Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok!
Aki Xbox ONE-on versenyez és szeretne egy jó társaság tagja lenni azt várjuk a csoportunkba
(FM,pCARS,WRC,F1)
https://www.facebook.com/groups/ConsoleRacingCommunity/
-
SityiSXT
őstag
A leaderboard link nem üres: a két lenyíló listával kiválasztod a pálya-autó kombót, és a gombra bökve nézegetheted a köridőket.
Szerintem te nem látod kívülről a dolgokat jól, emiatt vannak hibás elképzeléseid arról, hogy működik a dolog - plusz a befizetéssel járó dolgok kapcsán is tévedésben vagy. Igen, a menedzsereknek a részletekbe nagyobb beleszólásuk van, mint a sima tagoknak - na de nem egy ember kiérdemelte a menedzseri rangját, ergo nem csak pénzzel juthatott be oda. Plusz sose mondtam, hogy Collins vagy Hamilton nem fizettek - sőt, Collins az elsők között volt, akik menedzser szintre fizettek be. Eredetileg csak anyagilag akarta támogatni a fejlesztést, de az SMS felkérte, hogy a szakértelmével is segítsen. Ami pedig a nagy horderejű kérdéseket illeti (milyen pályákat, autómárkákat keressen meg az SMS, hogy a játékba felvegye, milyen módon (F2P, rendes dobozos) konstrukcióban jelenjen meg a játék, stb.), mindenki szavazhatott és leírhatta a véleményét. Sőt, az is közösségi döntés volt, hogy realisztikus szimulátor lesz a Project Cars. Bugreporolni, ötleteket adni bárki tud, és meg is hallgatják - még egy junior member is. Sőt, majdnem egy éve már rangra való tekintet nélkül mindenki hozzáfér a napi frissítésekhez (jó eséllyel az oka ennek az, hogy így a leghatékonyabb a hibajelentés). Nyilván kell egy józan keret ennek az egésznek, így azért a rangoknak is megvan az értelme, de azért a "plebs" szintjén is eléggé nyitott a fejelsztés - annak ellenére, hogy pont emiatt nem egyszer már eljárt jó pár idiótának a szája (például a hivatalos bejelentés előtt már kikerültek képek, videók a játékba került Aston Martinokról). Ami a WMD portálon van tájékoztató, már nem releváns, mert elég sok dolog megváltozott azóta menet közben.
A saját pixel és egyebekre reagálva: szóval a bétateszterek munkája számodra semmit nem ér? Ők nem tesznek hozzá semmit ahhoz, hogy egy adott játék jó legyen? No meg ha úgy vesszük, amit most csinálok, felfoghatjuk közösségi PR-nak is.Persze annyira nyomott nem vagyok, hogy túldimenzionáljam a szerepem, de ha még oly apró mértékben is, csak része vagyok ennek. Az egy dolog, hogy a tagsági szintem miatt bármelyik versenyen felbukkanhat egy AI az én nevemmel (remélem, nem fog rosszul vezetni
), de megtiszteltetésnek veszem, hogy itt is jelen vagyok egy igencsak megtisztelő társasággal.
-
Strezi
őstag
Szerintem nem látsz bele annyira a dolgokba az "olvasgatással" mint gondolod! Pl. afölött simán átsiklottál, hogy azért bizony fizetni kell hogy érdemben hozzá tudj járulni a fejlesztéshez! Meg kell venni a rangot, hogy hibát jelezhess, metingen jelenlehess, javaslatot tehess... Na, az én lelkesedésem a kommunális projekt iránt itt el is fogyott. Jó lesz, meg minden, de messze nem az aminek én gondoltam egy tényleg közösségi projektet fejlesztőként. Gyakorlatilag egy új üzlet modellt csináltak, ennyi. Nekem nem ér meg plusz pénzt. Ha kijött a végleges, megvárom az első review-kat, játszom a céges példányokkal és talán azután megveszem.
Szerintem majd akkor nevezheted a sajátodnak, ha a lelkesedésen kívül, egy rajzolt pixeled, egy sor programkódod, vagy valamelyik autó beállítása a nevedhez fűződik. Addig max rajongó lehetsz.
-
Strezi
őstag
http://cars-stats-steam.wmdportal.com/
Nekem itt semmi nem jön be csak egy üres lista. Ezt linkelte...
-
SityiSXT
őstag
Jogos? Bizonyítsd be...
Én az érveimet tényekkel támasztottam alá - tőled ha jól olvasom csak az általános gyakorlatot lehetett eddig olvasni (pici sztorizgatással), illetve rámaggadtál egy "nevetségesen elvakult" és "defenzív" jelzőt. Megjegyzem: nem vagyok egyik sem. Nagyon sokan félremagyaráznak rengeteg dolgot a Project Carsszal kapcsolatban, ráadásul úgy, hogy lövésük sincs, mi zajlik a színfalak mögött. Azt nem mondom, hogy én mindent tudok a fejlesztéssel kapcsoatban, de WMD tagként napi szinten olvasom a belső fórumot; ahogy időm engedi, játszok a bétával - ergo tudom, miről beszélek, mit tud a Cars. Konzolokon élőben tavaly ősszel láttam az EGX 2015-ön (noch dazu, ki is próbáltam), így elsőkézből tapasztalhattam meg, mit tud a játék konzolon. Az F1 The Game sorozat kapott hideget-meleget bőven, a te gyermeked, te nem véded? Mert ugyan nagyon pici részben, de a Cars valahol az én gyermekem is a közösségi finanszírozás és tesztelés miatt - persze, hogy a tévedésekre / félreinformálásokra rámutatok és az igazat írom le. (És ha minden jól megy, így akkor nekem ez lehet az első milliós példányszámban eladott AAA autóverseny játékom
)
Nem tudom, mennyire van jóban a Codemasters és az SMS, de ha szépen kéred, talán adnak neked is egy WMD accot, és olvasgathatsz érdekes dolgokat a belsős fórumon. De az a doksi is már tartalmaz annyit, amiből illene rájönnöd, nem dísznek van ott Collins és Hamilton. -
SityiSXT
őstag
Szerintem a feltételezésed nagyon nem állja meg a helyét, de mindegy (2011 októberében csatlakoztam, de már korábban is tudtam róla). Midnegy, nem az óvodában vagyunk. Ha pedig tényleg akkora fejlesztő vagy, mint amilyennek itt be akarod állítani magad, akkor tudhatnád, hogy minden fejlesztésnek megvan a maga büdzséje. A WMD épp csak megalakult és a tagok is csak elkezdtek szállingózni - szerinted hol volt az SMS-nek annyi pénze, hogy leszerződtesse Ben Collinst 2011 októberében? Főleg úgy, hogy igazából fogalma sem volt senkinek, meddig tart a fejlesztés... Meg abból a hatalmas büdzséből ugyebár egy évvel később Kishamira is futotta. Ja, meg Oli Webbre, aki a BAC Mono fejlesztésénél segédkezett. Meg később Rastra... Ne komolytalankodjunk már! Majd ha beleolvastál a linkelt doksiba, beszélhetünk, mert addig csak mellébeszélsz a tények ismerete nélkül.
-
SityiSXT
őstag
Itt továbbra sem az a nagy kaland, hogy profi versenyzők segítenek a fejlesztésben (illetve az is), hanem az, hogy az általános gyakorlattal ellentétben a fejlesztés eleje óta aktívan ott vannak és segítenek. Plusz legjobb tudomásom szerint ez az első eset, amikor a belső kommunikációt egy az egyben megosztották a nyilvánossággal - ajánlom neked is tanulmányozásra, tanulságos.
Időket nézegetni meg itt van ez, Rast a saját neve alatt megy - bár nem tudom, perpill rajta van-e egyáltalán, mert néhanapján muszáj törölni az eredményeket, ha a fizikába már annyira belenyúltak.
A videó minősége meg nem igazán mérvadó, mert a YouTube köztudottan hajlamos eléggé lerontani, másrészt ez az Xbox One verzió, ami - amikor tavaly ősszel élőben láttam - a leggyengébb minőségű amúgy is. Akkor a PS4 változat 1080p@60fps-sel futott, az X1 szerintem 900p@60fps-sel. Konzolokon 60 000 poligon egy autó verseny közben, PC-n ez megfelelő hardver és beállítások mellett 200 000 (illetve konzolokon is ennyi a menüben, amikor a kocsit kiválasztod).
-
Strezi
őstag
A videó FPS-e engem nem győzött meg. Ugyan az autók mozgása rendben, de a háttér, különösen a fák döcögősen mozognak. Még nincs meg a 60 FPS.
Az hogy hány versenyző kopnzultál az lófüttyöt nem mond, nem ők állítják be az autókat, hanem a car/handling designerek. Ebből bármi lehet
Ha jön a konzulens (versenyző) és nem tud jobb időt menni mint ezek a designerek, no akkor mutat valamit a beállítás minősége
Nem gyakori...
Volt hogy annó Chris Meeke-kel dolgoztunk egy WRC autón, öt perc gyakorlás után három másodpercet (rengeteg) vert mindenkire egy 5 perces gyorsaságin
Most Anthony Davidson vezet nekünk, jók amiket mond, de a jelenlegi ddesigner vezető elpicsázzaBocsi a sztorizásárt, de talán nem érdektelen hogy alakulnak ezek a dolgok
-
SityiSXT
őstag
Ő az elkövető. Érdemes a többi Project Carsos videóját is megnézni, ott nem hibázik.
-
SityiSXT
őstag
válasz
HollyBoni #30 üzenetére
Aham. Ha csúszik, csak akkor szim? Ki kell ábrándístalak: a jól beállított versenyautó tapad. Sínautó. Nem megölni akarja a versenyzőt, nem Stephen King Christine-je. Realisztikus beállítási lehetőségeket kapsz. Az alapbeállítások pályára vannak belőve, de ha Jeremy Clarksonként akarsz egyet állatkodni, annak sincs akadálya, csak meg kell piszkálni a futóművet egy kicsit.
Fele bullshit? Ez a kijelentésed az, méghozzá egészen. Beleolvastál a linkelt dokumentumba, vagy csak a borítója alapján tettél ilyen velős megállapítást? Ha már érvelni akarsz valami ellen, jó lenne, ha alá is támasztanád, mert ez így nem állja meg a helyét. Linkeltem neked egy kb. 400 oldalas doksit, 4 videót több, mint fél óra terjedelemben, de te 101 percen belül már válaszoltál. A Project Cars nyílt fejlesztés. Nem egészen, ez igaz, de a mintegy 80 000 tag, akik jó része a fejlesztésben részt vesz, messze nagyobb, mint bármelyik stútió. Eleve az SMS úttörő olyan szempontból, hogy már a kezdet kezdetétől fogva Ben Collinsszal dolgozik - sok szim esetében a fejlesztés végén szoktak pár versenyzőt megkérdezni, hogy az úgy jó-e. De abban egyedülálló ez a dolog, hogy a komplett belső kommunikációt elolvashatja bárki - te is, ha vennéd a fáradságot.
Ez közösségi fejlesztés, és a közösség szimulátort akart. Szimulátor is lett - az AC-val nagyjából egy szinten.
(Jut eszembe: A DashMeter Prót ismered? Ez a változata az AC-hoz és a Carshoz is jó. Nyilván azért, mert árkád. Mind a kettő.)
Nekem megvan az AC és 2011. végén csatlakoztam a Carshoz. Mindkét játékkal játszottam már annyit, hogy lássam, miben jobb az egyik a másiktól. Az AC-ban jobb menni a pályákon, hála a laserscannek, meg intenzívebb az FFB. A Carsban van időjárás, és sokrétűbb a tartalom, illetve több komponenst szimulál (fék-, olaj-, vízhőmérséklet, pléldául - volt már olyan koccanásom, aminél kilyukadt a hűtő és megfőztem a motort emiatt).
-
HollyBoni
veterán
Nem, nem első videót látom róla. Az sem nagyon érdekel hogy ki segít a fejlesztőknek, meg hogy mivel hasonlítják összes mások, mert a fele valószínűleg bullshit. Nagyon tapadnak és túl jól kanyarodnak a kocsik.
Nem mondtam hogy nagyon sz*r lenne, de ebben az állapotban nagyon nem tűnik olyannak mint a rendes szimulátorok, hanem ugyanúgy néz ki mint a Shift 2, ami valami átmenet volt. Az sem rossz, csak ne adják el szimulátorként.
-
SityiSXT
őstag
válasz
HollyBoni #24 üzenetére
Első videót látod róla, igaz? Persze, árkád... Azért segít két profi versenyző a fejlesztőknek. Nézz inkább olyan videót, ahol nem láthatóan gamepaddel, segítségekkel vezetnek, hanem valami tisztességes cuccal. Meg persze képes megszivatni egy hivatásos versenyzőt is. Sőt, annyira árkád, hogy olyan más címekkel hasonlítják össze, mint az Assetto Corsa, az R3E, vagy épp az iRacing - és nagyon nem marad alul, sőt!
-
Skillet
addikt
Nagyon zorall! Nekem egyedül a belső nézet nem tetszik. Kegyetlen gyenge.
-
Croissant
aktív tag
Kicsit illúzióromboló a viharban mozdulatlanul álló lombkoronák látványa is (ha szemem nem csal).
-
-
HollyBoni
veterán
Nem néz ki rosszul, az autók hangja viszont még mindig szerintem nagyon fura, ugyanúgy mint mindkét Shift játékban (ha jól tudom ugyanaz a motor dolgozik alatta). Koncentrálhatnának jobban picit a fejlesztők a hangokra, nem láttam (hallottam) még olyan játékot ahol belső nézetben olyan feeling lett volna mintha egy onboard videót néznék. A fizika is elég arcade-nak tűnik, de ilyen is kell, szimulátornak ott az AC.
-
marquuard
veterán
Gyönyörű.
-
gianni85
veterán
Én eddigi Cars videókban se láttam jobb törésmodellt, mint a Forzában. Mondjuk nyilván jobban meg tudnák oldani, mert sokkal kevesebb kocsi van benne. Nekem egyébként bejön, Forzában is szívesen látnék akár csak versenyautókat, de hát visszafele nem fognak fejlődni. Mindig is azon a véleményen voltam, hogy a francnak kellenek bele a Ford Ka szintű autók. Mondjuk lehetnek kis autók is, de akkor valami Clio kupa, Mini kupa, hasonlóak
-
F_Zolee
nagyúr
-
Sicilian
addikt
Nem rossz, azért remélem csiszolnak még rajta..
-
dunc
nagyúr
Az a baj túl későn jön, szerintem a F6 jobb lesz (remélem) ez inkább PS4 en lesz jó hiánypótló autós játék.
Viszont ezt látva, muszáj lesz a Forzába, időjárás, és törés!"Nappali pályán egyáltalán nem szép.
A ködben meg vártam, hogy alan wake előugrik valamelyik fa mögül..."A videó nem adja vissza az élményt, ez ismét egy YT videó butítás!
-
Ghard
őstag
Nappali pályán egyáltalán nem szép.
A ködben meg vártam, hogy alan wake előugrik valamelyik fa mögül... -
lmno
őstag
30 vagy 60 fps lesz?
-
gianni85
veterán
örülnék, ha jó lenne, de igazából totál hidegen hagy. Majd megvárom az értékeléseket, és ha üt a játék, akkor jöhet. Egyébként év végén ott a Forza 6, ami tuti jó lesz, addig meg ki lehet húzni a korábbi résszel.
(#7) anulu
digitális day1 vásárlás, erős dollár, szar forintmax home-olva van értelme (legalábbis nekem)
mondjuk én is a digitális játékok felé húzok, most adtam el az utolsó lemezest, de nincs is "új" játékom -
Benito94
tag
Gyönyörű a játék de a kocsi hang iszonyatosan rossz.. lehet csak nekem tünik fel ennyire de ritka rossz.
-
Ezért megéri várni!
-
anulu
félisten
az a köd a Nordschleife-n odab@sz! nagyon várom már! bízom benne, h nem 30k lesz, mint a MK X
-
Bird
addikt
Azok az árnyékok. Gyönyörű game.
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3133, 95% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad E14 G1: i5-10G I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Egyedi ékszerdobozka
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest