Új hozzászólás Aktív témák
-
d4n33
csendes tag
Rendeltem külföldről (kína) egy mobiltelefont, amiről néhány nap leforgása alatt kiderült, hogy hibás. Mindenre tudtam használni, csak épp telefonálni nem lehetett vele. Az itt posztolt instrukcióknak megfelelően jeleztem a problémát az eladó (eTotalk) felé, s az általa megadott címre visszapostáztam a terméket. A ragszámom: RR304569847HU. A nyomkövető szerint a csomag elért kínába, ott pedig továbbításra került Guangzhou városba, ahol már vagy 20 napja áll. A csomagom státuszában ezidő alatt semmi változás nem történt. Több ízben érdeklődtem az eladónál a csomag után, rendre mindig azt a választ kaptam, hogy legyek türelemmel, még nem kapták meg. Kételkedem a válaszuk hihetőségében.
Mit tudnék csinálni? Paypal-on keresztül fizettem a termékért.
-
aytukabozs
addikt
válasz
aytukabozs #105 üzenetére
OK. Megvan!
"RR3365XXX69HU
DÁTUM INFORMÁCIÓK
2016.11.09
16:26 Budapest - Pestszentlőrinc 6 posta
Küldemény információ:
Küldemény postai átvétele / Item accepted
2016.11.10
02:42
Küldemény információ:
Indító nemzetközi feldolgozó központba érkezett / Item in office of exchange
2016.11.10
02:42
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad"Szóval ott követhető, csak a posta le van maradva az informálással...
-
aytukabozs
addikt
hello, ITT követted?
Direkt megkérdeztem a postáskisasszonyt, azt mondja követhető, de a felsorolásban meg nincs benne... :/
"Milyen szolgáltatásokhoz vehető igénybe?
MPL Üzleti csomag (Például: PA00010122727)
Európa+ csomag (Például: CP123456785HU)
Belföldi EMS gyorsposta (Például: BE229803145HU)
Nemzetközi EMS gyorsposta (Például: EA004037757HU)
Posta business pakk (plusz, economic) (Például: CA1234567856)
Inverz csomag plusz (Például: CV0012345678)
Egyszerűsített utánvétkezelés (EUV) (Például: CU4100006011)"Elég szomorkás lesz a hangulatom, ha emiatt bukom a refundot, meg a postaköltség visszatérítést a paypaltól..
-
ghostie
tag
Többen írtátok, hogy ajánlott levélként adjátok fel a garanciára visszaküldött termékeket? Ilyenkor van valamilyen nyomonkövetési lehetőség? Mert a posta oldalán csak meghatározott módon feladott küldeményeket lehet nyomonkövetni és az ajánlott levél nincsen közöttük.
-
KTU
addikt
Írj rá nyugodtan 22 EURO-t, gondolom ezt mondja a kínai.
Ha megkapja jó esetben ennyi pénzt visszakapsz, és vége a történetnek.PayPal-on nem tudod bizonyítani hogy feladtad,
mivel MP4-et adtál fel.
Hajrá.A PayPal fizeti a visszaküldést,
ha avval fizettél!?Amúgy meg nem tökmindegy mit írsz rá Kínába visszaküldéshez?
Mivel első körben nem fizettél.
Második körben tételezzük fel megfogják,
(ha első körben nem fizettél volna, mellékeled a papírokat.)De mivel ilyened nincs,
majd írsz a vámosnak hogy, ugyan már első körben nem fogták meg,
akkor most ezt hogy képzelik!!! -
ghostie
tag
Sziasztok,
Kínába kellene visszaküldenem egy tabletet, de a bolt ahonnan vettem azt kérni hogy mp4 lejátszót írjak rá és kevesebb összeget mint amennyibe került (így is jött egyébként vámmentesen).
Mi lenne a célszerű, ha a valós dolgokat írom a csomagra és a CN23-asra vagy amit kérnek? Mikor várható kevesebb probléma (persze nem akarnék vámot fizetni akkor sem amikor visszajön majd javítás után).Köszönöm
-
egrimini
csendes tag
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
Április 9.-én rendeltem a Gearbest-ről egy okostelefont, amit meg is kaptam ápr. 18.-án!
Szuperül működött egy hétig! Sok sok levelezgetés után megyegyeztem a Gearbest-el, hogy visszaküldöm a telefont Kínába igen Kínába amit kicsit én furcsáltam ugyanis a gearbest angol! No nem is az a lényeg!
Visszaküldöm a telefont és ha a Kínai emberke megkapja ők kűldenek egy másik telefont kicsi ráfizetéssel mert másikat néztem ki (jobbat)! Szóval 2016-05-30.-án fel is adtam postán ajánlott levél ként!
Meg is érkezett Kínába 2016-06-08.-án! Azóta semmi értesítés a postától sem a Gearbesttől sem a kicsi Kínaitól! Ilyenkor mi a teendő? Valaki esetleg járt már így? Ja és még annyi, hogy paypal-al fizettem de mivel kicsúsztam a 45-napból gondolom már nem reklamálhatok náluk!?
Válaszokat előre is köszönöm! -
-
pinnacle
nagyúr
Sziasztok! GeekBuyingnál vettem tavaly májusban 2db Xiaomi fülest. Plusz költsége volt annak, hogy javításra Spanyolországba küldhessem vissza, igaz ez nem látszik sehol. Youth Edition elromlott, érdeklődtem, hogy mi a teendő, azt mondták csak 2 hét garancia van a fülesre. Minden kínai webshop ilyen inkorrekt vagy valahol betartják azt amit jeleztek? Vettem náluk Original Xiaomi Mi IV Hybrid-et is, de akkor ezek szerint az 1 év garancia valójában csak 2 hét.
-
maj-viktor
őstag
15+1x-es díj az mindigis csak belföld esetén volt... külföldre más van...
30DTS kártérítés van, mely 10.800 Ft-ot jelent, így 10E Ft feletti érték esetén +értékbiztosítást érdemes kötni
http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_61712-61712.html
http://prohardver.hu/tema/kulfoldi_rendelesek_nyomkovetes_stb/hsz_67241-67241.html
http://prohardver.hu/tema/paypal/keres.php?type=-&stext=paypal+visszaposta&submit=
https://www.posta.hu/static/internet/download/2016_tarifatabla_HU.pdf
"9. DTS árfolyam
A Posta a nemzetközi küldeményekhez kapcsolódó értéknyilvánítási összegek, illetve kártérítések meghatározásakor a következő DTS átszámítási kulcs átlagértéket alkalmazza: 1DTS= 408,5 forint"Most 2016-ban a PayPal visszapostáva (9.300 Ft-ig), pl. egy 1kg-os 50E Ft-ig értékbiztosított levélcsomag elsőbbségivel vissza Kínába lesz: 9.265 Ft
-
easy...rider
őstag
válasz
goldenfish7 #93 üzenetére
Úgy tűnik változott az ÁSZF, régen nem így volt. Én olyan 8000Ft körüli összeget kalkuláltam ki, de nem biztos hogy pontos. Eléggé elcseszett ez a DTS konverzió. :\
-
goldenfish7
tag
Sziasztok!
"Értékbiztosítást szerintem nem érdemes kérnünk mert a csomagunkat alaposan becsomagoltuk, eltűnés esetén pedig a posta a feladási díj tizenötszörösét fizeti ki nekünk."
A fenti kijelentés megállja a helyét, ha az alábbi linken mást láthatunk (55. oldal)?
Ha minden igaz, akkor 30 DTS-t fizetnek vissza eltűnés esetén, ami ~10.800.- Ft körül lesz...feladási díjtól függetlenül... ???
Köszi!
Üdv! -
Bubu Kapitány
tag
válasz
Bubu Kapitány #91 üzenetére
Kiegészítés a levélként való feladáshoz. Ezek az árak voltak tavaly májusba.
Levélpostai küldemény, elsőbbségivel, külföldre (nem európai országba), és belefértem az 500 g-ba: 2230 HUF
Ajánlott: 735 HUF
tértivevény: 370 HUF
-
Bubu Kapitány
tag
Hali!
1. Én magát a telefont visszaraktam a dobozába + buborékfólia. (Csak a telefont küldtem, aksi, füles stb. maradt) Ezt beraktam egy kartondobozba, a hézagokat kitömtem hungarocellel. Felcímeztem, és átragasztószalagoztam.
2. Posta: Ajánlottan, tértivevénnyel feladni. Nekem 3335 HUF volt. (Értelem szerint levélként adtam fel és nem csomagként. Úgy kb. 12e HUF az ára)
3. Töltsd ki a CN22 nyomtatványt, ami levélpostai küldeményekhez kell. (Én ez kihagytam, de kell majd visszafelé a vámnak.) Írd rá a telefon adatait, meg hogy javításra küldöd angolul.
Innentől megy a maga útján. Kövesd nyomon, hogy hol jár a telefon, ha ott van és át is vették, kb. 10 nap múlva kérdezz rá, hogy mi a helyzet vele. Kb. 2 hónap és a telefonod itt is van.
Üdv, Bubu
-
quicky98
csendes tag
Sziasztok!Doogee dg550 keszulekem kijelzoje megadta magat,50% csikoy,sotet,de erzekel...A minisek azt irtak kuldjem vissza ,Milyen papirokat toltsek ki?mennyi lesz az ara kb?csak a telefont kuldom vissza,ill buborekos boritekban +buborekos foliaban eleg?
-
lukinyul78
csendes tag
Sziasztok
Tavaly augusztusban vettem egy DOOGEE DG550-et Aliexpressről, a kijelző tegnap megadta magát 99%-ban sötét így a telefon használhatatlan. Valaki írja már le hogy mi a garanciás javíttatás menete, mert ez az első kínából rendelt telefonom és így ilyet még nem csináltam. -
dwiki
senior tag
Nos az én ügyem szerencsésen végződött. Nagy nehezen jelentkezett az eladó, és azt írta, full refund mindkettő telóra. Arra is amit én tégláztam le... Elfogadtam az ajánlatot
... Visszaküldtem, pénz visszajött, vettem új telókat, ezek már gyorsabban ide is értek, úgyhogy eddig nekem minden ok...
...
-
gixxergabi
senior tag
nincs "kiskapu" fizetni kell...
"Dear Buyer,
As you know, custom and tax is not under we can control. It just by lucky. hope to receive your kind understanding.
According to our Warranty, refund and return policy :
*Buyer will be responsible for all warranty shipping & handling fee.
http://www.etotalk.com/term_of_use.htmlWe would help you cover the return shipping fee.
Hope to receive your kind understanding .
Thanks."fizetek is csak legyen már meg a telefonom (és jó is legyen), mert már 3hónapja lesz hogy "nincs telefon" (először jeleztem nekik). mondjuk arra kíváncsi lennék, ilyenkor hosszabbodik e a garancia időm...
-
aytukabozs
addikt
válasz
gixxergabi #85 üzenetére
No odáig nem jutottam el.
Innentől nem sok kiskapud maradt. :/ -
gixxergabi
senior tag
válasz
gixxergabi #84 üzenetére
áhhh lehet még se jó.
a term of use-nél találtam:"Warranty, refund and return policy
*3 months Warranty for mobile phone, one month warranty for mobile phone accessories and other production (exclude physical damage).
*Buyer will be responsible for all warranty shipping & handling fee.
*15% restocking fee will be charged for returning non-defective product.
*S&H and insurance fees are not refundable at any time.
*Buyers are responsible for returning fees at any case.
*Buyers are responsible for any tax cause by local customs." -
gixxergabi
senior tag
válasz
aytukabozs #83 üzenetére
paypalra gondolsz? nem az a 45nap már rég letelt...
kössz a tippet, akkor majd erre is hivatkozok... -
aytukabozs
addikt
válasz
gixxergabi #82 üzenetére
Csinálj screenshotot az etotalk 'return policy' oldaláról.
Ott egy szó sincs arról hogy felmerülő vám kit terhel.
Aztán próbálj ennek fényében egyezkedni velük.
Vásárlóvédelmed még van? -
gixxergabi
senior tag
válasz
aytukabozs #81 üzenetére
Szia. Ezt írták:
Your phone has been repaired.
We will cover your returned shipping.
However, there is 25 usd customs charge when we received the returned phone.
So for your convenience, we will send you a paypal invoice. thanks(másnak is tök ugyanez a szöveg jött)
Ajánlottként ment (2965ft) és mivel azt írtam rá amit ők mondtak (mp4player 20$) hogy elkerüljék a vámot, ezért gondolom azt, hogy ez akkor az ő saruk. (már ha tényleg vám ez a 25 dolcsi, és nem szervíz vagy posta ktsg.)
Én már fizettem rá, dhl-es papírt bele is tettem a dobozba (bár sztem tök fölöslegesen), már előre készítem magam hogy az itthoniakkal is lesz egy kis levelezés.
Már küldték is a paypal számlát hogy fizessek... -
aytukabozs
addikt
válasz
gixxergabi #79 üzenetére
Hogy adtad fel? Volt rajta CN22 amin jelzed hogy gariba megy vissza? Pontosan mit írtak vissza ?(copy+paste)
-
Marcimanci
csendes tag
válasz
gixxergabi #79 üzenetére
Szia,
Lehet nálam is ez lesz a helyzet, garanciális visszaküldés volt az Etotalkhoz, 10.29 óta fogja a posta Guangzhouban.
Írtam az Etotalknak, nézzenek utána, mi a helyzet, de még nem válaszoltak.
Majd légyszi írd, meg, hogyan oldottad meg a dolgot.Köszi
-
gixxergabi
senior tag
Az létezik hogy visszaküldtem garanciáztatni, és az ő vámuk fogta meg, és most azt a 25$ akarja rajtam kérni az Etotalk?
mit csináljak? fizessek? vagy küldjem el őket az ....ba? épp eleget fizettem már erre a telefonra... -
bigmen55
csendes tag
válasz
Bubu Kapitány #77 üzenetére
Köszönöm válaszod. László.
-
Bubu Kapitány
tag
Hali,
Szerintem ennél többet nem lehet megtenni. Ajánlott, tértivevény, meg a kimenő vámpapír ráírva a telefon adatai. Végül is mindened megvan, hogyha visszajön a telefon, tudod bizonyítani, hogy garanciális javítás (csere) volt. Pl. Én a Minideal-lel megbeszéltem, hogy csak a telefont küldtem ki nekik, aksi, füles stb. maradt. Mikor jött vissza a készülék, a fináncoknak ez is beleírtam a levélbe.
Meg persze fotózz le mindent, az a biztos. Meg kövesd a telefonod útját.
Sok sikert. Ha visszajön, számolj be róla, mi és hogyan volt.
Üdv, Bubu
-
bigmen55
csendes tag
Sziasztok. Kérdésem (elötte minden hozzászólást elolvastam) gariztatni küldeném a telefonom. Coolicoolnál vettem. Leírtam a hibáit ők visszaírtak, hogy fényképezzem le. Megtörtént- elküldtem. Írták , hozy ok kuldjem a telt javításra. No postára el . Ott elég tudatlanság fogadott. Lassan feltisztúlt a dolog. No ajánlott levélként térítvevényessen kellene feladni a cn22 kisméretű nyomtatvánnya ami 1 példányos és a csomagra ragasztják. A cn23 az csomagfeladáshoz kell állítólag. A telefonom volt áfázva és ezek a papírok megvannak. Ezek után a véleményt kérném , hogy lehet a Legkorrektebben eljárni feladni? Mit fényképezzek mit másoljak? Köszönöm a segítséget László.
-
dwiki
senior tag
Nos én elég speciális helyzetben vagyok, de már meglehetősen tanácstalanul állok a helyzet előtt, illetve több lehetőség is van, de mindegyikben ott a rizikó…
Hátha valakinek van vmi jó ötlete….Chigontól rendeltem 2 db telefont.
Tudni kell róluk, hogy az ő postázási metódusok az, hogy DHL Angliába, onnan fedex Mo-ra küldi, így áfa itt már nincs - angol adót fizetem beleépítve árba talán- , nyilván némileg magasabb a végár, de kevesebb mint ha itt adózok. Ráadásul elvileg 4 -8 nap alatt itt van. No nekem ez 22 nap lett, jó pont kínai ünnep volt a rendeléskor, ha levonom azt a hetet, akkor csak 16 nap... Mikor kérdezgettem kínait miért ilyen lassú ,válaszolgatott, hogy így meg úgy, illetve DHL track számot is adott, szóval kommunikált. Megjött, túltettem magam az időn.
Viszont az egyik telefonnak rossz volt a vibra motorja, ez egyből kiderült írtam is neki, hogy ez van. Kérdeztem mi légyen a megoldás, nem reagált, így két nap múlva - addig vártam - disputot nyitottam, visszaküldés + pénzvisszafizetéssel. Mivel ugye két telefon is volt + egy tok , nem a teljes összeget igényeltem vissza (postából pl).
3 nap után végre reagált a disputera, annyit hogy elfogadta (vagy lejárt az idő, és automatán elfogadta, nem tudom).
Ez viszonylag tiszta ügy…A másik telefont, viszont kb 2 nappal az átvétel után sikerült letégláznom. Keményen, igazi hard brick, minimális életjellel, és eddig nem találtam megoldást (egy ZTE V5-ről van szó)...
Ott még megvan a lehetőségem a dispute-ra, de mivel azért próbálom(tam) becsületesen intézni a dolgot nem nyitottam dispute-t. Hanem írogatok kínai arcnak , hogy van e arra lehetőség, hogy visszaküldöm ezt is, és saját költségre javíttatom. Megkérdeztem azt is, hogy kb mennyiért - kvázi árajánlat - .
Nos az a szomorú, hogy szarik válaszolni, pedig régebben, mikor érdeklődtem, illetve mikor a hosszú szállítási idő felől faggattam, akkro válaszolt, viszonylag gyorsan, max 1 nap.
Viszont se a vibra hibával kapcsolatos kérdéseimre, se a tégla ügyre semmi reakció. Nulla...
No és most a kérdés, hogy mit tegyek?
Nyissak disputot, de mire hivatkozzak? Hogy én vagyok ugyan a hibás , de hogy nem reagál arra sem , hogy szervizbe visszaküldöm saját költségre... ?
(nyilván a levelezés megvan, tehát nagy kamut nem nyomhatok)
Ha meg így visszaküldöm, akkor gyakorlatilag semmi védelmem, ha gondolja megtartja és kész.
Vagy nyissak egy olyat disputot, hogy átveszem "sérültnek", mondjuk féláron, és bízom benne, hogy elfogadja - bár miért fogadná - illetve abban, hogy előbb utóbb lesz megoldás az unbrickre...
Vagy nem fogadja el, és javasol vmi... Vagy nem fogadja el, és nem is veszi vissza, és csinálhatok amit akarok, elkárolom a hibám? Mondjuk megcsinálhatná azt is, hogy válaszol, de megírja, hogy a javítás ára olyan magas, hogy nem éri meg postával visszaküldeni…
Van akinek van ötlete? -
flegga92
senior tag
Na az eset vége az lett, hogy a javításról kiállított számlát ki kell fizetni, akkor is ha én nem fizettem érte. Kértem, hogy bontsák ki a csomagot és nézzék meg az imei számot én pedig lefényképezem a telefon dobozát az imeivel a levélváltásunkkal a háttérben. Az indokuk az volt, hogy megnövekedett az értéke a telefonnak... Kértek paypal igazolást is, az persze csak 16 $ volt (DHL szállítás) és a 70 $ számla alapján kellett fizetni. Megkérdeztem tőlük, hogy amikor amikor először jött, miért nem az 50$-os számla összegéből számoltak hanem a paypal igazolásból... Nem volt kedvem tovább vitatkozni velük a telefon tulaja pedig lenyelte azt a 4000 ft-ot... A kiszállítónak is elsírtam a bánatom, aki teljesen értetlenül állt az eset előtt mert eddig nem találkozott ilyen esettel, mindenkinek elengedték.
A minidealnek pedig maximális tisztelet, csomagoltak 2 új szilikontokot egy kijelzőfóliát ajándékba. És a telefont sem karcolták össze. -
flegga92
senior tag
válasz
aytukabozs #71 üzenetére
Őket is csesztetem, a postásokra nem is haragszom. A kiviteli vámáru nyilatkozatot követeli. Egyszerűen a DHL-nél az ügyintéző ezt sem képes felfogni, hogy a posta nem őrzi meg ezt a dokumentumot. Pedig szerintem nekik ezt jobban kéne tudni, mert nap mint nap találkozik ilyennel. Naponta küldik a levelet hogy azonnal küldjem a dokumentumokat, nem fogják fel hogy ünnep van... Gondolom valamikor 1-2 hét múlva kapom meg tőlük is az új számlát. Csak azt nem értem, hogy javítás miatt minek kell számlát kérni.
-
flegga92
senior tag
válasz
aytukabozs #69 üzenetére
Voltam a postán ahol feladtam, ők mondták, hogy továbbküldték, de adott egy központi számot amin érdeklődjek. Ott a hölgy egész segítőkész volt, ő mondta is hogy elég a levelezés nekik a TN számmal. De amint meghallotta hogy a DHL hozza egyből megtagadott minden segítséget. Amint kapok egy értelmes számlát megírom nekik, hogy nem hajlandó a posta kiadni, meg elküldöm a levelezést.
-
flegga92
senior tag
válasz
aytukabozs #67 üzenetére
Igen akkor is vámolták ráadásul akkor is a DHL... El is felejtettem az ünnepet. Az a baj, hogy a posta részét nem én csináltam, egyik ismerősöm kért meg, hogy rendeljek neki. De az biztos, hogy másnak még egyszer nem gariztatom a telefonját.
-
aytukabozs
addikt
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
A visszaérkező telefonom szeretnék megint ÁFÁ-zni... Kiküldéskor töltöttem ki CN22 és 23 as nyomtatványt, de sajnos a CN23 as nyomtatványról se képem se semmim nincs és most ezt kéri tőlem a DHL... Tudom ezt elcsesztem... Voltam a postán is, de ott nem tudtak segíteni, mondták, hogy ezt küldik a levéllel. Plusz még a kedves minideal is hamis számlát állított ki 70 db 1$-os tétel szerepel rajta ami nem felel meg nekik, persze a minideal baszik azóta válaszolni...
-
Bubu Kapitány
tag
válasz
don camillo #64 üzenetére
A tényleges árat írd be. Így ha jön vissza, látják, hogy te nem kamuzol, a készülék garanciában volt kint.
-
don camillo
újonc
Sziasztok!
Egy kérdés azokhoz, akik már intéztek garanciát:
A CN22, illetve CN23 nyomtatványokra a tényleges (már elvámolt) árat írtátok, vagy a kínaiak sokkal alacsonyabb kamu árát?
Gondolom az előbbit célszerű, hogy ne legyen gond a vámmal visszafelé. -
pluhm
aktív tag
Ha visszajön a telefon, a jack dugóba rakjál egy ilyen -[link]- kütyüt és lesz újra fizikai gombod a képernyőzárhoz. Annyi a hátránya, hogy kikapcsolt telefont nem tudsz vele bekapcsolni, de nem kell megvárni, míg teljesen lemerül, így nem kapcsol ki. Ha meg véletlenül mégis megtörténik, számítógépre kötve el tudod indítani a telefont.
-
-
easy...rider
őstag
Ha vámon megnézik akkor az a lényeg szerintem hogy az legyen a dobozban, mint ami rajta van a CN-23 nyomtatványon. Ezért én azt írnám hogy mobiltelefon.
Ha korábbi hozzászólásokból jól emlékszem, akkor ezt neked el kel küldened a csomaggal együtt és nekik meg visszaküldeni a csomagban. Szerintem valószínű hogy fogalmuk nem lesz róla hogy mi az a papír, meg nem fogják érteni, meg nem fogják megőrizni hogy majd visszaküldjék, szóval olyan sok értelme nem tudom hogy van e ennek. A legtutibb ha lefotózod vagy lefénymásolod a kitöltött papírt, ha elfelejtenék visszaküldeni akkor azért egy másolat legyen belőle neked.
De ennek olvass kicsit vissza, hogy hogy is megy pontosan. -
Damwise
csendes tag
Sziasztok!
Megosztanám a velem történteket.
Egy THL4400-ast rendeltem a MINIDEAL-től. Sajnos az áfát nem úsztam meg (pedig úgy csomagolták
), kértem hogy rootolva legyen, nem lett. Angol nyelvet és EU töltőt kértem még kommentben. Ezeket megkaptam. A töltő pontosan addig működött amíg elért 29%ra a telefon és meghalt. Szerencsére az SGS töltőjét elfelejtettem a telefonnal eladni így nem volt gond.
Körülbelül a negyedik nap vettem észre, hogy az on/off gomb nem müködik mindig. Azt hittem csak rosszul nyomom meg. Egy hét után teljesen meghalt, fizikai gomb hiányában teljesen kuka lett a telefon, nem lehetett feloldani a képernyőzárat. 2-3 nap levelezés után kaptam címet, hogy persze küldjem vissza nyugodtan. Addig én elvittem egy szerelőbe ahol szétszedték, és mondták, hogy nem a gomb a gond, alaplap hibás. Itt sajnos erre nem gondoltam előre, így lehet a gari ugrott. (ha csak a gomb rossz, kétezerből megjavítják, nemkell postázgatni..)
Szépen becsomagoltam 2 pufis zacsiba és feladtam 08.13-án. Elsőbbségi, ajánlott, tértivevényes csomag LEVÉLként 4500 körül fizettem. Paypalon megnyitottam a reklamációt, beirtam a nyomonkövetést.
08.27-én érkezett meg a címre. Nem vették át, senki nem keresi azóta. Minidealt nem lehet elérni, se chaten, viberen, paypalon keresztül. Közben lejárt a 60 nap vagy mennyi, meg kellett hosszabbítani. Írtam a paypalnak, mondták hogy lecsekkolnak minket. Ma 21:00 körül kaptam az emailt, hogy 5 napon belül visszakapom a pénzt. Elvileg már minden rendben.
Az áfa és a visszaküldés értékét buktam, azt senki nem téríti meg, sajnos az nem kevés. Azóta megvettem máshonnan, áfa nélkül, olcsóbban..
Személyes vélemény, de soha többet nem veszek a minidealtől, és nem is ajánlom senkinek. Gyári hibás telefon előfordulhat, de az hogy még a csomagot se veszik át, és senki sem válaszol felháborító. Ha lejár a 10 nap vagy mennyi visszaküldik a csomagot a feladónak, lesz kettő, igaz az egyik használhatatlan.
Kicsit hosszú lett a történet. A lényeg, hogy a dátumokra figyeljen mindenki, ha lejár a reklamálási idő buktuk..
-
Shida
csendes tag
Sziasztok! Na még egy utolsó kérdésem lenne ha megengeditek.
A telkóm visszaküldéséhez a címen kívül kaptam egy xls doksit amit ki kell töltenem. Abban van egy rész amit nem egészen értek: Declare name: Spare parts: 20$
Ezt kellene megadnom a CN-23as doksin a "tartalom részletes leírása" résznél?
Előre is köszönöm a segítséget.
-
Shida
csendes tag
válasz
Bubu Kapitány #53 üzenetére
Hát akkor úgy nézem az előző hozzászólásból kiindulva az a tuti ha biztos ha kitöltök egy ilyen CN 23-as doksit. Mindenesetre köszönöm a segítséget mindkettőtöknek.
-
Shida
csendes tag
válasz
aytukabozs #52 üzenetére
Hát igen ilyen nincs az előző tulajnál. ebben igazad van. És sajnos Kínába kell küldenem(Szencsen). Ne legyen neked igazad. XD
-
aytukabozs
addikt
Tölthetsz ki ilyet de sok értelme nem lesz, hisz a visszajövetelkor fontosabb azt igazolni hogy az EU-n belül lett áfa fizetve rá, de ilyen igazolás ha jól sejtem nincs az előző tulaj birtokában (amennyiben euexp szállítással jött).
Ha kínába kell kiküldeni gariztatni akkor ez sajnos azt fogja jelenteni hogy mikor visszajön, akkor meg lesz áfázva :/
De ne legyen igazam! -
Shida
csendes tag
Szervusztok!
Lenne egy pár kédésem a témával kapcsolatban. Másodkézből vettem egy új Jiayu G4S készüléket. Az eladó ezt a mixeshop-tól rendelte a készüléket. Garipapírja megvan a srác átadta a rendelési számot amire hivetkozni lehet a garis ügyintézésnél.
akkor a kérdés. a készülék az előző tulajhoz EU-s csomagként érkezett meg. Kell-e ez esetben CN22-es vagy 23-as dokumentumot mellékelnem vagy csak elég simán ajánlottan feladnom?
-
easy...rider
őstag
Sziasztok!
Örülök hogy sikeresen alakul itt azért másoknak a garanciáztatás.
Én is küldtem nemrég TmallBox-nak egy Jiayu G4-et, elvileg javították, visszaküldték, meg is érkezett 2 napja, csak én most külföldön ( pontosabban Erdélyben) vagyok, szóval majd jövő héten kerül kezembe a készülék.
Ekkor majd kiegészítem, meg frissítem is a kis irományt, csak eddig nem volt minek a kapcsán frissíteni.
-
Bubu Kapitány
tag
Hali,
Csak pár mondat lezárásként.
Bő két hónap után visszajött a készülék. A vámosok rákérdeztek, hogy igazoljam a vételt. Leírtam nekik, hogy gariban volt kint, azért nincs a készülékhez akku, füles stb. Meg elküldtem nekik a kitöltött feladóvevényt, amivel kiment a telefon. Pár nap múlva megjött a készülék, egy nagy pecséttel, hogy vámmentes. (Persze ha valaki gariztat, legjobb a CN23-at használni.)
A Minideal-esekre sem lehet panasz, korrektül válaszoltak minden emailre. Nem kellett üldöznöm őket, hogy hogyan áll a készülék, meg mikor küldik vissza. Maguktól postázták (SG post).
Szóval eddig igen pozitív a dolog (feltéve, hogy valamit tényleg csináltak a telefonon.)
Üdv, Bubu
-
jack38
csendes tag
Sziasztok!
Gondoltam megosztom én is a tapasztalataimat a gariztatással kapcsolatban.
Sok telefont rendeltem már Kínából magamnak, ismerősöknek, de hálistennek eddig csak 2nek volt olyan problémája, amit nem tudtam orvosolni.
Az egyik a geekbuyingtól rendelt jiake i9500w volt, aminek kb. 3 hónap használat után elkezdett érzéketlen lenni az érintőképernyője. Ami azt jelentette, hogy néha bizonyos pontokon érzékelt vmi, de a legtöbb helyen nem. Megpróbáltam új firmwarét felrakni rá, de nem oldotta meg a problémát. Találtam is róla egy youtube videót, ahol a srác írta, hogy visszaküldte és cserélték a teló. Erre írtam is rögtön a geekbuyingosoknak a youtube linkkel, hogy ez a probléma. Erre ők küldtek egy firmware linket, hogy ezt tegyem fel rá 4-5x egymás után, és tuti jó lesz. Meg a szokásos dolog, csináljak factory resetet, stb. Persze, nem javult meg, így nagy nehezen belementek, hogy oké, akkor küldjem vissza.
Easy…rider leírása alapján (amit nagyon köszi
) beleraktam 2 bélelt borítékba a kinyomtatott teljes emailozásunkkal együtt, jól leragasztottam mindenhol és ajánlott levélként elsőbbségivel feladtam 2090 Ft-ért a megadott címre május 17-én (CN22 nélkül).
A teló 05.21-én érkezett meg Kínába, és 06.02-án vették át, majd írtak egy emailt, hogy elküldték a szervizbe. Én meg vártam és kb. 2 hetente írtam nekik, hogy van-e már vmi hír a telóról. Ők mindig nyugtattak, hogy sürgetik a szervizt, és nem sokára készen lesz.
Aztán 07.23-án egyszer csak kapok egy emailt, hogy postázták a megjavított telefont (Singaposttal), ami 08.04-én érkezett meg Magyarországra. Kezdtem aggódni, hogy tuti elkezdek majd vacakolni a vámon, mire tegnap (08.06-án) csönget a postás, hogy csomagot hozott kínából…
Kicsit sokáig tartott, de most működik tökéletesen. Viszont az nem tudom megállapítani, hogy ugyanazt a telót küldték-e vissza, vagy cserélték a kijelzőt, vagy a teljes telót.A másik egy Thl t100s a minidealtől, aminek pár hónap után tönkre ment a gsm antennája, vagyis egyik sim-en sem fogott jelet. Itt is próbálkoztam többféle firmware-el, simkártyákkal, de semmi. Írtam a minidealnek, hogy mi van, amire ők egyből azt írták, hogy itt a cím küldjem vissza, ha akarom, és megcsinálják.
Hasonló módon, mint az előzőt 06.18-án adtam fel, csak itt már CN22-vel, mivel a postás néni figyelmeztetett (persze, csak lefotózni felejtettem el…). Ezt 07.08-án vették át Kínában, és 08.01-én már jött is az email, hogy megcsinálták a telót és küldik vissza (ezt is singával). Ez még nem érkezett meg, a trackerchecker szerint 08.03-án küldték el a célországba.
Remélem, ezzel sem fognak szívózni a vámon…Szóval, az én eddigi gariztatási tapasztalataim pozitívak, persze, tudom, mindig vannak negatív tapasztalatok is, de szerintem, ha vki megbízható oldalról rendel, az eladó elég kommunikatív, és nem user error a teló baja, akkor kicsi az esélye a problémának.
-
flegga92
senior tag
válasz
aytukabozs #46 üzenetére
Köszönöm a segítséget!
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Egyik ismerősömnek rendeltem telefont a Minidealről, de elromlott sajnos. Kértem tőlük kitöltött RMA papírt, hogy ne legyen gond vissza a áfával, de azt sem tudják, hogy mi fán terem még én küldtem nekik formanyomtatványt... azt ígérték e-mailben küldik, de nem tették meg. Szükséges e ez hozzá vagy elég a CN22 CN23?
-
NOBODY
tag
válasz
Bubu Kapitány #41 üzenetére
Velem is vitatkozott, de én ezt az oldalt nyomtattam ki és toltam a 'hőgy' orra alá: [link]
"A vámeljárás alá eső (EU-n kívülre feladott) nemzetközi levélpostai küldeményeket Vámjelző cédulának (CN22) és/vagy Vámáru-nyilatkozatnak (CN23) kell kísérnie, amelyet a feladónak kell kiállítania."
Mivel a behozatalkor volt vámeljárás, innentől nem kérdés...
-
Bubu Kapitány
tag
Köszi, tarsolyomban tartom. Jobb, ha az ember képzi magát, mert a postás hölgyek nem tudják mi a menete egy levélnek a vámon keresztül.
Az az érdekes, hogy mikor feladtam ajánlott levélként a telefont a CN23-at nem fogadták el tőlem, mondván az csomaghoz van. Így nekem csak az ajánlott szelvény volt plusz a tértivevény. Ha visszajön, valszeg gondom lesz vele a vámnál.
-
NOBODY
tag
válasz
easy...rider #38 üzenetére
Igazából nem az összeg az, ami miatt morcos vagyok, hanem az eljárás miatt.
Amikor ott a teló, nyilván nem fogod rá azt mondani, hogy ne csinálják meg.CN23-at innen:
http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomtatvanyok_urlapok@ Bubu Kapitány is:
Ajánlott levélként ment. Ajánlott blankettát töltöttem ki, meg a CN23-at angolul, hogy a kínainak is jó legyen.
Erre a megjegyzésbe beírtam, hogy javítás/repair, a teló IMEI számát és a behozatali vámhatározat számát. Ezt a feladáskor a kisasszonnyal lepecsételtettem, visszafelé pedig beküldtem a vámosoknak.
Visszafelé felbontották a csomagot, gondolom megnézték az adatokat és 0,- Ft-ért kiadták. -
Bubu Kapitány
tag
Postosan hogyan is néz ki ez a „kiviteli vámáru nyilatkozat” és hol lehet beszerezni?
Ha csomagként adom fel, ahhoz van a CN23-as nyomtatvány, de ha „elsőbbségi levélként” postázom, ahhoz (tudtommal) nincs semmi vámpapír. Legalábbis a postán lövésük sem volt róla, hogy levélhez mi kell.
-
easy...rider
őstag
Szerintem nem jártál rosszul azzal a 24 dolcsival. Itthon titi 50-nél kezdődött volna. De a postázást is bele kell számolni, szóval lehet csak kicsit jöttél ki olcsóbban mintha bevitted volna egy szervizbe. Szerintem egész jól jártál, persze az lett volna a tiszta ha cserélik ingyen.
Milyen papírokat töltöttél ki feladáskor?
-
NOBODY
tag
Nos én is leírom a kálváriámat.
Decemberi érkezésű Lenovo A766 a tárgy, aminek a kijelzője úgy hibásodott meg kb. 4 hónap múlva, hogy középen (szigorúan középen) elkezdett csíkozni. Nem lett leejtve, stb., egyszerűen egy reggeli bekapcsolás után ezt produkálta.
Írtam az eladónak, hogy 1 év gari, stb. Válaszolt, hogy LCD-re nincs gari, hiába emeltem ki, hogy nem történt a készülékkel semmi. Mondta, hogy OK, küldjem vissza, ha úgy van, akkor garanciában kicserélik.
Nos, nem lett úgy, 24 USD-m bánta a cserét, amiben a vissza posta költsége is benne volt.
Kiküldéskor természetesen lepecsételtettem a postán a kiviteli vámárú nyilatkozatot (amin feltüntettem a készülék pontos tipusát, S/N-t és hogy javítás), hogy ne legyen gondom visszafelé a vámon. Nem is lett, elfogadták a papírokat és kiadták a készüléket.
Innen kezdődtek a gondok: az LCD valóban kicserélésre került, viszont bármilyen SIM kártyát tettem bele, nem volt hálózat.
Millió ROM, SIM Lock ellenőrzés, új IMEI, stb., semmi sem használt.
Ezután gondoltam egyet és szétszedtem... A látványtól leesett az állam:
Nem volt visszatéve a fólia antenna és a fő panel közti átvezető kábel egyik vége!
Visszapattintottam a csatit, hibátlanul működik...
Ezek után úgy gondolom, hogy a trehánysága (és főként a lenyúlt 1 év gari) miatt megérdemli az eladó, hogy ideírjam a nevét:
AliExpress, BlackPeach Digital Ltd. (korábban EBE Digital Store).Tanulság: 1 év gari nem 1 év gari, lehet itthon olcsóbban lehet megjavíttatni, mint visszaküldve...
-
BenDos
csendes tag
Ezt valaki számolja már ki nekem légyszíves, mert nekem valamiért "letiltották" a kalkulátort!
Honnan: Hong Kong
Hova: Hungary
Cell Phones
Ár: 231,48 $
Szállítási költs: 42 $
Biztosítás: 6 $
Előre is nagyon szépen köszönöm!
Gondolom ha két telefont rendelek, akkor mind a kettőre kell vámot fizetnem :S -
aytukabozs
addikt
Ez a 21. század, úgy rémlik van ilyen hogy e-mail, meg regisztrált küldemény, stb..
Ha DHL-lel rendeltél akkor te is, és a feladó is pontosan követni tudja hogy épp hol jár a csomag, a rendeléskor vagy azt követően kapott Tracking Number/Követési szám alapján.
(Értsd ha, és amikor átvetted akkor arról PONTOS infójuk van.)
Ha egy hónappal ezelőtt rendeltél akkor már nem sok időd van hátra a vásárlóvédelemből (mert remélem PayPallal fizettél).Ha a TN-ből nem derül ki semmi, azaz még nem adták fel (furcsa lenne), akkor először a rendeléskor kapott visszaigazolásra válaszolva kérdezz rá a boltra hogy mifene van.
Ha nem válaszolnak, akkor dispute indítás a PayPalnál, szűk két heted maradt, én nem ülnék tovább a babérjaimon...
Amúgy az eseted inkább ebbe a topicba való!
-
BenDos
csendes tag
Hello. Nekem is van egy kis rövid történetem melynek még nincs vége...
3 hónappal ezelőtt rendeltem tesómnak egy m-horse n9000w-t, potom pénzért volt, gyorsított szállítással kb 5 nap alatt megérkezett, hibátlanul működik semmi probléma vele! Gondoltam egyet, hogy ha tesómnak is ilyen jól eltudtam intézni, akkor saját magamnak is. Rendeltem is magamnak egy Elephone P8at, 1 hónappal ezelött. Gyorsított szállítást jelöltem be, ergo 2-7 nap alatt meg KELLETT VOLNA ÉRKEZNIE! De nem érkezett meg még a mai napig sem. Vélemény? Ha írok a webshopnak, hogy nem érkezett meg akkor mit tudnak tenni? Újraküldik a terméket? És a webshop ahova írok (etowalk), ők honnan tudják, hogy a termék nem érkezett meg nekem? Gyorsított szállításnál ugyebár a DHL express szállít, a DHL elszokta küldeni nekik az átvételkor aláírt papírt? Vagy ez hülyeség, hogy 1-2 lapot elküldenek minden egyes alkalommal kínába/hong kongba?!
Reménykedem abban, hogy újrafogják küldeni a terméket! -
Cyborg
őstag
Köszi, jó cikk, el is mentem magamnak, remélem soha nem kell használnom majd
-
easy...rider
őstag
Sajnos azt is számításba kell venni hogy lehet a Minideal nem küldte tovább.
Remélem mások nagyobb sikerrel járnak garanciáztatás trén.
Nekem most olyan bajom van hogy a kijelzőn megjelent 2 db 3-3mm átmérőjű kör, amik világosabb színűek mint a kijelző többi része. Nem halott pixelek, csak ott mintha erősebb lenne a háttérvilágítás. Szerencsére nem látszik csak akkor ha homogén képet nézek, de azért zavar mert tudom hogy ott vannak
Attól tartok ennyiért nem cserélnék a kijelzőt, aztán csak a pénz menne el a postára. -
avirid
tag
Sziasztok!
Nagyon jó a cikk, sokat segíthet elkerülni a buktatókat. Sajnos nekem sikerült belefutnom egy olyan problémába, amire a legkevésbé sem számítottam és sajnos nem voltak lehetőségeim hogy jól jöjjek ki belőle.
2013 nyár végén rendeltünk 2db Lenovo S750 telefont a Minideal-ről (páromnak és nekem). A telefonokhoz 1 év garancia jár, de reméltük sosem lesz szükség rá. Az egyik telefon esetében sajnos meghibásodás történt, néha elnémult az előlapi hangszóró, azaz nem hallottam a vonal másik végén lévő hangját, de ő hallott engem. Kihangosítva jól működött, tehát az előlapi hangszóróval lehetett baj. Egy hét múltán már teljesen megadta magát. Írtam a Minideal-nek, mi lenne a teendő, egyeztettünk, hogy a telefon garanciális és ők tudják intézni a garanciális javíttatást, mit küldjek el a csomagban, hova, hogyan stb. Nagyon segítőkészek voltak, ami megnyugtató volt, hamar fel is adtam a telefont. 3 héten belül meg is érkezett hozzájuk, továbbították a Lenovo szervizbe, ahonnan egy hét után visszadobták, hogy a garancia nem érvényes, mert a telefon szét volt szerelve. Nem értettem ezt az állítást, mert ilyen nem történt, sosem próbáltam szétszedni a telefont, még a G-betűs körmatrica is rajta volt némelyik csavaron. Még az általam telepített custom romot is letöröltem róla. Kértem, hogy ellenőrizzék újra, mert ez az állítás nem igaz, és kértem hogy javítsák meg garanciában. Újra visszadobták, hogy pedig szét volt szedve és nem garanciális, a hiba javításához alaplapot kell cserélni és 145 $-t utaljak, ha kérem a javítást. Nagyon felháborodtam és leveleztem velük pár hétig erről, de eredménytelenül. Természetesen a visszaküldést is nekem kellett kifizetnem.
Ezután arra gondoltam, hogy ne hozzám küldjék vissza a telefont, hanem megadtam egy Dublinban dolgozó ismerősöm címét, aki odakint dolgozik egy mobiltelefon-szervizeléssel foglalkozó független cégnél. Ő ösztönzött rá, hogy ennyit még áldozzak a dologra, mert nagyon kevés esélyt látott rá, hogy alaplapcserés legyen egy ilyen hibától. Eltelt megint 3 hét, odaért a telefon. Pár nap múlva kapom az üzenetet, hogy kész a telefon. Kérdezem mi volt vele: szétszedte, a garanciamatrica rajta volt a csavaron, a Lenovo szervizben szét sem szedték a telefont... Amikor szétszedte látta, hogy a hangszóró kicsit ki volt mozdulva a helyéről. Kimérte műszerrel a hangszórót, jó volt, kimérte a többi egységet is, azok is jók voltak. Összerakta és működött. Még alkatrészt sem kellett cserélni, csak ennyit kellett volna a Lenovonak is csinálnia, de egyszerűen nem akarták megcsinálni, átverés volt az egész, a lehúzásra játszottak! Emiatt nagyon negatív lett a Lenovo szervizéről a véleményem, holott a telefont szeretem, de ez most alaposan beárnyékolja a márkáról eddig alkotott véleményemet is. Nem tudom hogyan járhattam volna el körültekintőbben úgy, hogy érvényesíteni tudjam a garanciához való jogomat, de ha vannak erre valakinek ötletei, szívesen tanulnék belőle, illetve nyilván másoknak is hasznos lehet.
-
btomi9
aktív tag
Sziasztok!
Gondoltam, megírom a történetemet, ami váratlan fordulattal hepienddel ért véget
Mixeshoptól rendeltem március 17-én egy THL T200-as tepsitelefont. Sima SG postával, tréfa nélkül április 1-jén átvettem. Egy apró levegőbuborék volt a képernyő jobb alsó sarkában a gorilla glass-ban. Nem pixelhiba, nem is zavaró, más egyéb hibája nem volt a telefonnak. Nekem az üveg kávája borzasztó kényelmetlen volt telefonálás közben, ugyanis nincs szépen lekerekítve semmi, hanem szinte vágja a fülemet beszélgetés közben. Plusz, a full hd-hoz valószínű kevés a mali 450, kicsit laggol a menükben, vagy böngészés közben.
Mindezekre, és a 45 napos elállásra hivatkozva kezdeményeztem náluk a visszaküldés - pénzvisszafizetés ügyletet. Közben a váratlan happy end az lett, hogy apámnak megtetszett a telefon, és mondta, hogy ne küldjem vissza, kell neki, megvette tőlem
Mindenesetre bemásolom ide a levelezéseket, a kínaiak próbálnak a maguk módján terelni, lebeszélni a visszaküldésről, az utolsó levélben annyira google translate angollal kommunikálnak, hogy konkrétan kétféleképpen lehet értelmezni, amit írnak. Mivel innentől már nem akarom visszaküldeni, így a történet végét nem tudjuk meg, a következő lépésem a Paypal dispute lett volna. Még bőven benne vagyok az eredeti 45 napban amúgy is.
Itt kérdeztem meg a garit:
Welcome!
If you have any opinion or suggestion to our product or service, please feel free to contact us online at any moment! We will give you a detailed answer.
Presales 07:50:27
Hello, Can I help you?
I 07:50:49
hello, I ordered a smartphone, this one: ThL T200 MTK6592 Octa Core 6.0 Inch Gorilla Glass III FHD Screen 2GB RAM 32GB ROM 8MP/13MP Dual Camera NFC OTG SmartPhone
Presales 07:51:03
hello
I 07:51:07
I forgot to ask about the warranty. How much is the warranty for this product?
Presales 07:51:11
warratny 1 year
Presales 07:51:17
within 45days return back money back
I 07:51:41
okay, thank you. I chose SG post shipping, is there a tracking number in this case?
Presales 07:52:06
yes sg post also have it
I 07:52:16
okay, I found it in the email.
I 07:53:06
okay, that's all, thank you for your help
I 07:53:08
goodbye
Presales 07:53:58
ok
Presales 07:54:02
no problem--------
Itt szóltam először, hogy visszaküldeném:
Welcome!
If you have any opinion or suggestion to our product or service, please feel free to contact us online at any moment! We will give you a detailed answer.
Aftersales 06:47:31
Hello, Can I help you?
I 06:47:38
Hello,
I 06:47:51
I have an Order #123456789
I 06:47:58
it is a THL T200 smartphone
Aftersales 06:48:03
ok
I 06:48:33
I ordered it on 17th March, and received it last week
I 06:49:14
It's very uncomfortable to hold, it has sharp edge, it's heavy, and working slow
I 06:49:24
and there is an air bubble in the gorilla glass screen
I 06:49:51
so unfortunately I want to send it back and request full refund
I 06:50:44
What recipient name and address can I send it to? And what value and content shall I write on the CN22 customs declaration form?
Aftersales 06:51:02
please wait , i am having dinner
I 06:51:11
Okay
Aftersales 06:51:13
you send email to : service@mixeshop.com
I 06:52:23
Okay, I will forward this conversation to service@mixeshop.com
Aftersales 06:52:52
ok
I 06:53:29
thank you, goodbye!
System Message 07:03:38
You did not answer for a long time, has been disconnected. If necessary, to call customer service again.----
Az emailváltások időrendben:
Dear Seller,
I would like to return my product for full refund. What recipient name and address can I send it to? And what value and content shall I write on the CN22 customs declaration form?
Please find the chat log with the Aftersales below.
Best regards,
Tamas----
hi friend,
what's mainly problem for ur phone?
Best Wishes
Happy Christmas and New Year
Mixeshop-Team
mixeshop
Email: service@mixeshop.com
Email:sales@mixeshop.com
www.mixeshop.com
www.yaoxincn.com-----
Hello,
As I copied the chat log, my problems are these:
I 06:49:14
It's very uncomfortable to hold, it has sharp edge, it's heavy, and working slow
I 06:49:24
and there is an air bubble in the gorilla glass screen.I asked your customer service about the return policy, and they said that in 45 days of receiving the shipment I can return the item to you if I'm not satisfied with it, and I will get full refund via Paypal.
I would like to return it, and get my money back. What is the return address, please?
Best regards,
Tamas-----
hi friend,
if the weight of the phone was not affecting the use of ur phone ,that is ok.
for the problem of slowness,u can try to reflash it or restore to the factory setting.Best Wishes
Happy Christmas and New Year
Mixeshop-Team
mixeshop
Email: service@mixeshop.com
Email:sales@mixeshop.com
www.mixeshop.com
www.yaoxincn.com -
easy...rider
őstag
válasz
Sedwick26 #25 üzenetére
A magyar postánál az ilyen plusz infókat a feladó alá szokták írni, kb középtájra. (szóval bal oldalt függőlegesen középre)
Szerintem légipostával megy így is, úgy is. De emiatt nem kell aggódnod, ha elsőbbségivel kérd az elég lesz. Így is sajnos legalább 2 hét mire odaér.
Szerintem mindenképp indítsd el néhány nappal mielőtt lejárna és kérj teljes visszafizetést. (full refund) Ha lejárat előtt megoldódna és visszafizetik akkor persze nincs szükség vitára, de amíg nem "eszkalálod panasszá" addig ennek a funkciója csak annyi hogy meghosszabbítsa a 45 napot.
-
Sedwick26
tag
A feladásnál maradt pár kérdésem, amiben további segítségedet kérném.
A kínaiak kérték hogy az értéket és a csomag visszaküldési jogcímét is írjam rá (javítás, USD29.9).
Ezt hol tüntessem fel?Valamint a feladással kapcsolatban kérdezném, hogy sima ajánlott, elsőbbségi levél az légi postával megy, vagy az EMS jelentené ezt?
Egy utolsó kérdésem volna. Még benne vagyok a 45 paypal napba, eddig igaz hogy jó pár email-be került de azt írták, ha minden benne van a csomagban, akkor visszafizetik az árat. Indítsak paypalon vitát? Valamint ehhez tartozó kérdés, hogy csak a telefon árát fizetik vissza szállítási költség nélkül ( kb 15000 volt a szállítás), vagy a teljes kifizetett összeget?
Segítségedet nagyon köszönöm.
-
easy...rider
őstag
Rákérdeztem fórumtársnál hogy akkor mi lett a végkimenetele a garanciáztatásának és válaszolt.
Visszafele jövet fennakadt a vámon így volt egy kis levelezése a NAV-val. Elmondta hogy javításra küldte a készüléket, mire a NAV kérte az ajánlott szelvényt. Elküldte és mellékelte még a weboldallal folytatott beszélgetés is, melyben benn volt az ajánlott levél azonosítója is. Őt idézve "dünnyögtek párat, majd rábólintottak" és a telefon tegnap került vissza hozzá. Nem kellett fizetnie szerencsére.
-
kmisi99
addikt
válasz
easy...rider #14 üzenetére
Egy matricát én is le tudok de egy kb 1-2mm átmérőjű van egy csavaron azt hogy a fenébe szedjem le?
-
jojoando
aktív tag
válasz
easy...rider #16 üzenetére
Én meg vasutas, de ha egy mozdonyt szét tudok szedni, akkor ez tis!
Max. nem kalapáccsal állok neki meg vésővel! -
jojoando
aktív tag
válasz
easy...rider #14 üzenetére
NO, azt nem szabad, ha garival küdöd vissza! Nemáááá
-
kmisi99
addikt
Nekem is garanciás problémám van. A micro usb porton elengedett a forrasztás és lötyög mint a budi ajtó és csak akkor tölt ha picit lefele "feszítem a kábelt" de én félek visszaküldeni mert sajnos fizikai hiba amire teljesen lazán rávághaták, hogy biztos rángattad az usb kábelt te rontottad el. De ha itthon javíttatom az se 100% hogy javítható mert lehet, hogy a forrasztási pontok szakadtak fel.
Szóval patthelyzet, ha visszaküldöm 3000ft ba kerül és teljes nyugodt szívvel azt mondhatják az én hibám és azt írták ilyen esetben én fizetem a javítást ami rögtön lesz vagy 10k
De ha megbontom és ezzel vesztem a garanciát megforrasztatom egy műszerésszel akkor megvagyok 3000ft alatt, de ha az van, hogy a forrasz pontok felszakadtak akkor az megint csak zsebbenyúlós a dolog.Szóval fogalmam nincs mit kéne.
-
jojoando
aktív tag
Továbbá:
Amennyiben a kiviteli vámkezelés, kiléptetés tényét és az áru azonosságát okmányokkal,(Taric kód, gyári szám, típus) a visszaérkezés során a garancia tényét dokumentumokkal tudja igazolni, a behozatal során vámmentesen kezelhető az áru.A vámkezelés során a garanciális javítás értéke azonban vámértéknek minősül és a vámterheket utána ki kell szabni a vámhatóságnak.
A fenti vámmentességhez kapcsolódó szabályozás a TANÁCS 1992. október 12-i 2913/92/EGK rendeletének 185-187. cikkén, valamint a BIZOTTSÁG 1993. július 2-i 2454/93/EGK rendeletnek 844-848 cikkén alapul.
Röviden ennyi!
-
jojoando
aktív tag
Igen, is,. De garanciális javítást bizonyíthatod a javító által kiadott igazolással is,
melyet a Vám nak el kell fogadnia.
A felsorolt papírokat nem tudom ki adja ki, de a postások nem ismerik, épp ma kérdeztem egy 50-st taposót mit tud róla, de nem ismer olyat.
Link esetleg róla? -
poffsoft
veterán
válasz
easy...rider #8 üzenetére
CN22, CN23 vámárú nyilatkozat.
Ez kell a külföldre postázáshoz (elvileg ennek másolatával bizonyíthatod, hogy a beérkező csomag pl. javításból visszaérkező árucikk...)
posta.hu -
easy...rider
őstag
Sziasztok!
Rég jártam erre, válaszolok néhány kérdésre
szili.tamas1
Igen megérkezett, minden rendben ment. A bejegyzés végén láthatod mi lett végül.
Milyen CN 22-re gondolsz?poffsoft
THXFlinter
Jó kérdések, ezeknek nem jártam utána. Szerintem igen körülményes visszakapni az ÁFÁ-t és a vámot, (igazából a 27% ÁFA amint te is tudod itt a jelentősebb, nem a 3% vám).Amennyiben visszaküldöd javítani, akkor arról meg vannak a papírok és azzal igazolhatod hogy ezt te küldted ki javítani ezért nem behozott áruról van szó, így ne vámolják. Ha már egyszer vámolták akkor még egyszerűbb mert annak a papírjai is megvannak, szóval mondhatod hogy egyszer már fizetted az adókat, csak hibásat küldtek.
Ha te harmadik személy vagy, akkor ezt jó ha tudod igazolni egy adásvételivel, máskülönben biztos hogy nem fogják számításba venni.
Ezekről biztosat sajnos nem tudok. Nemrég írtak privátban hasonló üggyel kapcsolatban, ott javíttatás után visszaérkező készülék került vám ügyintézés alá, de aztán a végkifejletről nem írt a fórumtárs. Rákérdek most nála hogy mi lett végül.
-
Flinter
tag
Meg még egy kérdés eszembe jutott:
Ha nem konkértan az eredeti vásárló, hanem (a vásárlási adatok és dokumentumok birtokában [bár semmiféle fizikai dokumentumról nincs szó - hacsak nem az eredeti gyári és postai csomagolásról] ) egy 3-ik személy (pl. aki megvásárolta a terméket az eredeti vásárlótól) részére szükséges a garanciális javítás, az okozhat-e problémát? Vagyis hogy van-e tapasztalat arra vonatkozóan, hogy 3. személy intézkedhet-e az eredeti vásáró helyett?
(Hozzáteszem, hogy eddigi tapasztalataim szerint általában nem küldenek fizikai számlát a termékhez, csak az elektronikus tölthető le, illetv a PayPal tranzakciós bizonylat. Tételezzük fel, hogy minkét ilyen eleKtronikus dokumentum, illetve az eredeti postaiu csomagolás [ragszámmal, feladóval, címzettel, stb.] a 3. személy birtokában van.)
-
Flinter
tag
Hello,
kösz az írást, igen hasznosnak tűnik, két kérdés azonban felmerül bennem - már akkor, ha VÁM-olták (ÁFÁ-zták) a készüléket:
- Ha visszakapod a nettó árát az üzlettől a Pay Pal-ra - mi lesz a kifizetett ÁFA-val + a vámkezelési díjjal? Legalább az ÁFÁ-t valahogy vissza lehet szerezni?
- Ha cserekészüléket kapsz, hogyan kerülheted el, hogy arra is fizess (még egyszer) ÁFÁ-t?
Kösz a válaszokat.
-
poffsoft
veterán
Szép!
-
szili.tamas1
senior tag
válasz
easy...rider #2 üzenetére
Hasznos írás. A CN 22-t kifelejtetted? Meg is kapta a címzett akinek küldted?
-
easy...rider
őstag
Akinek kérdése lenne nyugodtan írhat, hátha tudok (tudunk) segíteni.
-
easy...rider
őstag
Aki szeretne még hozzátenni, megírná saját tapasztalatát, vagy ötleteit, az írjon nyugodtan
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- GTA V
- Óvodások homokozója
- Ingatlanos topic!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- OLED monitor topic
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- További aktív témák...
- Eladó iPad Pro 11" (3. generáció) Wi-Fi + Cellular, 128GB + Apple Pencil 2 + tok + üvegfólia
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 10GB OC - Garancia - Wellness done
- Honor Magic5 Pro 12/512gb, Zöld, 13 hónap garanciával, eladó!
- iPhone 15 Pro Max 256 GB Natúr Titán karcmentes + AppleCare+ 2025.10.31-ig + sok extra
- HIBÁTLAN - 91% AKKUMULÁTOR iPhone 14 128GB MIDNIGHT
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3447, 94% Akkumulátor
- LicencAruhaz.hu OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK AZONNAL - Windows - Office - Win Server - ÖRÖK GARANCIÁVAL
- Részletre elviheted akár 365 napra. Bankmentes.Gainward GeForce RTX 5070 Ti Phantom
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i7 9700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB SHARKOON RGB Slider ADATA 600W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest