Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • waterman_

    aktív tag

    válasz VaniliásRönk #34 üzenetére

    nem is a játék/DX részére gondoltam. például a komoly fizetős programokban ott van az optimalizálás a különböző platformokra, legyen az steam vagy a cuda. az is előfordulhat, hogy csak egyiket támogatják és mondjuk egy cuda-s rendszeren gyors a render preview, addig a stream sdk alatt meg nincs implementálva. de az egyszerű felhasználói programok írói a mai napig is csak esetleg a több processzorból adódó plusz erőt használják ki. például mondjuk a lame-es mp3 tömörítő volt azt hiszem az, ami 2 cpu mag után nem skálázódik, mert nem úgy van megírva. vagy mondjuk egy irfanview szerű program kapna natív openCl támogatást, az effektek/transzformációk sokkalta gyorsabban számolódnának.
    tehát én a sokkal egyszerűbb programokra gondolok, ahol a fejlesztőknek nincs kapacitása kétféle irányba fejleszteni. persze ezt már a következő openCl kompatibilis videókártyákkal is megcsinálhatják majd, de mi van akkor ha az adott programnak akár csak pár (apró) függvénye használná a gpu-t? azáltal, hogy minimális a latency a végrehajtó mag és a cpu között, szerintem javul majd a felhasználói élmény.

Új hozzászólás Aktív témák