Új hozzászólás Aktív témák
-
7
addikt
Kissé off leszek, de épp most futott bele szobatársam egy oldalba, ahol webhostinggal meg hasonlókkal foglalkoznak, ilyen jellegű szolgáltatást kínálnak.
Felugrott neki egy chatablak, benne (angol nyelven - szobatársam csak magyart beszél) egy kicsit reklámízű szöveggel, illetve bemutatkozással, hogy a chatablak túloldalán egy ügyfélszolgálatos ül. A szobatársam kérdezte, hogy vajon ez most bot, vagy élő személy. Kértem a linket, én is felnéztem az oldalra, kb. 15 másodperc után nekem is az arcomba villant az ablak, csak más névvel, de hasonló jellegű szöveggel, és elkezdődött egy kellemes hangulatú beszélgetés - azzal kezdtem, hogy lehet, érdekelne egy-két infó, de szeretném tudni, bottal vagy élő személlyel van dolgom. Kb. 2 perc folyamatos beszélgetés volt, ami során meggyőződtem, hogy tényleg valódi emberrel beszélek, mindvégig kulturált hangnemben felelt, válaszolt, így végül rátértünk az oldal profiljával kapcsolatos kérdésekre (szobatársamat érdekelte a szolgáltatás, elsősorban ezért kérdezte, hogy mivel is van dolga), néha-néha olyan dolgokat is kérdezve, amelyeket nem feltétlenül kellett hivatalból tudnia az ügyfélszolgálatosnak, de simán vette ezeket a dolgokat, s ugyanolyan barátságos hangnemben válaszolt ezekre is, mint bármi másra, amikor időt kértem, hogy fordítsak, türelmesen várt, sőt buzdított, hogy csak nyugodtan, s láthatóan csak velünk foglalkozott.
Körülbelül negyed órát beszélgettünk, rátértünk minden olyan részre, ami érdekes volt, s annyiban maradtunk, hogy még gondolkodás szinten marad a dolog, elsősorban az ára miatt. Elismerésemet fejeztem ki a kifogástalan supportot illetően, kértem és kaptam egy e-mail címet, amin keresztül máskor is elérhetem, s végül elköszöntünk egymástól.
Életemben először futottam össze ilyen jellegű ügyfélszolgálattal, de határozottan élvezet volt ilyennel találkozni. Teljesen kulturált, flexibilis emberrel volt dolgom, aki könnyen vette minden hülyeségünket, s egyáltalán nem éreztem, hogy minél hamarabb le akarna tudni pár újabb ügyfelet.
Ha valaki kíváncsi a cég nevére: Rackspace
(az oldalaikat lehetőleg tényleg csak az keresse fel, akit érdekelne egy fizetős dedikált serveres szolgáltatás - a serverek Londonban vannak -, ne pedig az ügyfélszolgálattal szórakozzon, nem érdemelnék meg a szivatást) -
Viszlát
addikt
Épp most kaptam az infót, hogy megérkezett címre a laptop. Így ha kiszámolom, összesen 5 munkanapot vett igénybe az egész folyamat.
-
Palika71
őstag
Biztató, hogy ilyen jó a szervíz.
Nekem a Dell-es ember kijött a Vostromhoz (rosszúl-hanyagúl raktak össze a gépet a gyárban), és a konyhaasztalon darabokra szedte, majd összerakta, és távozott. Ez is döbbenetes volt. nem vagyunk az ilyenhez hozzászokva.
Ugyanakkor elszomorító, hogy milyen arányban jönnek ki a gyárból félkész-rossz notik.
A tesóm vett 3 hete egy 12"-es MSI-t. Az első nem kezelte a vincsit, a másodiknak nem volt hűtése, és a végül a 3. működött.
Rémisztő. -
#64791808
törölt tag
Ennyit az Acer notikról, én is árultam Acert, és előtte utána érdeklődtem, hogy a gyakorlatban hogyan zajlik a garancia, és megdöbbenve hallgattam, hogy a legkomolyabb problémát is lerendezik egy hét alatt szállítással együtt és ennyi...
Nem biztos, hogy a legjobb márka az Acer, de hogy ma magyarországon a garanciája ár/érték aránya verhetetlen, az biztos. Ilyet még a Dell és HP nyújt, nagyonsúlyos pénzekért.
-
ToRR3nt3
senior tag
Az acer szervizről eddig még csak jókat hallottam. Vajon csak a garis hibáknál ilyen szolgálatkészek, vagy azon túl is? (Ha igen, biztos megkérik rendesen az árát.) Az enyémmel még semmi gond nem volt, a gari egy hónapja járt le és nem láttam értelmét meghosszabíttatni.
-
Viszlát
addikt
Annakidején én is ezért váltottam ASUS-ról. A másik ok az volt, hogy például az, amit ez a 7520 tud, az az ASUS-nál körülbelül egy százassal többe kerül és ráadásul szinte csavarra ugyanolyan alkatrészekből dolgoznak. Én pedig nem szeretnék ennyivel többet költeni, csak azért, hogy megfizessem a márkát, a gyakorlatban pedig nincs ekkora különbség, ha van egyáltalán bármilyen is.
-
Viszlát
addikt
Még véletlenül se szeretném azt sugallni, hogy az Acer nem lehet hibás, sőt azt sem, hogy minden esetben így járnak el a szervízben. Ezért is áll a fejlécben, hogy ez egy pozitív példa, és ennél nem is több. Egyébként tapasztalatom szerint a kiskeren-nagykeren keresztüli intézés jelentősen lelassítja a dolgokat...
-
JetiRulez
őstag
Az nem semmi.
A fejhallgatóm majdnem 1 hétig volt szervízben.
-
Versus
senior tag
válasz
philoxenia #5 üzenetére
Erről valami bővebbet légyszíves mert a fórumtársak tapasztalatai pont az általad említett márkával kb. horror kategóriát képviselnek szervizelés és ügyfélszolgálati szempontból.
Bevallom kapóra jön nekem a cikk mert már régóta habozok a barátnőmnek szánt laptopvásárlás ügyében, pedig erősen Asus "rajongónak" számítok de a rengeteg negatív beszámoló hatására nem merek belevágni a dologba.Ez a cikk viszont pont azt a szolgáltatást írja le amit én elvárnák egy gyártótól és most egyre erősödik az elhatározásom hogy Acer lesz.
Ja és a PDA-telefonomnak is van egy kis problémája (P525) de nincs kedvem egy hónapra megválni tőle mert intenzíven használom.
Ezért kérlek benneteket hogy negatív és pozitív tapasztalataitokat osszátok meg velem(velünk) !
-
CsodaPOK
senior tag
Nekem vegyes a tapsztalatom az Acerral.
Acer laptopim van, még régebben írtam egy mailt nekik azon a bejelentős izén. Pontosan már nem tudom mi volt a baja, a lényeg, hogy kaptam egy automatikus választ, hogy majd jelentkeznek, hát ez valahogy elmaradt.
Nemrég megint küldtem egy mailt nekik, állandóan lefagyott a gép, xp és vista alatt is. Hardvares problémára gyanakodtam. Leírtam korrektül nekik mindent, hogy mi mit csinál stb. Leírtam, hogy vistát használok, azért váltottam, mert xp alatt is szutyok volt, ott is fagyogatott. Válasznak annyit kaptam, hogy MO-n ezt xp homemal forgalmazzák, tegyem vissza azt aztán ha nem jó vagy nem tudom, akkor hívjam ezt a szállítós nyavaját. (Amit gondolom jópénzért számláztak volna, mivel a gari már lejárt a laptopnál.)
Ezt egyrészt megértem, márészt viszont khm. Vista béta megjelenésekor már letölthetők voltak a driverek ehhez a laptophoz (ami hivatalosan nem is vista ready, de szépen megy rajta), ebből eredően valamilyen szinten elvárnám, hogy support is legyen.
Másrészt viszont semmi bajom acerral, környezetemben több db van, senki nem panaszkodott rá.
-
RexpecT
addikt
Bátyám is rendelt Amerikából valami erősítő nyák mintapéldányt és harmadnapra már itt is volt!
Egyébként hogy On is legyek Milyen notebookot vegyek? topikba nagyon nem ajánlják az Acert,de utánna kérdeztem két kereskedő ismerősömnél és igazából csak jókat tudnak rólla elmesélni. -
commanDOS
senior tag
Hát így kéne csinálni...
Talán rájöttek, hogy 1-1 ilyen eset után az elégedett ügyfél másoknak is ajánlani fogja az ő terméküket/szolgáltatásukat, reklámozni fogja, mivel ő maga is elégedett vele. Ezzel az Acer csak nyer, hiszen az első kézből származó információkat mindig jobban befogadják az emberek, mint a média reklámokat. Ráadásul ez az Acernek minimális anyagi költség egy ilyen reklámért. Mindenki jól jár és ez lenne a lényeg. -
ftc
nagyúr
Szép ez az egés túl szép
Nekem is Acer gépem van.. Hibás pixelek jöttek elő.Elküldtük szerviz s ők vissaküldték,hogy ennek semmi baja s,hogy csak 6 pixelnél cserélnek...5 hibás pixelem van s pár subpixel
Azt a köv esetem velük...márcsak emailt irtam. Reped a hátso müanyag az LCD hajlitásánál.azt irták vissza,hogy az biza nem garanciális probléma..egy vevőt úgynézki vesztettek(sőt töbet is mert azota nem aánlom senkinek se)
-
KrAt
veterán
Szép történet, jó olvasni
(kár, h nekem nincsenek jó tapasztalataim noti garral, bár nem ez a márka
)
-
bossvico
senior tag
Nekem egy monitor garanciális szervízbe küldés esetem volt az Acerrel.Dec. elején.
A futáros rész elég megszervezett, sms értesítés is jó dolog, viszont nekem 3 nap kellett, hogy odaérjen külhoni szervizükbe.Aztán mikor már lejárt az 1 hét és semmi nesz, felhívtam az üfsz-ot, hogy mondjanak valamit már, de ők nem tudnak semmit.Várjak, aztán bátorkodtam megemlíteni hogy első telefonos beszéd alkalmával 1 hetet igértek, még lekiabált hogy ők ilyet nem mondanak.Sikerül 2 hét múlva visszakapnom a monitoromat, se egy munkalap, se egy modosított gar dátum, csak láttam hogy amiért elküldtem azt már nem csinálja a moncsi.De jó.
Európa, meg iso minősítés, meg kedves ügyfél.
Neked legalább jó tapasztalatod volt velük.
-
azbest
félisten
Egyébként lehet hogy a központi szervíz a lényeg... mert ha más úton indult volna el a masina lehet hogy kalandosabb lett volna
Nagyon korrekt amit Viszlát elmesélt.
(Egyébként lehet, hogy tényleg ez az alap máshol... egyszer kértem a Texas Instruments-től pűr minta ic-t, szerda éjjel kattintottam rá és péntek 13 órakor szólt fel a portás, hogy "egy különleges csomag jött a szomszédos Texasból
" (Valójában Nevadából
és vicces volt, hogy a tracking rendszer a bp-szeged távra több időt jósolt mint a Nevada-Bp távra ... de nem lett igazuk
)
-
gorlin
őstag
mennyire szar ez az Acer szervíz
Félelmetes hogy mennyien szídják.De most végre hallok egy VALÓDI TÖRTÉNETET(és nem csak valami hegyi legendát).Nagyon örülök hogy ez a helyzet!!
-
Blaise
veterán
válasz
Th1nkSh00ter #8 üzenetére
apple-t azért nem sorolnám ebbe a kategóriába
-
_Orbi_
aktív tag
Én egy 160 Gigás vinyóval voltam úgy, hogy meghalt és beadtam itt Zalaegerszegen a boltba ahol vettem. A srác ott azonnal megnézte egy gépbe, hogy tényleg rossz-e majd becsomagolta és odatette a feladásra váró dobozokhoz (végig néztem), majd mondta, hogy általában a garizás 3 hetet szokott igénybe venni.
egy hét múlva amikor arra jártam, bementem és rákérdeztem. A srác közölte velem, hogy a futárszolgálat elkeverte valahol és nem tudnak róla semmitsem. Kérdeztem és akkormost?
Kihozott 5 vinyót ami volt épp raktáron és mondta, hogy válasszak. Választottam, majd kinyomtatta a blokkot és 3év garral kaptam egy vadi új vinyót (ingyen). -
péter007
senior tag
így is meg lehet oldani valamit
-
Viszlát
addikt
válasz
Th1nkSh00ter #8 üzenetére
Te meg esetleg olvasd el alaposan a cikket.
-
Th1nkSh00ter
csendes tag
Vegyetek inkább olyan notit, ami nem romlik el az érkezés utáni első héten. A Thinkpad, Apple, HP rendesen összerakott modelljeire gondolok.
-
peterszky
őstag
Ez igen, hatalmas
az Acernek!
Nekem a hozzám legközelebbi ThinkPad szervízhez volt szerencsém. Egy csavarnak a feje gyári hibás volt (ki volt kopva teljesen => nem lehet kiszedni). 4-5 napba eltelt nekik, mire kiszedték, ez ingyen volt, de csavart már nem adtak, mert az nincs benne a garanciális javítás feltételeiben. Gondoltam magamban, hogy megterhelte volna a költségvetésüket egy darab csavar kiadása. Később kiderült, hogy igen
Ugyanis felajánlották, hogy rendelnek nekem egy egész csomaggal (egyet nem lehet) ebből az igen speciális csavarból, ha kicsengetek nekik 6500 Ft + áfát. Ezért kaptam volna 10 darabot.
Rövid érdeklődés után a közeli boltokban kaptam egy címet, hogy ők onnan rendelik a csavarokat. Elmentem, mutattam, hogy ebből kéne egy darab. Mondja az eladó, hogy ajándék, mert többe kerül a blokk kinyomása, mint a csavar -
philoxenia
MODERÁTOR
Asus PDA-m esetleges garanciális ügyében találkoztam hasonló hozzáállással
Ha majd a ténylegesre kerül a sor, beszámolok. -
hruodnand
senior tag
Ez szép, gratulálok!
Megint egy jó történetet sikerült megosztanod velünk!
Ez jó hír számomra is, mivel Acer laptop-ot veszek én is elvileg. -
tildy
nagyúr
No ha notit akarok vásrolni, akkor legalább már a márkáját tudni fogom
-
#19617792
törölt tag
Szia!
Gratulálok Mind Neked, mind az Acernek!
Hát igen (Ejnye "hát"-tal nem kezdünk mondatot...) ez kéne, hogy legyen a minta-példa bármilyen szolgáltatásnál. Egyébként fura, hogy az ilyen, szinte már mesébe illő szolgáltatáson "meghatódunk" pedig, ennek alapnak kéne lennie... Mindesetre én is örülök ennek, jó ilyen történeteket olvasni!
Nesze nektek: Első vagyok, háháhá!
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 5430 14" FHD IPS Core i7 vPRO 1265U 10 Mag 32GB RAM 512GB NVME SSD Gar
- Szép állapotú Xbox Series X konzol csomag, gyári dobozában, minden tartozékával.
- Precision 3590 15.6" FHD IPS Ultra 7 155H RTX 500 Ada 32GB 1TB NVMe gar
- iPhone 15 Pro 128GB Blue Titanium
- GAMER PC : RYZEN 7 2700X / GTX 1660 SUPER / 16GB DDR4 3200MHz / 512GB NVMe + 500GB HDD
- Új, Garanciális (1-3ÉV) Gamer PC-Számítógép, néve szóló számlával! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3293
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Lenovo Tab M10 HD 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 Gen2 - i5-1135G7 I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest