Új hozzászólás Aktív témák

  • F_Gergely

    őstag

    Kéne valami okosat mondjatok mert már szétb@sz az ideg.

    Adott egy Note10+ 512 Gb/12Gb telefon, újkora óta nálam van még előrendelésben vettem 2019-ben.

    Eddig volt benne, egy Voda és Telenor kártya, 4 évig semmi gond nem volt.
    Kb május óta akik engem hívnak azt mondják nem vagyok elérhető (a 2 kártya egymásra van irányítva, tehát így vagy úgy de ki kéne csörögjön), ha ki is csöng felveszem (már ha fel tudom venni) és mintha megfagyna a vonal, tehát a képernyőn elhúzom a csúszkát hogy felveszem a hívást, a képernyő átvált, hogy felvettem a hívást, de maga a vonal nem épül fel és fent ahol az eltelt időt írná a telefon (beszélgetési idő) ott azt írja hogy bejövő hívás.
    Ha fel is veszem a telefont, és létre is jön a vonal, engem sokszor nem hallanak - én hallok mindent a vonal tiszta - de azt mondják borzasztó a vonal és engem nem hallanak.

    Most Voda és Telekom sim kártya van a telefonban és ugyan ez a hiba.

    Először gondoltam szolgáltatói hiba, valami gond van a hálózattal, de az képtelenség hogy mind a 3 szolgáltatónál ugyan olyan hálózati hiba legyen hónapok óta.
    Hívás közben ha nézem a térerőt az teljes, tehát még az sem lehet, hogy térerő hiba vagy gyenge a jel.

    Mi a fenét csináljak? Adjam le szervizbe? Hibát nem tudom produkálni, és gondolom elhajtanának azzal, hogy biztos hálózati hiba, de nem az, ez tuti, hogy nem.

    Ötletem sincs, de egyre kellemetlenebb és munkából kifolyólag ez nagyon gáz már, sok esetben nem tudok telefonálni, hívást indítani sem. Pl kiválasztom a számot, hogy hívás, elkezdi hívni majd 10-15 másodperc után dobja az egészet. Megismétlem és akkor már kicsöng. Viszont az jobban zavar, hogy ha engem hívnak, nem tudom felvenni a hívást, de ha sikerül is felvenni nem hallanak, van amikor nálam is teljesen süket a vonal.

    Bárki bármi ötlet? :F Elég SOS a dolog.... :O

Új hozzászólás Aktív témák