Új hozzászólás Aktív témák
-
elodman
aktív tag
"Ahogy daa-raa kollega is írja, illetve te magad is említed, bármilyen játék engine-jét fellehet úgy buffolni, hogy rá sem ismersz."
Bár így lenne pl. a Freedom Fighters és a Dead Space háza táján is, de semmi GFX / egyéb Mod-ot nem látni, leszámítva egy kis trainer hack-et.
-
SylverR
senior tag
válasz
Komplikato #92 üzenetére
Ahogy daa-raa kollega is írja, illetve te magad is említed, bármilyen játék engine-jét fellehet úgy buffolni, hogy rá sem ismersz. Ajánlom figyelmedbe, hogy legalább képek alapján nézz rá a Trespasserre - az eredetire -, majd a TresCom-os modifikációra. Ég és föld a kettő.
Ebből kifolyólag mondtam anno is, és most is, hogy a Crysis egy nulla. Egyszerűen fogták a FarCry enginejét, optimalizáltak rajta, kapott nagyobb textúrákat, részletesebb modelleket, meg egy tucat eyecandy effektet.
Az általad említett WatchDogs-ról meg ne beszéljünk inkább, mert vita lesz belőle.Az szerintem úgy ocsmány, ahogy van, és hiába raksz rá kis millió efektet, sose lesz szép.
Crysisra legalább rámondom, hogy szép. De mikor megláttam teljes pompájában futni win7 alatt, elszomorodtam. Azt vártam, hogy majd leesik az állam. De semmi.
Utoljára a Unity Valley-től esett le az állam. Hiába a diavetítés. -
#65675776
törölt tag
válasz
Komplikato #92 üzenetére
A Valve legalább nem ígérgetett semmit. A CMod mégos megmutatja mire is lenne képes a Source ha igazán nekiállnának. Ahogy szinte minden motorról elmondható, hogy messze többet tidna, csak akkor reggelire megenné az aktuális csúcs VGA-t.
-
Komplikato
veterán
"Aztán jött a Crysis, ahol a grafikai elemeket kimaxolták, de semmi több.Ráadásul az előzetes képek, és videók alapján szebb játéknak ígérkezett. Mondjuk én már akkor is gyanítottam, hogy postprocess az egész. Most nem tudom. Lehet az volt, lehet nem. "
Tekintve, hogy később készült hozzá pár brutális kinézetű (és gépigényű!) MOD, feltételezhetően benne volt a játékban és motorjában a lehetőség, csak visszavettek belőle. Lásd mostanában a Watch Dogs, ahol külső MOD-okkal hozza a játék a 2012-ben beígérteket kinézetben. Amúgy a FarCry-hoz is volt MOD, ami meg majdnem Crysis 1 szintre hozza a grafikát (van pár grafikai elem amit sajnos nem), cserébe a gépigénye is hasonló lesz.
Amúgy most azért vergődik a játékipar szvsz, mert jó grafikus motorok vannak, csak hova teszi a fejlesztő a 300GB textúrát hozzá? Már az új Wolf játéknál is mekkora lázadás volt a méretei miatt. A procedurális témához meg biztos kevés a jelenlegi HW részek (CPU/GPU) teljesítménye.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Az egész balhéból engem inkább az érdekelne, hogy mi lesz a Crytek Budapest sorsa. Ok mobilos cuccokat csinálnak de mégis magyarok és összehoztak nekünk egy Crysis Warhead-et...
-
válasz
antikomcsi #41 üzenetére
És ha a nagyanyámnak farka lenne akkor ő lenne a nagyapám!
Szerintem is jó játék volt a Crysis.
Bár azt hozzáteszem, az a kamu gép leterhelés, amikor számolgatták a tenger hullámzását a szárazföld alatt, meg az első rész fulldx9 pedig dx 10-et kamuztak azért durva volt. -
bigyo108
aktív tag
Óriási Crytek Bundle kell !!!!!
És pikpakk összejön 1-2 milla dollár ! -
phanze
aktív tag
Nekem a far cry 1 és crysis1 miatt lett a kedvencem a crytek.
emlékeztek a crysisra amikor megjelent ,alig volt vkinek olyan gépe amin elment, én a demot kb30 szor vittem ki olyan jó volt!
2 évig csak a crysissal játszottam.
de még mindig megnézhetünk mellete egy cod ghostot pl :ég és föld a különbség (crysis javára)!!!
-
SylverR
senior tag
Sajnos igazad van bizonyos részen. Már réges rég nem itt kellene járnia a játékoknak, ahol most járnak. Eddig ráfoghatták a játékokra, hogy hát a konzolok miatt. De most már kezd kilátszani a lóláb, hogy ennek semmi köze hozzá. Szimplán lusták. Vagy a kiadók nem akarnak rá költeni. Tök mindegy, az eredmény végül ugyanaz. Kellene a pc játékpiacnak egy új gárda, akik átvennék a régi ID, Monolith és Epic szerepét. A CryTek egyetlen nagy dobása a FarCry volt. Aztán jött a Crysis, ahol a grafikai elemeket kimaxolták, de semmi több.Ráadásul az előzetes képek, és videók alapján szebb játéknak ígérkezett. Mondjuk én már akkor is gyanítottam, hogy postprocess az egész. Most nem tudom. Lehet az volt, lehet nem. Azóta pedig inkább csúnyultak a Crysisok, mint sem szépültek. Kérdéses, mit akar így a CryTek. Lassan semmit, ha nem lépnek.
-
pechman8
tag
Nos sajnos bár nagyon nem örülök neki mégis azt kell írjam megérdemlik.
Én pont Crysis2 miatt fordultam el a számítógépes játékoktól.Ennek okát egyetlen szóval tudom összefoglalni ami a játék minden részére igaz volt a részemről: CSALÓDÁS.
Akkora csalódás volt nekem, hogy megundorodtam az egésztől. Tökéletesen betelt a pohár.Már régen nem itt kellene tartanunk!
A játékok még mindig nélkülözik a fizikai realitást pedig az első dedikált fizikai kártyák (Agiea PhysX) óta ott a lehetőség ami még 2005-ben volt, a többmagos CPUk-ról nem is szólva. A mesterséges intelligencia nincs is pedig a Half-Life óta megmutatta a Valve, hogy lehetőség volna de ők sem lépnek , léptek tovább az pedig 1998 ban volt.
ÉÉÉÉs hát persze magyarázkodni tudnak mind, hogy ezt meg azt miért nem lépték meg, ... hát persze.
Stb.
Áhhhh mindegy oly nagy a keserűség bennem...
-
Lomha 8V
addikt
Nofene. Én azt hittem, ezeknek megy a szekér.
-
#65675776
törölt tag
válasz
Komplikato #76 üzenetére
Igen, az övék. Tán pont a Whitcher 2 volt az első új kiadású játék, ami náluk is elérhető volt a megjelenés napjától.
-
#65675776
törölt tag
válasz
Komplikato #74 üzenetére
Kb ugyan az már a CD Project Red viselkedése is, mint a Valve-é. Utóbbi a Steam-ből igencsak szépen megél és gyarapodik, szép lassan már nem is fejlesztenek semmit. A CDPR számára a GoG a fő bevételi forrás, amit egyelőre még fejlesztésre fordítanak alapvetően. Ki tudja meddig. A GoG nélkül nem hiszem, hogy lenne miből fejleszteniük.
-
Komplikato
veterán
válasz
Neovenator #73 üzenetére
Ezt azért így a Witcher 3 és 4(!) árnyékában erőst vitatnám.
-
himpike
aktív tag
Meglepne ha a mai világban pont a tartalmatlan tucat-FPSekre nőne az igény.
Az első Crysist kitoltam és nem tetszett, a Warhead viszonylag jó volt, a másodikkal 1 órát tudtam játszani és ment a kukába, a harmadikat már meg sem vettem. A Dragon Age ugyanígy járt. Az Alien vs Predator szintén. A Witcher az egyetlen ami hozta a minőséget meg talán a Metro Last Light. -
Hintalow
senior tag
Szerintem csak simán túl nagyra nőttek, akkora lehet már a működési költségük, hogy folyamatosan robbantaniuk kellene a címeikkel (ami ugye értelemszerűen nem lehetséges) + a motor licensz sem megy már mint régen.
Ez ilyen, a múltból nem lehet megélni. -
satee76
aktív tag
A GoW első rèsze utàn azért lett konzol exkluzìv a többi, mert beràgtak a tulajok a rengeteg warez miatt világszerte. A Crysisról meg a Crytek azt mondta, hogy az aktuális rèszek mindig a kor legfejletebb technológiáját fogják kihasználni, ìgy csak PC verziók lesznek. A második rèsztől mègis multiplatform.
Csak a pènz számìt ès nem az elvek. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
#65675776 #66 üzenetére
a vicc az, hogy a Crysis eleg sok elemet vesz at a Deus Exbol, meg ha ez elsore meredeken is hangozhat. gyakorlatilag a Crysis atveszi a stealth, ballistics/armour, increased strength es javitott latas augmentaciokat a Deus Exbol, legalabbis a vert kulonbozo funkcioinak hasznalata egy az egyben megegyezik a Deus Exel. az is stimmel, hogy legnehezebb fokozaton mindket jatekban eroteljesen gondolkodni kellett. plusz ott a Deus Ex Clan Wars, aka Project Snowblind. es Deus Exet is lehetett rambokent tolni, csak az ugy meg a nonlethalnal is kemenyebb volt kb
.
Dark Forces 1-2
Plusz Dishonored ha mar sztori.
-
Puma K
nagyúr
Kár lenne értük... pedig tudnak a srácok.
Kingdom Come: Deliverance by Warhorse Studios (Cryengine)
+1
-
#65675776
törölt tag
Igen. De a sorozat legjobb része továbbra is az első.
Nézőpont kérdése, hogy más stílus-e. De ha érdemleges történet kell szigorúan FPS-ben, akkor ott van például a Dark Forces / Jedi Knight széria (Egyenként összetettebb történettel, mint a két filmtrilógia összesen). Amikor a LucasArts, mint név még jelentett is valamit.
-
gantum
tag
megérdemlitek k*csögök, mennyi ideig csak szaggatva ment a crysis1!!!!44
XDDDDDDDDDD
-
proci985
MODERÁTOR
utobbi evekben nagyon megvaltozott a piac. anno a quake2 / unrealTournament idejen sikeres uzleti modell volt az engine eladasa, viszont az idok megvaltoztak, a handheld piac meg szepen lassan jon fel.
a CryEnginet hasznaljak ugyan serious gameshez is, viszont ahhoz tul "hollywoodi" bizonyos alkalmazasi teruletekhez. garazsfejlesztok ugyan jonnek fel, de ott meg az unity tenyleg verhetetlenul egyszeru, masodeves projekteknel 10-15fos jatekfejleszto csapatok egesz jo eredmenyeket ernek el.
hiaba hasznaljak a cryenginet es az unrealtournamentet is a celra, ahogy tudom a unity a lincenszeles miatt jobb. garazsfejlesztoknel meg jellemzoen otlet adott, az engine meg csak egy reszletkerdes, cserebe mobilon a sok pici penzbol kell fizetni mindent: jellemzoen 20 euronal tobbet nagyon appert nem lehet elkerni. ingyen meg senki nem fog fejleszteni (esetleg startupkent a legeslegelejen, max egy evig, aztan a programozok jellemzoen lelepnek oda ahol meg is fizetik oket), szoval a business model aspektus szvsz valahol ertheto.
nagyobb kiadoknal meg megint ertheto hazon belul akarjak az enginet, kulsos ceget ravenni hibajavitasra neha maceras tud lenni, plusz nagy kiadoknak lehet olcsobb is.
megvaltozott a piac, megvaltoztak a lehetosegek, hogy mibol van penz. talan a handheld, talan a F2P, talan a mikrotranzakcio a nyero, ennyire a jatekfejlesztes reszeben es az aktualis trendekben nem vagyok bent.
---
ugy altalaban: a Crysis a maga idejeben messze a legszebb jatek volt a piacon. atmoszferaban jobb volt a Stalker, valtozatossagban a Far Cry 2, designben a Bioshock, de kinezetben a Crysis tenyleg wow volt. kozepes grafikan meg egy X800GTO is elboldogult vele, amin a Bioshock pl el se indult. plusz AI es fizika szempontjabol topon volt (Stalker szinten, de mashogy volt nagyon eros).
Far Cry detto: elfutott egy Geforce MX4-460on es a sajat koraban szinten gyonyoru volt.
-
joysefke
veterán
A Far Cry 1 és a Crysis 1-nek akkor sem egy játék!
Senki nem állította. Azt mondtam, hogy a Crytek készítette za FC1-et is, és az FC1-nek illetve a C1-nek rengeteg közös vonása van. Akkor amikor kijött a C1 azt tekintették mind a játékosok, mind a szakmai újságírás a FC1 szellemi örökösének. A FC2-nek a megtévszető névvel ellentétben semmi köze nem volt a FC1-hez.
A fárkráj és a krájszisz nem tudom hogyan hasonlít egymásra...
Ha nem tudod, akkor végképp nem kéne ebben a tokikban vitatkoznod. A tények makacs dolgok, nincs szükségük az eggyetértésünkre.
Mellesleg kiragadtál egy részletet az irományomból, és azt csűröd csavarod. a Lényeg az, hogy a FC1-tól a C2-ig végigjátszottam a Crytek produktumokat és az álltalános nézettel szemben azt a véleményt képviselem, hogy a termékeik nem csak grafikában voltak ott a shooterek csúcsán, hanem játékmenetben és hangulatban is...
@antikomcsi: wikipedia szerint nem volt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Crytek#Games_developedJ.
-
SylverR
senior tag
Véleményem szerint a Far Cry 1 nem ütött olyan nagyot. Csúnya volt. Egyedül a látótávolság ütött benne, mikor az elején átlehet lesni a falon ütött lyukon, és ellátsz egészen a sziget túlfeléig. Bár már rég láttam, lehet túlzásba esek.
De maga a grafika, ha a shaderektől lecsupaszitod, csúnya.
Ugyanez érvényes a Crysisre.Igen, a Far Cry 2 már teljesen más lett, mint az elődje, új játék móddal. Igen. Jobb lett! Mérföldekkel.
Bár annyira nem az esetem az se...A Crytek játékokkal az emberek elsődleges baja - nem a divatból fikázódókra gondolok, mert igen, van aki csak azért teszi -, hogy történetileg olyan mint egy zs kategóriás akciófilm, játékmenetileg abból áll, hogy mész, lősz, mész, lősz, beülsz egy kocsiba, mész lősz, kiszállsz, mész lősz.C2-C3-hoz nem volt szerencsém, de az első rész után, köszönöm nem kérek belőle.
(Mellesleg én már akkor fikáztam a C1 grafikáját, mikor még ki se jött. Kaptam is érte a pofonokat, aztán kijött a játék, és öröm volt nézni a fanyalgók számának növekedését.)
Én a No One Lives Forever folytatását várom tűkön ülve, már ha elkészül.
-
joysefke
veterán
válasz
laceszgamer #52 üzenetére
Ha már Crytek. Far Cry valóban jó volt, a maga módján emlékezetes is, nem volt túlbonyolítva de a grafika mellett azért volt egy sajátos hangulata.
Egyetértek, csupán annyit tennék hozzá, hogy _akkorban_ a Far Cry hatalmasat ütött, játékmenetével és grafikájával is kimagaslott az akkori FPS-ek közül. A Far Cry szerintem az FPS-ek történelmének egy nagy mérföldköve volt.
Crysis 1 és a Warhead meg még játékmenetileg is elment, például egész jól el lehetett szórakozni azzal, hogy milyen stílusban vitte végig az ember vagy akár a fizikáját kihasználva is el lehetett benne hülyéskedni nem kevés időt. Emellett elég nagy volt a szabadság is, szinte tényleg oda lehetett menni ahova az ember kedve tartotta.
ha az elment szót nagyszerűre cseréled akkor egyetértek. Mindazokban a tulajdonságokban amiket pozitívumként felsoroltál egyedülálló volt az akkori FPS-ek között. Ha nem egy akkoriban még nevenincs ráadásul német székhelyű kiadó mint a Crytek hozza ki a játékot, hanem egy nagy amerikai, akkor bizony hatalmas kasszasiker is lett volna.
Crysis 2 és 3 viszont ... mindkettő végigjátszottam alapvetően pozitívan állva hozzájuk, de mikor egy játékban X óra után az jön elő, hogy már csak kiviszem, ha idáig eljutottam, akkor ott számomra gondok vannak. Grafika még a patch után sem volt valami nagy durranás, az egész valahogy kapott egy olyan " műanyag feelinget " az elsőhöz képest.
Lehet megöregedtünk?
Régebben teljes napokat, reggeltől estéig el tudtam tölteni egy játékkal. Most már a legjobb játékokkal is 2-3 órás szakaszokban játszom, a végére elfáradok. Kivétel mondjuk egy új Dragon Age: Origins és a Mass Effect lenne. Azzal egyhuzamban végigjátszanék egy napot is..
Arról meg felesleges beszélni, hogy mindkettő végig csőben halad jóformán.
Csak a C2-ről tudok beszélni. Valóban sokkal inkább csőben halad mint a C1/CW, de ez megteremti a lehetőségét a jobb scripetlésnek a folyamatosabb sztorivezetésnek és játékmenetnek. Én úgy gondolom, hogy a C2 egy nagyon jól vállalható kompromisszumot talált a pályák mérete és a scripteltség foka között. Természetesen ez egyéni preferencia kérdése.
Nem csináltak belőle full scriptelt CoD-ot, ahol már idegesít a sok robbanás, motorcsónakos lövöldözés meg hogy 5 percenként elveszi tőlem az irányítást a gép. Emellett megvan a kissebb pályáknak az az előnye, hogy kevesebb az eltévedés meg a körben mászkálás anélkül, hogy állandóan falba ütközne az ember (CoD), ha csak nem nem keresi azt a falat.
történet meg egy Z kategóriás filmbe menne el csak, főleg a 3-é.
Még nem játszottam a hármassal, ezért azt nem tudom megítélni. Én személy szerint jobban szeretem az egyszerű jól követhető történeteket, mert akkor legalább mindig tudom, hogy éppen mit miért csinálok.
egy játékot történetvezetés szempontjából meg főleg nem hasonlítanék össze egy filmel, már csak azért sem, mert egy ilyen játék olyan mint egy interaktív akciófilm, ahol te vagy a főhős. Mégpedig ha te vagy a főshős sokkal könnyebben beleéled magad a cselekménybe mintha csak TV-ben néznéd.
Példával:
Ha lenne TV-m és azt látnám az esti filmben, hogy az amerikai tengerészgyalogos mondjuk négyedmagával lemészárolja az őrült diktátor összes katonáját, legyintenék és elkapcsolnám. Ha egy játékban én irányítom a főhőst, akkor ebbe a klisés háttérbe is sokkal könnyebben beleélem magam és nem gondolkodom azon, hogy mennyire irreális, hogy három scriptelt társammal aprítok egy egész hadsereget. Addig amíg játékban vagyok elfogadom a játék univerzumát és szabályait valóságnak.Hogy őszinte legyek shooter játékokban engem az egyszerű szoriknál sokkal jobban idegesítenek a túlbonyolított, túl sokszor megcsavart szálak, ahol ráadásul a csattanó appropóján még hülyének is néznek. Már nem is tudom valamelyik Black Ops vagy MW részben totál elegem volt a tudathasadás kliséből és ugyanez vonatkozott a Spec Ops the Line-ra.
A BF3 single playerét jobbnak találom bármelyik CoD-nál: Van egy egyszerű, jól követhető, játékos mércével életszagú feszesen vezetett sztori, ahol mégsem tyúkól méretűek a pályák illetve nem rángatják ki a kezedből 5 percenként az irányítást.Nem szidni akarom, de hazudni sem akarok és számomra ez az igazság, ha annyira maradandót alkottak volna akkor a grafika nélkül is mindenki csak a jót mondaná róla, mert olyan lenne a játékélmény.
Crysis-t szídni manapság akkora divat, mint csempét/iPhone-t/Samsungot/Windowst fikázni. Nem kell hozzá semmilyen komoly összehasonlítási alap, tapasztalat. Crysisról már mindenki hallott aki nem egy kő alatt élt az utóbbi 8 évben, és azt a mondatot összerakni, hogy "a Crysis üres techdemó, ami a grafikán kívül semmit nem nyújt" és ezzel elnyerni a közönség megértő bólogatását, nos ezt a tizenkét éves Pistike is meg tudja tenni, aki akkor még esti mesét nézett, amikor én már a Crysissal tóltam...
-
laceszgamer
addikt
Picit vicces mondjuk, ha annyira jó lenne az az engine akkor vinnék mint a cukrot, az UE3 is emiatt lett annyira sikeres, mert könnyen kezelhető, emellett szép és kevésbé gépigényes volt. Bár hozzátenném, hogy a szép nem egyenértékű azzal, hogy mekkora texturákat használnak meg hány millió poligonból van ez-az a pályán.
Ha már Crytek. Far Cry valóban jó volt, a maga módján emlékezetes is, nem volt túlbonyolítva de a grafika mellett azért volt egy sajátos hangulata. Crysis 1 és a Warhead meg még játékmenetileg is elment, például egész jól el lehetett szórakozni azzal, hogy milyen stílusban vitte végig az ember vagy akár a fizikáját kihasználva is el lehetett benne hülyéskedni nem kevés időt. Emellett elég nagy volt a szabadság is, szinte tényleg oda lehetett menni ahova az ember kedve tartotta.
Crysis 2 és 3 viszont egyszerűen lélektelen számomra. 2-t megvettem a 3-at pedig VGA-hoz kaptam, mindkettő végigjátszottam alapvetően pozitívan állva hozzájuk, de mikor egy játékban X óra után az jön elő, hogy már csak kiviszem, ha idáig eljutottam, akkor ott számomra gondok vannak. Grafika még a patch után sem volt valami nagy durranás, az egész valahogy kapott egy olyan " műanyag feelinget " az elsőhöz képest. Arról meg felesleges beszélni, hogy mindkettő végig csőben halad jóformán. ( Aztán, hogy a konzolok miatt vagy sem az más kérdés ), történet meg egy Z kategóriás filmbe menne el csak, főleg a 3-é.
Nem szidni akarom, de hazudni sem akarok és számomra ez az igazság, ha annyira maradandót alkottak volna akkor a grafika nélkül is mindenki csak a jót mondaná róla, mert olyan lenne a játékélmény.Aztán, hogy a grafika mellé lehet tartalmat is társítani: Metro 2033, Metro Last Light... csak két példának. Gépigény itt is megvan, de legalább mutatnak úgy mint a Crysis 2-3 és mellette a helyén van a hangulat-történet-játékmenet trió is.
A Crytek többi játékával nem játszottam, de amiket olvasgattam róluk azokkal sincsenek megelégedve se a teszterek se a játékosok. Jó tuti itt is van akiknek nagyon tetszik vagy épp a kedvencük, de nagyon minimális az arány.
Részemről nem nagyon izgat maga a Crytek, hogy mi lesz vele, Cevat meg az ilyen kijelentéseivel: http://gamepod.hu/hir/cevat_yerli_a_grafika_teszi_ki_egy_jatek_sikerenek.html
inkább vicces mint komoly fejlesztő benyomását kelti. -
shaddam
aktív tag
Techdemók meg a f2p agymenés helyett lehet játékokat kellett volna csinálni. Vagy minimum talajvíz szimulációkat mérnököknek
-
Gergosz2
veterán
a nem veszik az engine témakör kapcsán engem az EPIC lepett meg . Nem ondoltam volna ,hogy kénytelenek lesznek eladni a GoW jogokat azért , hogy tovább működhessenek, elvégre egy rahedli játék jött és jön még valamelyik UT motorral.
Cryengine is szép meg meg minden , de én nem tudnék hirtelen a Cryisis sorozaton kívül olyan játékot mondani ami alatt szintén ez az engine dolgozik és viszonylag népszerű is lenne.
-
gerlaip
addikt
Az eredeti hírhez fűzném: nem veszik az engine-t? Úgy látszik nem éri meg felesleges és láthatatlan 3d elemekkel emészteni az erőforrást. Még jó, hogy rájönnek lassan. Meiner meinung nach földet rá, majd átgondolják más cégeknél üldögélve.
-
Diopapa
addikt
Én is, van bent némi pénzem, de elég sokat szívnak a Cryengine-el, ha bezár a bazár, félek hogy a Star Citizen sosem lesz olyan mint lennie kéne.. Pedig elég jó dolgokat lehet csinálni vele, pl itt van pár készülő hajó Cryengine-el, még prepre alfa, de még is jól néz ki.. (A grafikai bugok az SLI miatt vannak)
-
Tikakukac
titán
válasz
Komplikato #43 üzenetére
Skálázhatóság: erdő alatti óceán Be/KI
jól felkavarta az állóvizet
Na az felkavarta, mindkét értelemben.
Bocsi, nem hagyhattam ki
Más: elég sokszor megsirattunk már kiadókat meg cégeket, hogy miket alkottak és kár értük. Egészen addig kár, míg nem kezdenek romokat alkotni. Amennyiben egy csapat azért kerül utcára, mert csak, pedig éppen fél éve adták ki a legutóbbi kasszasikerüket, azért kár. A többi azért fáj, mert az emlékünkben még ott van, hogy mikor akkorák voltunk milyen jó volt. De most már nem az.
-
Komplikato
veterán
válasz
antikomcsi #41 üzenetére
Titkos álmom egy CryEngine motort maximálisan kihasználó, sandbox jellegű nyomozós vagy kaland játék ... persze lehetne bármi más motorral is, a lényeg a játék típusból fakadóan nem kéne a millió ellenségre és robbanásra pazarolni az erőforrásokat, hanem mehetne kimaxolásra a kinézet.
Vagy megnéznék egy új Cyan kalandjátékot valamelyik régi vagy új világban. -
Komplikato
veterán
"őszintén? nem kár értük."
Miért nem? Anno volt az ID meg az Epic, mindkettő ült a babérjain, amikor kijött a Far Cry.
Értem én, hogy divat fikázni a Crytek-et, hogy ...
1. Techdemót ad ki átgondolt játékok helyett.
2. Hogy túl magas a játékaik gépigénye.De kérdem én, az ID vagy az Epic Quake 3/Unreal 2 óta adott ki nem techdemót a kezéből?
Másrészt igen magas a gépigénye a CryEngine játékoknak ha valaki a maximumot akarja kihozni belőle.
De! Skálázható? Skálázható, hogy a viharba ne. Anno a FarCry 1 a méltán legaljának tartott GF5200-n is elment és úgy szénné butítva is verte akkor játékok kinézetét 98%-ban!
És igen, a skálázhatósága miatt használja pl. az AION MMO is, mert konkrétan egy integrált Radeon HD4200-vel 720p környékén még elmegy.Szerintem jól felkavarta az állóvizet engine ügyileg. Más kérdés, hogy nem tudtak élni vele. Valami gebasz csak van az SDK-val, ha ennyire nem akarják sokan és pl. tonna szám használnak sokan még Unreal Engine 3.0-át inkább ... pedig az elég avultan néz ki.
-
antikomcsi
veterán
Miért olyan nehéz elfogadni, hogy valakinek tetszik maga a játék is?
Képzeld, nekem maradandó élmény, és nem csak a grafika miatt. Persze, aki óvodás fokozaton végigszaladt a pályákon atombombával, és fel sem fogta a sztorit, ki sem használta a játék lehetőségeit, az mondhatja, hogy nem egy értelmes játék.
Valakinek tetszik, valakinek nem. Ennyi! Csak valaki kitalálta, hogy nincs tartalma, és azóta azt szajkózza mindenki. Milyen tartalma legyen egy lövöldözős játéknak?
A Crysisnek van egy sztorija, ez erről szól, ez maga a Crysis. Ha a sztori arról szólna, hogy egy alternatív világban nácikat mészárolunk, akkor nem Crysis lenne , hanem Wolfenstein.
Neked nem tetszik, és még többeknek, viszont másoknak meg igen.
-
joysefke
veterán
Bazz mindegyikkel játszottam, sőtt megsúgom, hogy a C1-C
H-C2 még meg is van eredetiben. Már jrtam az eggyik okoskodónak a 31.-ik hsz ben, hogy mi köze van a Crysisnek a Far Cry-hoz, nem tudom, hogy siekrült-e visszaolvasni hármat...
Ha nekem nem hiszel, idézek a wikipediáról:
"Far Cry is a first-person shooter video game developed by Crytek and published by Ubisoft on March 23, 2004, for Microsoft Windows"
Far Cry 2 is an open world first-person shooter developed by Ubisoft Montreal and published by Ubisoft ... Crytek, the developers of the original game, were not involved in the development of Far Cry 2. It is the second installment of the main Far Cry series....Ubisoft has marketed Far Cry 2 as the true sequel to Far Cry, however the sequel has very few noticeable similarities to the original game. Instead, it features completely new characters and setting, as well as a new style of gameplay ...
Mindenféle játéktesztek is megírták, hogy "Crysis is the spiritual successor of Far Cry"
És továbbra is: Ha valaki játszott ezekkel a játékokkal, észrevehette, hogy a Crysis mennyit merjtett a Far Cry stílusából hangulatából, és ez nem korlátozódik csak arra, hogy "dzsungel meg alienek"
J.
-
#16939776
törölt tag
Fogalmam sincs mikor, de végig toltam valamelyik játékuk. Arra lettem figyelmes hogy meghalt a "fő ellen" volt vagy 45 perc a játékmenet. Vesszen.
-
alevan
őstag
illetve ha valaki játszott a Far Cry-al Crysis 1-el illetve Far Cry 2-vel, akkor azért észreveszi, hogy a Crsys 1-nek sokkal több köze van a Far Cry hoz, mint a Far Cry 2-nek.
Most őszintén. Ha kell, megveszem neked Steam-on (persze Kickstarteres támogatással) a Far Cry-t, Far Cry 2-t és a Crysis-t. Játszd végig mindet. És mond meg, mi köze a Far Cry-nak a Crysishez a trópusokon és az FPS tényen kívül.
-
Findzs
addikt
azt hitték elég lesz a sok buta pc játékosnak a grafika, de tévedtek
az első crysis még elment egy közepes játéknak de a többi gyenge lett -
kpal
nagyúr
Nehogy vege legyen a crytecnek
crysis1 ma is kedvenc ,remélem lesz ujabb epizod.
-
warcat
veterán
Felőlem mehetnek a kukába.
-
joysefke
veterán
Ugye tudod hogy az első Crysis nem a Far Cry? Attól, hogy trópusi sziget és Crytek még semmi köze hozzá.
Ha már úgy kezded, hogy "ugye tudod" akkor a biztonság kedvéért Te is ellenőrizhetnéd a tudásod, nehogy butaságot mondj...
A "Far Cry 1"-t a Crytek fejlesztette és az Ubisoft volt a kiadója. A Far Cry mint franchise az Ubisoft tulajdonába került akik utánna a további részeket saját stúdióval fejlesztették.
A Crytek belefogott a Crysis-ba, nem kell nagy képzelőerő ahhoz, hogy észrevegye az ember, mennyire rímel a két cím: Far Cry - Crysis, illetve ha valaki játszott a Far Cry-al Crysis 1-el illetve Far Cry 2-vel, akkor azért észreveszi, hogy a Crsys 1-nek sokkal több köze van a Far Cry hoz, mint a Far Cry 2-nek. A FC2 egy teljessen más játék...
#28 MZperX75:
följebbJ.
-
Gergosz2
veterán
talán ha elkezdenének játékokat kiadni techdemo-k helyett...
-
Hunzoza
csendes tag
A játékaikat nem szeretem, de mint motorfejlesztők igen tehetséges csapatnak tartom őket és kár lenne értük.
-
Angel1981
veterán
Hmmm...... amúgy is nyár van, elő kéne venni a Crysist meg a Warheadet!
(Számomra ez a kettő "A JÁTÉK" a Crytektől, a többi tévedés.) -
dvdbackuper
őstag
Nekem személy szerint nagyon bejött a warface, de mostanában nem tolom annyira, mert meguntam a sok köcsög hackert... ha azok nem lennének, biztosan sikeresebb lenne...
-
Tikakukac
titán
Belógattam a csalit, gondoltam, hogy rá fogsz harapni
No éppen ezért hagyjuk is a témát, bármit is írnék úgyis ááá, hülyevagy lenne a vége
Amúgy nyugi, minden zsír új játékot kell nyaggatnom, arról nem tehetek, hogy minőségi játékot csinálni már nem dívik, csak évente max 2-szer plafon 3-szor.
-
joysefke
veterán
-
LazaCCC
tag
Pedig maximálisan igaza van ... amit ezek játékok címszó alatt művelnek az minden, csak nem maradandó és nem értelmes játék.
A Crysis sorozatot sem azért emlegették sosem, mert olyan baromi jó játék, hanem hogy juj milyen szép ... a Ryse sem mint jó játék szerepelt állandóan a hírekben. Bugyuta FPS-ek és egygombos H'nS-ek helyett valóban illene már valami tartalmasat is letenni az asztalra.
-
ripla
addikt
őszintén? nem kár értük.
-
Tikakukac
titán
Na akkor máris előrébb vagyok nálad, mert nekem meg mindegyiket ki kellett tolnom, a 3-at meg rendszeresen, mert tesztmetódus.
Szóval kipróbáltam még többet is, mint te és fanyalgok és a grafika nem mindenezek. Meg köpködök. Azt hiszem ehhez már van elég alapom. Anno volt egy olyan, hogy hú. Most meg mikor vertem a 3-at sírtam, hogy ember, ez már 3dmarknak is sovány. Kb.
Majd valaki nyammnyamm, a többit ismerjük.
-
joysefke
veterán
A Crysis 3-al még nem játszottam, a többit mind végigtóltam (najó az elsőnek /Far Cry/ csak a közepéig jutottam).
Nagyon jó FPS játékok, mindenkinek csak ajánlani tudom. Azoknak a többsége akik fanyalognak, hogy "csak a grafika semmi tartalom" szerintem ki sem próbálta, vagy egyszerűen nem is játszik FPS játékokkal, csak köpköd.
A hír sem a Crysis sorozatot jelöli meg mint projekt ami nem hozza az elvárásokat, hanem kb minden mást (játékmotor, Ryse, F2P etc)
J.
-
Hátha a Star Citizen megmenti őket.
-
#00137984
törölt tag
Crytek és Epic szerintem rászolgáltak, hogy ilyen helyzetbe kerültek. A Crysis és Gears of War első részei itt állnak a polcomon, mert néhány évente előszedem őket a PC-re. Nem is az első napon rohantam megvenni, mert 4000huf volt darabja, de a kedvező vélemények után rászántam magamat a vásárlásra. A Crysis folytatások a Warhead-on kivül érdektelenek voltak, mert nem ott folytaták a történetet ahol vártam és az idegenek is mások voltak mint a kezdeti trailerekben. A játék olyan lett amilyen, de a harmadik résznél azért tartalmasabb. Az Epic a GoW folytatásokat nem hozta el PC-re, XBOX only maradt. A konzolos eladások nem tartották el a két céget akkor ez a saját gondjuk. A játékosok pénzt adtak a folytatásokért, amivel nem volt azért mindenki elégedett. A CD Project RED a Witcher első részével amit Bővitett Kiadásban vettem meg, megmutatta hogyan lehet sikeresnek maradni. A folytatások is fenntartották a rajongók érdeklődését. A technikai hibái ellenére mai napig kedvenc és várom a harmadik részt, ahogy sosem vártam a Crysis 3-at.
-
Bingisz
addikt
Arról van infó, hogy tényleg a Wargaming.net akarja őket megvenni?
-
meh
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Autós topik
- iPhone-t használók OFF topikja
- Akciófigyelő: Robotporszívó jár a Xiaomi TV mellé
- Micro Four Thirds
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- 12 GB-os Quadro RTX A2000 kártyák - garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3127
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3384, 95% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest