Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #4132 üzenetére
Én nem ismerem a Bergusont személyesen, csak látomásból, hallomásból, annyit tudok róluk, hogy iszonyat sok bringát eladnak, vevőtalálkozókon kb minden díjat ők kapnak. Olyan nagyon problémákat sem hallok felőlük. Ettől még nyilván neked ez nem volt jó tapasztalat, hogy kétszer 2 hetet ott volt a bringád, még az is előfordulhatott, hogy nem a tényleges okot mondták, hogy miért volt ott annyi időt a bringád, ezt már nem fogjuk megtudni, az is lehet, hogy a kommunikáció volt rossz, egyik elfelejtett szólni a másiknak. Annyit tudok neked mondani, hogy ami tavaly a kerékpáros szakmában történt a váratlan és brutális volt, iszonyú leterheltség mindenhol, fejetlenség nyilván előfordulhatott bárhol, szóval ez nem egy átlagos év volt és nem is csak ez alapján kell megítélni a hazai kerékpáros szakmát. Ami a Merida garanciális szervizhátterét illeti, Dr.Bike, hát nem tudom milyen nyomkodógépről beszélünk, de szerintem ilyet amúgy senki nem használ, legalább is én még nem láttam szervizben ilyet sehol. Persze ez nem jelenti azt, hogy nem létezik, főleg tesztlaborokba, de az biztos, hogy a teleszkópszerviznek nem kelléke. A Dr.Bike-ban olyan arcok dolgoznak akik brutális több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek, főleg a hidraulika területén, de nyilván bárki hibázhat. Én mondjuk a Meridát ebből továbbra is kihagynám, mert itt a Rock Shox-al és annak a hazai garanciális hátteréről beszélünk. Akárhonnan is nézzük, a legjobb az, ha a kereskedő ahol veszed, ért mindenhez. Ilyen viszont valóban kevés van. Egyébként külföldön is sok esetben úgy működik a teló szerviz, hogy elpostázza a kereskedő a hivatalos szerviznek az alkatrészt. Persze ott is vannak boltok akik saját maguk megoldják mert értenek hozzá.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest