Új hozzászólás Aktív témák
-
RoninS8
újonc
Üdvözöllek benneteket ! Segítségre lenne szükségem , gyerekkori álmom vált valóra megszetrztem az életem autóját Audi s8 98 as évjárat , fekete nagyon gyönyörű állapotban van , állóhelyzetben minthe picit a leakarna fulladni de minimálisan beremeg az autó , szóval szeretnék Budapesti megbízható szerelőt , előre is köszönöm !
-
xdx@
aktív tag
Imádom ezt az AUDI-t!
-
INMOTEP
őstag
Hamarosan Folyt köv 2002 es Volkswagen Passat Variant 1.9 PDTDI 131 Lóerő ......
-
INMOTEP
őstag
válasz
FRENK1988 #29 üzenetére
"A fogyasztással hogy álltam" mivel már nincs meg . ha normálisan van vezetve és szép lassan odafigyeléssel indulsz el vele 10-15 Liter között simán kilehet vele jönni de ehez lassan kell felvenni a sebességet hogy ne pörögjön a motor . szép lassan elindulsz és szépen felváltogat magának a többi már gyerekjáték
viszont a 97 esel ugygondolom szépen kilehet jönni ott már 5 sebességes az automata váltó . kézi váltónál már megint csak más a szituáció ott már lehet vele játszani .
-
INMOTEP
őstag
válasz
FRENK1988 #27 üzenetére
jah ok , 17 collos 6 küllős alufelni volt rajta amikor megvettük , bö fél év után lett lecserélve 20 collos A8 RAMSES felnire azzal mutatott jol , szerencsére beszámolták a 17 eseket könnyebb volt hozzájutnom , csak a gumi volt drága . úgy 180 ezer km volt benne de ki tudja
-
FRENK1988
veterán
Kis mázlista. Grat hozzá. Az érzést meg próba során éreztem. Tényleg király érzés.
Amúgy Quattro és AC pumpa. De ettől eltekíntve pöpec kis élménybeszámoló.
Milyen felnivel kaptad?
Hány km van benne? -
cum laude
újonc
[B]Sziasztok!Másfél éve van 1997-es A 8 Quattro 4.2-es tiptronicom, tényleg fantasztikus egy AUTÓ. Csak az a baj, hogy nincs hozzá kezelési útmutató, pedig nagyon kéne.Ha valaki tud, kérem küldjön az alábbi címre egy szkenneltet, vagy jelezze, hogy rendelkezik ilyennel, illetve,hogy hol lehet beszerezni. bujakii@freemail.hu[B][/B][/B]
-
CsíkosMókus
aktív tag
king of the road
-
INMOTEP
őstag
hi lábtól függ
laikus szemmel akinek még nem volt ilyen autója ők kapásból 15 és 25 literes fogyasztásban gondolkodnak de nem
10-15 böl is ki lehet jönni ! Legfőképpen a gázadásnál kell odafigyelni a lényeg hogy lassan kell vele elindulni, persze lehet kapni kézi váltós változatban is, azzal már az ember úgy játszik ahogy akar ,de az automataváltónál is van tiptronik fokozat de fogyasztásilag nem igazából a legideálisabb azt használni
És egy jó tanács 97 es évjárat felettit nézegess azokban nem nagyon van típushiba
-
modern
aktív tag
Nice
Én is most gondolkozom hasonló autóvételben.
4.2 q városi fogyasztásáról tudna valaki írni?
Mert mindenhol mást látok..:S -
INMOTEP
őstag
válasz
fekeandras #12 üzenetére
ez igy van ez az alsó takarólemeznek köszönhető totál levan burkolva sött az alsó takaróműanyagon hangelnyelő szivacs van, igy ha megtakaritod a motort akor nagyon sokáig tiszta marad semmi sár piszok nem megy be
-
fekeandras
őstag
Az is vicces volt, hogy télen fagypont körüli hőmérsékletben ha kiszállt az ember valami miatt és 40perc elteltével visszaült még közel üzem meleg volt a motor.Először azt hittem beszart a műszer de öreg audisok felvilágosítottak hogy ez ilyen.
-
INMOTEP
őstag
az elektromos hiba nekem is volt pl az olajnyomást jelezte de nem adott semmi sípoló hangot ha a komputerben menüében lépkedtem akor az volt egyedül vörös a többi narancssárga volt de a hibakijelzés tényleg nem volt valós ez inkább elektromossági típushiba de pl a 2000 évjáratúnál már kivan javítva minden
-
INMOTEP
őstag
válasz
fekeandras #7 üzenetére
hát az automata váltóval kapcsolatban soha nem volt semmi gond tiptronic váltóval hihetetlenül megváltozik az autó menetstabilitása akor dolgozik igazán a 300 ló szóval inkább az elektronika és a kopó alkatrészek szoktak rosszalkodni
-
INMOTEP
őstag
Valahol egyetértek veled valahol nem viszont annyit hozzátennék hogy ha nincs rendesen időben szervizelve akor egyre rosszabb is lehet , de ha rendszeres szervizen van az autó akor csak a kopó alkatrészeket kell megvásárolni pl előre 8 db fékbetét megy azt régen Lukast vettem bele é 22000 ft volt és nagyom sokáig kibírja hátra 4 db megy az akár hiszed akár nem 3500 ft persze előre kopásjelzőst ! hengerfejtömités 1 db 4500 körül van ha szivárog mondjuk , 1 db 4 pólusú gyertya 1200 ft,vezérmüszij 5 k,hoszbordás ékszij 3, igy ellehet képzelni ha te veszed meg menyiből megvan egy szerviz , általában a szervizelési munkadíj a sok mivel az egész autó elejét lekel bontani ez a sok nem az alkatrész ! Anno én vásároltam meg az alkatrészeket hozzá nem maga a szerelő azt rakta bele amit megvettem és nem az audihoz kell menni szervizelni mert 1 beállás kb 25-40,000 Ft
így is meglehet spórolni egy kis pénzt egy nagy szerviz ha jól emlékszek kb 60,000 ft bol megvolt hozzáteszem az enyémet az ( elözzö tulaj ) végigszervizelve volt az Audinál és nem kellet sokat ráköltenem
mivel eredeti alkatrészek voltak benne
-
Nice, nice!
Very nice! -
fekeandras
őstag
Elektromos rendszere szerintem katasztrófa. Mindíg égett valami visszajelző műszer (szerencsére valós hiba nélkül), lepadlózva gyorsulás közben több is + akkor más sípolt is. Ez rohadtul idegesítő volt. Levette az ember a gyújtást majd visszarakta akkor megszűnt. Ezt kicsit jobban is átgondolhatták volna a mérnökök, de más "gond" sosem volt vele. Állítólag még az autómata váltó szokta szórakoztatni a tulajokat de erről nem tudok nyilatkozni, ez kéziváltós volt.
Egy Audi mániákus emberhez került.Ő az eladást követő egy évben még 2000km-t sem hajtott bele.1997-es a kocsi de tip top mint ha új lenne. Szerencsére a srác nem sajnál tőle semmit ezért az a példány még egy ideig elkerüli a bontót.
-
tibi666
senior tag
válasz
fekeandras #5 üzenetére
nem, de nem is lesz.
mercedesem van, volt és lesz is, ha csak el nem lopják, mint az előzőt.nyilván egy értelmes, középosztálybelinek nem kell félnie az alkatrészáraktól, de aki panelba villogni veszi, az nagy valószínűséggel nem tudja kifizetni a gyárit, vagy sajnálja rá a pénzt.
ezt így általánosságban írtam amúgy, nem az a8-ra. ez egy jelenség. régi, erős, nagyautót panelba, suzukis pénztárcához. szépen lerohad, megy keletre, ott még hajtják 2-300 ezer km-t, aztán bontó.
meg nyilván nem a féktárcsára gondoltam, ami minden autóban van, hanem olyan dolgokra, amik valóban felső kategóriás autóvá teszik ezeket. motoralkatrészek, elektronikus kütyük, stb.
-
fekeandras
őstag
"ha valami beszarik rajta, akkor lehet menni bontót túrni, mert az új alkatrész már több bele, mint az illető havi fizetése."
Volt már neked Audi A8-ad?
Abszolút de nem kell beszarni az alkatrész áraktól. Viszont egy dologra oda kell figyelni: nem szabad utángyártott alkatrészt venni mert kidobott pénz! Nekünk az 1997-es S8-ra vett féktárcsa szett mindössze egy nyarat bírt ki... Oké, hogy 1,8 tonna + néha komoly igénybevételnek volt kitéve ([link],[link],[link],[link]), de ez akkor is gáz. Lecseréltettük gyárira és azóta is azzal használja az új tulaj. Ami a legjobban "tetszett", hogy autópályán gyakorlatilag bármit le lehetett tolni vele az útról mert nincs benne a 250km/h-s korlátozás mint a többi A8-ban.
városban néha néha kicsit megnyomva 20-22literből elmegy ami zseniális hiszen egy 1800kg-s, állandó öszkerekes, 4200ccm/V8-as bálnáról beszélünk.
Rettenet kényelmes és egy borzalmasan jó autó.Többre tartom mint a korabeli S mercit meg a 7-es BMW-t. És nem csak én, a tesztek nagy részében az A8-at hozták ki győztesnek a konkurenciával szemben. Talán nem véletlenül. És ez magasan a legszebb a három kocsi közűl.
-
tibi666
senior tag
mostanában már azért nincs ezeknek a 90es évekbeli nagy autóknak akkora presztízse, a legtöbben rájönnek már, hogy ezeket azok a lakótelepi suttyók veszik vagizásra, akiknek új swift készpénzes kifizetésére lenne kb pénzük. használtautóra felklikkelni, másfél millió körül már egész értelmes darabok vannak. aztán, ha valami beszarik rajta, akkor lehet menni bontót túrni, mert az új alkatrész már több bele, mint az illető havi fizetése. jó biznisz.
[link] itt egy példa. a8, panel. király.
ja, most már óvatosan vegyétek az ilyen 300 lovas autókat, 150kw felett dupla lesz a súlyadó. az már lehet feszegeti majd a pénztárca határait.
-
INMOTEP
őstag
helló ez nem most volt kb 2 éve csak most jutottam el odáig hogy leírom ide is
a képen látható autó nem az enyém de ugyanez a típusú volt lakk fekete színben és 20 collos Audi A8 Ramses felnivel de nem volt ennyire szépen feltuningolva
, most ott tartok hogy visszasírom az enyémet ,és lehet veszek egyet még az idén, persze majd ha összejön rá a zsé
-
yolan
őstag
Grat a kocsihoz.
Az első képen lévő kocsi a tied?
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- GTA V
- Óvodások homokozója
- Ingatlanos topic!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- OLED monitor topic
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- További aktív témák...
- iMac 27" ( 2017 ) Core i7 1TB SSD 16Gb
- Eladó iPad Pro 11" (3. generáció) Wi-Fi + Cellular, 128GB + Apple Pencil 2 + tok + üvegfólia
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 10GB OC - Garancia - Wellness done
- Honor Magic5 Pro 12/512gb, Zöld, 13 hónap garanciával, eladó!
- iPhone 15 Pro Max 256 GB Natúr Titán karcmentes + AppleCare+ 2025.10.31-ig + sok extra
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Xbox Game Pass Ultimate előfizetések kedvező áron
- Designer 4K Monitor - BenQ PD-2700-U
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, 95% Akkumulátor,MS2148
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest