Új hozzászólás Aktív témák
-
Chrys_
addikt
Tiltakoznak még? Vagy hazamentek?
-
sziku69
őstag
Nem akarok általánosítani. Viszont nekem is megvan az a rossz tulajdonságom, hogy a rossz tapasztalatok maradandóbbak bennem. Sajnos kevesebb jót hallottam a taxisokról mint rosszat.
Sok van köztük aki tényleg normális. De nem ez jellemző rájuk.Egy biztos. Összetartanak, mint egy banda. Direkt nem írtam közösséget.
A városban közlekedve azt tapasztalom, amit már mások is elmondtak. hogy úgy vezetnek, mintha az övék lenne az egész úttest. Tulajdonképpen egyfajta felsőbbrendűség-érzet lehet ez. Hisz mögöttük van a "banda", akiket szükség esetén, rádión bármikor hívhat.
-
Narxis
nagyúr
válasz
Stauffenberg #250 üzenetére
Most a kedvencei vannak hatalmon így "kapcsolati tőke", majd ha fordul a kocka akkor az ő szótárában is korrupció lesz. Figyelni kell az ilyen "alkalmazkodó" gerincű emberekre.
-
MCGaiwer
addikt
válasz
Stauffenberg #250 üzenetére
itt a szó Hofi féle definícióját alkalmazzuk igaz?
-
MCGaiwer
addikt
válasz
Stauffenberg #247 üzenetére
kérdés kinek a tulajdonában van az autó. Ha a cégé, akkor a sofőr csak alkalmazott, ha pedig a sofőré, akkor taxis. Barátok mindenhez kellenek. Ez is egy tőke, amivel vagy rendelkezel, vagy nem.
-
Peti78
őstag
válasz
Stauffenberg #240 üzenetére
Mocskos egy banda ez a taxishorda. üssed A 90%-uk mocskos maffiózó, tolvaj és adócsaló. Ríbakolnak, de amikor a menekülteket hurcolták akkor vajon adóztak-e utána? Lusta, munkakerülő banda.
-
Stauffenberg
nagyúr
A szakmában dolgozó ismerősök szerint az Elitnek vannak igen jó barátai a közgyűlésben, ezért kaphat felmentést. De persze ezek egészen biztosan csak rosszmájú pletykák, amiket a konkurencia találhatott ki.
Az Uber meg ne vergődjön, kenje meg akit meg kell. Fiatalok még a magyar piacon, de előbb vagy utóbb rájönnek, hogy ezt a belépődíjat ki kell fizetni, nincs mese.
-
azbest
félisten
másik topciban részletesebben is leírtam, hogy fura nekem ez a taxihoz hasonlítás. Más itthoni cég, akik korábban taxis volt, az is átváltott másfaja, limuzin sofőrszólgálatos módra, hogy ne kelljen sárgának lenni és ne kelljen közös tarifát használni. Ha az legális, akkor az uber sofőr is tud legális lenni, úgy hogy mégsem taxis.
-
Restless19
tag
válasz
Stauffenberg #244 üzenetére
Hát meg is érdemlik hogy kihaljon . Nincs szükség amúgysem ennyi taxira még akkor sem , ha fele ennyi lenne az ár\km mint 3 éve. Ahogyan a fejlődik a világ lassan emberi fizikai munkásra sem lesz szükség. Éppen ezért még bőven időben vagyok tanulni , hogy ne a mostani munkahelyemen kelljen megszakadnom életem végéig. Miért nem képzi át magát valami más szakmára nem kötelező taxizni boldog boldogtalannak.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
Restless19 #243 üzenetére
Én tényleg nem tudok mást mondani, minthogy egyék meg amit főztek. Ezt leírtam sokszor.
Ők kérték a rendeletet. Most a rendelet akadályozza őket abban, hogy az Uberrel versenyezzenek. Ha továbbra is ragaszkodnak hozzá, hogy törvényi erővel tiltsák be az olcsóbb/hatékonyabb szolgáltatásokat, akkor megérdemlik, hogy eltűnjön ez a szakma.
-
Restless19
tag
válasz
Stauffenberg #242 üzenetére
Mint a vállalkozók elég széles köre szeret adót csalni igy ezek alól a taxisok sem kivételek. Ezért nem tudom őket sajnálni. Van rendes tisztességes taxis ez 110% de az kb nem volt ott ezen a blokádnak nevezett viccen. Meghat ám nagyon a nyavajgásuk , hogy mert az Uberes nem fizet adót az államnak van ezeknek is elég vaj a fülük mögött azthiszem ha adózásról van szó. Érdemes elolvasni a HVG\Index kimutatásokat mennyit lehet keresni uberezéssel és taxizással köszönő viszonyban sincs a kettő adózás és dijjak ide vagy oda
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
Restless19 #241 üzenetére
Én még véletlenül sem akarom összemosni az összes taxist ezzel az erőszakos csőcselékkel, de nem tartok sokra egy olyan közösséget, mely nem rostálja ki maga közül az ilyen selejtet, sőt egyenesen összezár a védelmükben (testvériesség, betyárbecsület, nevezzük aminek akarjuk).
Régen is sokszor verekedtek össze. Régen is rendszeresen megverték az olcsóbban fuvarozó társaikat. De már az is elég volt egy alapos verésre, ha a taxis mások "területére" merészkedett (reptér meg egyéb turista gócpontokért mindig ment a harc boxerekkel és baseball ütőkkel).
Részben ezt akarták felszámolni a hatósági árakkal, hogy legalább azon ne legyen vita, hogy ki viszi olcsóbban az utast, de ebbe most belekavart az Uber és a régi forgatókönyv fut le újra.
Biztos vagyok benne, hogy nem ez volt az utolsó ilyen eset.
-
Restless19
tag
válasz
Stauffenberg #240 üzenetére
butuskák az ilyenekért bőven megérdemelték volna , hogy tankkal menjenek keresztül a fos blokádjukon
-
Stauffenberg
nagyúr
Durván összevertek egy Uber-sofőrt a taxisok
Kutyából nem lesz szalonna. Alig pár éve még egymás között volt általánosan elfogadott tárgyalási módszer az ilyesmi a "kié a reptér előtti placc" kérdéskörben (meg a városban tucatnyi másik helyszín hovatartozásáról döntöttek ilyen módszerekkel).
-
djculture
félisten
-
E770
aktív tag
ez egy pontos összefoglaló: [link]
most látom, hogy csak nem sikerült most már betiltani/töröltetni/blokkolni az Uber-t?
-
E770
aktív tag
ez nagyon jó, nem is tudtam, hogy konkrétan fordítva milyen komoly volt: [link]
-
E770
aktív tag
ezzel teljesen egyetértek: [link]
-
Stauffenberg
nagyúr
"ez érdekes lenne, ugyanis ilyet a nav nem kér(het) egy gyak. sima cégtől."
És gondot jelentene ehhez jogszabályokat módsítani? A NAV már most is élőben kukkolja a pénztárgépek forgalmát és az áruszállítást, idén pedig jön a számlázóprogramok bekötése is. Alig titkolt cél, hogy a következő években egyetlen vállalkozás se tudjon úgy pénzeket mozgatni, hogy arról a NAV nem tud.
"elég lenne egy Magyarországon bejegyzett cég is, akkor legalább a hazai uber-forgalom nyilvánossá válna."
A sofőrnek, ha alvállalkozó, akkor számlaadási kötelezettsége van az Uber felé. El tudom képzelni azt az ideális világot, ahol a hatóság kiadja az utasszállítási engedélyt, cserébe használjon számlázóprogramot, ezek nyártól úgyis be lesznek kötve a NAV-hoz és van bőven ingyenes szoftver is. A taxisokat meg nem ostoba rendeletben regulázza, hanem adjon nekik kedvezményeket, ha teljesítik a feltételeket (buszsáv használat, droszt használat, stb).
"az uber tulajdonképp a taxitársaság helyét veszi át."
Az Uber mindig is taxitársaság volt (fuvarszervező, diszpécseri szolgálat, hívjuk akárminek), csak hatékonyabban működnek. De jól látható, hogy nem sikerül vele dűlőre jutni olyan országokban (vagy városokban), ahol a hagyományos, elavult, ósdi taxis szabályok közé akarják szorítani őket.
-
Ringman
félisten
válasz
Stauffenberg #229 üzenetére
b.) Az Uber jelentse le a NAV felé, hogy kinek és mennyit fizetett. A NAV meg hajtsa be a sofőrökön az adót.
ez érdekes lenne, ugyanis ilyet a nav nem kér(het) egy gyak. sima cégtől.
elég lenne egy Magyarországon bejegyzett cég is, akkor legalább a hazai uber-forgalom nyilvánossá válna.
azt tudom még elképzelni, hogy az uber-sofőröknek kell regisztrálnia (vmi hivatalnál vagy a navnál) ahhoz, hogy szállíthasson. utána meg valahogy be kell vallania a jövedelmet. (vállalkozó, adószámos magánszemély, kft, stb)
az uber tulajdonképp a taxitársaság helyét veszi át.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
MCGaiwer #219 üzenetére
Ha az adóbevételek miatt aggódsz, akkor sokkal jobb megoldás az Uber gáncsolása helyett a legalizálása. Töröljék el a taxirendeletet, ha Tarlósnak tetszenek a sárga taxik a városképben, akkor kedvezményekkel (pl: buszsáv használata) vegye rá a sofőröket a matricázásra.
Az Uber sofőrök megadóztatására két út nyílna:
a.) Az Uber munkáltatóként jelenjen meg és fizesse az SZJA-t, meg egyéb terheket a sofőrök után.
b.) Az Uber jelentse le a NAV felé, hogy kinek és mennyit fizetett. A NAV meg hajtsa be a sofőrökön az adót.
De ezek nem mennek akkor, ha inkább elnyomni próbálják, mintsem legális vállalkozássá tenni.
Tegnap, London főpolgármestere:
"Nem tudjuk visszafordítani az időt, nem tudjuk visszacsinálni az internetet" - [link]
Az egyenlő feltételeket a piacon azzal lehet biztosítani, ha a taxisokat nem terelik be fuvarszervező cégekbe. Londonban például törvénysértő utcán utast felvenni (ezzel nyírják ki a magánzókat).
-
Auratech
őstag
A taxirendszer nem jó, mert kontraszelektív a hiénák javára. Főként a fővárosban.
Miattuk az Uber meg ordítóan szabályozatlannak látszik, viszont a pénzforgalmi korrektség miatt nagyon fájdalmas minta a taxisoknak. Szerintem nagyon hasonló a lakáséttermek jellege, ami a mekitől nem vesz el forgalmat, neten szerveződik és eddig nem hallottam botrányról. -
Polllen
félisten
Elég hülye példa. Az uber üzletszerűen közvetít, amiért részesedést kap. FB cset meg nem. Értem mit akarsz mondani, de az ilyen rossz hasonlatokkal tele a ph padlás.
Az adózás meg olyan, amilyen, de ettől még ez a szabály.
x1port
Az ingó vagyontárgy értékesítése teljesen más kategória minden szempontból.
-
Keem1
veterán
válasz
MCGaiwer #223 üzenetére
Hajjajajaj, de nagy gondok vannak itt a fejekben.
Az Uber nem taxi, az Uber-sofőr nem vállalkozás, nem főállásban, megélhetésből uberezik. Az Uber-sofőr napi-heti pár órája eltörpül a taxisofőr napi fuvarjai mellett. Az Uberező emberke egy kis plusz pénzt keresne, de van neki saját munkája, és olyankor fuvarozik közösségi és persze némi aprópénz keresési célból, amikor épp mást nem csinál.
Tegyük fel, hogy a jelenlévő, uberellenes embereknek FB messengeren átszól a barát barátja, hogy "gyere már át fát pakolni", az adott ember (legyen X a neve) pedig elmegy. X bepakolja a fát, mert aki hívta, épp gerincsérv miatt nem tudná. Dolgozik pár órát, mert sok a tüzelő. Készen van, majd a házigazda (Y) ad neki egy ezrest. X gondolom, azonnal elmegy adópapírokat kitölteni, adózni, satöbbi. Vagy ha nem teszi, mások, akik látták, hogy Y pénzt ad X-nek munkáért cserébe, azonnal feljelenti, plusz a FB-ot is a messenger miatt.
Nonszensz emberek, nonszensz, nem látjátok a fától az erdőt.
-
Narxis
nagyúr
válasz
MCGaiwer #219 üzenetére
Fizessed, senki nem akadályoz meg benne. Nem az überesek tüntettek a taxik betiltásáért. Aki ennyire naív mint te az nyugodtan mehet taxival és fizetheti a drágább utat. Megmosolyogtató amikor valaki ennyire hisz az adózásban és, hogy a pénze bizony jó helyre kerül.
Amúgy meg mit érdekel? Fél lábbal már úgyis külföldön vagy.
-
MCGaiwer
addikt
itt nem kizárólag a bevétel alapján fizetett adóról van szó, hanem mondjuk azokról az illetékekről, engedélyekről, adókról és egyéb díjakról, amit egy taxi működéséhez ki kell váltani, egy uberhez meg nem.
Ez mellett az Uber magyarországon szerintem 0 adót fizet, míg ennél a legutolsó taxitársaság is valószínűleg többet. Mivel nem használom se a taxit, se az ubert, nekem az lenne az érdekem, hogy mind a kettő a lehető legtöbbet fizesse valamilyen módon az államnak, mert azt már nem nekem kellene. Valószínűleg a Pestieket leszámítva mindenkinek ez lenne az érdeke az országban.
-
E770
aktív tag
válasz
MCGaiwer #221 üzenetére
az Uber-nél alkalmazott fizetési megoldásnál tisztább megoldást nem tudok
a sárga taxik számla/nyugta adási szokásaikat a NAV is méri, de ne legyenek nagy illúzióink, a pénz egy része feketén mozog
meglepődnél, ha csak egy átlagszámot látnál, mennyi adót fizetnek a sárga taxisok éventeés akkor még csak a sofőrökről beszéltünk, nem a fuvarszervező cégekről (és a pesti hiénákról sem)
-
MCGaiwer
addikt
Állami költségvetés kiadás - bevételi oldala pl?
napi két órával (amit erősen kétlek) is többet fizetnek mint nulla. Amit ők befizetnek azt nem nekem kell, amit viszont az említett cégek nem, azt igen.
Mennyire örülnél annak, hogy a taxisok által be nem fizetett sarcok summáját szétosztanák mondjuk az összes autós között? Így Vidéki "Munkabajáró" István fizethetné a Hétvégi "Überező" Hipszter olcsóbb útját a romkocsmából hazafelé...
-
MCGaiwer
addikt
tulajdonképpen a taxisok most amellett tüntetnek, hogy továbbra is fizethessék az extra sarcot.
Ezért akár én is tüntetnék, hiszen inkább fizessék a taxisok, majd rajtuk közvetve az utasok az extra sarcot, minthogy általánosan fizettessék ki a néppel ugyanazt, mert az uber kb egy rohadt fillért nem fizet hollandián kívül sehova (az euban)...
-
Narxis
nagyúr
válasz
Stauffenberg #216 üzenetére
Pontosan erről van szó és itt meg is kapjuk a választ arra, hogy miért nem lett csírájában elfojtva a tüntetés. A taxizás olyan kiadásokkal, adókkal van megterhelve aminek köze nincs a színvonalhoz, tulajdonképpen a taxisok most amellett tüntetnek, hogy továbbra is fizethessék az extra sarcot.
-
szupermacs
veterán
Látom itt is van egy jó kis topic!
Kár, hogy Logouton már kiírtam magamból mindent, amit gondolok erről. -
Stauffenberg
nagyúr
válasz
MCGaiwer #215 üzenetére
Mondjuk mindkét számítás elég elnagyolt, de megközelítőleg így alakulnak a keresetek:
- Ennyit keres ma egy Uber-sofőr Budapesten
- Ennyit keres ma egy taxisofőr BudapestenEbből is látszik, hogy a taxizás a rendeletben előírt eszközigény miatt olyan rohadt drága. A taxisrendeletért lobbizók arra játszottak, hogy az emberek majd kifizetik a drágább taxizást is, mert nincs más. Anno 2011-2012 körül még nem láthatták, hogy az Uber tarolni fog, mely most éppen egy piaci rést tömköd be, olyanokat fuvaroz, akiket hidegen hagy a taxizás "emelt színvonala". Elég nekik egy rendes sofőr, meg egy autó ami elviszi A-ból B-be.
-
MCGaiwer
addikt
-
Béééla
őstag
Na és itt jutottunk el oda, hogy minden megkeresett fillérre tízszer annyi költséget tud hozni a kreatív ember --> jajj szegény állambácsi, nincs nekem nyereségem ;( .
A mellékesre nagyon igaz, hogy akkor épp diák vagy rosszul kereső / sok szabadidővel rendelkező illető, de nyugdíjas/kismama/háztartásbeli időnként besegítene már rögtön nem passzol ide.
Nagyon érződik, hogy toldozott-foltozott.@szalontai:
Végre eljutottak ide, hihetetlen... Hány hét agyalás kell még, mire összehoznak valami épkézláb ötletet? (mondjuk PÁV kelljen a kereső sofőrködéshez vagy kötelező CASCO) -
ma reggeli origo cikkből:
mondta az Origo érdeklődésére Keresztes László. Az LMP közlekedéspolitikai szakszóvivője szerint a megosztásalapú gazdaság terjedését, így az Uberét sem lehet megállítani, fontos viszont, hogy ez ne vezessen adóelkerüléshez, sem pedig a tisztességes piaci verseny torzulásához.
-
x1port
addikt
Taxi vs Uber = Cicaharc.
Ami viszont sokkal szomorúbb az az ,hogy nagyjából ott tartunk mint 2006-ban.
Balatonőszöd : "Lehet tüntetni a Parlament előtt, előbb-utóbb megunják, hazamennek" By : gy.f.
Na...de ne politizáljunk.
-
Ringman
félisten
válasz
Stauffenberg #207 üzenetére
itthon biztos, hogy köteles lenne számlázni az alvállalkozó. azt nem tudom, hogy az uber egyáltalán befogad-e számlát. feltételezem befogadna (max nem kezd vele semmit), ha valaki egyáltalán adna neki.
vagy a szerződéses viszony keretében kapja meg pénzét
arra gondolsz, hogy megbízási díjért dolgozik sofőr, nem vállalkozói szerződést kötnek? szerintem az uber nem fog ányk-n bevallásokat küldeni...
-
Restless19
tag
válasz
Stauffenberg #207 üzenetére
végül is ezt az egymásra mutogatást mindig elsütik
időhúzásnak tökéletes
-
Stauffenberg
nagyúr
"alvállalkozó adózásáért a fővállalkozó miért lenne felelős?"
Az USA több államában is bíróság mondta ki, hogy az Uber sofőr nem alvállalkozó, hanem alkalmazott, így az adózás a munkáltató terhe. Szó se róla, drukkolok az Uberbek, de ez a "mosom kezeimet" hozzáállás részükről nagyon antipatikus. Így bárki mutogathatna a másikra, hogy fizessen adót, aztán a végén senki sem fizetne.
Egyébként az alvállalkozó köteles számlázni. Az Uber sofőr számláz az Uber felé vagy a szerződéses viszony keretében kapja meg pénzét?
-
Blizzardking
őstag
Btudos - "ennek nem ez a módja, hogy random ötlettől vezérelve megbénítják a belvárost mindenféle koncepció és értelmes célkitűzés nélkül"
Dehogy nincs itt koncepcijó! Tííccságbe, monnyonle. Asztat mondom hogy néhány gumi lehet itt is ee fog égetődni ha nem tííccság be, nem érdekel hogy hogyan, a telefontársaságok!
Mi ez kérem, ha nem kristálytiszta koncepció?Én - ha érdekelt lennék az Uberben - azonnal tüntetni kezdenék, hogy mi is használhassuk a buszsávot.
Hol van így az esélyegyenlőség?A taxisokat azért utálja mindenki zsigerből, mert erőszakos tanulatlan buta suttyó egy igen komoly hányaduk, akiknek a megélhetése egy olyan tevékenységen alapul, amihez mindenki ért. Én, ha eljutok A-ból B-be, akkor kezdődik a munkám. Ezeknek meg ott ér véget. Arra verik magukat, hogy mekkora húde eszetlenül nagy királyok, hogy arrébb mennek a síkon, többször egymás után. Hát tényleg, ez kurva bonyolult egy dolog...
-
Ringman
félisten
alanyi adómentes ev-ként költségelhetsz (bár akkor lehet, hogy céges autó kellene hozzá? - ezt könyvelő tudja), úgy - ha van munkaviszonyod, vagy pl nappali egyetemi hallgató vagy - nem passzív féléven) csak a nyereség után kell adózni. (tánya, osztalékadó+eg. hozzájárulás) de ez így is 1-(0,1+0,9x(0,16+0,14))=37%-os adótartalom a nyereség után
-
azbest
félisten
Amúgy az a durva, hogy kb most a kata a legjobb, legkisebb költségű ilyen szempontból.
Ha más formát választ az ember, akkor a bevétel utáni terhek rögtön 50% körülire ugranak, meg annyival több a bürokrácia, hogy már könyvelőt is muszáj lehet tartani. Mondjuk az adószámos magánszemély is egy opció, jó magas adóval, de lehet az nem használható ilyesmire.
Ja és ne felejtsük ki a kata mellől a helyi iparűzési adót és a kamarai díjat sem. Bár ezek más formában is jelentkeznek.
-
Béééla
őstag
válasz
Auratech #199 üzenetére
Na igen, de addig hogy adózzon a jónép, ha a Kata-tagságért ilyen tételekkel kell kezdeni:
A kisadózó vállalkozás a főállású kisadózó után havonta 50 000 forint összegű tételes adót
fizet, a nem főállású kisadózó után pedig havonta 25 000 forintot
Tehát akarsz egy kis mellékest, ha az időd engedi? Viszi az általány a többszörösét is! Na EZ tarthatatlan!
Csodálkoznak, miért nem jó az adózási morál...
Ha meg csak erőből bedrótozzák, és azon kívül mindent hagynak érintetlenül, persze hogy megszűnik az überezés, és jól elkönyvelhetik, hogy milyen ügyesen megszüntették a feketézőket. Helyette kellene már egy olyan vállalkozói/mellékeskereseti forma, hogy X százalékot (mondjuk a 16%-os SZJA-t) leadózod a jövedelemből, és pont. Nem kell havi díj, nem kell egyéb ökörködés, cserébe havi Y bevételig lehet csinálni és nem tudod elszámolni a tévét meg rózsadombi lakást költségnek, tehát viszlát áfabuli. Mindenki nyerne, de neeeeeem... Az átlagemberre nem kell gondolni, a bizniszt csak havi hatmilliárd forgalom felett lehet csinálni! -
azbest
félisten
válasz
Stauffenberg #183 üzenetére
azért nem nevezném az ubert taxinak, mert nem vonatkozik rá semmilyen kedvezmény vagy előjog, ami a taxira igen. Nincs droszt. Nem lehet leinteni. Nem mehet a busz sávban...
Inkább a limuzinszolgáltatással lenne értelme hasonlítani, amelyre más szabályok vonatkoznak, mint a taxikra. Persze ha szó szerint annak vesszük, akkor ott sem teljesít minden követelményt.(#199) Auratech
ez a fajta dolog csak statuálás...
Amennyire tudom nem a sofőr ad számlát, hanem az ubernek fizet az utas. A sofőr később kap pénzt a szerződése alapján az ubertől. És itt jön a csavar, amit az uber csinál, hogy nem a magyar szabályok szerint játszik, úgy tűnik [link]
Egyébként a sofőr valószínűleg az éves bevalláson be tudja vallani az így szerzett jövedelmet valószínűleg. de már azon sem lepődnék meg, ha pont a nav szabályai miatt nem lenne lehetséges bevallania, mert olyasmit kérne, amit az ubertől nem kaphat meg. -
Ringman
félisten
válasz
Auratech #199 üzenetére
Egyszerűen adózzon az Uber. Fizesse amit minden más cég. A NAV szerint eddig 100%-a bukott adóügyileg az uberes sofőröknek
ha az uberes sofőr nem adózott, az nem az uber sara. - vö. alvállalkozó adózásáért a fővállalkozó miért lenne felelős?
az uber meg gondolom az íreknél adózik, mint pl a google.
Szépen bedrótozni a navba az uberes szerver magyarországi forgalmát, ahogy minden kiskereskedőt, nagykereskedőt, szervízt, szolgáltatást. Aztán jöhet a csodás kreativitás versenyelőnye..
a taxiknak tudtommal nem kell online pénztárgép.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép!! Dell Latitude 5490 i5-8350U 16GB 512GB SSD
- Asztali PC v5 , R5 8400F , RX 5700 XT , 16GB DDR5 , 512GB NVME , 500GB HDD
- Latitude 5501 15.6" FHD IPS i5-9300H 16GB 256GB NVMe magyar vbill gar
- PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 7900 XTX 24GB VRAM
- Honor 90 lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Mint az új! PS5 Dualsense Edge Kontroller! Gari: 2027.07
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 4 PRO 1TB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- iKing.Hu-Samsung Galaxy S24 FE Blue Stílusos erő, 120 Hz AMOLED 8/128 GB Használt, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest