Új hozzászólás Aktív témák
-
janos666
nagyúr
Olyasmi is rémlik nekem hírekből, hogy sok "új" (nem top, már elterjedt, de most modernnek számító) engine-t elsősorban mobil platformokra optimaziálták, a PC-s port pedig fut "izomból", ahogy tud. Ezért van az, hogy pl. a Unity vagy EU4 alapú játék (amikbe nem fektettek sok extra munkát) úgy fut PC-n, mint ha egy mai Crysis lenne, csak épp tök átlagos (szép, szép semmi extra) grafikával.
Most pl. a LIS-TC-vel játszom, és rendesen pörgeti az RTX3080-at is max grafikán a semmiért. De ilyen az a Moon-os játék is, aminek nem jut eszembe a teljes neve.
99% GPU terhelés <120fps-ért, és nem hasalok el a látványtól. Főleg nem a fizikától, AI pedig kb. nincs is ezekben a játékokban, csak ácsorognak, ücsörögnek az NPC-k (már ha vannak egyáltalán). -
janos666
nagyúr
Az egyetlen játék, amit ismerek, az az utolsó patche-ekkel DX11-el futott jobban AMD kártyán. Olyan érzés volt a grafikai glitch-ek tekintetében is, mint ha a Mantle kódot elhagyták volna és csak a DX11-es részt patch-elgették volna (Dragon Age Inquisition).
Persze megjelenéskor szép grafikonok voltak, hogy gyorsabb a Mantle.
Igen, de több volt vele a glicth is, ami DX11-el nem volt ott (hiányzó effektek, stb) -
DraXoN
addikt
vannak pedig játékok amik a 12magos (24szálas) xenonomat is megmozgatták, bár többnyire VGA limit van a Vulkan-os játékokban is, így "nincs mire" annyi CPU... max fizikára lehetne használni (vagy jobb AI-hoz), de azokra nem használják "sokba kerülne" egy olyan játék... ráadásul sok játék motorja még mindig egy sok-sok éves "foltozott" valami.. de már vannak amik 4 mag felett is terhelnek (bár inkább a szálak száma számít)
-
repvez
addikt
DE mikor láthatjuk azokat a fejlesztéseket a játékokban amiket igértek a LOW API-k megjelenésével ?
A millios drawcall-t a max 100k helyett és, hogy a régebbi VGA-k is amelyek tudják a tier3as szintet jobban teljesitenek alatta.
Arrol nem is beszélve, hogy a többmagos CPU-k minden magra valo scálázodását sem látom sehol sem. még mindig 2-4 mag pörög a többi meg alapon és az FPS meg a béka fenekére esik ha valami megmozdul a játékokba.
[link]
Hol vannak ezek a fejlesztések , mert már vannak olyan játékok amiket alapbol Vulkanra irtak, de még mindig sehol se látom ezeket a demokban bemutatott teljesitményeket 4 évvel a bevezetés után sem. -
Primitívtopológia lesz az, mert nem arról van szó, hogy a topológia lenne primitív, hanem arról, hogy a primitívek topológiájáról van szó.
-
-
DraXoN
addikt
Szerencsére a régebbi játékok többsége nem "Mantle only", legalábbis amit eddig láttam volt melette más API is mint támogatás, és a mai hardverek talán erősebbek DX esetén is, így "talán" futnak normálisan a mai gépeken...
Bár lehet tévedek.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Battlefield 6
- Windows 11
- Milyen processzort vegyek?
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Milyen notebookot vegyek?
- Autós topik
- Facebook és Messenger
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- További aktív témák...
- LG 48B4 - 48" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Új FULL HD webkamera + Számla
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080TI 12GB ZALMAN I3 NEO GIGABYTE 850W
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3038, 94% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest