Új hozzászólás Aktív témák

  • Breki

    veterán

    válasz corne #12279 üzenetére

    Szia

    Szerencsére nem

    A Samsung Membersnél hasonló hibára ezt írták, hátha segít valamelyik.

    Tudomásul vesszük kérdését, és elnézést kérünk az Önt ért kellemetlenségért, és biztosan segítünk ebben, és kérjük, kövesse az egyszerű hibaelhárítási lépéseket, amelyek segíthetnek a probléma megoldásában.

    A szabad hely ellenőrzése:

    Van elegendő hely a készüléken?
    Kérjük, ellenőrizze az eszközön lévő helyet:
    Elérési út: Beállítások > Eszközkezelés > Tárhely

    Az eszköz teljesítményének javításához elegendő helynek kell lennie. Kérje meg, hogy legalább "20%-ban szabad belső memóriát" tartson.

    Kérjük, ellenőrizze a RAM-ot az eszközben: -
    Útvonal: Beállítások> Készülékgondozás> Memória.

    A teljesítmény javítása érdekében az eszköz RAM-jának szabadnak kell lennie. Tehát naponta egyszer törölje a RAM memóriát.
    Ellenőrizze az alkalmazás gyorsítótárát
    Lefagy az eszköz egy adott alkalmazás/játék stb. elérése közben?

    Kérjük, kövesse az alábbi lépéseket
    1- Az alkalmazás-gyorsítótár törlése az Eszközellátás segítségével:

    1. lépés: Keresse meg az alkalmazás képernyőjét, és érintse meg a Beállítások elemet.
    2. lépés: Érintse meg az Eszközápolás elemet.
    3. lépés: Érintse meg a Tárhely elemet.
    4. lépés: Érintse meg a TISZTÍTÁS MOST lehetőséget.

    Abban az esetben, ha a probléma továbbra is fennáll. Kérjük, jelezze aggodalmát a Samsung Members alkalmazásban (Nyissa meg a Samsung Members

    Angolul

    Check space availability:

    Is there sufficient space available on your device?
    Kindly check the space on your device:
    Path: Settings > Device Care >Storage

    To improve the device performance there should be sufficient space. Request you to keep at least a ''minimum 20% internal memory free''.

    Kindly check RAM in your device:-
    Path: Settings>Device care>Memory.

    To improve the performance RAM of the device should be free. So, clear the RAM memory once a day.
    Check app cache
    Does the device hang while accessing any particular Application/Game etc?

    Please follow the below steps
    1- Clear app cache through Device care:

    Step1: Navigate to the app's screen and tap on Settings.
    Step2: Tap on Device care.
    Step3: Tap on Storage.
    Step4: Tap on CLEAN NOW.

Új hozzászólás Aktív témák