Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
titán
-
#72042496
törölt tag
Milyen durva lenne vizhűtést applikálni egy ilyenre és jól meghúzni...
-
Nyúltáp
senior tag
Mondjuk profi szinten is csak a vérprofik tudják kihasználni, nem hinném, hogy olyan sok emberke dolgozna 2k-s meg 4k-s textúrákkal viewportokban
-
rocket
nagyúr
válasz
Törzsfőnök #12 üzenetére
Ez nem otthoni hl2 kategoria vga, professzionalis kartyak kozott jo ar/ertek aranyt kepvisel a teszt alapjan
-
Törzsfőnök
tag
3Dlabs Wildcat Realizm 800 640 MB S26361-F3138-L264 538 900 Ft 673 625 Ft 2 226.8 € 2 783.5 €
-
Raymond
titán
Hogy legyen egy kis elkepzeles a meretrol:
Bővebben: link -
Raymond
titán
Itt egy friss review a legnagyobb verziorol (Realizm 800):
Bővebben: link -
Raymond
titán
A kiadott papirok szerint igen: Bővebben: link
3. oldal 2-es abra es 6. oldal 6-os abra -
Vertic
aktív tag
''..., több instancia által hivatkozott ...''
ne csináljunk már ilyeneket könyörgöm! Fizikai fájdalmat okoz. Nem hiszem, hogy olyan nehéz ezeket a dolgokat lefordítani, vagy ha nem érti a hír írója, hogy mi van ott, és ezért rak be ilyen szörnyűségeket, inkább kérdezzen meg valakitnem az első eset...
-
Raymond
titán
A kártyák saját memóriájuk mellett hozzáférnek az alaplapi RAM-hoz is, ezt a virtuális memóriát a fragment processzorok kvázi L2-cache-ként használhatják,...
Ez nem igy van. A kartyak a sajat RAM-jukat hasznaljak/hasznalhatjak cache-kent, nem a rendszer memoriat.
A fragment shaderek legfeljebb 256 KB nagyságú utasításokkal vezérelhetok, amelyek szubrutinokat, elágazásokat és ciklusokat is tartalmazhatnak.
Ez nem 256 KB, hanem 256K, azaz 256 ezer utasitas.
A két termék egyaránt 16 (36 bites lebegopontos számokkal dolgozó) vertex shaderrel, 48 (32 bites) fragment shaderrel és 16 (16 bites) pixel shaderrel rendelkezik, és legfeljebb 8K x 8K méretu textúrákat tud kezelni.
Itt egy kicsit fogalomzavar alakulhat ki, ugyanis amit a nagykoznseg pixel shader alatt ert a DX-bol az nem az a pixel shader amirol itt szo van. Fragment shader ebben a szovegben = Pixel shader a DX-ben. A pixel shader-ek a kartyan termeszetesen nem 16-bitesek, ez a blending-re ertendo.
Javaslom a press material-t meg egyszer atolvasni
Meg itt is azert talalhato valami: Bővebben: link -
Ezekből kéne gamer kártyát készíteni... Lehet, hogy meglepődnénk. Minimum az árakon...
-
Elrood
őstag
Ezek tényleg vadmacskák
.
Kiváncsi vagyok, hogy muzsikálnak a konkurenciával szemben. Persze nem játék tekintetében, mert nem arra csinálták.
Teszt valahol?
800-s cicus elég kemény, PCI-Ex, 512 ram, 512 bites mem, +128mega ''cache''. GPU(?) számról ne is beszéljek.
Hűtő biztos, mint egy turbina.
Új hozzászólás Aktív témák
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 144Hz képfrissítés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- REFURBISHED - DELL Performance Dock WD19DCS (210-AZBN)
- BESZÁMÍTÁS! ASUS C246M i5 9400F 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 Super 6GB Zalman N4 Zalman 600W
- HP Omen 80G8E9 - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB Type-C
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest