Új hozzászólás Aktív témák
-
tamikomac
aktív tag
Igazad van.
Kevertem a "2GB + Deezer Zene - Telenor Próba" ajánlattal, oda nem kell a külön feltöltés, ellenben úgy nézem megszűnt az ajánlat. Királyság!
A Domino Net&Roll-nál állandóan figyelni kellene a bűvös 500MB-ot, mert ha átlépésre kerül újabb 1000 Ft levonás.
A 600 Ft-osat 600 Ft-ért úgy gondoltam, hogy pl. itt a HA-n venni.
Végül is most nekem ez nem lényeg, de köszönöm az infót.
-
ledgeri
nagyúr
-
Sayuar
senior tag
válasz
tamikomac #183 üzenetére
600 Ft-ért nincs praktikum SIM, csak 990 Ft-ért, ami tartalmaz 600 Ft egyenleget.
Ha jól tudom az 500 Mb-os net megrendeléséhez előtte legalább 1500 Ft-al fel kell tölteni, a kezdőegyenlegből nem lehet megrendelni.
Akkor már inkább Telekom Domino net&Roll 1000 Ft/500 MB -
ProEvoFan
nagyúr
A végén csak megoldották a problémát.
1220on visszahívást kértél, akkor az egyenlő egy határozott NEM válasszal. -
tamikomac
aktív tag
Most, hogy mondod...
De ami számot át akarok vinni számlásra majd blue-hoz, azt nem is használom, csak a hívószám miatt van megtartva.
A netre visszatérve meg aki kicsit is szemfüles és nem óckodik a havonkénti SIM cserétől és elég neki az 500 MB, az vegyen 600 Ft-os Praktikumot és rendelje meg rá az egyszeri 500 MB netet 190 Ft-ért -
tamikomac
aktív tag
Pont 10e van rajta...
Itt az a lényeg, hogy a számhordozás hamar megtörténjen.
A telenornál a következő számlazárási napok vannak:
1., 6., 8., 11., 14., 18., 21., 23., 25. vagy 27. napjaTelenor ÁSZF:
Ezekben az esetekben a teljes havi díjtétellel arányos tört havi díj kerül kiszámlázásra, arányos kedvezmény kerül érvényesítésre:
a) az Előfizetői Szerződés megkötésétől az első számlazárásig;Szóval ha a blue-hoz benyújtom 1-én a számhordozást (remélve, hogy csak 2-án néznek rá), majd 2-án bemegyek a telenorba, áttérek számlásra, a blue lekéri az adatokat, a telenor azt mondja mehet (hacsak nem akar szívózni), mert nincs hűség.
Remélve, hogy gyors lenne a számhordozás és megtörténik 6-ig, akkor meg lehet úszni a teljes havidíjat.------------------
Egyébként ha az utolsó számla átcsúszik a következő számlázási ciklus első napjára, de ott meg is szűnik az előfizetés, arra a napra nincs számla, legalábbis 2013-ban ez így volt.
-
Sayuar
senior tag
válasz
tamikomac #178 üzenetére
Talán ha 10.000 lenne a feltöltöltősön, akkor lehetne gondolkodni a trükközésen...
A telenor nem számláz tört hónapot. Ha pl. az utolsó számla csak 1 napos arra is teljes havi számlát kapsz.
Tehát kár 2-3-4 ezer forintos egyenleggel "szórakozni", mert úgy se nem jársz jobban. -
-
tamikomac
aktív tag
"Korábban nekem a Telenornál azt mondták, hogy számhordozáskor a fennmaradó egyenlegemet elbukom..." - Ez tényleg így van.
De mi van akkor, ha számhordozás előtt átváltod telenor legkisebb számlás csomagra, majd úgy hordozol? Számlásként.
Mert akkor a kártyáson lévő pénz átmegy a számlás tarifára, amiből lehet fizetni a számlákat, attól függően mennyi egyenleg volt a kártyáson.
És ha számlásként hordoz valaki, és van úgymond túlfizetése, az visszajár.
És mivel lesz rajta túlfizetés elvileg vissza kéne utalniuk az összeget.Egyszer rákérdezek erre, de szerintem erre nincs folyamatuk
-
-
dajkopali
addikt
válasz
Feri1977 #174 üzenetére
a lényeg, hogy minden új feltöltés új szerződésnek minősül
ha most nyilatkozol, hogy nem fogadod el az emelést, akkor marad a régi tarifa - és mondjuk a kártyán lévő 2000 forintot ez alapján telefonálhatod le
de abban a pillanatban, hogy teszel rá pénzt, már az új tarifa alapján számláznak -
Feri1977
senior tag
-
Feri1977
senior tag
Kérdés, kártyás csomagnál lehet ezt a szerződést módosítani, hogy lemondjuk, azaz nem kérjük a változást? Vagy ott nincs értelme, mert csak előfizetésekre vonatkozik ez. Azaz megemelték a kártyásnál is az árakat, és kaptunk sms-t, hogy mdósul drágul. Lehet ezzel valamit kezdeni? Vagy csak az előfizetéseseknél van a szerződés módosítás intézése.
-
Littoral
aktív tag
Nálam ugyanez: üzenet érkezett arról, hogy rögzítették a döntésemet a díjváltozás visszautasításáról, és elnézést kérnek a tapasztalt kellemetlenségért.
Én is csak visszahívást kértem, hogy első kézből tájékozódjak, de ezt visszautasításnak vették, hm.
No, majd meglátjuk, merre alakul. -
ledgeri
nagyúr
Tök jó most látom, hogy jött egy üzenet, hogy rögzítették a nyilatkozatom, amit még nem is tettem (mert hogy majd visszahívnak).
-
dajkopali
addikt
nos, beszéltem a vezető jogásszal
(pár nap múlva írok egy összegző cikket erről a sztoriról, ott használom fel az infókat)
de külön rákérdeztem erre is, amit felvetettél
kicsit hebegett-habogott, de ő úgy ítéli meg, hogy mindenképp visszajár a zseton
de még eltöprengek rajta én is -
tamikomac
aktív tag
Szóval most már a Bluemobile is jobb ennél.
Mennyire nevetséges: Kártyás 29, 37 Ft-os percdíjjal
Először 29,90 lett majd 32,50 most pedig 37,00 Ft.----------------------
Hálózaton belüli percdíj, csúcsidőn kívül, hétvégén: 20,50 Ft --->> 30,00 Ft
Más belföldi hálózatba irányuló hívás percdíja, csúcsidőn kívül, hétvégén: 20,50 Ft --->> 30,00 FtCsekély 46%-os áremelés, finom. Jó étvágyat
-
asdf_
veterán
válasz
dajkopali #154 üzenetére
Ha mar mesz hozzajuk, kerdezd meg toluk, hogy ezt direkt csesztek el az uj szabalyozasban, vagy veletlenul, vagy pedig csak en vagyok a hulye es nem tudok torvenyt ertelmezni (utobbira nagy esely van
)
15. A határozott idejű előfizetői szerződésekre vonatkozó különös szabályok
29. §
(2) Előre fizetett díjú szolgáltatások egyenlegfeltöltéssel történő meghosszabbítása esetén a szolgáltató az előfizető által kifizetett, de az egyenlegfeltöltést megelőzően fel nem használt összeget az új előfizetői szerződéshez kapcsolódó egyenlegen jóváírja. A szolgáltató a szerződés újabb feltöltés nélküli megszűnésekor az előfizető – az Eht. 143. § (2) bekezdése szerinti elévülési időn belül előterjesztett – kérésére elszámol. Semmis az előfizetői szerződés azon rendelkezése, mely szerint a fel nem használt egyenleg elvész, vagy az előfizetőnek nem jár vissza.
En ezt ugy ertelmezem, hogy csak ha kifut a kartya, lejar az ervenyessege, csak akkor jar vissza a zseton, ha szamhordoz az ember, akkor valtozatlanul bentragad. Vagy az utolso mondat kulon ertelmezendo nem pedig az elotte levovel egyutt? Szoval igazabol nem ertem, miert kellett kiemelni, hogy ujabb feltoltes nelkuli megszunes, a sima megszunes miert nem volt eleg?
Es terdenallva konyorgok, ne legyenek mar olyan eszmeletlen amatorok, hogy ide (http://nmhh.hu/cikk/166160/22015III30_NMHH_rendelet) egy KEPBOL keszitett pdf-et toltenek fel, mert igy keresni mocskosul nem lehet benne, ami egy uj jogszabalynal egy cseppet problemas csak
-
ledgeri
nagyúr
https://www.telenor.hu/dijvaltozas/t/167 -nekem ezt adták, de mindegy ha nem töltöttem fel 30-án/ig...
-
trec12
addikt
válasz
dajkopali #157 üzenetére
A távközlési adók maradnak tudtommal, így a Diginek nem éri meg valahol olvastam. Ezek szerint a kormány tesz rá, hogy a mobil telefonálás költsége az égbe megy mo-on (mert a szolgáltatók meg velünk fizettetik meg a rájuk kirótt különadót többek között mi másért emelnének sok száz forintot egy-egy csomagon).
-
trec12
addikt
válasz
dajkopali #154 üzenetére
A negyedik szolgáltató indulásáról van-e valami információ? A hír nagyot szólt akkoriban, hogy a jön a Digi mobil. Azóta semmi.....(persze kevés frekije van stb.. ez világos) Pedig egy olyan szolgáltató mint a Digi - aki alacsony árréssel dolgozik - mozgatná meg a piacot azt hiszem. Mert a piac most be van állva mint a gerely.
-
tamikomac
aktív tag
"Mégse nem tudom használni, mert fű alatt a "magyar" szolgáltatók aláraknak a roamingolt szolgáltatónak: minden 5-ik hívás épül fel, azt is van hogy bontják... stb... stb. Érdekes módon ugyanez a sim az osztrákoknál hibátlanul használható."
Ez lehet valahogy bizonyítani?
Mert akkor nagyon a torkukra lehetne lépni.
GVH mekkora bírságot szabna ki?Publikus melyik spanyol SIM-ed van? Megnézném a weboldalt és az árakat.
-
Vincent_
aktív tag
Ugyanilyen 29 Ft-os csomagom van. Az ügyintéző azzal kezdte, hogy most ingyen át tud tenni egy jobb csomagba, mondom neki, hajrá, halljuk az ajánlatát. Hosszú csönd.... Jaaa, ennél tényleg nincs olcsóbb... OK, akkor adnak 500 Ft jóváírást, ha most váltok! Mondom, ez valami hülye vicc, vagy mi?
Szánalom a köbön...
-
Zola007
veterán
Éppen erre gondoltam, mikor azt írtam, hogy " netezel 10 euróból korlátlanul."
Osztrákok nem nagyon tiltják a Voip szoftvereket, ellenben itthon a Voda tiltja, nekem telenoron szaggat, stb(#146) g@bo: én akkor jöttem el a vodától, mikor 10 év után megkérdeztem, hogy kaphatnánk-e valami családi kedvezményt, mert van nálatok 3 számunk és kifizettünk 10 év alatt telefonszámlára vagy 1,5 millió forintot.
Ekkor felajánlottak egy gáláns 1000 Ft-os engedményt a listaárból.
Erősen türtőztetnem kellett magam, hogy nem borítsam rá a csajra azt a szép piros pultot. -
Sayuar
senior tag
Spanyol sim-em van. Olcsóbb roamingban a percdíj és az SMS, mint magyar feltöltőssel itthon. Mégse nem tudom használni, mert fű alatt a "magyar" szolgáltatók aláraknak a roamingolt szolgáltatónak: minden 5-ik hívás épül fel, azt is van hogy bontják... stb... stb. Érdekes módon ugyanez a sim az osztrákoknál hibátlanul használható. Igaz, az osztrák tarifák olcsóbbak mint a fentebb említett spanyol roamingban, így nekik nem kunkurencia.
Szóval kár reménykedni. Ellenben ott a VoIP... -
Keem1
veterán
Persze, ebben természetesen alapvetően igazad van, de így is kétlem, hogy sokan választanának ilyesmit, mikor a legtöbben szolgáltatós készüléket hoznak el 2 éves rablánccal (eddig én is, de meglehet, hogy a jövőre lepörgő hűségem volt az utolsó, mert egyre kevésbé "hálálják meg" a szolgáltatók a hűséget).
-
Keem1
veterán
Az jó lesz, ha eltörlik, de nem hiszem, hogy valós fenyegetés lenne. Feltételezem, nem mennek át az emberek tömegesen külföldi szolgáltatóhoz (egy ismerősi körben lévők egy adott másik országhoz), mert különben egymást nemzetközi díjakon lehetne hívni. Ha te osztráknál én meg szlovák szolgáltatónál vagyok, akkor én téged nemzetközi díjért hívhatlak és fordítva (hiszen a roaming azt jelenti, hogy a szolgáltatómnak megfelelő országba beszélek roaming díjon - EU-n belül remélhetőleg plusz díj nélkül).
Szóval biztosan lesznek olyan családok, akik pl. román digihez mennek együttesen, de kétlem, hogy ezrével lennének ilyenek. -
Keem1
veterán
Én tegnap délelőtt hívtam fel a 1430-at. 4 perc várakozás, csajnak bemondtam, ő rögzítette, kész. Telenorról meg ez a kaotikus állapot sokat árulkodik. Telekom se szent, de messze jobb a másik kettőnél.
-
Zola007
veterán
Mi ma kaptuk meg egyébként a tájékoztató levelet az áramelésről és az új tarifákról.
Ez mekkora mocsokság -
g@bo
nagyúr
a rezsicsökkentés országában nincs infláció, a telenor pl miért emel????
egyáltalán, miért nincs szétrúgva a valaguk a perc alapú számlázás miatt?
szinte csak meglopnak mindenkit, hol 30 hol 10 másodperccel. -
Vangelis
félisten
Mi van azokkal akik le akarták tiltatni a kártyáikat?
-
djculture
félisten
A kártyás előfizetői szerződésekre speciális szabályok vonatkoznak. A jogszabályok szerint ugyanis minden egyes egyenlegfeltöltés egy-egy új szerződés megkötésének minősül. Így ha az egyenleg feltöltése július 1-je után történik meg, abban az esetben az akkor hatályos díjakkal zajlik a számlázás
Ennyit a kártyás ügyfelekröl...
-
-
Pete55555
addikt
válasz
kameraman77 #127 üzenetére
-
kameraman77
tag
"Összeomlott" ja.. hihető!
Direkt lekapcsolták, hogy ne lehessen elérni pl a 1220-at, így nem tudsz nyilatkozni.. ergo áremelés...
szépen leállították a rendszert... ennyi.
-
dajkopali
addikt
most jött újabb közlemény - néhány dolgot tisztába rak
posztolom -
Pete55555
addikt
Most hívtam a Telenort.
"Kedves ügyfelünk. Sajnos minden vonalunk foglalt. Tájékoztatjuk, hogy a tarifaemeléssel kapcsolatos határidőt meghosszabbítottuk. Kérjük ismételje meg hívását később."
Nem szó szerint idéztem, de ez a lényege.
-
azbest
félisten
válasz
dajkopali #123 üzenetére
"aki pl. a felelősséget is vállalná azért, amit mond"
no erre várhatsz
ebben az országban egyetlen hatóság vagy hivatal dolgozója sem vállalhatja fel jogilag az általa mondott véleményt. Még, ha valamit írásba adnak, akkor is odateszik a végére, hogy csupán vélemény és nem hivatkozhatsz rá, nincs jogilag semmi értéke, nem vállalnak felelősséget érte. Simán lehet, hogy amit egy hivatalnok mond, azt követve ugyanaz büntessen meg később.Most hirtelen egy példát találtam, de úgy emlékszem oktatási hivataltól is kaptam anno olyan választ, ami szép meg jó, de rajta van, hogy jogilag semmi.
Egy példa
"Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a Nemzetgazdasági Minisztérium és a szakmai irányítása alá tartozó munkaügyi hatósági munkát végző szervek (a továbbiakban: munkaügyi hatóság) tájékoztató és felvilágosító tevékenysége az állami foglalkoztatási szerv, a munkavédelmi és munkaügyi hatóság kijelöléséről, valamint e szervek hatósági és más feladatainak ellátásáról szóló 320/2014. (XII. 13.) Korm. rendelet 7. § c) pontján alapul, mely az Alkotmánybíróság 60/1992. (XI. 17.) AB határozata, valamint a jogalkotásról szóló törvény rendelkezései alapján nem minősül a hatóság állásfoglalásának, jogi iránymutatásának, valamint munkajogi tanácsadásának sem. A tájékoztatás, illetve felvilágosítás a munkaügyi hatóság szakmai álláspontját tükrözi, amely egy esetleges jogvita esetén az eljáró bíróságot nem köti. " -
dajkopali
addikt
ha úgy alakul, majd az összegző cikkben meg is írom, a következő történt:
kifejezetten személyes beszélgetést kértem egy az ügyben jártas szakemberrel, jogásszal, mivel elég bonyolult az ügy, egy válasz újabb kérdést szül
a válasz:
"Tisztelt Uram!
Kérem, írja meg, pontosan milyen kérdésekre vár választ a hatóságtól a témában."
hát így nem könnyű...
megírtam a kérdéseket, de továbbra is szeretnék egy élő emberrel beszélni, aki pl. a felelősséget is vállalná azért, amit mond -
domos
senior tag
DoS-olta magát a Telenor minden létező fronton, nice.
-
djculture
félisten
Szerintem ha valaki panaszt emel ebböl megint hatósági vizsgálat lehet.
-
brazos
senior tag
Talán amiatt maradt ki, hogy a kormányzati flotta szolgáltatója a Vodafone ?
És akkor igenis van okuk örülni...
Ugyanis:
Rengeteg elégedetlen -jogosan!!! - ügyfél természetes reakciója lesz az hogy szolgáltatót vált!
Ez ok is!
DE! Melyik szolgáltató nem emelt?(még?)
A Voda meg a Digi, meg még a Blue utóbbi kettő még elvileg nem jelentős tényező, de a lehetőség miatt, vagyis , hogy nemcsak a Voda-hoz lehet menni - esélyegyenlőség, avagy nem lóg ki a lóláb! - így a Digi meg a Blue épp kapóra jönnek a pakliban. Ugyanis, hogyan lehet gyorsan, rövid idő alatt rengeteg új, fizetőképes ügyfelet szerezni a kormányzati flottát támogató - és emiatt a flottás dolog miatt nagy valószínűséggel költségesebb szolgáltatást kényszerűen elkönyvelő mobilos cégnek?
Hát úgy, hogy a kormányzati flottás csomagokat megrendelő kormányzat egyik, a kormányzat által üzemben tartott hatósági minisztériumában kötnek a szolgáltatókkal egy furcsa szolgáltatási szerződést az éppen akor kissé farkasvakságban, vagy rövidlátásban szenvedő hivatalnokok, és minden meg van oldva. Aki tényleg aprópénzből él, és tengeti magát, az sorban fog állni, aki meg ún. leszarja a dogot, és szolgáltatót vált -lásd a fizetőképesebbik réteg - az meg megy másik, metán a Voda-s szolgáltatóhoz, vagy mivel a lehetőség -esélyegyenlőség adott(ki van ez találva érem!) esetleg a Digi-nél, vagy a Blue-nél fog kikötni. Tipikusan, a kecse is jól lakott, a káposzta is megmaradt dolog esete forog fenn.
Azért arra a hangoztatott,de kevés visszhangot kapott új augusztusi NMHH-s törvényre igen kíváncsi leszek, hogy boritja fel még jobban, vagy netán teszi rendbe ezt a jelenlegi fejetlenséget. -
po1son
addikt
Friss hír:
Telenornál összeomlott a rendszer ezért most formanyomtatványokat kell kitölteni náluk és nem kell órákat sorban állni. Legalábbis a Óbudai Auchanba ez a helyzet. -
djculture
félisten
válasz
Kékes525 #109 üzenetére
Ja egyik kutya a másik eb harmadik meg blöki. Normális verseny nincs, egész Europában árcsökkentés van itt meg emelgetés és annak szívatása aki fizet még.. Már rég kikellett volna mindet takaritani a piacról és csinálni egy unión átivelő szolgáltatást, volt is erre amúgy sansz..
-
Kékes525
félisten
Sajnos egyik szolgáltató között sincs lényegi különbség.
-
-
djculture
félisten
Voda se jobb az a baj volt már annak is áremelése és lesz is ... Azok általában az internet használókat szopatják az új felhasználási feltételeikben. Előfizetéseket mindháromnál értelmetlen nagyobb hűséggel kötni. Mert úgy módosítanak ahogy akarnak, jogi osztályaik vannak kiskapukat megoldásokat megtalálják a hűséges ügyfél meg szop.
-
petipetya
nagyúr
Remélem ez segítség lesz nektek.
A weboldalon keresztül írtam a Telekom számára, hogy nem fogadom el az áremelkedést, és továbbra is a jelenlegi díjakat szeretném fizetni. Beleírtam minden, a szerződéskötés során megadott személyes adatomat is (név, cím, üb kód, jogsi száma) a beazonosítás végett.
Emailben érkezett visszajelzés, hogy tudomásul vették a nyilatkozatot és nincs további teendőm.
-
vasi89
őstag
Azért a Telenor legalább megadja a lehetőséget arra, hogy mindenki elálljon a dologtól. Igaz céges előfizetésünk volt a Telekomnál is de 2013-2014ben annyit emeltek h majdnem minden előfizetésünk a duplájára emelkedett. És tájékoztatás?.. Küldték a papírt h emeltek, ez van, egyoldalú módosítás mi maradjunk csendben...
Nem védem a Telenort mert semmi hasznom belőle de jelenleg Ők a legkorrektebbek az országban. Mondom ezt úgy h az elmúlt 3 évben a másik 2 szolgáltatóval is volt dolgom.
-
Apika
addikt
válasz
hardline #100 üzenetére
Nálunk is sikerült a családban! De kíváncsi leszek, hogyan tovább?
"A Telenor ügyintézői júliusban mindenkit felhívnak, aki visszahívást kér bármilyen csatornán, és mindenkivel személyesen egyeztetnek, így a visszahívást kérő ügyfeleknek a visszahívásig nem kell aggódniuk a július elsejei tarifaváltozás miatt."
És utána mi lesz?
-
hardline
senior tag
El sem hiszem! Egész napi próbálkozás után, végre kapcsolt a 1220 és be tudtam pötyögni a 6-2 menüt. Reggel még nem is hittem, hogy ennek ennyire lehet örülni...
-
lm83
őstag
Hát nekem most sikerült belépni a MyTelenorba, de semmire nem megyek vele.
Hogy itt hol kell ezt jelezni?
Amúgy a díjváltozás oldalon, meg ezt írja:
"A telefonszám azonosítása a megadott adatok alapján nem sikerült."
Szóval nem tudom, pedig van két előfizetésem is, lenne mit beazonosítani... -
vanye
senior tag
Tudja valaki, hogy mi a helyzet abban az esetben, ha nem jött semmiféle SMS? Mert én nem kaptam semmit, holott talán kellett volna.
-
Lenry
félisten
myTelenorban is lehet nyilatkozni vagy muszáj telefonálgatni meg sorbanállni?
-
he7edik.
addikt
Elmennek a norvég durva anyukba.
-
tamikomac
aktív tag
300-400e-t akartál írni szerintem
Az valóban zsebpénz nekik, de az éves árbevétel pl. 5%-a már kemény dió lenne.
Dolgoztam mindkét T-nél a telefonosoknál...De csak egy nagyon alap példa, a spórolásra::
Miért fizessek havi 999 (1190) Ft-ot a klikk-re, amikor három hónapig ez díjmentes, így 3 havonta inkább veszek egy 600 Ft-os új feltöltős számot.
Így havi 200 Ft-ból megvan a klikk, és nem zavar a 3 havonkénti SIM csere egy DUAL készülékben.
Persze ehhez független telefon kell, nem olyan amit ők drágábban adnak praktikummal mint akár az MM-ben függetlenként.
Sok hasonlót lehetne még sorolni, de ilyenekre nem mindenki alkalmas és nem is mindenki teheti meg, de attól még létezik ez a fajta tudatosság, ami a mobilszolgáltatók (profit orientáltak) rémálma.lexter00: Az tényleg nem túl jó flottás csomag
-
lexter00
őstag
Nekem a 3eft-os csomagom 3400ra emelik...most nem vergődök mert nincs időm/energiám velük foglalkozni,decemberig van a hűségem náluk utána lépek tőlük 10 év után
tamikomac a mi cégünknél a flottás is egy nagy átcseszés pl 3400 ft-os csomagból csak 1700 ft lebeszélhető
-
Zolik
senior tag
válasz
tamikomac #89 üzenetére
Az nekik zsebpénz. Az állam is jó mélyen benne van ebben a kis játékban. Minél többet fizetnek a népek annál nagyobb a bevétel, annál nagyobb adót fizetnek majd be.
Ki van ez találva rendesen!Majd szépen felszámolnak új költségeket és máris be lesz hatjva a pénz.
Nem büntetés kéne nekik hanem normális bérezés az országban! Ha havi 3-4ezer ft-ot keresnék pont leszarnám hogy pár ft-al megemelnek ezt azt.
-
tamikomac
aktív tag
válasz
#51736960 #84 üzenetére
A kártyásoknál már megtalálták csak fel kell tölteni a kártyát bármilyen összeggel 06.30 után és máris az új díjszabás lép életbe.
A számlásoknál meg majd bizonyos szolgáltatásokat eltörölnek, így kényszerítve át az embereket a majd új drágább tarifákra.
Vagy az új, drágább tarifák több szolgáltatást, több internetet, stb. tartalmaznak majd, és díjmentesen lehet majd váltani rájuk.Itt akkor lenne rend, ha nem ilyen 5-10-20 milliós bírságokat kapnának az ilyen cégek, hanem az éves árbevétel X %-a, vagy pl. X napig zárva kellene maradnia az üzleteiknek.
De az igazi büntetés az lenne nekik, ha minden ügyfél bemenne flottába, vagy mindenki nagyon tudatosan használná a mobilt.
-
ViZion
félisten
"Hűség nélkül minden drágább szokott lenni (sok helyen)."
Kicsit nézzél szét. Hűséggel adják olyan áron a kifutó telókat, amiért sarki boltban veszel jobbat... hülyeségidő nélkül. Símán megtiltanám a hűség dolgot, vagy legyen jóval rövidebb, ne ezzel harcoljanak, főleg, mikor a régi ügyfeleket mindnél leszarják... -
dajkopali
addikt
a Telenor egyébként sunnyog - a Telekom múlt pénteken fél óra elteltével válaszolt a kérdéseinkre, a Telenor csak ma, hosszas nyösztetés után
de témára visszatérve: a mai közleményben, amivel frissítettük a hírt, ez áll: "A Telenor ügyintézői júliusban mindenkit felhívnak, aki visszahívást kér bármilyen csatornán és mindenkivel személyesen egyeztetnek, így a visszahívást kérő ügyfeleknek a visszahívásig nem kell aggódniuk a július elsejei tarifaváltozás miatt."
ez sem tiszta beszéd -
asdf_
veterán
válasz
aprokaroka87 #37 üzenetére
amúgy mi ez a marhaság hogy az új feltöltés új szerződésnek minősül?
Ugynevezett jogszabaly
(a feltoltes a regi szerzodes megszuneset, es egy uj szerzodes megkoteset (=az akkor aktualis dijszabas elfogadasat) jelenti jogilag, a hivoszam valtozatlanul hagyasaval).
-
-
asdf_
veterán
válasz
dajkopali #34 üzenetére
a június elején megindított NMHH-vizsgálat halasztó hatályú volt, vagyis leállt a folyamat
újra az új feltételekkel csak a pénteki kihirdetéskor indultA napok szamabol, es hogy a Telenornal holnapig lehet csak nyilatkozni en inkabb arra kovetkeztetek, hogy a Telenornal nem indult az ujra, csak folytatodott, ami meg hatra volt (esetleg meg 1-2 bonusz nap is benezett) azok a napok ketyegnek epp most.
-
Vangelis
félisten
De most Őszintén?
Mindig is a telenyomor volt a legnagyobb féreg. Lehúz mindenkit ott ahol tud.
A rossz kritikát nem tűrik. A PH!-n sem! Ez az igazság!Le a telenyomorral!
Aki azt mondja, hogy nem így van az hazudik.
Most sem vártam mást.
Évek óta ezt mondom, hogy kutyából nem lesz szalonna.
-
tamikomac
aktív tag
A telefonos ügyfélszolgálati számukat azért kapcsolták ki vagy azért mondja be a "technikai okok miatt kérését nem tudjuk végrehajtani, kérjük ismételje meg hívását később" szöveget, mert ez a malőr bedöntené az éves "60 másodperces - 60%-os" statisztikát?
A "kicsit" szabályellenes nem?
-
Nem vagyok naív, csak a tényállásomat közöltem. Gazdasági iskolában jártam, így sok mindent tudok a multikról (jó/rossz oldalát).
A vicc az, hogy lehet, hogy most oda megy, hogy "nehogy emelj tarifát", de ha újabb hűségidőt köt, akkor bizony emelkedni fog, ha akarja ha nem. Arról már ne is beszéljünk, akiknek már nincs hűségük. Hűség nélkül minden drágább szokott lenni (sok helyen).
-
ProEvoFan
nagyúr
Nagyszerű!Családomtól elvesznek +600 forintot, mert elérhetetlen a rendszerük.
..."nem az emberek fizetik meg a telefon adót"...NEM MI?
...és itt most nem a 600 forinttal van problémám. -
Vekko
aktív tag
Egy kérdés, annyira nem vágna földhöz ha most emelnének az előfizetésemen percdíjain, viszont nagyon szívesen abbahagynám velük a szerződésem, amiből van még kb. 3/4 évem vissza (természetesen ráfizetés nélkül). Ez most lehetséges opció? Ha nem fogadom el az emelést? (Telekom)
-
tamikomac
aktív tag
A mytelenor sem működik, sem az egyszeri sms-kódos, sem a regisztrált rész.
Ezt szándékosan csinálják, hogy ne lehessen őket elérni, és ne lehessen nyilatkozni."A Telenor rendszeréből díjmentesen, más belföldi szolgáltatók rendszeréből az adott szolgáltató által meghatározott díjért a nap 24 órájában hívható Telefonos Ügyfélszolgálat telefonszáma: 1220"
-
Kékes525
félisten
Én már a Telekomnál telefonon lerendeztem!
-
#90933760
törölt tag
Gondolom aki nem reagál semmit az automatikusan elfogadja az új tarifákat.
-
Őszinte leszek, nekem csak 200Ft-tal fog emelkedni a díjam, ami az is igazából csak net bővítés. A hívásnál meg Next díjcsomagom van, ami nem változik. Így nem igazán fog hazavágni. Figyeljétek meg, hogy az lesz, hogy aki nem intézte el az árcsökkentést, azok több kedvezményben fognak részesülni.
-
trec12
addikt
Mondjuk azokkal mi lesz akik külföldön vannak pont és ott éri őket az sms. Már ha megkapják. Se felhívni (elérhetetlen+igen csak sokba kerülne) se bemenni nem tudnak egy ügyfélszolgálatra. Nagyon nehezen tudnak bármit is tenni....
-
telemundo
tag
Figyelem 30-asok!
A telekom chaten is lehet jelezni hogy ne emeljék! Ott biztos megcsinálják! -
Zolik
senior tag
a bajai telenornál is az utcán állt a sor (ilyet még nem is láttam ott),azt hittem vmi nagy akció van, de úgy látszik mégse.
ilyet is csak velünk magyarokkal lehet megcsinálni...
-
fojuzer
aktív tag
Nos mindkét 2 cég felé még az elsö napon//TV Hirek este// jelezve,nincs szándék elfogadni azÁremelést! Szöbeli,iirás E-Mail ban is többszöri jelzés Levan szarva az ügyfél válasz nem szakszerü,pontos iill nincs! nincsenek,felkészitve kioktatva semmiröl!Viszont ez nem az 1 szerü ügyfélszolgálatosok,hibája.Biz a Vez.Ig.Müszki Fömérnök,Infos s más személyi vezetö alkalmatlansága hozzá nem értése miatt.Nos Ezt kapja +REZSI Csökkentésben/ a magyari állampolgár,elöizetök,ügyfelek.Semmilyen modon nem lehet kapcsolatba lépni,minden leterhelt Ill szokás szerint "SZAR" Ezt tudják adni technikailag! Ez ám az Europa,Tán.!Sebaj mink,könnyen feéejtünk,nehezen tanulgatunk!
Ügyintézöik a Cégek vezetö hibáibol
-
AtHoS
nagyúr
Én pont vodáéktól léptem le tavaly ősszel-télen, mikor kezembe kaptam egy olyan számlát, ami háromszorosa volt a megszokottnak. Tüzetesen megvizsgáltam és teljesen rendben volt egyébként a számla.
Mindössze azzal nem békültem ki, hogy a tarifacsomag lebeszélhetőségét bekorlátozták Voda irányba, 1,5 szeres lett az alap percdíj, ami másodperc alapról perc alapra változott.
-
ViZion
félisten
+1
és én is örülök, h vodkafonra váltottam, netet is meg mindent. Az a havi 20-30k nem volt pénz a trékomnak, gyk. nem voltak hajlandóak meghosszabbítani a szerződést, nem tudtak kütyüt mutatni. A kb. 6-8 év hűséges önszopatásért ennyi jár. Ott is volt tavaly összeomlás, meg nem tudunk bejelentkezni, etc... sajna abból nem lett cikk, de sokan qvaanyáztuk őket a helyi "képviseleten". Mondjuk itt ez egy lyuk, meg is vezetik a népet, pár éve sem voltam jófej, mikor mertem kérni, h ne a laptopon, bekapcsolt wifivel demózzák a mobilnetet...Szal. átsétáltam vodáékhoz: leültettek, sajna kávé és süti nem volt, de mindent mutattak, hoztak, ajánlottak... VEVŐ voltam.
-
Pete55555
addikt
Én meg ezért tuti, hogy nem fogok egy percet sem sorban állni.
Írtam egy e-mailt, kezdjenek vele valamit.
"Tisztelt Telenor zRt!
Mivel a telefonos ügyfélszolgálatuk elérhetetlen, személyesen pedig sajnos nem áll módomban befáradni Önökhöz a megadott határidőig, így ezúton szeretném kijelenteni, hogy NEM KÍVÁNOM módosítani a szerződésemet, így nem egyezek bele a havidíj növelésébe.
Amennyiben ezt itt nem tudják elfogadni, szeretnék visszahívást kérni, a megadott telefonszámon.Üdvözlettel: *** "
-
ledgeri
nagyúr
Én most voltam a debreceni nagyban, és sorbanállás volt, de az ajtóban már kértek számot, és nevet, hogy majd visszahívnak... Gondoltam ok, de azért a 1220-ast is felhívom... de nekem sem csöng ki...
Nem mintha az évi 0,x darab 3000-es feltöltést nálam igénylő 32,50-ről 37-re növekvő percdíjú, kártyás 29(forint volt/perc) díjcsomag változásai hazavágnának... de na...
Egyébként mióta kétoldalúak ezek? Most kezdték?
-
trec12
addikt
Igazán akkor örülnének szerintem ha ezrével vándorolnának hozzájuk...Ha most húznának egy merészet; mondjuk átalakítanák az áraikat természetesen jelentősen kedvező irányba na az hatalmasat szólna....
A két T betűsnél asszem egymásnak szaladnának a folyosón a döntéshozók és végre elmondhatnánk, hogy van valami verseny..... -
Chamea2
tag
válasz
Pete55555 #50 üzenetére
Ha valami van, akkor is csak annyi, hogy közli: "Technikai okok miatt kérését nem tudjuk teljesíteni. Próbálja meg hívását később!".
Hát ez ennyi.
Akinek meg pont mostanában lopták el a telefonját, az hagyjon fel minden reménnyel, mert az ügyintézők sem tudnak abszolút hozzáférni a rendszerhez. Nem rég voltam ott.
-
Pete55555
addikt
1220 nekem ki se csöng... Próbálja tárcsázni, aztán annyi...
Ez egyre jobb.
-
Oliverda
félisten
Mennyire örülhetnek most ennek az egésznek a Vodánál...
-
zoli62
addikt
Szerintem ebben a helyzetben a szolgáltatók is ludasak, mert a törvény eddig is előírta, hogy az előfizetőnek joga van a kétoldalú szerződésmódosításokat nem elfogadni. Az NMHH-nak határozottabban kellett volna fellépni, ügyintézési határidőt kellett volna előirni. Mivel nem így történt, ez azt eredményezte, hogy a szolgáltatók, például a Telenor továbbra is "trükközhetnek", azaz minden egyes nemmel nyilatkozót visszahívnak, ahelyett, hogy az ügyfél válaszát elfogadottnak vennék. A Telekom ebből a szempontból korrektebben jár el.
-
SkiDev
őstag
Nálunk is jól jelzi a cikk a két cég álláspontját az üggyel kapcsolatban. Telekomnál bementem (2-200 Ft emelés miatt), mivel még így sem beszélem le a keretemet a díjcsomagomban nem kellett több.... Nem volt szinte senki sem dél környékén az üzletben, elmondtam határozottan, hogy nem kérek belőle, kettőt kattintott, mondta kész van. Telenornál eközben hatalmas tömeg az üzletben, mindenkinek azzal a szöveggel, hogy "Óh...Úgyis csak 200-500 Ft-ot emelkedik az ár" -> nem is nagyon van szerződésmódosításra lehetőség...
Komolyan el kell gondolkodnom ezek szerint, hogy hova tovább Telekomosként. Nagyon kéne egy vérfrissítés a szolgáltatók körébe mint 4. nagy szolgáltató....
-
Kroni1
veterán
Ebben az áremelésben csak az az igazán gusztustalan, hogy a hívásvégződtetési díjakat nemrég jelentős mértékben csökkentették!!! Itt is voltak róla cikkek, sokan a flottás topicban reménykedtünk benne, hogy ennek hatására jönnek majd olcsóbb, jobb díjcsomagok. Ehhez képest nemhogy olcsóbb de drágább lesz minden... Igazán remek!
-
Zola007
veterán
"A hívott szám pillanatnyilag nem kapcsolható, kérjük ismételje meg hívását amikor már többe kerül...."
-
brazos
senior tag
Már beírták előttem, az NMHH mint hatóság, belenyúlása miatt leálltak a tájékoztatók és sms-ek küldésével, mert a felülvizsgálat alatt nem lehetett semmilyen tevékenységet lebonyolítani, tiltotta a rendelet.
Az már más kérdés, miért ilyen szerencsétlen időpontban hirdették meg a végleges döntést, és miért szabtak ilyen rövid határidőt mindezeknek a végrehajtására. -
aprokaroka87
nagyúr
amúgy mi ez a marhaság hogy az új feltöltés új szerződésnek minősül?
-
Ha nem hozza az elvárt bevételt, akkor kitalálnak mást.
Ahogy láttam például a tarifaváltás sem ingyenes már mint régen, sőt extrém magasak lettek az árai. Átirányítás sem ingyenes már saját hálózatba egy jó ideje.
Ügyfélszolgálat hívása, stb. -
fausto
addikt
Nekem a feleségem múlt hét elején telefonált, próbálkoztak díjcsomagváltással, majd kedvezménnyel, aztán amikor egyiket sem fogadta el, mondták, hogy jó akkor marad. Az egyik kollégám is a múlt héten intézte el telefonon, csütörtökön vagy pénteken.
De tételezzük fel, hogy valóban nem maradt más lehetőség, mint hogy ma vagy holnap jelezni. Nincs más opció, mint órákon keresztül lógni a telefonon vagy sorban állni?#30 brazos: nem követtem ennyire nyomon az eseményeket, nem május végén, június elején mentek ki a tájékoztatók? Azt tudom, hogy múlt héten mentek sms-ek is, de azért tudtommal már előtte is ment írásos értesítés.
-
trec12
addikt
válasz
aprokaroka87 #29 üzenetére
Arra kíváncsi lennék, hogy minden ügyfél kapott-e sms-t?
-
brazos
senior tag
Ne csúsztass!!!
Az egy hónapja megjelent rendelet tervezet bevezetése el lett halasztva, nem lett hatóságilag engedélyezve, ergó, egy tervezett, de még be nem vezetett rendeletre szerinted ki az a botor, aki nekiáll azonnal kérvényt írogatni, sms-ezni tök feleslegesen!
A hivatalos állásfoglalás, -benne a kérvényezési lehetőség- és a tarifa emelés múlt hét csütörtökjén változott át jogerősre, végrehajthatóra. Innentől nincs miről...illetve azért még van miről ... beszélni. Például arról, hogy a feltöltő kártyások szívták meg az egészet a legjobban, gyakorlatilag ők viszik el a hátukon a tarifaemelési cirkuszt.Ugyanis, hiába jelentik be, hogy nem fogadják el az emelést, de, ha július elseje után töltik fel a készülékeiket, akkor a feltöltéssel együtt eleve már elfogadják az emelést is, erről szól a NMHH által jóváhagyott rendelkezés. -
aprokaroka87
nagyúr
nem lett volna egyszerübb egy válasz sms-es rendszerben megoldani?
Elfogadja? igen/nemDe amúgy az egész egy vicc,vagy ők az hitték hogy mindenki elfogadja az áremelést?
Aki ezt kitalálta egy komplett ídiota.
A kártyás ügyfeleket meg igy beszívatni.....majd lehet lesz aki inkább nem tölti fel ha nem muszály. -
trec12
addikt
Szerinted aki reklamált nekik hetekkel ezelőtt - mint én - annak egy szóval mondták is jó akkor marad a régi ár? Hm? Időszakos kedvezményeket adogattak ha elfogadtad utána az új ár. Na ehhez mit szólsz? És ahhoz mit szólsz, hogy az sms az el nem fogadási lehetőségről ezek után jött....
-
cinemazealot
addikt
Feltételezem, arra ment ki a játék, hogy ne legyen egyszerű nem elfogadni a szerződés módosítást. Furcsa mód, amikor értékelni kell egy ügyfélszolgálati munkatárssal való telefonos ügyintézést, akkor képesek arra, hogy megdobjanak egy SMS-sorozattal, amire díjmentes válasz SMS-ekben a számozott válaszlehetőségek számjegyeit visszaírva gyűjtenek be egy rögtönzött közvélemény kutatást.
Itt is meg lehetett volna oldani azt, hogy mindenkinek kiküldenek egy-egy testre szabott SMS-t az alábbi tartalommal:
"Tisztelt Ügyfelünk! Az Ön perc- és SMS díjai 2015.07.01-től az alábbiak szerint változnak:
...
Kérjük válasz SMS-ében nyilatkozzon a szerződés módosítás jóváhagyásáról:
1) Jóváhagyom.
2) Nem hagyom jóvá.
Köszönettel: Tele..."Ennyi. Meg tudta volna csinálni mindkét társaság. Épp csak nem akarták, mert ez így túl egyszerű lett volna.
Azt persze nem tudom, hogy ez megfelel-e az írásbeliség elvének, de feltételezem, igen.
-
gmaci78
tag
Sajnos el kell hogy áruljam, hogy az e-mail nem számít hivatalos iratnak. A bíróság sem fogadja el soha bizonyítékként, ugyanis bárki bármilyen mailt készíthet, bármilyen feladóval, címmel, tartalommal.
Maga az elektronikus levelezés, mint formátum, nem felel meg hiteles iratnak.
-
mickemoto
őstag
Miért nem lehetett úgy csinálni hogy aki maradni akar( márpedig nagyjából mindenki ), annak ne legyen semmi dolga, aki pedig az új tarifát akarja az külön jelezze.Nem egyszerűbb lenne mindenkinek.
-
fausto
addikt
Elég nagy blama, hogy a telenor így bedőlt, de az ügyfeleket sem értem. Engem szerencsére nem érint, mert Vodás vagyok, de már egy hónapja kiment az értesítő és tudni lehetett, hogy szólni kell, ha valaki nem akar áremelést. Egész nyugodtan lehetett volna hetekkel ezelőtt intézni sorban állás vagy órákon át tartó telefonálás nélkül.
Ha viszont valaki ellenállhatatlan vágyat érez arra, hogy az utolsó előtti pillanatban intézkedjen, miért nem ír egy e-mail-t, vagy ha nagyon biztosra akar menni, egy ajánlott levelet? -
trec12
addikt
Ne csak magadra gondolj. Gondolj pl. egy családra gyerekekkel ahol van mobilnet is meg hasonló vagy akár egy kisnyugdíjjasra. Nem olcsó az élet elég jó közhely de így van....Többször 3-400 Ft az már sok lehet hidd el....csak azért, hogy a mobilcégek elvárt profitja meglegyen. Persze ennek az egésznek a különadó pont nem használ azt is nekünk kéne/kell megfizetni....
-
brazos
senior tag
válasz
#51736960 #12 üzenetére
Aha,....most lebuktál!
Nem bírtad kivárni a belvárosi sort, ezért kimentél Újpestre!
Azt nem jött össze.....remélem azért te is kopottas ruhát húztál magadra álcaként.
Ugyanis, akiket Te láttál, azok sem véletlenül voltak zömében kopott, avittas öltözékben.
Ők javarészt azok az emberek, akiket mindig eltalálnak az ilyen lenyúlós rendeletek, de a mobiltelefonra, vagy a kiszolgált autóra, és megfelelő fizetésre az életvitelükhöz még szükségük van, de legtöbbjük a fizetésből már nem tudja kigazdálkodni nem csak ezt a két forintnak hirdetett tarifaemelést, hanem a többi, ...csak tiz-húsz, száz forinttal lesz csak drágább.... egyéb, pofátlan emelést, ergó ezért rákényszerülnek, hogy sorban álljanak, és nyilatkozzanak, hátha megússzák. A rendszer meg recseg, ropog, omladozik... -
Sinesol
veterán
Amúgy mennyivel drágul, párszáz forint?
Mert ha csak valami 3-400ft, akkor biztos nem vesztegetném az időm sorbanállásal... -
-szp-
aktív tag
Egyik, a témával foglalkozó mai cikkünk sem csak a Telenorral foglalkozott. A Telekom ügyfélszolgálata gyorsan fogadta a hívást, ez benne volt az első anyagban. Ebben pedig az van benne, hogy ott is sokan vannak. Ahol én jártam, sor nem volt, de érezhetően többen voltak, mint egy átlagos hétköznapon.
-
Grg
tag
Egyébként vicces, hogy csak a Telenorról szól a hír... Én pl a Westendben a vízesése Telekomnál is kigyózó sorokat láttam...
-
Dudikoff
csendes tag
A kenyér is drágul...
Amúgy szerintem ha írok egy levelet és ajánlva feladom postán vagy elfaxolom, az is megfelelő kell, hogy legyen.
-
pigster
senior tag
Nem tudom, hogyan sikerült tarifahűséggel szerződést kötnöm még tavaly, így sajnos most nem tudok váltani. (vagy mégis?) Nem fogom elfelejteni, hogy 2016-ban átmenjek a Vodafonehoz.
-
trec12
addikt
Az emelés mértékét és a tarifákat ugye nem forszírozhatja elvileg a hatóság. Viszont úgy tűnik csak így lehetett megálljt parancsolni az újabb lehúzásnak. A két T átlépett egy határt azt hiszem.....
Eközben a Vodafone csöndben van a Digi meg ugye egyelőre ül a (kevéske) frekijén... -
azbest
félisten
Van mit csiszolni a vásárlói érdekképviseleten
-
#51736960
törölt tag
újpesten jártam ma délelőtt, nézem milyen hatalmas sor áll, zömében lepukkant alakok, mondom ingyen kaját osztanak? erre látom, a telenorhoz várnak
-
trec12
addikt
Így igaz, elvileg az sms-t mindenki megkapta. Azért biztosan lesznek ám olyanok akik csak az emelt számla kézhezvételekor eszmélnek.....
Az azért az elképesztő, hogy pár ezer forintos csomagokat emelgetnek több száz forintokkal. Mégis mi a francot gondoltak ezek meg a Telekom. Elképesztő pofátlanság az emberek arcul köpése. A csúcs meg az, hogy fejlesztünk oda köll a lóvé. Hát a nénikéteket. Gerinctelen, észér banda különadó ide, különadó oda. -
Fkris
őstag
En kuldtem nekik emailt h nem kerem az aramelest juli 1tol,rogzitsek a rendszerben, kaptam visszaigazolast, innentol ha emelnek, akkor van bizonyitekom, hogy 29en elkuldtem az emailt, amit meg is kaptak.
-
SaGaIn
senior tag
Ott kell hagyni őket, átmenni a pirosakhoz, aztán majd, ha elvesztettek pár 10000 ügyfelet átgondolják a dolgot, vagy becsukják a boltot...
-
PSti
tag
Egyszerűbb lett volna, ha azoknak az embereknek kéne sorba állniuk, akik emelést akarnak. Ja, hogy olyan ember nincs?
-
camillus
tag
A leépítésekre még emlékszem az ügyfélszolgálatosoknál. Talán álláshirdetéseket kéne feladni.
-
brazos
senior tag
Azért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság hatósági szerződést megkötő alkalmazottjait -nem a gépíró kisasszonyokra gondoltam- sem ártana néha elküldeni alkalmassági vizsgálatra, mert jelen esetben igencsak rövidlátóak voltak, kérdés ez szándékos volt részükről, vagy eleve alkalmatlanok a feladatuk ellátására. Ilyen, az ügyfelekre eleve káros következményekkel járó szerződést kötni, ezt jobb helyeken azonnali kirúgással szokás honorálni.
-
ABee
tag
Mért kell sorban állni? Ha Emailben írok nekik hogy nem kérek az áremelésböl az nem számít?
-
bollokcs80
Korrektor
Nem is tudom mit vártak mikor öt nappal a vége előtt hirdették meg a nyilatkozati lehetőséget, eleve így kellett volna kezdeni és nem sunnyogni.
Made in Hungary....
-
ntomka
nagyúr
Ennyi. Ha normálisan tájékoztatva vannak az emberek, akkor mindjárt nem lehet olyan könnyen letolni a torkukon az emelést.
Új hozzászólás Aktív témák
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- LED világítás a lakásban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2954
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB ZALMAN I3 NEO Chieftec 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- PS 5 kontroller // Számla // Garancia //
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest