Új hozzászólás Aktív témák
-
tibaimp
nagyúr
Most találtam a cikket egy másik oldalon, ez alapján fasza lesz: [link]
-
_cHAos_
aktív tag
"Szóval nem a GitS-hez, pláne nem a Deus Ex-hez kellene hasonlítani."
+1: a Ghost in Shell-nek (ettől függetlenül nagyon tetszik és inspirálhatta is a CDPR-t) és a Deus Ex-nek (ami szvsz elég langyos) semmi közük a Cyberpunk-hoz. A Blade Runner-es párhuzamot pedig végképp nem értem.
-
nubreed
veterán
Én a hangulat miatt hasonlítottam csak össze őket. Az említett kettőben sokkal jobban átjön minden. De majd meglátjuk ha itt lesz a végleges játék, úgy is akkor lehet csak végleges véleményt mondani. Ettől függetlenül nálam ez a legjobban várt játék és első napos vétel lesz.
-
Cifu
félisten
Bocsi, de az egész CP egy nagy cyberpunk. Szinte nem is látsz a trailerben sem olyan karaktert, akinek nincs cyberware-je.
Hogy a világ nem tetszik, az egy más történet. A GitS, főleg az eredeti Manga esetében a kibernetikus dolgok egészen más szinten voltak, lásd orosz kiberkatona a fejében elektroncsövekkel. A GitS Anime-k esetében a kibernetika kevésbé látványos, például Motoko is teljesen átlagos embernek néz ki kívülről, holott gyakorlatilag az agyát leszámítva teljesen mesterséges.
Szóval ez inkább izlés dolga. Ha a CP2020 alapján kellene megítélnem, akkor viszont a CP2077 azt hozza, amit az egész világ alapja. Pondsmith úgy alkotta meg a világot, hogy az 1980-as évek Amerikáját kicsit megfűszerezte a kibernetikával és egy kicsit túltolta a lázadás hangulatot, a megacégek elnyomását.
Szóval nem a GitS-hez, pláne nem a Deus Ex-hez kellene hasonlítani.
Ez olyan, mintha a Star Trekből a Csillagrombolókat hiányolnád...
-
nubreed
veterán
válasz
hombre[EU] #68 üzenetére
Nekem kevés volt a kibernetikus rész egyszerűen. Nem jön át a cyberpunk feeling, ez a legnagyobb bajom eddig az egésszel. Míg megnézel egy ilyet [link] rögtön azonnal meg van a feeling, pont az, amilyennek egy sci-fi cyberpunk játéknak lennie kell.
Szóval ha azalatt, hogy túl punk azt értetted, hogy tele van suttyó lecsúszott parasztokkal, akik igazából bármelyik korban élhetnének, függetlenül attól, hogy tele vannak e nyomvan kibernetikus implantokal, akkor teljesen egyetértek. Én őszintén, valami Ghost in The Shell és Deus Ex féle élménynek valami kombinációját várnám ettől a játéktól, de akárhogy nézem az új gameplay videókat, meg a night city wire -t, valahogy nem jön át... Nem tudom miért, de egyszerűen nem.
-
muxi-muxi
senior tag
"Megértelek, viszont a konzoloknak is van egy úgynevezett mágiája, hogy elindítod a játékot és annyi."
Én is azt hittem. Ezért vettem konzolt. Aztán amikor nem tudsz játszani semelyik platformodon se', mert a PC-den ugyanúgy összevissza peccselik a játékokat két attoszekundumonként, akkor elgondolkodsz...
CP2077: Végignéztem a bemutatót, nem estem hanyatt. főleg nem a karakter irányításától (szerintem az ürge kontrollerel nyomta. azután nézegettem 2018-as és 2020-as buildek közt is videókat, az már jobban teszett, de ezzel meg baromira sok idő mehetett el. Már úgy vagyok vele, hogy a novemberi megjelenést is kétlem, de a lengyelek legalább nem a Star Citizen kalapos módszerét választották, tutira kell menniük.
Bekavartak a next-gen konzolok, most vagy a mostaniakat, vagy a kövi sorozatot kellett volna ignorálni, mert ezzel megint marha sok idő ment el, és nem biztos, hogy megérte.
Ettől függetlenül várom, de mire lejön 16mbites nettel, lehet, hogy 2021-et írunk már... -
Cifu
félisten
"PC-n nincsenek rossz eladások, ezek mindig ilyen bemondott ősidőkből származó legendák. Witcher 3-nál is jobb eladásokat produkál a PC-s változat."
Ferdítesz, mert "finoman" elhalgatod, hogy a 2019-es eddigi eladásoknál, amikor hülyére akciózták a játékot. Amúgy viszont az első két évben inkább a harmada körül volt:Ez a kép a te linkedből van:
Az első évben mindössze 31% volt a PC (én ennél alacsonyabbra emlékszem, de most vegyük ezt akkor alapul) és még a második évben is csak 43%-ot értek el az eladások. Ezek voltak a teljes árú időszakok. Hogy aztán a mindenféle leárazásoknál a PC előre tört, az annyira nem meglepő.
Na most ez után mérd össze, hogy mire érdemes fejleszteni. A 31% persze még mindig nem rossz, de konkrétan az eladások több, mint kétharmada a konzolokon realizálódik...
de pl. NPC-k azért lesznek kevesen mert current genes játék. Megjött az új trailer, belekattintottam, esti autókázás, 0 ember vagy bármi az utakon. Nem lepődtem meg.
Bocs, de ezt is pontosan lehet skálázni, nem egy játékban (talán a GTA-kban is) lehet beállítani, hogy mennyi NPC-t rakjon ki... -
Shing
őstag
PC-n nincsenek rossz eladások, ezek mindig ilyen bemondott ősidőkből származó legendák. Witcher 3-nál is jobb eladásokat produkál a PC-s változat.
#49
Pontosan ezt a skálázhatóságot beszéltük ki ezen a fórumon pár hónappal ezelőtt. Akkor leírtuk, hogy grafikát lehet skálázni, de pl. NPC-k azért lesznek kevesen mert current genes játék. Megjött az új trailer, belekattintottam, esti autókázás, 0 ember vagy bármi az utakon. Nem lepődtem meg.PC-n ez is futni fog i7-2600, FX-8350 szintű processzorokkal. 8-9 éves hardverekről beszélünk. Hogy írsz nextgen játékot ami konzol generáció előtti hardveren fut? Szerintem sehogy.
Nem fognak külön PC-s verziót készíteni, nincs arról infó hogy ők most annyira fő platformként használnák. Witcher-nél sem lettek nagy extrák, persze a grafika szebb. Szerintem ez is szép lesz egyébként, screenshotokon jobban átjön. -
hombre[EU]
veterán
-
hugo chávez
aktív tag
válasz
kikikirly #62 üzenetére
Hát, kinek a pap...
Mondjuk a játékokban nem mindig zavar, ha túltolják a "gore-effekteket", mert néha számomra is szórakoztató volt, mint pl. F.E.A.R. a Soldier of Fortune, vagy különösen a Postal esetében.
Viszont, ha már említetted a (-z akció)filmeket, na pont ott már nagyon tud idegesíteni, ha efféle parasztvakító képtelenségeket látok. Valószínűleg már túl öreg vagyok, vagy mi...Mostanában már én is sokkal jobban szeretem a minél realisztikusabb ábrázolást.
-
Cifu
félisten
A The Witcher 3 is elsősorban a konzolokra jött, az eladások oroszlán részét ott produkálta, a PC valami 20-25% mindössze az eladásoknak. Innen nézve mégis mire vártatok? Örüljünk, hogy ez nem exkluzív cím....
A grafika szerintem teljesen rendben van.
A fizika kérdéses, 2 éve a játékmenet videóban átlőhető és rombolható volt a fal például. Remélhetőleg ez nem lett kivéve.
A zene ízlés kérdése, azt előre megmondták, hogy minden féle stílusú zene lesz benne.A valóság és a látványosság közötti ellentét meg faramuci. Miért a Hollywoodi elvárás az etalon? Én pont a realistább megközelítést preferálnám...
-
_cHAos_
aktív tag
Ami nagyon fontos, de már egy ideje köztudott, hogy a zene biztosan etalont teremt, Mick Gordon-t már csak a változatosággal is letaszítják a trónról.
Run the Jewels.
Nina Kraviz.
Cyberpunk E3 Trailer Music.
Utoljára ilyen minőség a Crysis 2 Soundtrack-ben volt szvsz.
Persze normális hangrendszeren lesz teljes az élmény, nem TV-n vagy egy Tesco gazdaságos 100k-s házimozin. -
_cHAos_
aktív tag
Nekem továbbra is hozza a Cyberpunk feelinget.
(Húú de rég volt, hogy két M.A.G.U.S kaland között toltuk a Cyberpunk-ot.
)
A Gunplay nyilván nem olyan lesz, mint az überelhetetlen etalon Doom Eternal-ban, de a CP 2077 egy RPG (Role Playing Game, a gyengébbek kedvéért magyarul: SZEREPJÁTÉK, bocs) Így is illene megítélni.
-
Raysen623
addikt
Akkor a Te meglátásod szerint a Konzol a technika csúcsa, a PC meg egy kudarc, mert 5 millió féle összeállítást kell figyelembe venni ?
Hol állítottam én ilyet?!Próbáld meg egy fejlesztő szemszögéből is nézni a dolgot. Egyébként meg konzol és Pc tulajként is engem is nagyon zavar pl. a Borderlands 3 elképesztően pocsék optimalizációja konzol oldalon. Nem azért veszek célhardvert hogy aztán ezt kapjam, főleg nem az erősebb verzió esetén.
Hasonlót várok el PC oldalon is amikor mondjuk másik gyártó VGA-ját vagy processzorát pakolom a gépembe akkor értetlenül állok adott játék esetenként már zavaróan gyengébb futásán.
Ha viszont a folyamatot nézem akkor azt látom hogy a fejlesztői környezet legalább közeledik vagy egyszerűsödik az eltérő platformok közt és könnyebbé válik az átjárás. Ennek a hozadékát lassan látnunk kellene. A többit meg már elmondták miért a konzol a célplatform fejlesztői oldalról. -
kikikirly
senior tag
válasz
hugo chávez #60 üzenetére
Teljesen mindegy milyen a valóságba.Videó játéknak nem dolga mindenáron realisztikusnak lennie, szórakoztatónak viszont dolga lennie.Erre a videó játék ipar előtt a film ipar is rájött,szóval ez nem mentség.Képzeld el ha az akciófilmekbe a lövöldözős jelenetek a valóságnak megfelelően csinálnák meg, ki lenne arra kíváncsi???
-
XuChi
addikt
Digitálisan veszek meg már mindent, nem szoktam továbbadni.
First day játékot életemben nem vettem. A sok mai félkész, bughalmaz, kivágott tartalmú címek esetében meg pláne nem vagyok hajlandó rá! Majd mikor minden kiegészítőt, hibajavítást beletettek, akkor hajlandó vagyok megvenni.
-
hugo chávez
aktív tag
válasz
kikikirly #22 üzenetére
"szarrá lövi a csávót azt semmi lövésnyom,seb a testen, környező falakra,bútorokra nincs vérfröccsenés,baromi steril az egész.Gránátrobbanásnál se történt semmi,pedig Wolfenstein 2-be elég változatosan lehet szétlőni és szétrobbantani a Nazi Soldierokat(első rész is elég kidolgozott ilyen téren, nem épp tegnap jelent meg)...
Találat animációktól se dobtam éppen hátast,ahhoz képest hogy egymás csapódnak a rossz fiú testébe a golyók, nem sokat rángatózik a ,a végén meg úgy esik össze mint akit leütöttek hátulról, nem sikerült átadni a lőfegyverek hátralökő/megállító erejét."
A valóságban csak egészen ritkán spriccel mindenfelé a vér akár többszörös találat után is, a lövésnyomok is a kimeneti oldalon (ha van kimenet) hangsúlyosabbak, a bemenetin általában alig látszanak, a gránát is csak elvétve tépi darabokra a delikvenst, a lőfegyvereknek az eltalált személyt hátralökő ereje pedig szintén csak Hollywood-ban létezik. Akit lelőnek, az általában csak simán összeesik. Szóval, ha ebben a játékban ezt így oldották meg, az ugyan nem látványos, de sokkal realisztikusabb, mint azokban, ahol a vérfröcsögés és repülő testek, testrészek a tűzharc alapkellékei. -
sp8787
addikt
"Bocsi de nem csak a first day full price vevő a vevő!"
Ha pedig a kiado/bevetel/nyereseg/kesobb befektetes ujabb jatekba szempontjabol de, sot inkabb vhogy igy nez ki a dolog. A "first day digital full price vevő elorendelo" az akiknek valojaban keszitik a jatekokat nem azoknak akik sale-ben veszik vagy dobozosan es 2 het mulva tovabb adjak.
-
forgonati
őstag
Várom én is, de kicsit tartok tőle, hogy negyobb lesz a füstje mint a lángja. Annyi ideje megy a hype körülötte, nehogy bukó legyen mire megjelenik.
-
XuChi
addikt
válasz
#95462144 #50 üzenetére
Igen, tudom sajnos, hogy a virágbolti dolgok is közre játszanak ebben
Én általában megvárom a sale-eket és fél áron, negyed áron behúzom a játékokat.Nem sietek vele sehova, időm úgy sincs annyi mint régen, a steam, epic, gog könyvtáram lassan annyi címet tartalmaz, hogy az elkövetkezendő 5 évet 0/24 játékkal tölthetném, akkor sem érnék a végére
Cyberpunk is ilyen lesz. Megvárom azt a 2-4 évet mire fillérekért utánam vágják. Addigra lesz hozzá rengeteg MOD, Texture Pack, miegymás.
-
andor80
senior tag
Ehhez a garifikához 2k ra 2060s 16 ram és egy 2600x nek bőven elég kellene lenni 100+fpsre ..Meglátjuk,Kicsit csalódás de a nagy képett majd megjelenéskor fogjuk látni mind megjelenés mind tartalom tekintetében.Várom!
-
#95462144
törölt tag
Megértelek, viszont a konzoloknak is van egy úgynevezett mágiája, hogy elindítod a játékot és annyi.
A játékfejlesztőknek fontos, hogy legyen is bevételük egy adott címen az meg a konzolok esetében van meg, mert ameddig valaki épít egy PC-t, ami játékra is alkalmas, addig sajnos az is benne van a pakliban, hogy virágboltból szerzik be a játékot és az nagyon nem járja a fejlesztőknek. Erre lett volna megoldás a denuvo, de a beharangozottakkal ellentétben csak részben váltotta be a hozzáfűzött reményeket, mert simán törhető, csak a feltörés folyamata lett hosszabb. Ráadásul rengeteg cím esetében okozott anomáliákat a használata, sok esetben hiába optimalizáltak egy címet a denuvo miatt ez mit sem ért. (rengeteg címből pont ezért is vették ki utólagosan)A fejlesztők sajnos ezért is fordultak el a PC platformtól és ezen az sem segített, hogy a PC-re is érkező játékok pár százalékkal kedvezőbbek árban a konzolokhoz viszonyítva. Én ennek ellenére maradok a PC-nél és néhány exkluzívra marad a konzol.
-
GodGamer5
addikt
Tévedés, a Witcherhez hasonlóan ez is alapból pc-re jön és azon is demózták, ez nem egy ps4 átirat lesz, hanem arra is le tudják butítani. Az eddigi 2080ti-s ajánlott gépigényhez képest pedig ez a grafika állatira gyenge, az meg, hogy hány npc van a képen,-pusztán hangulatfokozás gyanánt- nem függ attól, hogy jön jelen genre is, főleg azért, mert eljépesztő mértékben skálázhatóra csinálják az engine-eket.
Ezek után, ha ki kell várni a pc-seknek a kb jövő év elején startoló nextgen patch-t és ennyi csúszás után nem kapják meg alapból most év végén, akkor kenjék a hajukra a játékukat. -
XuChi
addikt
válasz
#21123072 #46 üzenetére
Azért a konzolra fejlesztenek első körben, mert sokkal több ember konzolozik mint pc-zik. Ez sajnos tény. Egyszerűbb egy dobozt bevágni a TV alá és 1 gombot megnyomva full buta módban játszani, mintsem megtanulni egy PC-t összeválogatni, összerakni, telepíteni, babrálgatni.
A konzolok a hibásak a fejlődés és a játékok részletességét illetően, mert hardver-ileg a béka segge alatt vannak. De mivel a fenti írásból már kiderült, erre több a felhasználó, így a játékok drasztikus leegyszerűsítése marad, és a bevétel meg dől nekik. A konzolos rétegnek így is tökéletesen megfelel, nem kell erőlködni.
Pl a konzolok most jutottak el a 60 FPS-ig! Nevetséges!
A konzolok most jutottak el az SSD-ig, és úgy adják elő mint valami über mágiát! Nevetséges.
4K, húúúha micsoda mágia!Bízom benne azért, hogy a PS5 + Xbox Series X majd hoz valami változást idővel, de a remény hal meg utoljára.
-
XuChi
addikt
válasz
Raysen623 #44 üzenetére
Akkor a Te meglátásod szerint a Konzol a technika csúcsa, a PC meg egy kudarc, mert 5 millió féle összeállítást kell figyelembe venni ?
Ok, akkor legyen a konzol a király, de akkor legyen is rendesen megcsinálva a játék, ne csak ilyen tessék lássék faék egyszerűséggel, és utána ráfogni, hogy jaj hát szegény konzol nem bírja el. Akkor meg rakjon bele olyan hardvert ami elbírja. Tudom akkor meg 1000€ lesz egy konzol, de legalább tényleg technikailag rendben lennének a játékok, és nem kvarcjáték szinten toporognánk már 10-15 éve.
-
Raysen623
addikt
A probléma ott kezdődik hogy a konzolokat adott ársávra lövik be. A PC-t meg oda rakod ahova akarod. Eleve hibás következtetés abból kiindulni hogy az átlagos PC bekerülési költsége 1 millió körül van. Konzol pedig kvázi mobil platform, és sehol nem kapsz ilyen tudású laptopot ennyi pénzért.
Márpedig azt nem várhatod el mindenkitől hogy ilyen drágán vegyen konzolt mert neked van egy elképzelésed arról mi minősül nextgen-ek illetve szélsőséges elvárásaid vannak.Ha a PC lenne a fő platform, már olyan címekkel játszhatnánk, amik konzolon majd (a jelenlegi fejlődést alapul véve) kb 10 év múlva lesznek. De ez kell az embereknek.
Sajnos ez az állításod is tényszerűen nem állja meg a helyét. PC platform olyan szinten fragmentált hogy képtelenség normálisan optimalizálni egy bizonyos szint feletti technikai megoldásokkal bíró játékot. Aki pedig ilyenbe vágja a fejszéjét az kb úgy fog járni mint Crytek és csőd lesz belőle. -
nubreed
veterán
Ne legyetek annyira elkeseredve, itt van egy pozitív video az egészről:
[link] -
XuChi
addikt
Ez itt a probléma! Az újgenerációs konzolok is már most megjelenés előtt el vannak avulva! Mi lesz itt majd 3 év múlva. Sajnos nagyon is kár hogy a PC ennyire elhanyagolt platform lett. Sajnos az emberek többsége inkább vesz egy buta konzolt, mintsem megtanulna egy PC-t használni. Ha a PC lenne a fő platform, már olyan címekkel játszhatnánk, amik konzolon majd (a jelenlegi fejlődést alapul véve) kb 10 év múlva lesznek. De ez kell az embereknek. 1 gombot megnyomnak és lehet is puffogtatni a csőjátékokban, matchbox fizika mellett, 0 tereprombolással, gagyi animációkkal karöltve. Végülis a legtöbb embert kielégíti ez, minek is törjék magukat a fejlesztők.
-
Raysen623
addikt
Nem értem itt a nyavalygást. Nekem továbbra is tetszik, a cikkben lévő vidikkel most egy másik részét mutatták meg a játéknak. Akinek kell majd a nextgen feeling az várjon még egy kicsit vele. Én is azt fogom tenni.
-
kikikirly
senior tag
Sérülés modellezés hiánya,gyenge találat animációkra nem magyarázat a jelen generációs konzolok teljesítménye.Far Cry 1(2004) tudta ezeket,valamiért mégse lett alap sokáig. Tényleg hardveres limit lehetett az ok(már nem fért bele)másik opció hogy az illetékesek nem tartották fontosnak beletenni,ne feledjük, ezen a szinten abszolút jelen van a mérnöki szemlélet.Azonban elmúlt évekbe egyre általánosabbá vált a sérülések megjelenése,évről évre egyre kevesebb AAA játék jelenik meg nélküle,és a részletesség is sokat javult(találat animációkkal ugyanez a helyzet).Directoroknak is leeshetett mennyire jól néz ki és hardveres szinten sem jelent megoldhatatlan feladatot.Rombolható környezet hiányát rónánk fel, teljesen reális kifogás amit te és mások mondanak,egyik gameplaybe se ígértek ilyesmit,és valóban teljesíthetetlen elvárás jelen generációs konzolok teljesítmény limite mellett.Ugyanakkor ne essünk át a paci túlsó oldalára, fejlesztők igénytelenségét/mérnöki szemléletét ne hárítsuk a konzolok limitált teljesítményével.Azért is furi mert Witcher 3 ilyen téren (is) igencsak rendben volt, lehet benne jókat kaszabolni.Ettől még a játék menet lehet király, mutattak formabontó mechanikákat, valszeg a lopakodás is remek lesz, igazából mással nem volt problémám, éppen ellenkezőleg nagyon is tetszett amit láttam.
(#38)XuCchi:+1
-
XuChi
addikt
Szerintem egyáltalán nem irreális elvárás amit írtam. 2020-ban ez már a minimum lenne! Persze könnyű takarózni a konzolokkal, hogy ki kell adni azokra is. Ezért toporog még mindig kvarcjáték szinten sok dolog, mert a konzolok a legfontosabbak...
Félre ne érts, én is használok ps4-et a PC mellett, de hiába a sok jó ex cím rá, ott is lehet látni, hogy a technikai korlátok miatt némely dolog rettenetesen gagyin van megoldva.
PS5 nálam első napos vétel lesz amikor megjelenik, ez is tény, de tudom, hogy ott is lesznek gondok idővel.
-
Badlof2k
senior tag
Van sapka nincs sapka
Valakinek sose lesz semmi tökèletes , nekem személy szerint semmi bajom nincs a bemutatott graphal vagy egyébbel , lehet én vagyok elég minimalista de pl a ME:2 vagy akár az első része is totál visszadta a futurisztikus érzést , szal..
Egyébként meg végig fent volt a videókban egy szalagcím hogy "work in progress changes may occur "stb , de ugylátszik a TLoU 2 utáni mizéria még mindig megy hogy előzetes videók után rantolnak az emberek személyes tapsztalat nélkül . -
.LnB
titán
Pont ez a lényeg. Eddig is tudtuk, hogy jelen generációval (is) terveznek. Tudjuk ezeknek a korlátait, akkor meg minek ez a sok irreleváns (úgy értem, a hardveres korlátok tudatában irreleváns) elvárás? Persze sokan még mindig azt hiszik, hogy PC-re fejlesztik elsősorban a játékokat, és onnan vannak lebutítva.
-
XuChi
addikt
Szomorú vagyok, ezen videók megtekintését követően. Sokkal rosszabb az egész, mint a korábbi videókban. Test fizika 0, terep fizika 0, autók mozgása kritikán aluli matchbox szint, fegyver fizika 0, és a texturák is mintha rosszabbak lennének. Remélem ez nem PC gameplay volt, hanem Xbox One, vagy PS4. Ha ennyit tudtak kihozni a PC-ből, akkor nálam ez az évtized csalódása lesz!
-
nubreed
veterán
Tetszett a bemutató és minden amit láttunk, várom nagyon a játékot. Az új trailer is jó, de nekem az témájú és világú játékokhoz sokkal jobban illene futurisztikus elektronikus zene, mint pl. a Deus Ex HR/Mankind Divided -ben, semmiképpen sem rock, mint ami itt szólt az új trailer alatt. Ez nálam kicsit elvett a hangulatból. Én itt azt vártam egyébként, hogy valami feltubózott áll-leesős grafikát kapunk, de elnézve a 25 perces új gameplay videót, én semmi extrát nem láttam igazán. Bár több ilyen night city wire event lesz, remélem, hogy előbb-utóbb már csak megkapjuk ezt is. Vagy ez lesz már a végleges változatban is vajon?
Szerk: Ja és még valami, az augmentált emberek a Deus Ex -ben jobban, izgalmasabban néztek ki szerintem. Nekem azok a 3D modellek, jobbab bejöttek az eddig látottak alapján.
-
toeki
senior tag
válasz
Komplikato #28 üzenetére
Én úgy értelmeztem, hogy ez csak a nyomozós küldetésekre fog vonatkozni, ahol az áldozatok emlékeit lehet újrajátszani és mindenféle bizonyítékokat kell benne megtalálni.
Azt egyébként írta már valaki, ami nekem a legérdekesebb volt : no loading screen at all -
Komplikato
veterán
Everything We Learned Playing Cyberpunk 2077 - New Cyberpunk 2077 Gameplay 4K
Jól értem a videóban, hogy felvehetjük az emlékeinet, utólag szerkeszthetjük, retusálhatjuk, kicserélhetünk benne "szereplő" arcokat máséra és azt el lehet adni pénzért? És akár "akciófilmet", akár "pornót" is csinálhatsz?
Harci jelentekhez azért nem ártana tudni milyen cyberware van a szereplőben, az ellenfelekben és vagy a használt cuccokra mekkora a tapasztalati szintje, kap e rá plusz vagy minusz pontokat, stb. Anno a Deus Ex második részében is amíg egy fegyverhez hülye volt a karakter, addig alig talált el valamit, meg a sebbzése se volt túl combos. -
-
kikikirly
senior tag
válasz
BlackTreff #25 üzenetére
,,Szerintem a világ és a történet/küldetések eléggé rendben lesznek, ami mondjuk bőven kárpótol."
+1, ez a része tényleg királynak ígérkezik. -
Shing
őstag
válasz
GodGamer5 #19 üzenetére
Nem fogják a PC-s portot külön felturbózni. Kap pár extra effektet, feljebb húzhatod a grafikai beállításokat és ennyi. Az hogy nincs tömeg az utcán pont abból fakad, hogy current genes hardveren mennie kell. Majd jön a next-gen verzió ahol külön kaphatunk ilyen extrákat és akkor a PC-s verziót is felhúzzák egy patch-el. De az még 1-2 év.
-
Boras.Szabi
újonc
válasz
GodGamer5 #19 üzenetére
Nyugi, lesz itt élet.
https://youtu.be/lTqGdQ_7MPA?t=737 -
kikikirly
senior tag
Csalódás.Érdemi harcot alig láttunk,amit meg mutattak inkább ne tették volna.
Nem véltem felfedezni sérülés modellezést ,szarrá lövi a csávót azt semmi lövésnyom,seb a testen, környező falakra,bútorokra nincs vérfröccsenés,baromi steril az egész.Gránátrobbanásnál se történt semmi,pedig Wolfenstein 2-be elég változatosan lehet szétlőni és szétrobbantani a Nazi Soldierokat(első rész is elég kidolgozott ilyen téren, nem épp tegnap jelent meg)...
Találat animációktól se dobtam éppen hátast,ahhoz képest hogy egymás csapódnak a rossz fiú testébe a golyók, nem sokat rángatózik a ,a végén meg úgy esik össze mint akit leütöttek hátulról, nem sikerült átadni a lőfegyverek hátralökő/megállító erejét.
Harcrendszer is elég katyvasznak tűnik, összevissza ugrabugra, közbe tunkolsz és magad is benyelsz rahedli találatot....Hát igen, Witcher 3 harcrendszere is messze van a hibátlantól...
Lopakodás biztos működni fog de a normál tűzharc ez alapján a gameplay alapján vizuálisan, és harcrendszerben egyaránt alúlmarad elmúlt 2-3 évbe megjelent AAA kategóriás játékokétól.
Környezet,város kinézete bejön, tetszik az alap design és a változatosságra se lehet panasz.
Csaj szexi, elhívna randira habozás nélkül igent mondanék.
Nagyjából ennyi.
Harci jelenet,6:45-től van a lényeg. -
Badlof2k
senior tag
Pfu nekem nagyon tetszett
Judy külön
Jó lesz ez szülinapi ajándéknak csak ne tolják el megint -
pandras83
őstag
-
GodGamer5
addikt
Alapvetően pc-n demózzák, konzolokon még mindig harcolnak, hogy elérjék a 20fps környékét. Ezt egy vérbeli új genes játéknak promózták eddig, az , hogy mit tákolnak a prevgenre, amin örüljünk hogy lebutítva elfut, nem nagyon izgat. Nem látom pl a szuper nagy tömeget az utcán, meg a sok interakciót stb. Nincs egy normális haj effekt, az arcok sok esetben műanyagosak stb.
-
Piistii
tag
Kicsit kihalt volt az út amikor vezették az autót
. Ezen kívül nekem bejön
-
hombre[EU]
veterán
remélem jackiet ki lehet nyírni már az elején
unszimpatikus figura...akkor 10/10 rpg nálam...ja és fuck
-
Shing
őstag
válasz
GodGamer5 #15 üzenetére
Azért nem nextgen, mert még mindig jaguar magos konzolokra készül.
Egyébként egy ilyen játékot nem lehet úgy bemutatni mint egy sztoriközpontú, lineáris címet. Ott amit mutatnak, kb. ugyan az amit játék közben tapasztalsz. Itt egy élő világ van, ahol elég sok mindent megtehetünk, több mélysége van, több lehetőség, stb. Amit azért érezni is, én várom, érezni azért hogy ez valami "más" lesz. -
GodGamer5
addikt
Nekem ez még mindig nagyon messze van a nextgentől, mind grafikában, mind fizikában. Zavaró az fps-nézet is. Az egész olyan mintha a COD-ot összemixelnék a Deus Ex-el. A Witcherek után valahogy sokkal magasabb van a mércém... Mondjuk ha már steam-en ennyire mennek az időszakos demók, akkor legalább tolhattak volna valami kedvcsinálót , főleg ekkora halasztások után.
-
Cifu
félisten
Benyomások:
-Világ: rohadt szép, látványos, élő. Erre vártam.
-Az autós üzldözés (amikor az Arasaka fekete SUV-jai elől menekül) nem volt túl meggyőző. Egyszerűen se nem életszerű, se nem túl látványos és az egészet áthatja a mesterkélt hatás.
-Haj: Judy és az Afterlife pultoslány haja egész korrekt. Oké, nem "valódi" haj hatás, de pl. a Tomb Raider agyon ajnározott megoldásaihoz képest egészen korrekt.
-A közelharc továbbra se tetszik. Oké, FPS nézetben sose tetszett. -
Cifu
félisten
Geoff igazán csendben maradhatna.
-
hogabesz
aktív tag
Eddig érdekelt a játék, de most beletekergetve a videóba elszállt a varázs. Hát, nem tom...
-
rdt89
addikt
Remélem, hogy lehet majd váltani FPS nézetről, mint a GTA-ban.
-
Def26
félisten
ez a fizika szerintem elég szar lett.
-
gyimger
őstag
Mindig úgy voltam ezzel a Cyberpunkkal, hogy majd ha kijön, ránézek. Most épp ráértem és megnéztem ezt a bemutatót és nagyon szimpatikus a játék, a Deus Exre emlékeztet, amit imádtam. A Witcher kimaradt, mert nem szeretem a fantasy-t, de ez a játékmenet nagyon meggyőző. A világ is elég változatosnak fest, amiben el lehet veszni.
-
#21123072
törölt tag
eddig nem igazán hozott lázba a játék, de már kezd érdekelni.
-
konikan
aktív tag
0 érdemi gameplay volt szvsz. Egy kis theater mód bemutató volt, és 20 perc bs a lore-ról.
-
.LnB
titán
Azt hittem, hogy kiállnak és őszintén beszélnek kicsit a csúszás okáról. Ettől függetlenül marha jó volt az egész. Csini volt a csajszi.
-
Fesq
tag
Lesük meg....hátha.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frissítve! [FRISSÍTVE] A Cyberpunk 2077 bemutatója!
- AKCIÓ! MSI Z77 MPOWER Z77 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- 137 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- BESZÁMÍTÁS! 860W Fractal Design ION+ Platinum tápegység garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone XR 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3200, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3201, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest