Új hozzászólás Aktív témák
-
Bird
addikt
Most már csak optimalizálni kellene megtanulni...
-
-
Rodi 4.80
senior tag
válasz
->Raizen<- #28 üzenetére
Igen, ezek mind jó dolgok amiket írtál, de szerintem elszomorító, hogy megcsinálták a jó atmoszférát a játékhoz, de egy üres és élettelen várost "alkottak", amiben egyébként rengeteg a kiaknázatlan lehetőség. A küldetések mind egyformák, gagyi loot-olás, stb, ez egy tipikus esete annak, hogy elfogyott az idő/támogatás fejlesztés közben. Fércmunka.
-
DraXoN
addikt
válasz
Mr President #39 üzenetére
A korábbi generációknál úgy volt (PS3, Xbox360), a mostani koncepció más volt az alapoktól fogva.
Az összeépítés a jobb együttműködés érdekében lett a mostani generációknál. pl. így sokkal fejlettebb fizikai számításokat lehetne végezni játékokban.. Más kérés, hogy a terület még így pár év után is annyira új, hogy nem nagyon kockáztatnak a nagy kiadók és a "bevált recept" alapján készítgetik a játékokat ... még évek kellhetnek, amíg normálisan kihasználják az egybe rendszerek minden lehetőségét. De valahol el kellett kezdeni.
De vannak nálam jobban informáltak, akik eltudnák mondani, hogy miért olyan a mostani generációk felépítése a korábbiakhoz képest... De ez a téma megosztó nagyon, sokan vannak inkább a külön GPU-CPU véleményen továbbra is. Csak ha sose lesz valami összeépítve, akkor sose tér át a piac egy másik programozási szemléletre és nem használnak olyan technikákat amit ebből a szemléletből profitálhatnának.
-
Mr President
senior tag
Lehet hülyeséget kérdezek, de miért nem csinálják azt a konzolnál hogy tesznek egy dedikált erősebb gpu-t a gépbe. Az tiszta sor hogy többe kerülne, de sztem megérné ha 20-30ezerrel drágulna, cserében pedig sokkal nagyobb teljesítménye lenne. Lennének technikai nehézségei pl ennek?
-
leviske
veterán
Értem én, hogy 16nm-en már a CPU elhanyagolhatóan kicsi, de az az 1 fázis nem kevés?
-
Jól látom, hogy egy Pebble Steel volt az úr karján?
Egyébként jó kis videó volt, az meg külön tetszik, hogy ezt maga a Sony tette közzé, ami nem túl gyakori, hogy egy gyártó hivatalos videót tegyen közzé a termék pontos szétszereléséről.
-
keIdor
titán
válasz
noPublicFG #34 üzenetére
Nekik készült a sima PS4. A PS4 Pro-t azért is adta ki a Sony, hogy megtartsa a hardcore réteget és az ne térjen vissza PC-re, ahogy a generáció közepén szoktak.
-
válasz
gyuribácsi88 #5 üzenetére
Mert ez a NégyKá varázs. NégyKá képet látsz. Szó szerint, mert mozgatni már necces lesz.
De NégyKá! És ez a lényeg.
Az nem fontos, hogy az egész rokonságomban két ember tudja mi is az. Sőt, a fullHD TV-t is mostanában kezdjük el kihasználni. És ezt sajnos reprezentatívan levetíthetem a magyar piacra. -
Scholes9
nagyúr
válasz
shortcutme #29 üzenetére
Cod esetében a grafikát tekintve szégyen, hogy ilyen a sebesség az egyes kártyákkal.
-
leslieke
Jómunkásember
Jól néz ki belül is.
-
rodrigez
senior tag
válasz
shortcutme #29 üzenetére
Nem egész 4x-es, mert zömmel nem natív 4k-ban renderel, hanem valamivel kisebbe és utána felskálázza 4k-ra. Last of us esetében ez 3200x1800, vagyis 5.76 millió képpont. Ez csak a 60fps módra vonatkozik, van natív 4k mód is, de akkor 30fps-re van korlátozva.
-
rodrigez
senior tag
válasz
gyuribácsi88 #11 üzenetére
Oké, de a képek félrevezetők. A videóban el is mondják, hogy a Last of us-ban a PS4 Pro 60fps módja 1800p-ben renderel és azt skálázza fel 4k-ra. Az 1800p meg közel 3x-os pixelmennyiség a PS4 1080p-s megjelenítéséhez képest. Csodát nem szabad várni. A nyer teljesítmény is kb. "csak" ennyit nőtt az eredeti PS4-hez képest. De egyes komponenseké, mint pl. memória sávszél, még ennyi sem.
-
shortcutme
tag
válasz
gyuribácsi88 #5 üzenetére
Az ok egyszerű: PS4 PRO-n 2x akkora felbontást (4x annyi képpont) renderel, mint a PS4-es verzión. Ettől függetlenül valószínű optimalizálással lehetne rajta javítani, de a néha 55fps-re esést nem érzem kritikusnak.
A nagyobb felbontásért a PC-n is eléggé a zsebbe kell nyúlni:
(RX460 1080p: 50.8FPS, 2160p: 19.4FPS) -
Rodi 4.80
senior tag
válasz
->Raizen<- #23 üzenetére
Szvsz: A Mafia 3-at csak úgy lehet javítani, ha a játék 50%-át újraírják. Se sztori, se grafika, se játékélmény. Egy összegányolt fos, szégyen az egész!
-
haxiboy
veterán
válasz
->Raizen<- #23 üzenetére
Komplex játékokban mindig található valamilyen hiba, a vicces bugokat általában meg is szokták hagyni ha nem megy a játékélmény rovására. A legtöbb ilyen bugot a felhasználók találják meg, mert azok képesek olyan dolgokat művelni amikre a programozó soha nem is gondolna.
Tipikus eset amikor programozás órán iratnak veled egy számológépet ami a négy alapműveletet tudja, numerikus inputot vársz, minden tökéletesen működik. Kishugod meg megpróbálja összeadni a odsjfeiojf-t adoaijdaois-vel és máris meghal az egész, kijavítod a hibát hogy csak számot lehessen beírni, most már nem lehet semmi gond...gondolod te...kishugi mindig meg fogja találni a módját hogy a tökéletes programodban exceptiont okozzon.
A COD játékokban pl sok helyen ki lehetett ugrani a pályáról. Általában ezt megoldották azzal hogy az adott területre ugorva azonnal meghal a játékos, de néhány játékmód,vagy szerverbeállítás lehetővé tette hogy mégse így legyen. Az új cod-ban ezt megoldották most egy csúszos felülettel
-
haxiboy
veterán
válasz
->Raizen<- #19 üzenetére
Nemigazán találkoztam bugokkal ps4-en, de úgy általánosságban sem találkoztam nagyobb bugokkal egyik platformon sem. Programozói hibával igen, de az minden platformon előfordul, a legtöbb játéknál ezeket javítják. Néhány játékban pedig a bug már átcsap feature kategóriába (Quake 3, magasabb fps -> gyorsabb futás, nagyobb ugrás, csak hogy említsek valamit, ráadásul a Live verzióban ezt szándékosan meg is tartották).
-
Scholes9
nagyúr
válasz
gyuribácsi88 #5 üzenetére
Ez azért gáz
-
huskydog17
addikt
válasz
->Raizen<- #19 üzenetére
Nincs ilyen téren tapasztalatom, én kizárólag PC-n játszok.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17 #17 üzenetére
És a ps4 es játékok is bugtengerek mint a pc-re kiadott átiratok amúgy?
-
válasz
huskydog17 #17 üzenetére
Majd akkor fog meglátszani, gondlom Én naivan, ha direkt erre a hardverre írják a játékot.Így csak örülhetünk, hogy kompatibilis a sima PS4-gyel, az extra ereje a GPU-nak így nem jön ki, csak a kompatibilis utasításrészét használja. De lehet nem jól értelmezem ezt a régi-új GCN utasítás készlet kompatibilitást.
-
huskydog17
addikt
Nekem a Mankind Divided alatti 20-21 fps tetszett benne a legjobban, ami még csak meg se közelíti a 4k-t.
Még a legnagyobb stúdiók is leszarják a Sony hivatalos előírását ezek szerint.Úgy látom hiába az erősebb hardver, továbbra is jönnek a remek 1080p/30fps játékok.
#16 NetheЯRealm: De igen, csak ez néhány játékban fordítva sült el.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
gyuribácsi88 #5 üzenetére
Ez így elég soványka, plusz 20k-ba vannak a játékok réá.
-
VinoRosso
veterán
Amennyibe kerül annyiért igazán tervezhetnének rá egy jobb hűtést. Vagy akár legyen 50k-val több de rakjanak rá vizet és legyen csendes, és akkor még több kraft is kerülhetne a dobozba. Akkor talán illő lenne a pro jelző használata.
-
válasz
gyuribácsi88 #5 üzenetére
Ez miért van?be tudnád linkelni a cikket vagy tesztet? Valami hiba lehet vagy pedig nincs optimalizálva?
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #2 üzenetére
Sem a cím, sem a hír nem hibás, takarítható a venti gari vesztés nélkül.
-
Tibi86
aktív tag
Ez venti tisztitatásra alkalmas topcover megoldás nagyon faja, nálam nagy plusz pont!
Mindig tiszta ideg vagyok/voltam, hogy tisztíthatóság hiányában egyszer csak megfőzi majd magát a konzol. (jó nyilván túlzok, de én például tökre szertném időszakos tisztítani
)
-
Erre simán ki lehetne rakni a 3+ -t
szegény bácsi kicsit vakarni fogja a fejét amikor összerakja, hogy akkor most ide melyik csavar kell?!
én mindig szintenként csoportosítom a csavarokat vagy úgy rakom le őket amilyen "mintába" kiszedtem(#6) elithun
azért a két graf beállítás se egyforma -
elithun
őstag
válasz
->Raizen<- #2 üzenetére
Megállja a helyét, mert a felső lap pattintással leszedhető, és hozzá lehet férni a ventilátorhoz.
Ellenben, ha a tápegységet akarod kiszedni (ahogy a videón is volt a cél), akkor azt alulról kell kezdeni és az garivesztéssel jár.
(#5) gyuribácsi88
Ez nem túl jó. Belinkeled légyszi' a forrásvideót? -
-
Tigerclaw
nagyúr
Azért úgy látom, hogy nem sajnálták az anyagot belőle. Az alaplap sem a ma divatos zsugorított dizájn. Az APU hűtése meglepően nagynak tűnik. Gondolom nem akarták hogy a ventinek túl nagy fordulattal kelljen járnia.
-
->Raizen<-
veterán
-
krekk
tag
Nekem úgy jött le hogy ha leveszi a user a két matricát ami a csavarokat takarja, akkor annyi a supportnak
gondolom vele együtt a garinak is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen TV-t vegyek?
- Mazda topik
- Hardcore café
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- World of Tanks - MMO
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3196
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3025
- LG 27GR83Q-B - 27" IPS / QHD 2K / 240Hz & 1ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DisplayHDR 400
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest