Új hozzászólás Aktív témák
-
Szerintem a két technológiában rejlő potenciál miatt nem lehet őket összehasonlítani. A 3D TV-k jelenlegi technológiáján alapuló megjelenítőknek szerintem nincs jövője. Még a speciális felhasználási területeken sem nagyon. Ha meg is csinálják a szuper holografikus, valódi 3D-s, minden szögből nézhető TV-t, az akkor is csak a szoba egy pontjára lesz lerakva és nem megy veled a WC-re, a konferenciára, a vonatra...
Ezzel szemben a VR és AR (én szeretem mindig együtt emlegetni) be fog gyűrűzni a mindennapokba... nem kívánságműsor.
Az otthoni átlag felhasználónak asztali gépre sincs szüksége a pasziánszhoz, skype-hoz, ímélhez, butább játékokhoz... mégis tömegeknek van, mert jobb nagy monitoron nézni a dolgaidat. Meg jobb billentyűzeten írni és egérrel irányítani.
Sőt, az átlagembereknek az okosteló és az asztali gép mellé végképp nem lenne szükségük táblagépre, mégis világszerte sláger, mert sz*rás közben jobb a nagy felületet nyomkodni, mint a kis okostelót. Még sorolhatnám, hogy mennyi mindenre nincs szüksége az átlagembernek, de szerintem itt nem erről van szó. -
mepet
addikt
Szerintem össze lehet hasonlítani. Az otthoni átlag felhasználónak sem 3D, sem VR technológiára nincs szüksége. Nem is lesz a közeljövőben. Ezért lufi, mert jól láthatóan tömegterméket akarnak árulni alacsony áron. Olyan terméket, amire nincs szükségük a tömegeknek. Persze a fejlesztéseket üdvözlöm, adott (ritka és így drága) területeken hasznos dolgok is kisülhetnek belőle.
[szerk] A felmérésből is pont ez látszik. Az emberek fele egy "egyszer használatos" cuccként tekint rá, hiszen csak nevetséges összeget adna érte. És ráadásul ugye ez nem azt jelenti, hogy a vásárlók fele majd venni fog valami drága VR cuccot, ez azt jelenti, hogy azt mondták, hogy vennének. Ég és Föld. Nagyon kicsi hányada venne valójában a megkérdezetteknek a valóságban...
-
AAAgold
senior tag
Ez a felmérés a 400$-os psvr szett bejelentése előtt vagy után készült?
-
Ezer éve vannak VR próbálkozások, amik egyre jobbak. Szerintem nem hülyeség, és nagyon is megvannak az alkalmazási területei, csak megint a piaci édeklődésen-néphülyítésen (ennek sikerességén) fog megbukni a dolog, mint már többször.
Mindig mindennek megvan az ellenző tábora, ez sem újdonság. Az ember 30 éves kora után minden újdonság hülyeség
-
Feruendios
tag
-
Ez nem lufi, nem lehet összehasonlítani a "3D TV"-vel. Ez konkrétan a jövő. Az AR-rel karöltve egy pontban fog a két dolog kicsúcsosodni és mindennapi használati eszköz lesz a technológia.
-
Semmi gond azzal hogy taszít. Nekem inkább azzal van a gondom, hogy nem próbáltad, ezt be is vallod, mégis meg vagy róla győződve hogy ez olyan lufi mint a 3d. Honnan tudod hogy ugyanaz az élmény, ha nem próbáltad, és taszít a gondolata is (ebből fakadóan várhatóan nem is olvastál annyit emberek véleményéről, reakcióiról, akik ténylegesen meg is vették és tolják vele a játékokat).
-
Forest48
aktív tag
Amit VR-ban sosem fogok többet kipróbálni, az a repülés. Valami borzalmasan rossz volt lezuhanni.
-
Sipike19
tag
Alapjáraton nem is vártam tőle sokat, már fél éve mondom, hogy nem lesz ebből semmi....
-
Forest48
aktív tag
Ebből csak az látszik h te még nem próbáltál egy jó megoldást. Megnnézném az arcodat, amikor felveszed a htc viveot. Szerintem rájönnél, hogy ez egy igen ijesztő jövőképet vetít előre. Valami brutál élmény. Egy COD-ot kérnék rá, hogy mondjuk a bal kontrollerrel lehessen benne mozogni.
-
pereces
tag
Nem szabad a Samsung gear vr vacka alapján megítélni az Vr-t. Öcsém megvette kipróbáltam és nyugodtan állítom, hogy ez az a termék amit nem lenne szabad forgalmazni. A Vive-val összehasonlítva (a mániákus tesóm azt is megvette, szerintem mocskos drága cucc) óriási a különbség a kettő között. A gear VR az hulladék sajnos a többi meg iszonyú drága.
-
válasz
Menthirist #43 üzenetére
Amúgy egészen biztos vagyok benne, hogy ez a jövő. Az hogy ez a jövő most kezdődik-e el vagy futunk még egy kört mondjuk 10 év múlva, majd meglátjuk. Már a Star Trek holodeck-je óta egyértelmű hogy baromi sok embernek megmozgatta a fantáziáját, és eddig még nem volt ilyen jó minőség/ár aránnyal rendelkező eszköz. Lehet hogy most felszáll, lehet hogy kicsit később fog. A 3d tévével való összehasonlítással pedig az a baj, hogy az semmilyen új koncepciót nem jelentett, ugyanúgy egy kis képkeretben láttad a képet, némileg térben, de kész, pont, ennyi. Az élmény jelentős része nem volt különböző attól, mintha 3d nélkül néztél volna filmet. A VR pedig nem hogy nem ugyanaz az élmény mint monitoron, hanem teljesen más kategória. Teljesen más élmény, teljesen más koncepciókkal. Ehhez mérten pedig ki kell találni hogy is kell VR-ra játékot készíteni. Nem működik minden olyan megoldás, amit már 20-30 év alatt kitaláltunk a játékokhoz. De ugyanez volt a helyzet, amikor az első mozgókép is megszületett. Volt a színház addig, aztán amikor jött a mozgókép, mindenki azt hitte, hogy nem lesz képes többre annál, hogy színházi előadásokat némán és fekete-fehérben rögzítsenek és nézzenek vissza. Az első x film ilyen is volt. Később fejlődött a technológia is (színek, hang, stb), illetve a színházi előadásokból kialakult a mai filmművészet, operatőri munkával meg mindennel. Meg kell tanulni használni az új médiumot, és ez mindig időbe kerül. A 3d tévé nem volt új médium. Egy régi médium volt kicsit kitupírozva.
De persze nincs azzal gond ha valakit még nem érdekel, vagy kivár. A Roger görbe szerint is így van vele jelenleg az emberek 90 százaléka. Én speciel vennék, ha Mo-n is elérhető lenne, garistól mindenestől. Mondom ezt úgy hogy van nálam már hónapok óta egy DK2. És használom is.
-
Ezeknek az embereknek a java részének lövése nincs hogy mi a különbség egy GearVR vagy más mobilos, és egy PSVR/Vive/Rift féle vr headset között. Ez van amikor a csapból is ömlik az 50 dolláros kínai "vr headset" szenny.
Nézzük majd meg az eredményeket amint kijött a PSVR.#26: Saját véleménynek saját vélemény, csak kár hogy sok benne a fals vagy erősen szubjektív infó. A baromi drága egy szubjektív dolog pl, olcsóbb mint jó pár okostelefon ha függetlenül veszed. A PSVR ráadásul még olcsóbb is. A hozzá tartozó gép egyrészt a célközönségnek (akik ismeretlen, új technológiára képesek lennének sokat szánni). Tudjátok, ez az "early adopter" réteg a Roger féle haranggörbén. Ezek vettek elsők között plazma tévét is 10+ ezer dolláros áron. Akkor még az is drága volt. A baromi kevés tartalom is relatív, ahhoz képest hogy még csak most jött ki, van vagy 50 cím, közöttük újak és már meglévő játékok vr változatai is. A Sony a psvr megjelenésére még vagy 30-40-et akar, ezek csak a sajátjai.
" Tehát nincs kezed, lábad, nem tudsz interakcióba lépni a világgal amibe belecsöppensz"
Ez nem mindig gond (pl szimulátorok, platformerek, stratégiák, stb), sőt. Sokszor pont az a zavaró, ha rendes kezed-lábad van, és nem olyan állásban van, ahogy az életben. Az emberi agy sokkal jobban el tudja fogadni ha "szellem", mintsem hogy van virtuális teste, de az pl áll, míg mi ülünk. A rift "kallantyúja" meg még idén megjön, a psvr pedig eleve azzal jön.Nagy terep sem kell (5x5 meg aztán pláne nem), a legtöbb játékot megfelelően lehet konfigolni és 1,5x2.5 méteres max területen is ki lehet használni. Zúzásbiztosság számára ott van a chapperone rendszer.
"Bár a 3DTV-hez képest később alakul ki, de még mindig téma a szédülés, fejfájás, rosszullét témaköre."
Ami egyrészt egyre kevésbé van jelen, másrészt pedig nem hardver hanem szoftver kérdése. Értsd, én is tudok olyan játékot csinálni amitől kidobod a taccsot, míg lehet olyat is, amitől meg nem.Amit észben kell tartani, hogy
1: ez még baromi korai fázis. A már említett Roger féle technológia-diffúziós elmélet. Most még a korai adoptálók fázisa kezdődött (és tart még akár 1-2-3 évig is). Nem azonnal, hónapok alatt válik egy technológia sem mainstream-mé. Az okostelefonok (amik jóval az iphone-ok előtt is adottak voltak már), lcd és plazma tévék, stb... Ezek mind voltak ebben a fázisban.
2: minden új tech drága, amíg nincs igazán tömeggyártásban. Márpedig most még ebből is alig tudnak eleget gyártani. Mostanra értük el azt, hogy már nem feltétlen kell 2-3 hónapot várni arra, hogy a rendelés után kiszállítsák neked. Ugyanakkor az ár relatív, nekem egy 700 dolláros iphone drága, másnak nem, van aki sokezret meg tízezret költ a motorjának vagy autójának csinosítgatására, más meg nem. Ez ilyen. -
Tigerclaw
nagyúr
Technikailag nagyobb potenciál van a VR-ben, mint a 3D tévé-ben, de nagyon hasonló a kettő sok szempontból. Sőt a VR mint sisak a 3D-s tévék "utódja" is lehet, mivel itt megoldott az, hogy a két szem teljesen különálló képet kapjon. Nincs felbontáscsökkenés, nincs szellemkép, crosstalk...szóval amolyan mellék funkcióként 3D-s filmek nézésére jobban használható, mint a 3D-s tévék.
Amúgy nagyban hasonlítanak:
- egyik sem kiforrott technológiailag
- drága mindkettő
- nagyon sok múlik a megjelenő tartalmakonA VR rövid és közép távon szerintem bukás lesz (ahhoz képest, amekkora hype veszi körül), de nagyon nagy esélye van, hogy a jövőben sikeres lesz és talán nem is a VR, vagy az AR lesz, ami vágányra teszi a technológiát, hanem a TR, mint "Transferred Reality". Ezért készülnek a csúcs gömbpanorámás 3D-s kamerák sok cégnél.
Én erősen javaslom, hogy aki vissza tudja magát fogni, az tegye meg, és tanuljon a mások "hibáiból". Túl sok az alternatív rendszer, kevés az elfogulatlan teszt. Ebben az éven még ablakon kidobott pénz szerintem ilyenbe beruházni. Majd mások megveszik, tesztelik összehasonlítják, hajlítgatják, vízbe dobják, turmixgépben ledarálják. Közben kiderül, hogy melyik platformon hány normális játék van, amiért érdemes lesz beruházni ilyenbe.
Mondjuk bennem egy cseppnyi "éhség" sincs jelenleg erre. Tavaly sem volt, ahogy tavaly előtt sem. Minden eddigi infó arra mutat, hogy "ezek még nem azok a robotok amiket keresek".
-
tibaimp
nagyúr
"Egyre kevesebbet fizetnének az érdeklődők a headsetekért..." -- Ezen nem kell csodálkozni, szerintem senki sem a saját pénze ellensége.
-
RyanGiggs
őstag
De egyáltalán mikor lehet majd kapni nálunk az OR-t?
-
ripla
addikt
ahogy jelen állás szerint kinéz a cuccos, azt meghagynám a tesztelőknek, jó lesz nekem a harmadik-negyedik generációs eszköz is.
majd akkor fog érdekelni, ha nem lesz nagyobb egy napszemüvegnél, megy wifivel is késleltetés nélkül, 4k lesz a minimum felbontás, és lesz hozzá annyi program, hogy nem győzöm majd kiválogatni a nekem tetszőket.
remélem nem gondolták komolyan, hogy majd egy bilit húzok a fejemre, meg egy valagnyi vezetéket fogok még kerülgetni is.(#4) Gilberto
nyugodj meg, szemüveggel is simán hordható, van benne annyi hely, illetve a szivacsnál még külön kivágás is van a szemüveg szárának. -
Chrys_
addikt
Tényleg drága, de ha már van egy ehhez is megfelelő gép, akkor "csak" a HMD árát kell kiadni (ami persze még magas).
Szerintem most még az OR is csak speciális esetekben jó (game, vagy valamilyen egyéb felhasználás, pl. iparban...), ahol nem nagyon kell szöveget megjeleníteni a képen, mert azon még bőven van mit fejleszteni, kell a nagyobb felbontás. Kipróbáltam a Virtual Desktop-t vele, elég kompromisszumigényes még a dolog. Próbáltam a filmnézést is, de a feliratok nem az igaziak így (élesség, plusz ott vannak a szivárványszínek a karakterek kontúrjain). Szerintem ez abból adódik, hogy legyen akármilyen szuper-lencse a CV1-ben, igazán csak középen előre tekintve ad éles képet, a szélek felé már nem olyan jó.
Ilyen korlátok mellett 700+€ kicsit sok, de ha a köv. verzió még évekig nem lesz elérhető, akkor kiadható érte.
Tartalom meg úgyis fog jönni, sokan rászálltak a témára.
Helyigény: felhasználás-függő. Ha nem kell a room-scale (pl. autószimulátorok), akkor ülve is jó. Én biztos nem fogok vele mászkálni.
A szédülés nálam is megvan, EVE:Valkyrie-ben negyed óra után már nem pörgök olyan bátran az űrhajóval, mert tuti kidobom a taccsot tőleBár eddig még csak kétszer próbáltam, remélem ez elmúlik néhány alkalom után. Ha nem, akkor más felhasználási irányt veszek
-
Feketelaszlo
senior tag
Kérdés, milyen értelemben. Attól, hogy vásárlói szempontból lufi volt a 3D, a gyártók még degeszre keresték magukat vele, mert eladhattak egy rakat felszerelést a filmeseknek és még több terméket a végfelhasználóknak. Oké, hogy ma már nem használja senki, no de abból a többmillió TV-ből, médialejátszóból meg filmből csak csurrant-cseppent mindenkinek az iparban (feltehetőleg a fejlesztési és előállítási költség többszöröse).
-
waterman_
aktív tag
A 3D lufi szerintem nyilvánvalóbb volt, de a VR-ben később lehet potenciál. Most nem a játék bohóckodásra gondolok, hanem mondjuk autóvezetés tanfolyam esetén különböző helyzetek újra és újra ismétléséhez ez jó lehet. Vidéki autós felkerül a Hungária körútra szituáció stb.
Tehát hasznos tartalom kell rá, a 3D-re szerintem igen korlátozott hasznos tartalom volt, mindig is inkább csak egy kis extra volt a már meglévő képi világhoz. -
#20655360
törölt tag
Pár hónapja megjósoltam am h leveri a vga karik árát és tessék...
Ha másra nem is, erre jó volt ez a vr hisztéria. Rétegtermék és az is marad jó ideig.
-
e=mc²
őstag
Gyerekkorodban (mar ha nem vagy tul fiatal) a katodsugarcsoves tv-k miatt hallhattad ezt. Azonban ez is csak egy bizonyos 60-as evekbeli szines tv-kre volt igaz, ahol az ionizalo rontgensugarzas meghaladta az egeszsegugyi hatarerteket. Azonban ezt is javítottak zaros hataridon belul.
LCD, Plazma, LED eseteben mar nincs ilyen.
Ami inkabb karos az az, hogy a szem elfarad a tul sok tv/monitor/telefon nezestol (megerolteti) es nem pihened ki elegge (kello mennyisegu ejszakai alvas).
Ha tul kozelrol nezted akkor az inkabb rovidlatasra utalhat.
-
Romvr
őstag
A VR-al több baj is van jelenleg:
1.) Baromi drága, ha azt nézzük hogy nem csak egy "fejrekütyüt" kell hozzá venned, hanem olyan gépet is ami képes kiszolgálni a megnövekedett teljesítményt. Tehát nem csak felkapsz egy szemüveget az Athlon64-hez és élvezed a minőséget.2.) Baromi kevés tartalom van jelenleg a piacon. Elég sokat olvasgattam VR képes játékok témakörben és a legtöbb ígéretes cím még csak "Work in Progress", vagy erősen Béta státuszban van. Kell még 1-2 év míg általánossá válik a támogatottsága. Ami van az meg ugye azért nem "vicces" mert nem Crysis 3 szintű grafikával van megáldva, vagy éppen hiányzik belőle az interaktivitás.
3.) A Vive-on kívül, egyelőre csak sisakok vannak, ami csak "nézelődés"-t tesz lehetővé. Tehát nincs kezed, lábad, nem tudsz interakcióba lépni a világgal amibe belecsöppensz. Persze tudom vannak már a többi gyártónak is megoldásai de ahogy én látom egyelőre a Vive vezet a két ergonomikus "kallantyúval".
4.) VR-ozáshoz kell egy 5x5-ös (20nm) üres szoba a teljes élményhez. Szerintem sokaknak nincs ilyen nagy, üres területük. Wii megjelenésénél is arról mentek a hírek, hogy összetörtek ezt-azt-amazt a szűk helyeken kapálózás folyamodványaként. Persze ha nagyjából 2x2 méteres terület elég (kartávolság 360°), ami teljesen "zúzásbiztos", akkor kompromisszumokkal, de még bevállalható.
5.) Bár a 3DTV-hez képest később alakul ki, de még mindig téma a szédülés, fejfájás, rosszullét témaköre. Erre kellene pontot tenni a széleskörű elterjedés érdekében.
6.) Ez csak az én véleményem...
-
motown5l
senior tag
Nekem a fejemen még csak Samsung vr volt eddig. De is hiszem hogy lesz ezek után más is. Én is baromsagnak tartom. Egyrészt bele izzad az embernek a feje, másrészt pedig hosszú távon kitudja milyen szemkarosodast okozhat. És pár perc után elég hányinger keltő hatása van. Én kifejezetten nem tudnak vele játszani gyerek koromba mindig azt tanították, hogy ne nézzem közelről a tv t mert elromlik a szemem.
-
Raysen623
addikt
Szerintem meg a vicces az volt, amikor az NV a 970-et próbálta ezzel továbbtolni...
A 480 esete nem kizárólag a VR-ről szól, hanem mint minimum kártya ami már jó hozzá. Tudtommal ez hangzott el a sajtótájékoztatón is. Ettől függetlenül még sokat kell fejlődniük a VGA-knak.
-
kisbalázs
tag
Nekem az tetszett, hogy 1-199$ a második sáv, 1-50$ ig azt jelenti hogy ha még porfogó lesz belőle is megvenném.
-
_drk
addikt
Itt már végtelen sok a lehetőség amerre el lehet menni, Ez a jövő, csak kérdés eljött-e. Kienct is baromi jónak tűnt aztán mekkora gagyi lett. Most ahogy ez kinéz még mindig nagyon gagyi. Grafikában óriási visszalépés, Mozgásban szabadságban előrelépés, bár a mozgás még mindig érdekes, Az a playstation-os puska-rol nem tom mit gondoljak. Jópofa de gagyinak tűnik.
Ez még 100k-t nem ér meg, pláne úgy hogy lesz 5 jó játék rá és ennyi...
-
#52815360
törölt tag
1 dollárt adnék érte, betehetnek a 1-199 kategóriába
-
#56573440
törölt tag
Nekem egy dologra kéne a VR, a végtelen munkafelületre
Majd amikor a melós gépre rá tudom lökni, és 4 monitor helyett egy nagy teret kapok ahogy mozog a szemem meg a fejem, és ettől nem hányok feltétlenül be, akkor érdekel a dolog -
BiP
nagyúr
Én nem tudom, hogy a többi szemüveges hogy van vele, (mindenhol panaszkodást olvasok), de nekem nem volt bajom azzal, hogy szemüvegre kell másik szemüveget venni. Mozis 3D-s szemüveg alá mindig elfért a szemüvegem, otthoni 3D tévével is nézhető, és a VR szemüvegbe is belefér. Igaz, nincs is manapság divatos, széles keretes szemüvegem.
Lencsében nyilván kényelmesebb, de szemüveggel sem vészes.A mostani VR szemüvegek többsége pedig úgy van kialakítva, hogy szemüvegeseknek is jó legyen.
-
BatchMan
senior tag
A VR csak egy kijelző technológia. Tartalom nélkül keveset ér. Olyan tartalom kell, ami igényli a VR-t. Néhány specifikus (pl. tervezői épületdemo) területen kívül még nem látok rá alkalmazást.
-
*Ropi*
félisten
Keress naprakészebb optikust, mert nekem pl. cilinderes lencsém van (fotózásból élek, így nem is lehetne másként).
A VR-nek sok olyan felhasználási területe van ami nem játékhoz köthető, viszont sokkal nagyobb piacokat fog bevonzani annál (pl. fotó utómunka - mivel a VR szemüveggel bárhol és bármikor statikus környezeti fényviszonyokat lehet teremteni, ami a helyes színlátás egyik alapfeltétele).
-
Tian66
senior tag
Hát még mindig nincs must have érzésem de hálás vagyok a sok vásárlónak mert miattuk lesz majd pár év múlva kiforrott használható rendszer vagy elfeledett mellékvágány.
-
.mf
veterán
A Veletechen kipróbáltam egyet (vagy Oculus, vagy egy Asus-féle volt), és csak úgy fért bele a szemüvegem, hogy az erősen, fájdalmasan nyomta a szemüvegem orrnyergét. Dioptria-állításra ott sajnos nem volt idő, de a -1.25 plusz 1.25 cilinder, és -2.5 plusz 1.5 cilinder már lehet, hogy kívül esne a beállítható mértéken. A szemeim pedig nagyon szárazak és érzékenyek, próbálkoztam többször is kontaktlencsével, de nem jöttek be.
Nem írnám le olyan sietve a VR-t, mint itt sokan, szerintem jó lesz ez, csak még sokat kell fejlődnie az eszközöknek, és mire kiforr, sokkal több idő fog eltelni, mint azt a marketingesek szeretnék.
-
mlinus
őstag
pedig 1 éve mennyien voltak itt (is) akik vérszemet kaptak arra aki ezt le merte írni
egyébként szerintem is abszolút lutri egyelőre a VR. Vicces, hogy az amd pont ezzel próbálja tolni az új RX 480-at, miközben egy épkézláb játék sincs ami megérné a VR-t.
Majd pár év múlva, talán..
-
bdlackoo
tag
~4000 ember valaszai alapjan pontos kepet kaptunk (nem)
-
Én is úgy gondolom, hogy VR halva született ötlet.
-
Raysen623
addikt
Lassan minden napra jut egy VR hír
-
Ruuwa
tag
Az utolsó diagramot hogyan kell értelmezni?
Csak mert a válaszadók 130,6%-a van rajta feltüntetve. Vagy több opciót is elfogadtak válasznak? Tehát hallott már róla/kipróbálta/választott egy készüléket, de nem biztos benne, hogy meg is veszi?
-
and1ao
őstag
3. Bekezdés első mondat "eldöngötték" helyett eldöntötték akart az lenni
Egyébként pedig várható volt szerintem. egyrészt jelenleg marha drága, és nem is csak itthon.
-
frenetik
tag
nekem nem változott a véleményem, továbbra is baromságnak tartom.
-
he7edik.
addikt
VR is ugyan olyan lufi mint a 3D volt
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung 64GB (2x32) DDR5 4800Mhz CL40 UDIMM
- iPhone 16 Pro Max Desert Titanium 256gb
- iPhone 15 Pro 128GB Blue Titanium - Akkumulátor 92%
- ÚJ Lenovo Yoga Slim 6 14IRH8 - 14" WUXGA OLED - i5-13500H - 16GB - 512GB - Win11 - 2+ év garancia
- Mini PC - Lenovo ThinkCentre M920q Tiny / i5-8500T / NVMe / USB Type-C / HDMI / 27% számla
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3310
- Eredeti Microsoft Windows 10 / 11 Pro OEM licenc Akciós áron! 64/32 bit Azonnali kézbesítéssel
- 12 GB-os Quadro RTX A2000 kártyák - garanciával
- Surface Laptop 5 Touch 13.5 Retina i7-1265U 10mag 4.8Ghz 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest