöm a dologhoz, csak felháborít a hozzád hasonlók hozzáállása.
-
djculture
félisten
Jobbik eset hogy a cucc meglett. Nem egy ismerősömnek lopták már igy el a cuccát és bíróságig kellett menni hogy kártalanítsák. Előtte ugyanez ment amit írsz az eladó a futárcégre az meg az eladóra mutatott hogy neki kell helytállnia. Azután pár hónap és megunták az ismerősök mindig és kártéritési keresetet indítottak, persze előtte még a békéltetőn ugyanaz ment senki nem akart fizetni.
-
domos
senior tag
Időközben megtudtam a futártól az elvileg valós sztorit. A budapesti depóban el akarták lopni a csomagot, és a futár srácra akarták fogni hogy ő mar kedden kihozta. Habár nekem ez is zavarosan hangzik... De szerencsére már a laptopban van az ssd.
-
Narxis
nagyúr
Igazából teljesen mindegy mert se a GLS, se a Trans-o-flex se más cégek nem keresnek most futárt honlapjuk szerint. Vagy ennyi autójuk van vagy nem is akarnak keresni, nyelje le mindenki vagy rendeljen novemberben cuccokat ha biztosan meg akarja kapni. Egyébként meg a homar blogon ennél cifrább sztorik is vannak futárokról.
-
Narxis
nagyúr
Jajj ne nevettess már.
Most nem találtam aktuális futár állást de legutóbb a környéken a DPD keresett erre embert októberben. Semmi más követelmény nem volt mint a jogsi meg talán büntetlen előélet, pluszba oda írták, hogy magas stressztűrő képesség. Egyszer hirdették meg úgyhogy biztos találtak embert, honlapjukon most más pozícióba keresnek dolgozót.
Azt el tudom képzelni, hogy határozott munkaidőre nem biztos, hogy találnak embert vagy esetleg nincs is plusz kocsijuk.
-
kenwood
veterán
Nekem bizonyos szituaciokban,es bizonyos karakterektol kimondottan zavaroan hat,ha a keresztnevemen szolit.
Olyasmi erzesem van, mint a Teleshopnal, amikor nem csak az derul ki a kinai szemetrol, hogy Nasa technologia,de az is,hogy te mindigis azzal a problemaval kuzdottel,amit ok most megoldanak,es meg lelki tarsak is vagytok a musorvezetovel.
-
Allien
veterán
Azért az felettébb ostoba dolog, hogy azt hiszed, az utcáról BÁRMIKOR felveszel 2-3 hónapra futárt, vagy bármi másra embert. Jó, talán hólapátolásra ok, de, egy vad idegen emberre rá bízni egy pár millás autót, és csomagokat, azért na. Gondolkodjál.
Persze, el lehet sütni 1-2 alkalommal, aztán a kutya se fog menni hozzájuk. Igaziból, nem lehet ésszerűen lekezelni a dolgokat, mert a kereskedelem ilyen. A forgalom 70%-a ebben az időben realizálódik, a főnökök meg inkább piára és drogra, nomeg csajokra szórják el a pénzt, minthogy egy dolgozót lébecolni lássanak...
-
Narxis
nagyúr
Trans-O-Flex-el nekem is csak rossz tapasztalatom van. Függetlenül attól, hogy most a karácsonyi időszak miatt túlterheltek amiről nem a futár hanem a cégvezetés tehet. November elején már toborozni kellett volna az embereket.
-
Out
addikt
Már akkor tudtam, amikor megjelentek, hogy az SSD-k sok bosszúságot fognak okozni az embereknek és tessék nem mondtam hülyeséget. Mindennek az SSD az oka!
-
Ahogy mondod, ügyfél oldalról tájékozottság, udvariasság, kölcsönös tisztelet és megértés (mert bárki hibázhat, aki dolgozik). Amit megtanultam, hogy ha a keresztnevén szólítjuk a beszélgető partnert, akkor már szinte biztos a siker, mert jól esik mindenkinek, ha figyelnek rá.
-
domos
senior tag
Én is voltam ügyfélszolgálatos, meg recepciós is, tudom milyen hülyék tudnak lenni az emberek. Ezért próbálok mindig mindenkivel normálisan, tiszteletteljesen beszélni, és azt is mindig elmondom hogy ez nem nekik szól, nem velük van bajom, de hát sajnos ők ülnek a telefon végén, nekik kell elmondanám hogy mi a problémám.
-
bambano
titán
miért ne mehetnének oda 1-2 hónapra dolgozni? sokfajta ember létezhet, akiknek jól jönne karácsony környékén egy kis plusz pénz.
egyébként a céget védőknek hagy idézzem fel a hozzászólások közül a kulcsmondatot:
#67: "Na itt mar nem a Trans-nak telefonaltam, hanem a felado cegnek, ahol jeleztek hogy nem en vagyok az egyetlen aki panaszkodik rajuk es kovetkezo honaptol szerzodest bontanak veluk."ennyi.
-
kenwood
veterán
1-2 honap a betanulas egy ilyen munkaban.
Egyszerubb,ha csak annyi kuldemenyt vesznek at,amennyit ki is tudnak kezbesiteni. -
Hintalow
senior tag
Ez a "vegyenek fel embert a húzós időszakra" elképzelés azért vicces, szerintetek ki menne el oda dolgozni?
A hülye is tudná, hogy csak 1-2 hónapra akar hirtelen felvenni a cég plusz 20 embert. -
kenwood
veterán
Ha viszont a fonokod 8 oras hataridore vallalna be 16-20 oranyi munkat,akkor idealis esetben o repulne.
#10 Azert eleg kemeny,hogy egy ceg tulvalalja magat,nem tartja amit iger,es a vevo a hulye
Ez ugynaolyan felhaborito, mint amikor megveszed 2000 forintert a jegyet az uszodaba.
Atoltozol,majd kiderul,hogy a medencek 90 szazaleka le van foglalva hivatasos uszoknak,vizilabdasoknak,neked pedig lekeritettek egy 10 negyzemeteres labaztatot. -
Egy másik futárszolgálat telefonos ügyfélszolgálatán dolgoztam egyetem mellett évekig, szóval van valamennyi rálátásom a témára..
Igen, ez egy szolgáltatás, amiért fizet az ügyfél és szeretné időben megkapni a csomagot, tiszta sor.
Viszont tény, hogy decemberben annyira sok csomag van, hogy szerencsétlen futárok sokszor reggel 7-től este 8-ig kézbesítenek (de a depóban vannak már hajnalban) és ilyenkor simán előfordul, hogy nem érnek ki egy adott címre. Átlagosan év közben egy futárnak van mondjuk naponta 75 címe amit 8 és 17 óra között szállít ki. Na, karácsony előtt megkap 150-et és akkor még örülhet. Nem ritka, hogy a barátnőjük, haverjuk vagy akár a nyugdíjas faterjuk segít be, saját civil kocsival, hogy rendben megtörténjenek a kiszállítások (nekem is múlt héten egy ilyen haver forma srác hozott ki egy csomagot).
Benne van a rendszerben, hogy történnek hibák, félre szortírozások, ezt értelmes ember belekalkulálja a rendelés feladásakor.
Hányszor volt, hogy telefonban sírtak vagy éppel üvöltöttek velem 23-án este, mert nem kapták meg a két nappal korábban rendelt csomagjukat és mit fog a fa alá tenni a gyereknek. (Ahol egyébként nem is a futárcég hibázott, hanem a feladó vagy az ügyfél, mert persze otthoni címet adott meg a munkahelyi címe helyett.)
Viktor77 hozzászólása kinyitotta a bicskát a zsebemben. Éppen az ilyen ügyfeleket tettem helyre évekig, akik azt hitték, hogy ők a világ közepe, közben az esetek nagy részében igazuk sem volt. Hány panaszos email jött rám az évek alatt..
Aztán amikor már megvolt a diplomám és tényleg csak levezettem (szóval már nem volt bennem semmi alázat), akkor betalált egy arrogáns f*sz, aki mint utólag kiderült egy konkurens cég fejese és voltak kapcsolatai. Így aztán végre pontot tehettem ezen karrierem végére.
-
pet007
aktív tag
Sokan vedtek meg a ceget is itt. Emberek tessek kicsit megemberelni magunkat, nem szabad mindenre legyinteni es elfogadni. Itt is legalabb ketszer allitottak valotlant, csuszast es kesest nem beleszamolva. Tessek kiallni az igazunkert!
-
domos
senior tag
Update: végre megjött. A futár srác szerint végig a budapesti depóban volt elveszve, neki ki sem adták.
-
nyogo83
senior tag
Trans-o-Flex-nel szerintem valami zsenik doglozhatnak futarkent.
Minden honapban 1x veluk jon egy csomagunk(adott egy ceg aki csak ezzel szallit). Megjegyzesben leadva, hogy 9 utan szallitsanak, (irodaba rendeleunk igy az elott nincs bent senki).
8.-kor csorog a futar telefonon, hogy itt vagyok hoztam csomagot. Mondom, oke, nincs bent senki de oda is van irva a csomagra.
Mondja, igen, de azt gondolta hatha itt van valaki megisAznap mar nem tud visszajonni, majd hozza holnap. Oke.
Masnap reggel 8:10-kor csorog telefonon, hogy itt vagyok
Igy a csomag visszament a feladohoz, 2 nappal kesobb egy masik futar hozta ki, rendes idoben.Kovetkezo honapban ugyanez a retardalt futar megint eljatszotta ujra a reggel 8-as kezbesitest, egymas utan ket nap, majd megint vissza a feladohoz. Ekkor betelefonaltam a Trans-hoz, hogy WTF, ez mar igy egy kicsit sok lesz. Mondtak, hogy megprobaljak atrakni azt a futart abbol a keruletbol, hogy ne legyen problema.
Rakovetkezo honapban mit ad isten, megint ugyanez jott es eljatszotta harmadjara is a reggeli kezbesitest.
Na itt mar nem a Trans-nak telefonaltam, hanem a felado cegnek, ahol jeleztek hogy nem en vagyok az egyetlen aki panaszkodik rajuk es kovetkezo honaptol szerzodest bontanak veluk. -
bambano
titán
"Hülyén fog hangzani, de igen...": tényleg hülyén hangzik, mert az.
"Erre a rövid időre felvenni X embert hónapokkal korábban rengeteg pénz, idő és munka." ha pontosítjuk, hogy mire gondolsz, akkor lehet vitatni vagy egyetérteni vele.rengeteg idő, pénz és munka: ha ezt úgy érted, hogy a cég személyzeti csoportjának sok munka, stb. akkor igen, ez igaz. ez az a költség, amit normális cég belefektet a melóba a jó hírnév érdekében. mert nem akkor alapozod meg a hosszútávú jó kapcsolatot a vevővel, amikor tingli-tangli időszak van, hanem akkor, amikor havaria van és mindenki úszik. az a megrendelő lesz a visszajáró megrendelő, akit a nagy bajban nem hagytál magára.
pl. ismét csak isp: megindul az előfizetői roham, mert szabadságon lesznek. rendel tőled 50 modemet. ha nem szállítod le a megígért időre, akkor ő is kakiba kerül, az ő hírneve is csorbul, és biztos lehetsz benne, hogy nemhogy nem rendel többet, be is perel azért, mert átverted.
a rengeteg pénz, ha a plusz futárok esetén értelmezzük, nem igaz, mert: az a gondjuk, hogy sokat túlóráznak a futárok, tehát meló és bevétel lenne. akkor ugyanazt a munkát végezz el két ember, két műszakban. akkor meg mindegy, hogy ugyanazt a bértömeget hány emberre osztod szét (akkor nem mindegy, ha a 12-14 órában hajtott futárnak 8 órányi bért fizetsz, amiért nyilván megvárnak a hátsó sikátorban este).
másik autó se kell, mert egy időben nem lesz több futárod szolgálatban, csak az idő lesz hosszabb.
"ez nem úgy megy, hogy Gizike dob egy telefont és máris ott van +20ember": ez igaz, pontosan erről beszéltem, hogy jó lett volna előre gondolkodni, miután nem 2016 az első év, hogy karácsonykor hiszti van.
-
Jhonny06
veterán
Nekem nem derül ki a bejegyzésből, hogy bárki hazudozott volna. Írtak egy dátumot, amit nem tudtak teljesíteni, nyilvánvalóan a megnövekedett terhelés miatt.
Azt meg hadd ne kelljen már elhinnem a kedves cikkírónak, hogy ilyet mondtak telefonban, hogy délben befejezte a munkát. Az oké, hogy nem tudják már aznap kiszállítani, de teljesen felesleges ilyen mértékben ferdíteni.
-
Jhonny06
veterán
Előfordul, túl nagy következtetéseket nem vonnék le belőle. Gondolom náluk is őrültek háza van. Amúgy havi szinten sokszor hoz csomagot a Trans, soha még 1 nap csúszásom se volt velük. Kis empátia plíz.
"2016. 12. 17 - ma sem hozzák ki, mert ma sem ér már rá a futár, na de majd Hétfőn..."
Erősen kétlem, hogy hétvégén bármit is hozna a futár. User error.
-
djculture
félisten
válasz
twollah1976 #33 üzenetére
Normálisabb cégeknél 3-4 órás idő szeletet lehet megadni, hogy mettől meddig hozzák ki.
-
Viktor77
titán
Vagy nem.
Jelenlegi munkahelyemen az első 1.5 hónap heti szerződéssel és fizetéssel ment, pont azért, mert első időkben sokan lépnek ki. Pár nap alatt munkába lehet állni így.Vagy az amit leírtál, vagy az, hogy lejáratják magukat, és elterjed különféle fórumokon, hogy őket ne. Ez hosszú távon bevételkiesés.
-
Xaels
félisten
Hülyén fog hangzani, de igen... Lehet tudni, hogy jön és, hogy mikor jön de az az idő max 1-2 hét. Erre a rövid időre felvenni X embert hónapokkal korábban rengeteg pénz, idő és munka. Be kell őket tanítani, fel kell ruházni, furgont tenni alájuk, fizetni a benzint, emellett be kell jelenteni őket és járulékokat is fizetni kell, illetve munkabért sem árt adni nekik. Lehet nem tűnik nagy feladatnak amit csinálnak, de ettől még nem a fáról potyognak a futárok, ez nem úgy megy, hogy Gizike dob egy telefont és máris ott van +20ember komplett felszereléssel...
-
HoaryFox
őstag
Na pontosan ezért szoktam automatába - csomagpontra kérni a csomagjaimat. Amikor nekem megfelelő, akkor megyek érte, és nincs cicaharc futár vs címzett között
-
válasz
twollah1976 #45 üzenetére
Tolem azt csinalsz amit akarsz. Ott vasarolok kb 8 eve es maximalisan elegedett vagyok veluk, csupan joszandekbol van az alairasomban.
Ja, a trans o flex van erted, te meg xarsz otthon lenni mikor tudod hogy mennek. Kar minden szoert. Borravalot se adj am a futarnak, sokszor egy forintbol barmi osszejohet. -
Feketelaszlo
senior tag
Jó, hát akkor mondjuk úgy, hogy ideális esetben valami szervezettség megfigyelhető
De gyakran ők maguk csinálnak káoszt azzal, hogy visszahívja őket az ügyfél, hogy most ért haza és jófejségből visszaugranak. Ja, nekem is csináltak már ilyet.
(#51) AzEgyetlen1: Ez érthető, de gondolom iskolába vagy munkahelyre sem "kb. 8-ra" jársz, nem?
Vagy rohamosztagosoknak nincs szabott munkaidő?
-
BandiHUN
veterán
Szerintem meg kell nyugodni,hogy ez van.Most ez olyan,mintha szakadna a hó,nem lenne hómunkás,és az ember nekiállna a hóbuckának nyomni a dudát...
Ami pedig tanulság,és Nekem is nyári nemcsúcsidős tapasztalat,hogy a Trans-O-Flex-et kerüljétek,mint móqs az erdőtüzet...
A GLS pöpec,bevált,negyedórával érkezés előtt telefon,és reggel 8 sms,email,tracking előző nap email,no problemo.Plusz még a céget is ismerik,ha céges cím,nekem majdnem haverom amúgy a postás és a GLS-es is már.Csak ezek a nyamvadék jöttmentekkel fuvaroztatók...mert természetesen nyáron is civil autó jött szerencsétlenkedő sofőrrel.Nagy kamucég ez,én rájuk mennék adóügyileg is,elszámolásilag is.Érdekes is volt,hogy utánvétes csomagot nem kellett aláírni,GLS-est meg előreutalt 0ft-osat is kell,és van tracking number,aminél azt is látod,hogy pl.a cégnél KI vette át...hogy tudd,melyik irodista csajszit zargasd,ha épp szabin/kiküldetésen voltál... -
Winner_hun
félisten
válasz
twollah1976 #44 üzenetére
Egyáltalán nem siklottam el felette.
-
twollah1976
őstag
válasz
Feketelaszlo #48 üzenetére
Azert mondtam a kb. idopontot, mert BKV, bocsanat mar BKK-val nem egyszeru a kozlekedes.
-
Solad
addikt
válasz
Krugszvele #10 üzenetére
Már ne haragudj meg, de nem az ügyfél dolga hogy futja-e nekik rendes hobbira és hogy mennyit dolgoznak. Az ügyfélre egyedül az tartozik hogy megfelelően megkapta-e a szolgáltatást amire fizetett.
-
domos
senior tag
válasz
Feketelaszlo #48 üzenetére
"nem pedig mint gólyafos kóvályognak."
Eddigi tapasztalatom alapján a transoflex pont ezt csinálja
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz
twollah1976 #46 üzenetére
Ja, hogy ez a te műved. Hát fogadd őszinte gratulációmat!
Fuvarszervezés lényege, hogy gazdaságossági szempontok miatt előre tervezett útvonalon járnak, nem pedig mint gólyafos kóvályognak. Nem mindig tud a futár visszamenni, egy csomagra gyakran csak 15 percük van (ha hamarabb végeznek nap végén pótolnak). Az oda nem találás problémáját pedig nem kell bemutatnod, hozzánk még egy futár sem talált ide elsőre, ezért kell megjegyzés rovatba beírni ha külön óhajod-sóhajod van (pl. "csak 10 után", "a benzinkút mögötti autószervízben") - vagy igazodnak, vagy nem. Drágább futárszolgálatok értelemszerűen rugalmasabbak. A fogalmazásnál pedig elkövetted a legnagyobb hibát, a "kb." megemlítésével. Most akkor körülbelül ott leszel vagy körülbelül nem leszel? Értem én, hogy muszáj a "kb."-t megemlíteni, hogy érezzék te mennyire fontos ember vagy, - hisz te sem tudod mikor érsz rá -, de erre nem lehet építeni valakinek az egész munkanapját. Rajtad kívül lehet, hogy még 10 ember nyögi be, hogy ő "kb." otthon lesz. Szóval lehet verni az asztalt, hogy márpedig ők vannak te érted, csak értelmetlen, ha te magad sem tudod sziklaszilárdan megfogalmazni az időbeli igényeidet. Írd azt, hogy 10:00 előtt egész biztos nem leszel, utána meg egész biztos leszel - nagyobb eséllyel futtok össze.
-
bambano
titán
hát igen, a karácsonyi őrület egyik pillanatról a másikra alakul ki...
minden évben. dettó mint a hómunkások. a városvezetésnek minden évben tágra nyílik a csipája, hogy mi felkészültünk, de télen hó? meg hideg?mert ha (hogy bevonjam a másik klasszikus fikatémát) a hr-en nem csak a körmüket lakkoznák a picsák, akkor lehetne emberi erőforrást előre tervezni...
-
twollah1976
őstag
válasz
Feketelaszlo #38 üzenetére
Azt nem írtam le, hogy a futárnak amikor mondtam, hogy próbáljon már kb. 45 perccel később visszajönni, addigra otthon leszek az volt a válasz, hogy nem fog menni, majd a kollega holnap.
Kb. 1 perccel később beugrott, hogy otthon van az öcsém, visszahívtam a futárt és elmondtam neki, hogy otthon van a rokon, át tudja venni a csomagot, alá tudja hamisítani a nevem.
Okzott és leraktam.
Megyek haza és látom, hogy a ház előtt a homokban egy szem keréknyom sincs, pedig abban a finom homokban minden nyomot hagy (kutya, macska, kistraktor, részeg ember).
Megyek fel öcsémhez, hogy na átvetted a csomagot (nem).
Kapucsengő kipróbál, mind a kettő tökéletesen működik.
Ezek után félreültem a WCn és felment bennem a pumpa, megírtam a kis levelet.
Megjött a válaszlevél, újra félreültem a WCn, még jobban felment bennem a pumpa.Arról nem beszélve, hogy szerintem azt se tudta, hogy hol van, azt mondta, hogy már az utcában a közértnél jár.
40 éve élek az utcában és én lennék a legjobban meglepődve ha ott közért, kisbolt, lenne.Érdekes, hogy a többi futárcég időben tudott szólni, hogy: "Hello, szia, szevasz n+1 percen belül ott vagyok a cuccal, otthon vagy?"
-
twollah1976
őstag
Úgy látszik még mindig nem esett le, hogy ők a szolgáltatók akik belőlünk a szolgáltatás megrendelőiből élnek.
"http://www.oaziscomputer.hu - Professzionális monitorok szakértőktől."
Nem szeretek minősíteni, de ha így álltok hozzá a vevőkhöz az általad reklámozott boltban is akkor inkább messziről kerülöm azt a boltot.
-
twollah1976
őstag
válasz
Winner_hun #34 üzenetére
A fölött az aprócska dolog felett elsiklottál, hogy reggel 8-tól délután 5 óráig legyél otthon.
Végül is az is egy időpont, csak kicsit tág.Ha tudom előre, hogy ekkora szívás van vele akkor nem fizetem ki előre banki átutalással az árut és a futárt, hanem inkább elmentem volna érte a postára.
-
BandiHUN
veterán
Trans-o-Flex-et kerüljétek...ugyanilyen verzió,rinyálós sofőr,aki reggel 8kor telefonál,majd mégis délben hozná a csomagot,hugyozni vagyok kint,5perc,erre már másik városban van,sorry,és ezt 2x,másnap delet mondott,fél 2-kor meg jött volna értekezletem volt.Utána felhívtam,hogy menjen az anyukájába,mondjon normális időpontot.Ráadásul kellek az akcióhoz,mert utánvétes,máshogy nem szállított a shop,alternatíva sem volt.És ez munkahely...nem variálhatok egy nyamvadt futárral...évek óta minden rendben van GLS-el,stb,csak ezek ilyenek.És ma mit látok?Ott tartunk,hogy a városom FB lapján keresnek maszek melósokat délutáni munkára a sofőrök,mert nem bírják,persze feketén,saját kocsival.
Mondanom sem kell,hogy ezzel a homemade céggel se olcsóbb,csakhát az ember ki van szolgáltatva,hogy az adott shop kivel szállíttat,gondolom ŐK jól szakítanak amúgy ezen.Mindenféle jöttment alak,mindenféle autóval,alapvetően gyakorlat nélkül fuvarozgat,Uber 2.Csak itt nem véleményezheted a dolgot,és nem olcsóbb.Meg is fogadtam,inkább fizetek valamiért kicsit többet,de ezekkel ne legyen mégegyszer dolgom... -
bambano
titán
"Amúgy ez a vegyenek fel embert egy elég vicces kijelentés. Ember alá kell autó, kell neki eszköz, egyenruha stb...": itt azért sírnak a futárokat pártolók, hogy a szegény futár 12órázik.
akkor vegyenek fel kisegítőket, és dolgozzanak két műszakban, adják át az autót a másiknak. akkor nem fog ott heverni feleslegesen a cucc. az egyenruha meg fogyóeszköz, egyébként sem milliós tétel, mint egy autó, abból nem gond ha van tartalék.
el tudom képzelni, hogy sok olyan ember van, akinek megsokasodnak az év végi kiadásai, így egy kis alkalmi bevétel jól jöhet neki.
úgy látom, akinek nem tetszik, annak elsősorban az nem tetszik, hogy a problémát sok módon lehetne megoldani vagy kezelni, de a tisztelt cégek a lapítunk mint sz.r a fűben verziót választják. se nem tájékoztatnak előre, se nem hirdetik meg, hogy más feltételeknek tudnak megfelelni, se nem konstruktívak, semmi. te meg ugrálj, ahogy ők fütyülnek. hát nem.
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz
twollah1976 #33 üzenetére
Én bírom a frappáns, jól megírt panaszos leveleket, de ez csak simán bunkó. Nem tudom ki jegyzi, de amilyen gáláns volt az üfsz.-el lényegében tökéletesen egymásra találtak a céggel.
A futárt meg nyílván nem értesítik minden beérkező kérésről (pl. hogy körülbelül ki milyen időintervallumban szeretne telefonhívást fogadni), mert nem lenne túl jó, ha egy-két ilyen amúgyis stresszes csávó bepöccenne és az ügyféllel nyalatná fel az aszfaltot, beletojna a csomagba vagy ilyesmi. -
bambano
titán
akinek nem tetszik, hogy legyen otthon, az válassza a csomagautomatába kézbesítést.
-
válasz
twollah1976 #33 üzenetére
Ezek utan mar vegkepp nem csodalkozom az 1 forintos rambo akciodon.
-
pet007
aktív tag
válasz
twollah1976 #33 üzenetére
Hasonlo esetem nekem is volt pont a napokban. Email-ben kaptam ertesitest csutortokon 3 ora tajekan, hogy a csomagot megint nem sikerult kezbesiteni, majd holnap megprobaljak megint. Nem is foglalkoztam vele mert penteken amugy is offos voltam. Az erdekesseg az volt amikor 5 orakor hazaertem nem volt ertesito. Majd 6 korul mikor mentem le cigizni ott volt a kis ertesito, hogy majd holnap hozzak. Ma hoztak ki 2 ora korul, ma erdekes be is csongettek. Nem olyan csomag volt ami surgos lett volna igy nem erdekelt a dolog, de erdekessegnek elmegy. Ez mondjuk Yodel volt..
-
Winner_hun
félisten
válasz
twollah1976 #33 üzenetére
Igen, az adott időintervallumban legyél otthon. Ezt egyéb (pl. közmű) szolgáltatók is így szokták, csak ők nem telefonálnak előtte. Ha nem tetszik akkor rendeld postán és vedd át ott, ha kézbesítéskor nem tudták átadni. Ha meg ez se tetszik akkor menj el érte személyesen.
A te hozzá(nem)állásoddal van gond. -
twollah1976
őstag
Az esetem a trans-o-flex Hungary Kft.-vel:
Tisztelt trans-o-flex Hungary Kft.!
Próbáljunk már egyeztetni a futárral arról, hogy mikor hozza ki a csomagom.
Ne a kézbesítés előtt 10 perccel hívjon már fel és közölje, hogy "hát akkor én hozom a csomagot".
A XV. kerület másik végében voltam, nem tudok annyi idő alatt hazaérni.
A mai nap folyamán (2016 12. 05.) kb. 16 óráig a szállítási címen tartózkodok.
A többi napokon reggel 8-9-ig szintén a szállítási címen tartózkodok, utána kb. 13 és 16 óra között szintén.Üdvözlettel: ÉN
Tisztelt Ügyfelünk!
A futár a holnapi nap folyamán kézbesíti a csomagját a megadott címre.
A futárnak nem kötelessége telefonálni, a szállítási címen nem talált senkit a második sikertelen kézbesítés után visszafordításra kerül a csomag a feladónak.
De ez esetben a futár a holnapi napon kiszállítja a csomagját.Üdvözlettel / Best regards
Tisztelt trans-o-flex Hungary Kft.!
Akkor az Önök hozzáállásával reggel 8 azaz nyolc órától delután 5 azaz öt óráig otthon üljek és várjam, hogy a futár méltóztasson kihozni a KIFIZETETT, MEGRENDELT csomagom?
Arra nem képes a futár, hogy pontosan fogalmazzak "A futárnak nem kötelessége telefonálni", hogy telefonáljon a SZOLGÁLTATÁSUK MEGRENDELŐJÉNEK AZAZ NEKEM, hogy ekkor és ekkor érkezek?
Ezek után felteszem a kérdést, hogy KI KIÉRT VAN?
ÉN MAGUKÉRT AZAZ A MEGRENDELŐ VAGY MAGUK VANNAK A MEGRENDELŐÉRT AZAZ ÉRTEM AKIBŐL MEGÉLNEK?Üdvözlettel: ÉN
U.i.: direkt írtam nagy betűkkel a fontosabb sorokat.
Sőt, hogy a mondandóm komolyságát még jobban alátámasszam a két kezem középső ujjaival gépeltem a nagy betűkkel kiemelt részeket.i typed dis shit wit my middle finger
i typed dis shit wit my middle finger
I TYPED DIS SHIT WIT MY MIDDLE FINGERi typed dis shit wit my middle finger
Másnap kihozták a csomagot, de megint úgy, hogy a futás akkor telefonált amikor a ház előtt áll.
Az volt a szerencsém, hogy még az utcában voltam és vissza tudtam menni átvenni a csomagot. -
nemlehet
őstag
válasz
JoeCockBill #22 üzenetére
Pl azért is fizetnek sokan előre, mert pl nem otthonra rendelnek csomagot, hanem melóhelyen portára és nem feltétlen akarod a félrészeg józsibának odaadni a lóvét, plusz ha esetleg elszámolod, elejti a 200-ast akármi abból probléma van. Az asztal alá meló végéig meg be tudja rakni minden további nélkül.
De amúgy kényelmesebb is, a futárok is jobban szeretik, aminek ha sokat rendelsz van jelentősége. (persze nem kéne, hogy legyen, de a futár is ember).Amúgy ez a vegyenek fel embert egy elég vicces kijelentés. Ember alá kell autó, kell neki eszköz, egyenruha stb... Ezek akkor az év többi részében hevernek parlagon? Ki fogja megfizetni az extra költséget? Megsúgom te. Így is drágák a futárok a többség szerint.
A kihordás egyszerű meló, de közben meg rengeteg buktatója van, úgyhogy mégse tudja boldog-boldogtalan elvégezni.
Az egésszel tényleg annyi a gond, hogy nem kommunikálnak, hanem hazudoznak. Nem tudom miért van ez beégve minden cégvezetőbe, hogy csak nehogy bevalljuk hogy valami nem megy...
-
#72042496
törölt tag
válasz
Winner_hun #21 üzenetére
Azért ez komoly.
(#18) JoeCockBill: Én például azért is, mert ha hitelkártyáról fizetek, akkor ad visszatérítést a bank. Több 10 ezer forintot jóváírtak ezek után az idén, ami azért nem rossz.
Még egyszer nem kellett futnom a pénzem után, olyan kétes helyről nem rendelek, vagy ha mégis, akkor nekik nem utalok előre.
(#27) domos: +1
-
bambano
titán
válasz
Krugszvele #10 üzenetére
én internet szolgáltatóknál vagyok rendszergazda.
a közelgő időszak nálunk nem azért fontos, mert ünnepek, bár az is igen gyakori, hogy internet szolgáltatást ajándékoznak. nálunk azért fontos, mert az ünnep címkével ellátott időszak egyben tipikus szabadságolási időszak is, téli szünet, plusz munkaszüneti napok, stb. sokat vannak otthon az emberek.ezek miatt nálunk is jellemző, hogy lényegesen nagyobb a terhelés, mint egyébként szokásos.
szerinted nálunk mi megy?
ennek ellenére amit a szerződésben vállaltunk, azt teljesíteni kell. ha azt vállaltam, hogy 48 órán belül bekötöm a netet, akkor be kell kötnöm. ha azt vállaltam, hogy x dátumra kiszállítom a csomagot, akkor ki kell szállítanom a csomagot.
nehogy már felmentést adjunk szerződéses kötelezettség teljesítése alól bárkinek is és még meg is simizzük a fejét...
ráadásul mindenki pontosan tisztában van vele, hogy ez fog történni. nem arról van szó, hogy 25 év után hirtelen először van karácsonyi káosz, hanem minden évben, minden területen. akkor fel kell rá készülni.
-
djculture
félisten
De ha az eladó meg megkapja előre a lét onnantól neki nem sürgős ezt a fenti írás is mutatja. "iPon elfelejtette odaadni nekik " Ehhez nemsok köze van a futárcégnek, egyszerűen a lé átutalva az ipon meg szarik innentől rá. Nagyon is sok cégnél ez megy. Addig jó vagy amig vásárlásra kell ösztönözni ha megtetted akkor már szarnak rád a legtöbb helyen sajnos, magyar felfogás ez. A garancia ügyintézésbe is nagyon jól tudja ezt mindenki, ülnek rajta minél tovább.
-
pet007
aktív tag
válasz
Krugszvele #10 üzenetére
Tied a szuk latokoruseg, szerintem senki nem a futarokat hibaztatja, hanem a futar cegeket (vezetoseg). Es ez teljesen rendjen is van. Akar 300%-al tobb csomag van? Az pont annyi plussz profitot is jelent a cegnek, vegyenek fel embert es nem lenne ilyen gondjuk. A baj az hogy azt az extra profitot mind zsebrevagjak, es annyival intezik el: jjaaa hat a futar nem ert ra.
-
válasz
Krugszvele #10 üzenetére
Ijeszto az egesz ami ma a vilagban van az emberek felfogasaval. A forumon is mar lasszoval kell keresni a gondolkodo embereket. A fikazas, az elvaras, az okoskodas az megy. Gondolkodni mar luxussa valt.
-
Feketelaszlo
senior tag
Ezt max. a büdzsé futárszolgálatok játszhatják el - ott elő is fordul, hogy Suzuki Swifttel meg mindenféle ezer éves rozsdaboglya Transporterekkel alvállalkozóként bedolgozó futárok rohangásznak. Hát, mondjuk úgy, hogy nem a futárok krémjei - egy felépített neves cég ezt már nem teheti meg, karácsonyi időszakban pláne nem adhatja alább a minőséget. Az ember alá céges furgon kell, tankolni kell, satöbbi. S az sem biztos, hogy a futárok mennyiségével van a baj - a logisztikai központ, raktár vagy diszpécserek is lehetnek túlterheltek.
-
domos
senior tag
válasz
czundermák #17 üzenetére
Én ezt múlt hét Vasárnap rendeltem.
-
dugo_
veterán
válasz
JoeCockBill #18 üzenetére
Például mert az utánvét rendre drágább, illetve így nem kell szerencsétlenkedni forintra kiszámolt aprópénzzel. Ha meg valaki nem hasitasiban tartja a pénzét, annak plusz költség több tízezreket kivenni, hogy aztán kp-ban fizessen a futárnak.
-
JoeCockBill
senior tag
miért fizet ki bárki bármit előre ha nem muszáj? fel nem fogom
-
czundermák
aktív tag
Csütörtökön rendeltem egy Adax elektromos radiátort, szintén Tranf-o-Flex-el érkezett.
E-mailben hétfőt ígértek, mint kézbesítési időpont. Ma kaptam egy újabbat, hogy napközben 8-17 óra közt meg fog érkezni a csomagom.
Délelőtt dolgoztam, akkor hívott a futár, hogy nem tudta leadni, és ne haragudjak, de rengeteg csomagja van, ezért, az megfelel-e nekem, hogy mikor megy vissza a depoba 14:00 körül, akkor elhozza magával.Épp az imént kaptam kézhez.
-
domos
senior tag
válasz
Krugszvele #10 üzenetére
Olvastad te egyáltalán a posztomat? Össze-vissza szórakoztak a csomagommal, és úgy kezdték meg Kedden a kiszállítást hogy náluk sem volt. Most meg csak hülye kifogásokkal jönnek. Ha amikor rendelem, azt írjá hogy csak Pénteken vagy Hétfőn jön, akkor nem foglalkozok vele, de minek küldenek akkor nekem minden áldott nap email-t ha "ma 8:00-17:00 között szállítjuk ki a csomagját"? Meg telefonon is állandóan ezt mondogatták hogy majd ekkor meg akkor már ott lesz. Erre semmi. Persze értem én, a hülye vevő már fizetett előre, le van szarva.
Hát biztosan nem kapná meg talán még a következő napon sem, mert a legvégére tennéd a sornak az ő csomagját.
Ez nem az óvoda, hanem munkahely.
-
#72042496
törölt tag
válasz
Krugszvele #10 üzenetére
Én egyébként nem is a késésben látom a legfőbb hibát (az is baj, persze), hanem abban, hogy ha már késés van, azt nem kommunikálják le. Semmi gond nem lett volna, ha közlik, hogy 3-4 nap csúszásra lehet számítani, elnézést a kellemetlenségért.
A gond ott van, amikor a bolt visszaigazolja hétfőre a kiszállítást, a futár meg még szerdán sem veszi fel a csomagot, közben pedig se emailre nem válaszolnak, se telefonon nem lehet elérni őket, se a boltot, se a futárszolgálatot.
A futárok előtt le a kalappal, ebben a történetben nem az ők munkájukkal van probléma.
-
Viktor77
titán
válasz
Krugszvele #10 üzenetére
"hogy a "normális" emberek életét is nagyon meg tudják keseríteni "
Szóval, a normális ember beleszarik mikor kapja meg a csomagot, majd kihozzák márciusban.
-
Krugszvele
senior tag
Ijesztőek a kommentek, miért ennyire szűklátókörű és önző a legtöbb ember?
A futároknak ilyenkor karácsony előtt nem plusz 5-10 hanem plusz 50 csomagot kell kézbesíteniük egy nap. Hiába mennek akár önszorgalomból is egy órával hamarabb dolgozni és maradnak tovább egy órát, egyszerűen képtelenség napi 10 órát úgy dolgozni, hogy vezetsz, címet keresel, odafigyelsz. Nagy koncentrációt igényel, elég egy pillanatnyi figyelmetlenség és máris százezres károkat tud okozni vagy elszenvedni.
Ilyenkor az ügyfélszolgálatossal pattogni egy rendkívül rossz stratégia. Tudom, hogy nagyon nehéz más helyébe képzelni magad, de ha ennyire felhúzod magad egy ilyen lényegtelen dolgon, akkor mondjuk indulj ki abból, hogy veled így beszélne valaki, mikor te a munkádat végzed a legjobb tudásod szerint. Hát biztosan nem kapná meg talán még a következő napon sem, mert a legvégére tennéd a sornak az ő csomagját.
Sajnos tényleg vannak ilyen emberek és ha megnézzük a népszavazások/önkormányzati/országos szavazások végeredményeit, akkor ők vannak többségben.
Természetesen ez csak egy vélemény, de eléggé kollerál a valóságban szerzett tapasztalatokkal, bárcsak mást tudnék mondani. Minden nap látom a közlekedésben a rage-sofőröket, az irodákban a mindjárt-felrobban alakokat, kellene ezeknek az embereknek valami biztonságos szelep, ahol levezethetik a feszültségüket.
De még egy rendes hobbira sem futja nekik, sem a pénzből, sem az idejükből nem telik nekik. Ráadásul a hajlandóság, az igény a fejlődésre, a változásra csak gondolatcsíraként szerepel bennük, a legtöbb úgy van vele, hogy jövőre majd jobb lesz, három év múlva jobb lesz, ha visszafizettem a kölcsönt jobb lesz, ha a másik irodába tesznek jobb lesz. Ezekben az a közös, hogy egyik sem függ tőle. Nem tesznek a sikerért.
Mondanám, hogy megérdemlik a sorsukat, csak annyira rémisztő többségbe kerültek/kerülnek, hogy a "normális" emberek életét is nagyon meg tudják keseríteni és nehéz elkerülni őket.
Köszönöm, aki elolvasta
Sorry for the long post, here is a potato
-
#72042496
törölt tag
-
Viktor77
titán
-
#72042496
törölt tag
Azt akaram Viktornak válaszolni, hogy a futár biztos folyamatosan dolgozik, és nem fér bele neki, annyi a csomag. Este 10-kor meg mégse csöngessen.
De az gáz, hogy délben végez, miközben mást írnak a tájékoztatóban. Nem hétköznapokra vonatkozott a 8-17 óra?
Az iPon itt mindenképpen hibázott, ami előfordul, de némi kompenzáció egy üdvözlendő gesztus lenne ezesetben.
Nekem amúgy a hétfő-keddre ígért csomagomat ma hozta ki a DPD, két másik eBay küldeményem pedig 1-2 hetes csúszásban van. Sajnos ez az időszak ilyen.
-
szente
addikt
Azért abba gondoljatok bele, hogy karácsonykor kicsit több melójuk van, a cégek meg nem szeretnek ilyenkor plus alkalmazottakat felvenni. Akit ismerek futárt ilyenkor 12-14 órákat dolgozik / nap
-
Viktor77
titán
A futár nem ér rá elvégezni a munkáját? Ha én azt mondanám a melóhelyen, hogy bocs főnök, de nem érek rá elvégezni a kiadott feladatot, akkor valszeg aznapig dolgoznék ott.
-
domos
senior tag
Többször is beszéltem velük telefonon, szerintem arról van szó hogy két autónyi cuccot sóztak rá, és nem fért bele a munkaidőbe. Nevetséges.
Viktor77: Ezt mondtam én is, de az ügyfélszolgálatost hiába baszogatom, nem tud mit csinálni. Főleg hogy ma is 12:00-kor "befejezte" a munkát a futár, annak ellenére hogy a ma reggel kiküldött emailben az van hogy 8 és 17 óra között fogják hozni...
-
pet007
aktív tag
Mi az hogy nem ert ra a futar? Ha nekem ezzel indokoltak volna a napos csuszast en nem hagytam volna ennyiben.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Futás, futópályák
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- NVIDIA® driverek topikja
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Musk feloszlatta a Tesla Dojo szuperszámítógépes részlegét
- Google Pixel topik
- További aktív témák...
- LG 55QNED87T 139 cm-es 4K QNED Gaming Erőmű, 120Hz-el és 3ms válaszidővel!
- LG 65QNED87T 165 cm-es 4K QNED Gaming Erőmű, 120Hz-el és 3ms válaszidővel!
- MacSzerez.com - 2022 MacBook Pro 13" Retina M2 / 8GB RAM / 256GB SSD / Asztro / Garancia / Magyar
- 3x ASUS Turbo RTX 2080 Ti (11 GB) / Frissen pasztázva / Igény esetén + EKWB vízesblokk.
- LG 75QNED87T 190 cm-es 4K QNED Gaming Erőmű, 120Hz-el és 3ms válaszidővel!
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- MacBook Pro 16" M3 Pro 36GB 512GB Gar. SPACE BLACK
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Eladó kék Xiaomi Redmi 12 4/128GB / 12 hó jótállással
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3093, 91% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest