Új hozzászólás Aktív témák
-
Chrys_
addikt
Nekem nem hiányozna a VR, amíg a képminőség ennyire szar és sajnos nem csak 1-2 év kell nagyobb továbbfejlődéshez (VR, GPU). Mindegy melyik gyártó termékét vesszük. Majd ha teljes nézési területen hozzák legalább egy fullHD monitor minőségét (apró szöveg is tűélesen megjeleníthető VR-ban), akkor veszek megint. CV1-t is inkább eladtam 1 hét után.
-
szente
addikt
A mozgáshoz általában teleport és a Joy pöcök (ez kvázi a WASD megfelelője) szokott a rendelkezésre állni, a teleport nem megterhelő a szervezetnek.
Viszont ahogy nézem a videókat, ez egy statikus játék, nem nagyon kell benne mozogni.
A "fegyver összeakasztás" létezik, gun stock a neve: [link]
3D nyomtatóval tudsz csináltatni kismillió félét: [link]
A játékra vissza térve azért már bőven van ami túlhaladta ezt FPS témában szerintem: [link] [link] [link] [link] [link] stb. -
vaakuum
addikt
Az oculus quest kontrollerrel (ami érzékeli az ujjakat) lehet játszani a The Brookhaven Experiment-et?
Mert ha abba tesznek még némi fegyvert, kicsit átgondolják a loot és revard rendszert, szerintem én is azonnal beszállnék a VR témába. Esetleg össze lehetne akasztani a két kontrollert úgy, mintha igazi gépfegyvert fogna az ember...
Mondjuk ha mozogni is lehetne a játékban, az azért sokat dobna rajta...mondjuk egy WASD irányítást azért elbírna, a lassú mozgás nem hiszem, hogy gondot okozna az agy-gyomor kapcsolatnak... -
ifon ELŐTT? most nem az AR előtt vagyunk, már léteznek szemüvegek, generációik... nem hiszem, hogy valaki "beszólt" az ifon3G idején, hogy nem ez a jövő... ráadásul akkor nem volt az ifon mellett egy hordható, agybacsatlakoztatható, mégjobb cucc, hogy méginkább elhalványítsa az alma bénázását (mint most a VR
)
... versus AR
de nyugtass meg, hogy nem 576i-t küldesz a vászonra, hanem legalább 480p-t
-
szente
addikt
válasz
kvojnovics #108 üzenetére
Ugyan a Kinectet sajnos sosem tudtam kipróbálni, de nem hinnèm, hogy a Kinect letudna követni olyan finom mozgásokat, mint egy VR kontroller. Vagy pl az ujjak mozgását. Arról nem is beszèlve, hogy akkor mèg csak ugyan úgy egy monitoron/TV-n nèzed a játèkot.
Plusz azt is vegyük hozzá, hogy azèrt a VR grafikája bőven túlhaladta az Xbox 360-ét.Az általad említett árból már kijön használtan egy WMR headset(kapudrog), nagyon kicsit hozzátève pedig egy Rift CV1.
Ès a közhiedelmekkel ellentètben nem kell feltètlenül hozzá többszázezres PC.A maga idejèben biztos nagyon jó volt a Kinect, biztos most is jól el lehet vele szórakozni, de azèrt a pènzèrt èn biztos nem vennèm már meg. Nagyon sokallom èrte az 50-60 ezret.
-
válasz
kvojnovics #108 üzenetére
Ha ilyesmi erdekel es a grafika nem szempont, csak a jo szorakozas, akkor lehet egy Wii-vel se losz nagyon melle, arra is van rengeteg megmozgatos jatek, amit egyutt tudtok csinalni es garantalt a vigyorgas meg az uvoltozes.
-
kvojnovics
tag
Tiszteletem!
Mielőtt bámibe is belekezdenék szeretném megemlíteni, hogy bár nagyjából képben vagyok (AR/VR/és hasnlók) a témában, de még így is csak laikusnak tartom magam! Szóval ennek fügvényében reagáljatok, ha reagáltok! Köszönöm!
Baromi rövid és lényegretörő leszek: KINECT (vagy valami hasonló)!
Körbe nézve a piacon, felmérve a helyzetet, kínálatot, árakat, típusokat én azon gondolkodom, hogy karácsonyra egy XBOX 360 E 500GB Kinect-es RGH-s konzolt, telepítve 100db játékkal olyan 50-60e Ft magasságában fogok előnyben részesíteni...
Úgy gondolom, hogy bár látom a fejlődést és bízom abban, hogy egyre többen rákapnak majd (én is) ezekre az eszközökre, biztosítván a jövőjüket; de per pillanat pár hozzá való, valóban kiváló minőségű program/játék/stb. kedvéért nem szeretnék százezreket kidobni az ablakon, amikor a gyerekemet (és engem is)
bőségesen elszórakoztat és megmozgat ez a pár tízezer forintos XBOX kombó!
Természetesen addig is tűkön ülve várom, hogy elérhető árba és minőségbe kerüljön a JÖVŐ!
Szép napot!
-
Igen, igy, hogy atfogalmaztad, igy mar nagy otlet. Nem is ertem, miert nem ezt csinaljak alapbol amugy, ha mar egyszer eszebe jutott az embernek, annyira trivialis, zsenialis es akkora fricska lenne a sony-nak.
Annyi lenne a dolguk, hogy odamennek Immersion Bela-hoz, hogy a mar kiadott HMD-det akarjuk, aztan bejelentik minimalis driverreszeles utan, hogy TA-DA, xbox vr, tessek gyermekeim, fogyasszatok egeszseggel!
Penzbe, szakemberbe, fejlesztesbe nem kerult nekik, vagy epszilon es megis ott van a fontos feature, aztan kockazat nelkul nezhetik, hogy mi lesz az egeszbol.Aztan lehet, hogy amugy is ez (vagy valami hasonlo) a tervuk, csak nem kotik az egysegsugaru halando orrara.
Tegyuk hozza, ha egyszercsak bejelentenek, hogy amugy megis lesz xbox vr, es amugy lesz hozza egy halo VR, masnapra itt pihenne a konzoljuk a nappalimban.
Igy meg, ahogy most kineznek a dolgok, egy PS5-re benevezek aztan annyi. -
martonx
veterán
OK, nem úgy gondoltam, hogy szimpla win10 fut rajta sima DirectX-el, na de akkor is érted, hogy miről beszélek.
Ilyen téren MS kényelmes helyzetben van, mert kb. nulla erőforrással hirtelen bármelyik PC-s win10 kompatibilis VR headsetet kinevezhetik XBox mellé VR headsetnek, ha rájönnének, hogy nagyot hibáztak a VR fejlesztés mellőzésével (rá fognak jönni).
Más kérdés, hogy ettől még hirtelen nem lesznek XBox-on VR anyagok, hacsak utána hirtelen át nem kezdik portolni a PC-s címeket Xbox alá is (ami tekintve a közös PC-s architektúrát és a win10 alapokat, vélehetően szintén nem lesz óriási erőforrás befektetés).. -
"el tudom képzelni, hogy az XBox Next-hez végül bármelyik PC-s VR készlet simán jó lesz"
Meglepodnek, konzolos okoszisztemaban ennel nagyobb baromsagot csinalni direkt is nehez, es az MS tudja ezt.
"hiszen az XBox is mára már csak egy win10-et futtató PC"
Fix hardware-el, nagyon low level API-kkal, egyeb fejlesztest es optimalizalast nagyban segito tool-okkal. Ezert tudjak kihozni ezt a latvanyvilagot boxon es ps-en is egy piritossutobe is csak kompromisszumokkal valo hw-csomagbol.Egy olyan verziot siman el tudnek kepzelni, hogy tamogatnak egy fajta pc-s hmd-t, es az amugy nagy otlet, minimalis befektetessel lehet nagyot nyerni, de altalanos kompatibilitas biztos (ok, ok, szemelyes velemeny szemelyes, konzolfejlesztoi -raadasul a konkurencianal- tapasztalat alapjan, de akkor is 90%), hogy nem lesz, senki nem nyerne vele semmit.
-
martonx
veterán
Erről beszélek én is. Ezt a játék élménybeli minőségi ugrást (elismerve, hogy nyilván ezen még bőven van mit csiszolni) a 3D TV-kkel egy kalap alá venni, teljes baromság.
Komolyan nem értem az MS-t / el tudom képzelni, hogy az XBox Next-hez végül bármelyik PC-s VR készlet simán jó lesz, hiszen az XBox is mára már csak egy win10-et futtató PC. -
Nartaas
tag
Nos én tegnap szereztem be egy Rift S-t. Tényleg elképesztő élményt nyújt a VR. Az első kis bemutató demo nagyon meggyőző volt, egyfajta gyermeki rácsodálkozást váltott ki és széles vigyorral próbálgattam a dolgokat
Próbálgatom majd még fokozatosan egyre intenzívebb programokkal mivel nagy hajlamom van a motion sickness-re. Ha nagyon nem fogom bírni max visszaviszem de eddig az egy helyben állós mutatványokkal és teleportálással nem volt komolyabb gondom. Fantasztikus az "ott vagyok" érzés annak ellenére hogy azért a felbontás még nem az igazi. Tetszik az egészen precíz hand tracking, nagyon immerzív.
Alaphelyzetben egy 50 colos 4k TV-n játszom ami másfél méterre van tőlem de a VR teljesen más kategória.
Olyan érzés mint mikor gyerekként először játszottam egy prince of persiaval vagy épp marioval. Hiába voltak rém egyszerű játékok de maga a játékélmény újszerű volt és bevonzott. A VR is egy újszerű élmény, hiába primitívebbek egyelőre az elérhető programok, jobban élvezi az ember mint egy kaptafára készülő mai új AAA játékot. Mintha valami scifibe csöppenne az ember. Engem manapság már nem nagyon tudnak meghatni a játékok, kipróbálgatom őket kíváncsiságból de 1-2 óra után bele is unok, nem játszom őket végig. Talán a VR majd tud egy olyan extra dolgot nyújtani hogy újra tudjak lelkesedni a gémingért, hogy várjak egy-egy játék megjelenést, fejlesszem a gépem stb.
Kipróbálni mindenkinek érdemes, és szerintem sokat veszítenénk ha tényleg bedőlne a VR mint iparág. Van benne potenciál, talán a Valve az Alyx-al tényleg megmozgatja a piacot, nekem is az adta meg a végső lökést hogy belekostoljak ebbe. Meglátjuk hosszútávon hogy szerepel majd nálam a headset, használva lesz vagy porfogásra/eladásra ítéltetik de az első benyomás nagyon pozitív volt. -
-Solt-
veterán
Ezek csak morzsák, amikkel én az elmúlt hetekben találkoztam... kis idő ráfordítással találhatsz olyat ami átcsúszik a forráskritikádon, de természetesen belekötni mindenbe bele lehet ha az ember kőbe vési a véleményét.
Cirka 3 éve van VR-m, azóta mind a júzerek, mind a minőségi tartalmak száma folyamatosan növekszik, ráadásul a HMD-k terén is egyre jobb a helyzet. Semmi okom arra, hogy a VR jövőjét ne pozitívan lássam.
Ha a VGA piac nem vergődne évek óta, akkor a VR is jóval előrébb tartana már mind darabszámban, mind HMD-k terén. A VR szempontjából a legrosszabbkor jött, hogy a GPU-k felsőházában nincs verseny és elmaradt a szokásos teljesítmény növekedés, illetve az egekbe szöktek az árak. Jelenleg ez a legnagyobb hátráltatója az egész VR sztorinak...
(#99) martonx PC-n is egyre több olyan játék érkezik ami az átlag játékosok figyelmét is a VR-ra tereli... szerintem 2020 lesz az az év amikor drasztikusan beindul a VR szekere. A Half-Life mellé még ilyen címek jönnek: [link] -
Sinesol
veterán
Kívánom, hogy egyen igazad, de szerintem túlzottan optimista vagy, igazából egyik linkelt cikk sem túl meggyőző. Az egyik egy VR oldal cikke, ami nyilván a VR-t fényezi, a másik egy megmondóember véleménye, aki azt hiszi az elemzőcégek nem értenek semmihez, stb. A Valve-nál igazából főleg a HL név miatt van hype, a headseteket igaz, hogy veszik miatta, de ez nem jelenti azt, hogy sikeres lesz az egész, még gyakorlatilag semmit sem láttuk az egészből.
-
-Solt-
veterán
Nem szeretnélek megbántani, de minden mondatodból süt, hogy csak egészen felületes információid vannak a VR témáról. Azt nem igazán értem, hogy mielőtt konkrét véleményt formálsz egy témáról és azt még hangoztatod is, miért nem veszed a fáradtságot, hogy előtte alaposan tájékozódj, de ez igazából legyen a te problémád, végül is magadról állítasz ki ezzel bizonyítványt.
Kismillió információ elérhető pár másodperces kereséssel arról, hogy a VR HMD-k eladása folyamatosan nő és egyre nagyobb nevek sorakoznak fel mellette. Arról is vannak infók, hogy milyen fejlesztések folynak a háttérben, illetve, hogy milyen súlyos összegeket öntenek bele...
Nem tudom milyen motiváció áll a jelenlegi ténykedésed mögött, de szerintem ideje lenne alaposan felülvizsgálni az álláspontodat, mert nem a VR zsákutca, hanem az általad képviselt VR-t temető gondolatmenet.
Csak pár morzsa,SALES OF VR HEADSETS TO INCREASE 54.1% IN 2019 [link]
AZ ELEMZŐCÉGEK ALÁBECSÜLIK A VR TERJEDÉSÉNEK MÉRTÉKÉT... [link]
Valve Index Backordered Until After Christmas Due to “recent high demand” [link]
Half-Life: Alyx successful as system seller. Valve Index sales skyrocket on Steam [link]
A VALVE KÖVETKEZŐ VR JÁTÉKA A LEFT 4 DEAD ÚJ RÉSZE LEHET [link]
Ennyit a meredek zuhanásokról, a készletkisöprésekről, és a Valve kudarcokról... -
martonx
veterán
Én a VR-t nem hasonlítanám a 3D-s tv-khez. Mivel az egész 3D-s dolog az elejétől kezdve egy nagy baromság volt, egy idő után már csak úgy voltam hajlandó moziba is menni ha nem volt 3D-s a film.
A VR-t viszont nemrég próbálgattam, és rohadt nagy élmény, ellentétben a sima film vs. 3D filmmel.
Viszont a VR szvsz megelőzte a korát, egyszerűen a hardverek nem voltak még elég erősek 2016-ban a VR-hez. Simán el tudom képzelni, hogy 1-2 éven belül bármelyik átlag középkategóriás gép röhögve fogja tudni futtatni a VR-t, miközben a szemüvegek is javulnak. -
Sinesol
veterán
Ez az egész kb. a 3D tévékhez hasonló utat jár be, a kezdeti hype után hamar elvész az érdeklődés. A stagnálás érezhető, a befektetéseket nézve nem meglepő, hogy nemigazán történt jelentős fejlesztés évek óta. A meredek zuhanást nézve kb. a 2018-as értékek fele, vagy kevesebb juthatott VR-re idén. Ha pedig pénz nincs mögötte..
-
Sinesol
veterán
Ki kell tolni a beragadt készleteket, erről is szól a blackfriday, plusz azért még viszonylag van körülötte valami hype, eladható, természetes, hogy tolják. AR szemüveg meg nemigen van nagy mennyiségben, nem is értem miért kérdezel ilyesmit. Mondjuk nem mintha ez bármit jelenten, biztos az iphone előtt is voltak hasonló beszólások, hogy ha annyira a jövő az okosteló dolog, akk vajon miért a siman buta nokiákat tolják mindenütt...ha érted mire gondolok...
A Valve-ről meg szerintem sokat nem érdemes mondani, utobbi időben kudarcot kudarcra halmoztak, gondolom ez is egy random vagy bejön, vagy nem szintű ötlet volt. Sima játékot szerintem nem is mertek kockáztatni, de egy spinoff VR az belefért, hátha bejön.
Épp nemrég volt a nagy dobás kártyajátékuk, besült az is, ahogy ugyanugy besült az autobattlerük is, korábban a stem konzol is.....most épp a VR-el próbálnak szerencsét. -
melyik AR szemuveg hany millio peldanyban fogyott?
blackfriday alatt hogyhogy mindenhol a zsakutca vrt nyomtak es nem a vilagvero art?
valve miert nem ar half lifet hoz ki?
egyaltalan, hogy maradtam en ennyire le a jovorol es hogyhogy a zsakutcarol meg elegge kepben vagyok??? illuminati vagy...?
-
Sinesol
veterán
Annyira szerintem nincs messze a bonyolultabb AR sem, mivel ha belegondolsz annak a számításigénye áttehető a felhőbe is, mivel nem azonnal, késés nélkül kell magas fps mellett az adat, nem probléma ha van valamennyi késés pl. amikor mérnökök együtt dolgoznak. Pl ranagyitasz valamire, siman lehetne olyan, mint pl a Google earth-nél, hogy fokozatosan kapod az éles képet, ez nem akkora gond. A navigáció az szerintem lassan már ma is megoldható lenne, már van AR navigáció beta a google-ban, azt már csak at kell küldeni a szemüvegre.
Most az Apple csinálja a szemüvegét, őket ismerve tuti nagy dobás lesz, ha beindul a dolog, hatalmas ugrások lehetnek pár éven belül, elég csak a telókra gondolni micsoda fejlődésen mentek keresztül, ahogy mainstreammé váltak. -
Igy mar ertem, mirol beszelsz, de ez konkretan a jatek kategoria, ne hasonlitsuk ossze a komoly VR-al, semmi ertelme.
Amirol En beszelek, amikor azt mondom, hogy AR es haszna is lesz neki, az az, amit anno az MS is demozott, hogy a szemuvegben ranezel a valamire, es szet tudod virtualisan kapni darabokra, megnezni, megerteni, ilyen alapon mernokok egyutt dolgozni, atlag embernek navigaciot konkretan az utcara vetiteni, stb. Ettol sokkal messzebb vagyunk, mint az igazan fasza VR-tol, tobbek kozott azert, mert egy csomo problema amit meg kell oldani konkretan kozos. Szerintem az az AR, amirol En beszelek, meg minimum 20 ev, de inkabb 30. Az igazan jo es professzionalis VR meg, ha igy folytatja a fejlodest, ~15 ev.
Az igazan tenyleg nagyon profi meg a kevert lesz, ami olyan VR szemuveg, aminel tudod valtani, hogy VR vagy AR legyen, es termeszetesen konnyu, sokaig birja akkurol, es vagy sajat SoC dolgozik benne, vagy vezetek nelkuli. Na EZ a cucc lesz az igazi kanaan, ha nagyon nagy mazlink van, ~30-40 ev mulva. Az viszont biztos, hogy a VR es a profi AR is hatalmasat tud valtoztatni a vilagon a jo es a rossz iranyba is. -
Sinesol
veterán
Ugyanugy T-rex helyett egy tervrajzot, akarmilyen 3D modellt is odatehetsz az asztalra, a lenyeg nem valtozik, csak a tartalom. De kitehet barmilyen random infot is arrol, amit eppen nezel, pl facebook profilt, termékarakat, stb. Csak gondolj bele, kb.mint a Terminator filmben, ez mar kb a jelen lassan.
A konnyu szemuveges megoldas meg szerintem jo irany, csak a kello tartalmat teszi a latoteredbe, nem feltetlen kell nagyfelbontasu kijelzo, nagy hardverigeny sem, mivel nem kell fullba mindent renderelni, nem szigetel el a kulvilagtol sem.
-
Jaaaaa, hogy most arrol az AR-rol beszelsz, amikor lengeted az iphone-t, es tud mufaszt rajzolni a homokozoba es ennek orulunk? Akkor tenyleg felreertettelek, ahhoz valoban nem kell semmi. Azt hittem, komoly dolgokrol beszelgetunk, nem ebedloasztalon 10fps-el kruzolo rozsaszin T-Rexekrol, az En hibam, elnezest.
Ha viszont a hozzaszolasod masodik fele: Muhahaha. Kedvencem ez a "nem kell hozza nagy hardverigeny" baromsag. Persze, ha a cel a hololens szint meg par vonal, esetleg egy pattogo labdacska, akkor nem kell. Amugy meg ha komolyan vesszuk a dolgot, akkor viszont konkretan tobb kell hozza, mint a VR-hoz. Nem nehez belatni, hogy miert, ha vegiggondolod.
-
Sinesol
veterán
Nem tudom miért vesződöm veled, de pl. itt van ez a video, van benne pár alapabb dolog.
Pontosan miert is kell ehhez VR?De vannak tervek kontaktlencsébe epithető dolgokról, szemuveges megoldásokról, amik mondjuk napi infókat, erdekességeket, navigációt vetitik látótered szélére stb, ugyanugy nem kell VR azokhoz sem. Az Apple is pl. készül valami nagy dobással AR téren és az egész egy könnyű szemüveg formajaban megoldható, nem kell nagy hardverigény, nagy felbontású kijelző, nehézkes hóbelevanc a fejedre.
-
Az a gond, hogy tovabbra is baromsagot beszelsz. Azt mondod, hogy a VR baromsag, az AR meg a jovo. Egyreszt VR nelkul nincs AR. Masreszt az AR jelenlegi formajaban konkretan zsakutca. Harmadreszt amerre a fejlesztesek mennek nem lesz olyan, hogy VR, meg AR, hanem olyan lesz, hogy VR szemuveg, kamerakkal.
Ertjuk, mit szeretnel mondani, csak hiaba mondogatod, hogy a jovo a repulo trabant, akkor is baromsag marad, ha szerinted mindenki hulye, csak Te vagy helikopter. -
Nem, csak tobb eszunk van annal, mint hogy a mai, kezdetleges VR-t hasonlitsuk ossze a fantazmagoriak 20-30 ev mulva talan letezo AR-javal, es errol messzemenoen levonjuk a kovetkeztetest, hogy mennyire szar a VR.
Ami AR jelenleg letezik az konkretan meg szarabb, mint az a VR, ami jelenleg konkretan letezik. Miert? Mert ahhoz, hogy tudj jo AR-t csinalni, ahhoz elobb tudni kell jo VR-t csinalni. Amit sajat bevallasod szerint se tud senki.
Es akkor a mi ervelesunk szalmabab. Ilyen alapon mondhatnad azt is, hogy a mostani S osztalyu merci mekkora fos, mert a 300 ev mulva talan letezo uberfasza urhajonak sokkal nagyobb a hatotavja. -
Sinesol
veterán
Látom nagyon nem akarjatok erteni miröl is beszelek, a szalmabab ervelessel is csak megkoronazzatok a dolgot, egeszsegetekre.
Mondjuk nem is vartam mast, a fanboyok elfogultak, ez mar csak ilyen. A piac viszont az elmult evekben eleg jol bearazta a dolgot, évek ota szinte semmi fejlodes, most pedig egy meghatarozo ceg mar a jovobeli terveiböl is kihagyja.
-
Igen igen, En is gyulolom, amikor valami vizualis es/vagy audio ingerrel probalnak meg rakenyszeriteni, hogy valami olyan helyre meg vilagba kepzeljem magam, ami nem valosagos, csak valami gyenge utanzata a valosagnak, de sokszor meg az sem, hanem teljesen fantazmagoria az egesz.
Es ez ugye a VR! Ja, varj, meg a konyv. Meg a filmek. Meg a zenek. Meg a festmenyek. Meg a szinhaz. Meg amikor a haverokkal sportoltok, es elkepzeled, hogy ezt egy szurkolo tomeg elott teszed. Meg amikor fadarabokkal "lovoldoztok". Meg az osszes tabletop jatek. Meg amikor gugyogo kisgyerekkent apukad feldob es egy pillanatra azt hiszed, tudsz repulni.
Nem szoltam. -
#21123072
törölt tag
Az AR nem akar a valóság gyenge alternativaja lenni
Ez azért rendesen kiakasztotta a demagógméteremet, most vehetek egy újat. Tehát ha monitoron tolod a Doomot, akkor oké, ha VR-ban, akkor a valóság gyenge alternatívája. Amúgy egy festmény vagy egy színházi előadás is a valóság alternatívája. -
martonx
veterán
Viszont most egy játék konzolról beszélünk, ami nem akar neked a navigálásba segíteni egy szemüvegen keresztül, hanem szórakoztatni akar
Amit az AR-ről írtál akár még igaz is lehet, feltéve, hogy megoldják pont ugyanazokat a problémákat, amik a VR-nél is problémák(szemüveg kényelmetlen).
A VR pedig kimondottan a szórakozást szolgálja (bár katonai felhasználása is simán lehetséges pl. drón pilóták). Szóval nincs értelme pálcát törni egyik út felett sem, pláne hogy mindkettő ugyanazokkal a gondokkal küzd.
Ergo butaság kijelenteni, hogy AR vagy VR a jövő, ennél már csak az a tragikusabb, hogy MS-nél az Xbox utódjánál abszolút leszarják ezeket az előremutató technológiákat, pedig az Xbox csak egy PC, simán lehetne hozzá bármilyen PC-s VR / AR cuccot párosítani, ha nem állnának háttal hozzá. -
Sinesol
veterán
Az AR nem akar a valóság gyenge alternativaja lenni, hanem kiegészíti a valóságot, emellett nem is olyan nehézkes, körülményes, kényelmetlen, mint a VR. Játékra még csak-csak fun lehet a VR, de az sem az igazi, egyszerűen kényelmetlen hoszabb távon, mind fizikálisan, mind mentálisan. Az AR viszont, szerintem 8-10 év mulva, ugyanugy a mindennapi élet része lehet, mint ma az okostelók, hatalmas lehetőségek vannak benne.
-
bot1978
senior tag
Megértem, nekem a ping-pong olyan, hogy élőben már nincs is kedvem. Az egy akkora ping-pong pornó, hogy soha nem kell lehajolni az elszállt labdáért...
mondjuk nagy hátránya, hogy ha normálisan akarsz asztal alól is játszani ahhoz már kell egy 3. sensor is... nehéz belőni hogy tényleg jó legyen, meg kell hozzá a hely, vezetékeket is toldani, hát igen, azért vacakolós, mondjuk nekem bevált az ebay-es HDMI repeater, hiába filléres
-
-Solt-
veterán
Az elsők között volt CV1-m... még az a verzió volt amihez touch sem járt. Ennek lassan 3 éve, de még mindig nem múlt el a "csak a VR" érzés.
Szimulátorokat nem kezdem el ecsetelni, mert az "ott vagyok" érzést semmilyen monitor kombináció nem adja vissza, értelmetlen összehasonlítani. Viszont ott vannak az FPS-k... imádtam például az ArmA-t, de amióta kipróbáltam az Onward-t egyszerűen nincs kedvem monitoron semmilyen FPS-hez, mert nem hozza azt az élményt, közel sem tudom úgy beleélni magam mint VR-ban... főleg gunstock-l.
-
bot1978
senior tag
Többnyire süt a VR kritikus hsz-ek szerzőiről, hogy nincs és nem is volt neki. Egyébként amit írtál fentebb, hogy a monitor "nem köt le" az átmeneti.
Én még DK2-vel kezdtem a DL-t és akkor váltottam CV1-re amikor először lejjebb vitték az árát és kijött touch-al együtt és kb. mostanára szoktam meg annyira a VR-t, hogy újra használom a monitorokat is. Nekem is volt egy időszak, amikor csak VR. Ez elmúlik majd. -
bot1978
senior tag
Far Cry pölö tök jó Riftben vorpx-el, annyi hogy erős VGA kell hozzá és persze be kell tudni állítani a graf menüben és a vorpx menüben is a skálázást, hogy szép legyen a kép, de megoldható, csak tudni kell mi mit jelent
Az megvan, hogy Alzára feltettek 160k/db-ért vagy 200db Riftet úgy elvitték pár nap alatt, szétkapkodták, hogy huss. Itt. A balkánon. Ehh? Senki nem veszi.
-
-Solt-
veterán
válasz
#21123072 #69 üzenetére
Persze, hogy ez a jövő, ráadásul a nem is olyan távoli jövő... folyamatosan nőnek a HMD eladások, jelentik be a jobbnál jobb címeket, és akkor még szó sem esett az orvosi, katonai, média felhasználásról. Aki szerint a VR halott meg zsákutca, az valami párhuzamos univerzumban leledzik, vagy csak egyszerűen halvány gőze nincs az egészről...
-
#21123072
törölt tag
Szerintem meg ez a jövő, és Spencerék majd néhány év múlva vakarózni fognak. És nem csak a játékok terén. Milyen poén lenne egy Forma 1-es streamet nézni, ahol választhatsz 16 VR kamera közül, és mondjuk beülhetnél Hamilton kocsijába.
-
Sinesol
veterán
Várható volt, már évekkel ezelőtt is azt mondtam, hogy zsákutca az egész VR, az AR az, aminek komoly jövője van.
-
MeszesKPT
őstag
Sony köszöni szépen, továbbra is lefölözi majd a hasznot ebben a szegmensben. Szerintem pusztán üzleti döntésről van itt szó, talán erre a vonatra már nem éri meg a Microsoftnak felszállni.
-
kilua
senior tag
A VRhez: én csak egy telefonos műanyag baromságot vettem, de még azon is jó YouTube videókat nézni + az alchemia storyban VR módban bejárni a városokat (mobilos japán MMO) de biztos vagyok benne hogy a PS VR teljesen más szint, a PC VR meg egy még sokkal komolyabb szint.
Szóval amint olcsóbb lesz a pc vr és egységesedik a piac én veszek egyet, mert jelenleg a legtöbb ázsiai játék HTC Vive exkluziv, a legtöbb nyugati meg ocolus exkluzív.
Persze azt is megértem hogy nem akarnak saját Xbox VRt fejleszteni külön, de akkor miért nem teszik egyszerűen kompatibilissé az xboxot a meglévő PCs VR headsetekkel? Akkor nem kellene külön fejleszteniük, de aki akarná az boxon is használhatna VRt.
-
hogy legóznak a gyerekek/olvas a párod, miközben te nagyjából besötétítve ezzel játszol, az egész szoba villogásban pompázik, stb? ezzel nem csak a tévét foglalod le, hanem kvázi a teljes nappalit
ez a gondolatmenetem lényege.
a vr sem a vr illúzióját próbálja kelteni, hanem a valóságét, hogy "ott vagy" abban a virtuális világban
a nagyobb képernyő, a köréd vetített kép, ezek is ezzel próbálkoznak, csak korlátoltabb lehetőségekkel... (említett musicalt nem láttam, de pl láttam már épület falára vetített jópofaságokat, látványosak aláírom, de szvsz más műfaj, nem interaktív, nem hiszem h 6 órán át is érdekelne (vs. videojáték))
"Hát nekem az hajlított Ultrawide monitoromon nagyon ott van az immerzió!"
Jah, majdnem annyira, mint a kínai kartonszemüvegben, amiben a telóm adja a képet
De nyilván nagyon "ott lehetsz", miközben beszélgetsz a családtagokkal, figyelsz rájuk, stb ....(vagy-vagy...)
-
szente
addikt
válasz
Hopkins95 #62 üzenetére
A VR kèpèt ki tudod tükrözni monitorra, TV-re, így ugyan úgy látja más is, hogy mit csinálsz.
Ha valaki hozzád szól, akkor simán hallod, mert ezekhez nyitott fülhallgató van. Figyelni is tudsz rájuk egy gombnyomással, mert pl az új Oculus kèszülèkeknèl a kamera kèpèt kitudod tolni a headsetre, így a kamerákon keresztül látod a külvilágot ha èppen arra van szüksèg. -
Hát nekem az hajlított Ultrawide monitoromon nagyon ott van az immerzió!
És mással is meg tudom osztani, nem úgy a VR-t, ahol csak egyedül vagyok benne a virtuális térben...Ráadásul ha valaki szól hozzám valamit, akkor tudok rá figyelni meg válaszolni neki, nem egy komplett a világtól elvont virtuális játéktérben töltöm el a játékidőmet, hanem tudok közben figyelni a családtagomra, körülöttem levőkre, stb...
-
abszolút nem értem a gondolatmenetedet. Miért kellene egyedül élnem? vagy külön szoba? 2 gyerekem van és a párom. Egy TV van a nappaliban és egy a konyhában / ebédlőben.+ 1 lehúzható projektor vászon ,de mivel ez a Tv elé kerül ha leengedjük az is kizárólagos program. valaki játszik a konzolon akkor nincs TV nézés ennyi,de ez nekünk nem érvágás mert filmeket projektporon nézünk legtöbb esetben a televízió meg nem érdekel. Elég sok családban ugyan az a TV szolgál filmezős/ televíziós TV ként mint amire a konzol van kötve. Ez szerkezet ha megvalósul volna miben lett volna más a család szempontjából mint ha enélkül használod a TV-t? félhomály ami kell esetleg hozzá a Tv meg így is úgy is a konzol játék közben nem használható másra.
Szerintem ez nem a VR illúzióját kelti, inkább próbálja kitágítani a dimenziókat és növelni a játékélményt.Effektus szerepe van.
Egyébként ha voltál esetleg a Vámpírok Bálja című musicalen, ott láthatod hogy működik ez például a gyakorlatban, mert ott a díszletekre ilyen projektoros megoldást használtak plusz a hóesés/ eső / villámlás / felhős ég stb.. Drakula várában vagy a holdat végig ezzel nyomják , érdekes effektekkel ( vérhold )szóval baromi látványos és jó.
Engem ott is nagyon lenyűgözött. -
a rosszullét nem a speckókból jön, hanem a rosszul beállítottságtól, rossz játéktól, szaggatástól vagy ha valaki szimplán nem bírja (ilyen is van, bár kíváncsi lennék, hogy szoktatással, gyógyszerrel lehetne-e rajtuk segíteni
)
"Én ezen a híren nem lepődöm meg. Azon viszont igen, hogy még egyáltalán létezik VR. Úgy gondolom hogy ha valaki egyszer kipróbálta, akkor soha többé nem akar VR-t használni."
behánytál?
na, az úgy van, hogy aki nem hány be tőle, az legszívesebben "beköltözne", örökre
(túlzok, nyilván, hogy érzékeltessem, sokaknak mennyire jó)
---
egyébként nincs VR-em, csak próbáltam többféle megoldást. minden blackfriday alatt rezgett a léc (psvr), de egyelőre nem bírtam rászánni magam... ami nekem hiányzik: autósjátékok támogatása (psvr-en), míg pécén az "áldatlan pécés állapotok" nem jönnek be (töredezett piac, oculus exkluk miközben vive-t vennék, stb)
-
válasz
Hopkins95 #37 üzenetére
Egy nagy baj van minden monitorral: hiába nagy a felbontás, az immerzió a kanyarban sincs a legócskább telefonos vr-hez képest se
"minek kellene ehhez külön Xbox szoba? feltérképezi a környező bútorokat amin áll a TV és arra vetít kihagyva magát a TV készüléket"
valamiért nem számoltam azzal, hogy valaki egyedül él, hálószobában játszik, stb... ha ezt nyomod a nappaliban, más ott már kb SEMMIT nem tud csinálni (vs. psvr...)
"Egyértelmű, hogy aki nem tudja kihasználni vagy nem érdekli az nem azt a verziót vette volna sokkal több pénzért. Nekem van projektorom elég régóta."
De miből gondolod, hogy ez a gimmick lekötött volna, ha a sokkal-sokkal intenzívebb psvr se kötött le semeddig? (a projektor jó pont
- nem gondoltam volna!)
"Amúgy több lett volna ez holmi villózásnál, képeket vetít, megnöveli a játékteret ,időjárást szimulál de az sem semmi ami ta videóban a képvetítésnél produkál."Gyakorlatilag a vr "ottvagy" illúzióját próbálja meg ez is átadni, csak "könyvespolcra" vetítve - viszont nem lesz tőle hányingered
Szerintem a nappali inkompatibilitása/körülményessége (felszerelni plafonra...) és (projektor) ára miatt ez talán még a vrnél is nehezebben rásózható az emberekre. Demózni könnyebb, az biztos, szóval lehet h tehetett volna bele némi effortot az ms... (az always online drm szarság helyett, pl)
-
martonx
veterán
"Amúgy ebben a generációban a Microsoft nem erőltette meg magát. Szolgáltatás szintjén szépen beerősítettek (Winnel mondhatni közös platform, Gamepass, visszafelé kompatibilitás), de nem voltak innovatívak sem hardver, sem szoftver címek terén. Nem annyira meglepő, hogy a következő generációban is ezt a vonalat viszik tovább"
Sajnos maximálisan egyet kell, hogy értsek veled. Ezért se tartom valószínűnek, hogy Xbox lesz a következő konzolom, pedig mostanra már jó sok játékom van Xbox-ra.
-
Érdekes ez a sok negatív tapasztalat. Én csak a PSVR-t próbáltam, de nekem nagyon bejött, illetve a Samsung telefonos megoldását (Gear?), ami szintén tök jó volt, csak a látószög kicsi. Barátnőm szintén ezen az úton ment végig, nagyon tetszett neki és nem érzett rosszullétet, pedig nem bírja az utazást (rendszeresen hányás közelébe kerül a szerpentineken, a forgalomnak háttal ülve vagy csak szimplán a busz hátuljában).
Egyedül azért nem vettünk PSVR-t, mert alap PS4-ünk van, és bár támogatja az is, mégis PRO-n lenne az igazi, amire cserélni viszont már nagyobb kiadás lenne. Többek között ezért is várjuk nagyon a PS5-öt, mert szeretnénk beszállni mi is.
Amúgy ebben a generációban a Microsoft nem erőltette meg magát. Szolgáltatás szintjén szépen beerősítettek (Winnel mondhatni közös platform, Gamepass, visszafelé kompatibilitás), de nem voltak innovatívak sem hardver, sem szoftver címek terén. Nem annyira meglepő, hogy a következő generációban is ezt a vonalat viszik tovább, és nem reszkíroznak, pedig mi csak jól járnánk azzal, hogy megszorongatnák a Sony-t, mert az kezd egy kicsit nagyon elkényelmesedni.
-
Erdekes, mert En eddig barkinek mutattam, mindenkinek az volt a velemenye, hogy ez valami nagyon kiraly, es nem ritkan mar elso alkalomra orakat szorakozott vele.
Egyetlen srac volt, aki nagyon beszedult tole, de az hulye volt, hiaba mondtuk neki, hogy rossz otlet, azonnal az autoversenyes jatekkal kellett kezdeni, es hiaba szedult meg minden, nem hagytra abba a verseny vegeig... De 20p-el kesobb meg O is ujra akarta probalni, annyira bejott neki.
Valami telefonos kartonpapiros baromsagot probaltal? -
kalmani
tag
Én ezen a híren nem lepődöm meg. Azon viszont igen, hogy még egyáltalán létezik VR. Úgy gondolom hogy ha valaki egyszer kipróbálta, akkor soha többé nem akar VR-t használni.
-
TomFace
tag
Nem szoktam kommentelni, de ezek eléggé eltúlzott számok, nekem szöges ellentétben vannak a tapasztalataim. Amikor 2016-ban ráugrottam a Vive-ra, utána idén az Odyssey+ra, és vittem rokonokhoz, barátokhoz, munkahelyre, összességében úgy 100-120 embernek mutattam meg a cuccot 10 és 80 év között, és mindössze egyetlen embernél okozott szédülést, de ő hmd nélkül is folyton szédül, szóval még azt se írnám a sisak kárára. Nyilván ehhez az is kellett, hogy betonstabilan meglegyen a minimum 90fps.
PSVR-t a jelenlegi generációban nem próbáltam, de a speckó alapján meg se közelíti a pc-s szintet, ott el tudom képzelni, hogy esetleg rosszul lehetnek tőle az emberek, de majd a kövi generációban nagy előrelépésre számítok. -
hombre[EU]
veterán
Valaki megvert egy VR headsettel vagy miért vagy ennyire dühös?
A vr szegmens softwares forgalmát számoltam ki (durván,pontatlanul) nem kell abból semmit levonni...AAA fps-ek most is készülnek...Még multiplayer is Solaris: Offworld Combat
A VR köszöni szépen, megmarad
egyre több software fogy
-
-Solt-
veterán
Viszonylag ritkán olvasni ennyi és ekkora baromságokat egy hozzászólásban... köszönöm, hogy részese lehettem, egy élmény volt.
Én a helyedben megkérnék egy moderátort, hogy törölje, vagy csinálnék egy új regisztrációt, mert ez a hsz egybeforr majd a ted-tris névvel, rányomva az ostobaság billogját.
-
#21123072
törölt tag
ja-ja, senki nem fejleszt vr fps-t...mint pl. a half-life: alyx...
-
ted_tris
tag
válasz
hombre[EU] #38 üzenetére
(Nem fertem bele az idobe)
Aztan felebredsz, hogy bilibe log a kezed.
Senki nem fog pl aaa fps-t fejleszteni mert ha arra keszul alig lesz valaki aki megveszi ha meg nem konkretan arra keszul gagyi nem fogja kihasznalni.
A bevetelbol meg vond le szepen a fejlesztesi es marketing koltseget.
Plusz az anyagi zakojat maganak a hardvernek mert a kutyunek is volt olyanja es 3-ad aron kell aruljak annyira fogy.
Garantalt, hogy nem hozta vissza az arat maga a hardver.
Jobb ha megszokod azt, hogy a VR bukta.
Vettel egy draga szartEzt a phill gyereket nem csipazom kulonosebben mert jopenzert olyan hulyesegeket kepes osszehordani, hogy az ember fejre all tole, de most kivetelen igaza van.
-
ted_tris
tag
Jajjj.
1 Az ar egy dolog de az emberek azert nem veszik mert nincs igennyuk ra.
Van par techbolond aki magabol indul ki, kb a jatekosok 90%-a telibeszarja a vr-t.
Ez ara a kisebb tenyezo amiert nem fogy.
A ps vr meg nem azert 60 ruppo mert a sony jofej, hanem mert a lof@sz se veszi.
2 kenyelmetlen
3 a psvr szar "elkovalyog", szar a felbontasa
Nincs ra tartalom de addig nem lesz mig ilyen zako (amit eleve tudni lehetett).
5. Az emberek nagyon nagy szazaleka szarul lesz tole.
Nem feltetlenul tengeri beteg hanem osszebarmolja agyat.
(Tobbet is kiprobaltam es az occulustol csak fordult egyet a gyomrom, de az astrobotban ahogy elindult a robot ugy dobtam le a fejemrol es kb 10 percig olyan voltam mint a mosott szar.
Es egy masik grafikus kolega is igy jart.
Hozzateszem soha semmilyen jarmuvon nem vagyok rosszul meg hattal ulve sem.)Abba senki sem gondol bele ugye, hogy az emberek minimum 40%-a azonnal vagy par perc utan rosszul lesz tole.
Egy kolegina rendszeresen jatszott, aztan par hetre ra lattuk, hogy rohan a budi fele okadni.
Egy masik 20-30%-nal ez a tunet kesobb de jelentkezik.
Saccra 10% az aki abszolut el tudja hosszabb tavon viselni amibol kb 0,01% ha jatszik aminek az 50%at ha erdekli.
0,005 szazaleknyi vadaszpilotara meg rohadtul nem eri meg fejleszteni.
A psvr-bol mennyi ment el az egy dolog.
Egy olyan kutatas kene mennyi rohad belole a userek polcain ugy, hogy honapok ota nem hasznaljak.
Uff... -
csizo13
tag
Ven egy psvr2-m. Használtuk kb. összesen 5 órát, nem jött be.Nem mondom, hogy rosszullét, de nem kellemes egy idő után.
Ha filmeket lehetne nézni vele az viszont hatalmas lenne. -
Jhonny06
veterán
válasz
cinemazealot #29 üzenetére
Asztali gép se kell hozzá, csak egy mezei PS4. Ott se az alapgép, se a VR nem drága..
-
minek kellene ehhez külön Xbox szoba? feltérképezi a környező bútorokat amin áll a TV és arra vetít kihagyva magát a TV készüléket Egyértelmű, hogy aki nem tudja kihasználni vagy nem érdekli az nem azt a verziót vette volna sokkal több pénzért. Nekem van projektorom elég régóta.
Amúgy több lett volna ez holmi villózásnál, képeket vetít, megnöveli a játékteret ,időjárást szimulál de az sem semmi ami ta videóban a képvetítésnél produkál. -
hombre[EU]
veterán
A VR-ban már most is több pénz van,mint a GamePassban
Viccet félretéve a komolyabb címekbōl már most milliókat adnak el all-platform. PSVR-ra kevesebb,mint 2 év alatt (a megjelenése után, azóta több headset van kint) 21.9 millió játékot adtak el...egy platformon! Ha csak ~$20/játékkal számolunk már az is majdnem félmilliárd dollár bevétel. És úgy,hogy alig van marketingje,content és user. Ettōl csak nagyobb lesz -
Chp
őstag
Hitetlenek. Ez instant máglya.
-
van saját xbox szobád?
vagy csak akkor játszottál volna, amikor más nincs ott?
meddig érdekelt volna, hogy a képernyő körül is van "villogás", ha a VR se köt le, ami jóval "interaktívabb" és intenzívebb élmény?( most van vetítőd? miért nincs?
)
---
sokan írják, hogy nincs content...
1.) nem igaz. egy most psvr-t vásárló ember százóra kontentet minimum össze tud harácsolni, ha akar...
2.) ergo info áramlás nincs a juzerekhez, miszerint van kontent és az a kontent óriási élmény (a 2d tévézéshez képest) - mivel ezt reklámmal kb nem lehet eladni (és aki el is jut egy esetleges próbáig: mivel próbálja, milyen körülményekkel, bírja-e egyáltalán a szervezete, elgogadhatónak tartja-e a minőséget...) -
wolruf
őstag
Olvasgattam a hozzászólásokat, anno én is vártam az Xbox One-nál a VR-t, aztán amikor jött az X, akkor vártam az X-re váltással, hogy majd arra... Nem lett. 1 éve vettem egy Acer WMR-t, elkezdtem ráncfelvarrni az öregecske PC-met, aztán lett belőle Oculus Rift S, és még több ráncfelvarrás
Rentábilis? Hát biztosan nem. Lesz VR Xbox-ra? Úgy néz ki, nem. Most az Xbox ott áll egy éve a polcon, VR-ezek orrba-szájba és örülök, mert a Kinect-hez képest hatalmas csoda (attól gyorsan megszabadultam), az Xbox meg már semmit sem ér (első generációs One).
-
martonx
veterán
Annak idején pont a Kinect miatt vettem Xbox One-t. A kinect azóta kimúlt, most a VR lehetne egy tipikus selling point. Eddig vártam a nextgen Xbox-ot, de akkor most elkezdek barátkozni a gondolattal, hogy PS lesz a következő gép, nem pedig Xbox.
-
cinemazealot
addikt
Ha a gémereket vesszük, akiknek már megvan egy valamirevaló játékos gépük, amit már csak a HMD-vel kell kiegészíteni, azoknak tényleg nem drága. De az átlagnak (akinek nincs is asztali gépe, főleg nem VR-képes VGA-val) az.
De tegyük fel, megszalad a játékpiac, és egyszerre lesz tartalom dögivel. Mit kezd az egyszeri júzer, akinek a laptopja is tejfölösdobozból készült? Megveszi az "olcsó" HMD-t? És hova dugja?
-
Jhonny06
veterán
válasz
cinemazealot #25 üzenetére
Dehogy azért, mert drága. Nézd meg, hogy hányan költenek fél milliókat egy gépre, ehhez képest egy VR kit egyáltalán nem drága. Azért nem veszi senki, mert nincs rá tartalom és a jövőben se úgy néz ki, hogy túl sok lenne majd.
-
válasz
cinemazealot #25 üzenetére
A PSVR pont ezt tudja most. Ott a problema inkabb azzal van, hogy a vas annyira gyenge (maga a PS), hogy hiaba az olcso VR, nehez kiaknazni a benne rejlo lehetosegeket. De most jon a next gen, en nagyon drukkolok neki, mert szerintem a VR konkretan az egyetlen igazan nagy, jelentos es jovobemutato valtozas az elmult 20 evben a jatekpiacon. Engem teljesen rabul ejtett, hogy vegre tenyleg "ott" vagyok, benne a jatekban. Persze, a jelenlegi PS generacio meg kezdetleges, a PC-s meg draga es szenvedos, de En nagyon bizok benne, hogy ki fogja magat noni.
VR utan egy sima kijelzon jatszani az olyan, mint egyszerre 5 extra vastag gumival dugni. Ott van, ott van, vegulis tortenik valami, de valahogy nem az igazi. -
cinemazealot
addikt
Mert nagyon drága. Az egységsugarú júzer örül, ha egy tecsó-gazdaságos lapost kinevezhet családi gépnek, nemhogy beruházzon egy gémer masinára, VR HMD-re, miegyébre és még a dedikált VR játékokra.
Ha valahogy egy technológiai váltással vagy egyszerűsítéssel is előállítható volna az "élvezhető VR-t mindenkinek olcsón" helyzet, ez a piac is legalább úgy felfutna, mint pl. a mobil alkalmazások piaca.
-
Jhonny06
veterán
válasz
hombre[EU] #21 üzenetére
Egyelőre nem úgy tűnik, hogy a VR-ban bármikor is hatalmas pénz lesz ebben a formában. Nézd meg, hogy mióta piacon van és még mindig nulla az egész kb. Nem jönnek hozzá játékok, senki nem foglalkozik vele.
-
-
hombre[EU]
veterán
3-4 év múlva fog ez nagyon fájni mikor a VR-ban már pénz lesz. Valaki követi a trendeket, valaki diktálja
-
ribizly
veterán
válasz
Stormbird #18 üzenetére
Jogos. Még tedd hozzá a kb. végtelen HW igényt is, hogy kihajthasd azt a kijelzőt stabil 90+ fps-el és akkor meg is van miért nem vesz az sem, akit amúgy érdekelne. Nekem mondjuk kénylemi problémáim vannak elsősorban a dologgal. Állandóan beleizzad az ember, meg ha gond van a szemeddel (legyen szó akár csak a szemüveg kérdéséről), akkor mindjárt törik az élményfaktor.
Egyébként én lettem volna fogyasztó, lévén volt Oculus Rift DK2-m és CV1-em is, de akkor a szimulátor rajongókon kívül senkinek sem volt content. És ezen nem hiszem, hogy nagyon változtatnának a fejlesztők, a HL: Alyx miatt meg nem veszek megint. -
Stormbird
tag
Én speciel vr fronton ott látom a problémát hogy drága a periféria. Elhiszem hogy ütős a valve index pl. De a 300+ ezres ár nem az a kategória hogy nah, lássuk milyen. Addig amíg nem tudják tömegtermékké tenni a vr cuccokat az áruk miatt, nem is lesz tartalom dömping rajta.
-
janeszgol
félisten
Utálom a VR-t, szóval nekem nem érvágás. Az AR még oké, az ötletes.
-
cinemazealot
addikt
Ez nekem is nagyon tetszett, amikor bemutatták.
Kár, hogy nem annyira kompakt, mint egy mai VR HMD, illetve hogy bizonyos effektek csak egy személy (játékos) szemszögéből élvezhetőek, de ez legalább egy lépéssel közelebbi megoldás a HMD nélküli VR élményhez.
-
-
sultansmith
senior tag
Szomorú. Megy a levesbe az egész, mert a piac fő szereplői nem implementálják. Remélem a PS5 erre is rátesz egy lapáttal, és végre kapunk igazán AAA játékokat.
-
Azért egy új Kinect - önmagában - elférne a portfólióban.
-
szente
addikt
-
válasz
Mooka-Miki #5 üzenetére
van azért pár jó cím de közülük az AstroBot például kiemelkedően jó nem csak mint VR játék, hanem úgy általában is..
-
Mooka-Miki
senior tag
válasz
idegen lény #4 üzenetére
Én úgy en bloc a VR-ra írtam amit írtam. Ha a játékok hátán akarja elterjeszteni a Sony hol vannak a minőségi produktumok?
Szerintem MS részéről ez egy teljesen vállalható és átgondolt döntés.
(MS-re a kinect elkaszálása miatt haragszok, mi (én és környezetem) szerettük.) -
idegen lény
addikt
válasz
Mooka-Miki #3 üzenetére
Szerintük meg a kereslettel. De tartalom nélkül hogyan lesz kereslet? Szerintem meg csak alá akarnak menni a PS árának, mert a harcot már rég feladták.
-
Tigerclaw
nagyúr
A VR startjánál komolyan lemaradtak, de talán most már örülnek is neki. Nem tartom zsákutcának a VR-t, de még komoly fejlesztésre van szüksége, hogy igazi áttörés legyen, mind hardveresen, mind szoftveresen.
-
Ez szomoru hir.
Plusz szerintem Phil Spencer logikajaban van egy aprocska hiba: Ha valakinek van egy olyan eros PC-je, hogy valos alternativa neki a PC-s VR, akkor megis mi a francnak venne XBOX-ot? Van meg ra egyaltalan olyan exkluziv jatek, amivel PC-n nem lehet jatszani?
Új hozzászólás Aktív témák
- Nikon z 20mm f/1.8 S Újszerű!
- Eladó egy remek állapotban lévő Google Pixel 9 telefon + az eredeti tokja
- újszerű iPhone 13 Pro Max 128GB graphite grafit független Apple
- újszerű Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49 mm-es titántok 3 év garancia ajándék extra szíj
- Alcatel tablet // GYEREK MÓD // Számla+Garancia //
- iPhone 12 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3335, 94% Akkumulátor
- Ipad Pro 64GB és 256GB Retina 2K cellular
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ELADVA. Részletre elviheted akár 365 napra Bankmentes , azonnal elérhető ASUS ROG Strix G18 G814JIR
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest