Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Joshi #4122 üzenetére

    Személyesen nem ismerem őket, de rosszat nem hallottam róluk. Egy normális kereskedő simán megjavítja amit tud, nem küldözget sehova semmit. Persze amit muszáj, pl akku, motor, repedt váz, azt nyilván. A Dr.Bike amúgy az elfogadott hivatalos telószerviz, rengeteg kereskedő náluk javíttat, csak ugye szezon közepén ők is leterheltek és nyilván elhúzódhat egy garis szerviz, de ha a boltnak megvan hozzá a tudása és felszereltsége, 1-2 nap alatt megoldja neked, nyilván amennyiben javítható.

    Somatom: Emlékszem a kálváriádra azzal a taggal, akkor is elmondtam és most is csak azt tudom mondani, hogy neked a kereskedővel volt a problémád, nem a forgalmazóval. Hiába mentél a forgalmazóhoz, ő a vázzal kapcsolatban tud neked segíteni, egy Rock Shox tagot nem tud neked a polcról adni. Ehhez a Rock Shox hazai képviseletéhez kell fordulni. Ha veszel Bécsben egy bringát, akkor sem fog neked az ottani forgalmazó adni egy új telót a polcról, ott is a bolthoz kell fordulnod ahol vetted a bringát és Bécsben sem gondolnám, hogy egy amúgy filléres alkatrésszel javítható telót újra fognak cserélni. Csere akkor lehetséges ha javíthatatlan az alkatrész. Bécsben sem gondolnám, hogy minden boltban tudnak amúgy telókat szerelni. De aki tud, ott nyilván megoldják gyorsan, ugyan úgy mint ahogy nálunk is megoldja egy normális kereskedő.

    [ Szerkesztve ]

  • Somatom

    veterán

    válasz Joshi #4122 üzenetére

    Az lehet, csakhogy a beszállítók részegységeihez nem nyúlhat. Azokat garanciában csak az adott beszállító hivatalos szervízpartnere javíthatja. Ne tudd meg, milyen tortúra!

    [ Szerkesztve ]

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Új hozzászólás Aktív témák