Új hozzászólás Aktív témák
-
FLATRONW
őstag
Már kint van néhány napja a játék. Hogy sikerült a felújítás, észrevehetőek játék közben a különbségek?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Inkább itt az a gond, hogy teljesen más a fények helyzete és száma. Utóbbi nagyban befolyásolja a minőséget.
PC-n nem fut a TLoU motorja. Nincsenek meg azok az API-k, amikre írták. Képtelenség bármilyen formában elindítani, ezért veszik fel a videókat PS3-ról és PS4-ről.
Persze elvben megoldható lenne, de most csak a videók miatt írni egy PC-s portot egyszerűen nem éri meg, hiszen sokkal olcsóbb PS3-at és PS4-et venni, mint két évig fejleszteni csak a videókért. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az assetek szempontjából a motor nézőpontfüggő. Ha bizonyos asset a kamera meghatározott tartományából kikerül, akkor már nem a legjobb minőség van rá számolva. Az átvezetőben az történik, hogy a kamera direkten az arcok előtt van, ahogy játékban sosem. Egyszerűen nem kerül elég közel és elég jó szögbe.
-
Jose73
tag
Nem csak a töltés problémát, hanem pl "az arcok problémáját" is megoldja a videó, mivel a rendereléshez láthatóan magasabb minőségben dolgoztatták a motort. Néhány hónapja még azt bizonygatták Naughty Dogs-ék, hogy "...The Last of Us on PS4 will use cutscene-resolution character models...", ez nekem egyelőre nem úgy tűnik (elnézve az eddigi gameplayeket). No de pénteken megjön a TLoU bundle PS4, és majd jól végignézem.
-
tibcsi0407
félisten
Szerintem tökéletes ez a megoldás. Olyan játéknál, ahol a történet magával ragadja az embert, úgy sem szeretné skippelni az átvezetőket. Míg nem írtad, hogy video, én is azt hittem, hogy ingame.
Egyébként respect a Naughty Dog-nak. Én még csak most jutottam PS3-hoz, de a Last Of Us látványától leesik az állam. Szerintem nem sokan hoznak ki egy ilyen régi gépből ekkora teljesítményt. Valamint a játékélmény is tökéletes. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
BlackSoft #32 üzenetére
Ez most a Naughty Dog stratégiája a töltés problémájára. Egyszerűen ha videót látsz, akkor közben tölthet a játék és nem látsz majd töltőképernyőt. Természetesen PC-n is meg lehet ugyanezt csinálni, csak nem mindenki szerint éri meg úgy tervezni a teljes történetet és játékmenetet, hogy a kritikus helyzetekben legyen egy átvezető.
De a Naughty Dog magukat a videókat konkrétan a gépről veszi fel (PS3 vagy PS4), konkrétan a játék assetjeivel és a motorral. Ha nem videó lenne, akkor is ugyanazt látnád csak elé kellene egy töltőképernyő. -
BlackSoft
addikt
? Ha videók lennének, akkor nem állna fenn az, hogy ha egy IGP-vel maxra teszel egy játékot (igaz PC-ről beszélek, lehet konzolnál nem ugyan az a helyzet) akkor a videók 1FPS-el döcögnek, ha meg ultra low-ra, akkor bűnronda, de 800FPS... Egy videót lejátszik 1080p-ben a nagymamám Atom procis 10 éves netbookja is, szóval nem kellene, hogy gond legyen. Ezekből pedig levonható józan paraszti ésszel az a következtetés, hogy in-game jelent, a le van írva mi, hogyan történik, de valós időben számol ki mindent, akárcsak játék közben.
- Legalábbis most azokra a jelenetekre gondolok, ahol közvetlenül jön be egy-egy, ilyen animáció, úgy hogy elveszi tulajdonképpen tőled az irányítást, de folyamatos marad minden más. - -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez normális. Mivel a fix 30 fps-nél legalább 10 extra ms áll rendelkezésre, így azt inkább elköltik, minthogy a hardver csak malmozzon. Ez más ND játékban is így lesz. Persze valszeg nem ennyire extrém módon, hiszen az új engine már async compute megoldás, ami látható abban, hogy 70-80%-ra is terheli a PS4-et. A TLoU engine nem éri el a 30%-ot. Túl régi technológia, amit nem a PS4-hez terveztek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
BlackSoft #19 üzenetére
Valójában azok videók. Nem AVI-k, de videók. Viszont engine captured, vagyis a játék assetjeivel vannak, és konkrét az adott PS-ről veszik fel. Ennek a megoldásnak az előnye, hogy a videó lejátszása közben betölthető a szükséges rész. Egyszerűen nem zökkent ki a töltőképernyő.
-
laceszgamer
addikt
A különbségektől nem estem hasra. Észrevenni, de nem olyan hatalmas, hogy akinek megvan PS3-ra az rögtön rohanjon a PS4-es kiadásért. Persze akinek utóbbi gép van és még nem tolta remek nagyon.
-
Hát leginkább a felbontás miatt tűnik szebbnek a 4x textúra igazán nem látszik meg rajt., Azért reménykedtem, hogy jó pár fény elfektet, ilyesmit beledobnak, legalább mikor az ablakon besüt a nap,de ott sincs semmi extra effekt
na mind1, attól még jó játék. )
-
krx21
nagyúr
Mivel a Ps3-mas grafikai megjelenítését fokozták és a 60fps volt a cél, megint csak úgy fogalmaznék, hogy a fix 30fps-es módnál még feljebb vették az árnyékok megjelenítését... Ennyi... Van ebben valami rossz???
Egyáltalán nem értem, pláne ha neked is tetszik a játék (legalábbis ezt állítottad), hogy miért rosszindulatú és kritikus a véleményezésed???(#23) Szabo_Lacek: Még jó, hogy nem kötelező megvenni...
(#28) b. A textúrák minőségét natív, eredeti felbontásban, konvertálatlanul és közel nézve a falat lehetne észrevenni...
-
Jose73
tag
válasz
BlackSoft #19 üzenetére
PS3-on MPEG2 video az összes átvezető.
Szerintem PS4-en is, pl ebben a videóban 2:40 körül van az első váltás, és jelentős az eltérés. -
Lacek89
tag
Remek vásárlás ösztönző videó. Vegyél PS4-t mert az előző generáció játékait jobb grafikán élvezheted.
-
Jose73
tag
Már megint egy (főleg) átvezető videókat összehasonlító videó, éljen!
-
BlackSoft
addikt
Lényegesen szebb, mondhatni (szvsz) már szép is, nem csak jó a játék
Hát még ha PC-n....
-
-
krx21
nagyúr
Nehogy megint elkezd az agymenést!
Mindent nagyon negatívan, kritikusan látsz! Csak mert nem jön PC-re...A múltkori értekezésen azt írtad, azért lesz benne a 30fps lock, mert nem fogja tudni a stabil 60fps-t... Nos, már jól látszik, hogy igen jól bírja a 60fps-t.
Az árnyékból meg nem levesznek, hanem a 30fps-nél rátesznek...Így kell hozzáállni!
(#3) wolfman: Elárulom, hogy 4x nagyobb textúrák vannak a remastered változatban! Csak nem youtube-on kell ezt megállapítani...
-
Garyka
tag
válasz
bulikavagyok #12 üzenetére
Csak a youtube tömörítés nem mbyte, csak kbyte léptékü.
-
A YouTube tényleg nem az igazi....
1080p 60fps. Szerintem nem néz ki rosszul!
Illetve van ugyanott 3 másik gameplay videó. -
atike
nagyúr
Nem semmi a PS3... Alig jobb a PS4-es változat...
-
Vico87
tag
Látom senki sem jött itt még rá, hogy azért alig látni különbséget, mert a YouTube széttömöríti a halálba, pedig a cikkben le is van írva...
YouTube-on nem érdemes grafikát összehasonlítani.
-
Televan74
nagyúr
Nyúlfaroknyi különbségek, nincs meg a next gen érzés.
-
azta mennyivel másabb, ja, nem
-
ldave
félisten
Ez szerintem két dologra jó:
- akinek kimaradt PS3-on, az most bepótolhatja
- az ND-nek pedig kis gyakorlás a PS4 hardverén mielőtt jönnének az új dolgokkal -
sz3lim
tag
Hát nincsen valami orbitálisan nagy különbség köztük.
-
#51736960
törölt tag
"nextgen"...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Gamescom 2025 - Az összes bejelentés egy helyen
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Apple MacBook
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- Samsung Galaxy Watch 6 Classic 43mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone X 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Zalman Z1 Plus ADATA 600W
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 7000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest