Új hozzászólás Aktív témák
-
#75128832
törölt tag
Gyakorlatilag onnantól, hogy van egy VR szemüveged, nincsenek határok, bármire használható, ami a megjelenítéssel kapcsolatos. Gondolj bele: ha a telefonod elég erős lenne, és az input lag, és a bemeneti jel késése minimalizálva lenne, minden nap más kontinensen mehetnél dolgozni
- meg persze lakhatnál egy toronyház tetején, csak te kéne matricázni egy pince sarkpontjait, meg berendezni. Határok igazából nincsenek, csak a számítási teljesítmény, ami pedig egy quad cf titan z-nél sincs elegendő: nem tud egy telefonnyi helyen <10ms késleltetéssel lerenderelni neked egy őserdőt a fránya iroda helyett
-
Loha
veterán
-
stefi76
aktív tag
Az 1-es DK-val a GRID, a srác nem igazán van rosszul.....pontosabban igen, de nem a negatívumok miatt...
-
bbTamas77
aktív tag
Szerintem meg felesleges benne ez a fejmozgás követő funkció benne, mert még nagyon nem pontos, és elég sok kellemetlenségtől ellehetne kerülni.
-
arn
félisten
válasz
Komplikato #75 üzenetére
gondoltam, hogy masnak is eszebe jutott
akkor ebbe mar csak leap motion kellene, hogy lassa, hogy mit csinalsz magad elott. a kameras dolog mukodne ennek megfeleloen, nem ez a hudos, mert itt lehetne teljesen osszemixelni e ket dolgot, a masikkal nem. illetve amivel a google kiserletezik mostanaban, a kameras 3ds scan, az is csak ezzel lehetne megvalosithato. de onnantol gyakorlatilag nem is kellene mas eszkoz hozza.
ez az egesz gyk hasonlo, mint az erintokepernyos telok az iphone elott. minden adott hozza, megse csinalta meg senki egybe normalisan.
-
Komplikato
veterán
Szerintem amit leírsz az az AR szemüveg, mint pl. az Epson új kütyüje, amihez már gyártottak orvosi diagnosztikai upgradet is. VR szemüvegben meg ott van a hússzor átnevezett True Player Gear féle HMD amit legutoljára VRvana-ra kereszteltek, abban van elől sztereo kamera. [link]
-
arn
félisten
meg kicsi otleteles: egy eszkoz - vr sisak, kamerak a szem helyen, motion leap is annak a kornyeken. gyk ha tovabb gondolom az egeszet, eljutnank a matrixig, a felhasznalason mulik, hogy mennyire mosnak ossze a valosagot. de tenyleg egy olyan ultimate eszkoz lenne, ami annyira atalakitana az eletunket, mint az auto, szamitogep, internet, stb.
-
arn
félisten
válasz
Komplikato #72 üzenetére
Persze, de amig nem mutatjak meg, hogy mire kepes, addig mit varnak? Nem ok csinalnak, hanem szerzodjenek mas cegekkel.
Gondolkodtam egy "jovo" munkahely dolgon. A vr sisakra kellene a szem helyere ket kamera. Az venne a kornyezetet, es vetitene a sisakba. Igy barmekkora virtualis munkater letrehozhato lehetne. Motion leappel es a google 3ds kamerascennerrel megtamogatva gyakorlatilag barmi beemelheto lehetne ebbe a virtualis terbe. Tokeletesen osszemosthato lehetne a fizikai es virtualis valosag, ugyanakkor nem kellene a valosag renderelesevel foglalkozni, ha nem szukseges.
Akarmekkora desktopot vetithetne kored gomb formaban. Elonye lenne, hogy a kamera miatt nem lenne a felhasznalo elszigetelve, de lehetne a virtualis dolgokat atlatszova is tenni. Gyk a lehetosegekhez kepest a kulonvelemeny megoldasa gagyi prebeta cucc lenne.
Az egeszet egy layer formaban kellene megvalositani az oprsz es a swek kozott.
-
arn
félisten
válasz
Komplikato #70 üzenetére
meg ezen a kezes varazslason lepnenek mar tul... csinalniuk kellene valos alkalmazasokat. de ez a ket eszkoz nagyon atalakithatja a dolgokat.
pl 3ds modellezesnel konkretan eg es fold lenne... mintha gyurmaval dolgoznanak.
-
Komplikato
veterán
pl ott a leap motion, allat jo dolgokat lehetne csinalni, megsem hasznalja senki.
Na majd most ... Leap Motion Intro to VR
Amúgy nem is tudom miért vártak ezzel az ötlettel eddig? -
-
4D4M
senior tag
válasz
Dark Archon #67 üzenetére
Hogy jön ide a monitor? VGA -> Oculus esetről beszélek.
-
-
4D4M
senior tag
Pont erre utaltam a több (nem látszó) pixel kiszámításával. Hogy a fejmozgatás kezdetekor elég lenne a kiszámolt képet elindítani a gyorsulásszenzor jelének megfelelően. Mintha a monitort mozgatnánk fizikailag. Ez volt a lényege a mondandómnak. És a fő kérdés, hogy a jelenlegi hardverekkel van-e rövidebb út a szenzortól a megjelenített képig..
Most arról van szó, hogy az az input lag, ami jelenleg monitoron élvezhető, az oculuson túl nagy.
-
BiP
nagyúr
Ezt mar többen leirtak. Alapvetoen az okozza a bajt, hogy a különböző érzékszervek mast erzekelnek, ezert az agy kicsit "összezavarodik", hogy mi is történik valójában, ez pedig szédülést, fejfájást okozhat.
Pl. A szemed erzekel egyfajta mozgást, de a füled nem érzi ugyanazt a gyorsulást.
Sima monitornal az agyad könnyebben tudja, hogy Te egyhelyben ülsz, es csak egy mozgóképet nezel, de Oculus Riftnel teljesebb az élmény, nehezebb leválasztani, tudatosítani.
Kb olyan, mint a tengeri betegség. -
4D4M
senior tag
Bár pontosan nem tudom az input lag milyen komponensekből tevődik össze, de azon tűnődtem, hogy nem lenne megoldás így a kezdeti stádiumban, ha a gép egy x pixellel szélesebb képet számolna ki mint, ami meg van jelenítve? Mint a videókban a rázkódás csökkentéses módszereknél. Tehát a kérdés az, hogy létezhet-e olyan útvonal a gyorsulásszenzortól a megjelenített képig, ami rövidebb tud lenni mint a játékon keresztüli kamera elmozdulás.
Van sok buktatója és a hardvernek további többletterhelés, de ha a fejforgatás lekövetésének tökéletlensége okozza a rosszullétet, akkor minimum csökkenthető lenne a hatás.
Én amúgy a nem rosszullevősök táborát erősítem...van olyan, aki meg tudta állapítani, hogy konkrétan mi okozza a bajt?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a GPGPU még egy modern IGP szintjén is majdnem tízezer szálat futtat párhuzamosan. Nyilvánvaló, hogy ilyen hardvereken jön ez extrém gyorsulás a Leap Motion által igényelt feldolgozási formával. A másik probléma szoftveres jellegű. A Leap Motion durva adatmennyiséggel dolgozik, és igazából az algoritmus nem szélsőségesen bonyolult. Az egész rendkívül jól párhuzamosítható, de a cég elmondta a SIGGRAPH-on is, hogy nem azért nem tudják jól párhuzamosítani, mert a hardverek nem jók hozzá, hanem azért, mert az alkalmazott programozási modellek nem ideálisak. A GPGPU-s modellel sokkal egyszerűbb a párhuzamosítás a Leap Motion számára. Tehát nem csak a GPGPU erejéből, hanem a megváltozott programozási modellből is képes ez a feladat profitálni.
-
DesertDog
tag
Van DK2-es Oculus Riftem. Nekem semmi bajom nincs tőle, nem okoz rosszullétet. LFS-el órákig körözök mindenféle probléma nélkül. Az élmény pedig nem összehasonlítható semmivel, ami manapság elérhető. Nálam két mellékhatása volt, legörbíthetetlen idült vigyorgás és szüntelen nyálcsorgás. Én személy szerint nagyon sajnálnám, ha végül nem jutnának el a végső termékig, mert szerintem meg van a létjogosultsága, nem csak a játékokban, de pl. az oktatás egyes területein is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a baj, hogy olyan komplex a probléma, amit meg kell oldani, hogy túl kedvezőtlen egy ASIC beépítése minden lapka mellé. Egyrészt szinte senkit sem érdekelne, másrészt már a Leap Motion is mondta, hogy meg lehet ezt oldani a HSA-val. Van egy kísérleti implementációjuk erre. Például az AMD-nek az a szörnyes előadása ezen fut.
Mivel a HSA egy ingyenes és nyílt iparági szabvány, így a Leap Motion számára reális ezt az irányt választani. Gyakorlatilag minden gépen üzemképes csak egy szoftver kell hozzá. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A Leap Motion esetében vannak problémák. Az egyik, hogy korlátozott a detektálásí tartomány, és még így is eszi a procit. Ha a detektáls kiterjesztik még nagyobb gépigénye lesz, ami még gyorsabban fogyasztja az aksit. Ezért készül a GPGPU-s szoftver hozzá. Az talán segít a terjedésén.
-
arn
félisten
-
Dr3
csendes tag
Valóban volt 1 igéretes próbálkozás a 90-es évek közepén. VFX-1 nek hivták a szerkezetet, de sajnos sem a kijelzők sem a számitógépek nem voltak technikailag még a közelében sem annak a szintnek ami élvezhető szintre tudta volna emelni a dolgot. Réges régi Red Baron nevű játékkal volt szerencsém kipróbálni a kütyüt anno, maga a tracking rész meglepően jól működött, viszont mind a grafika , mind az FPS siralmas volt.
Munkára mindenféleképpen alkalmas lesz véleményem szerint, sőt bizonyos esetekben új távlatokat fog megynyitni, pl tervezési munkák (épületek, autók, stb.). Illetve szerintem az oktatás az a terület, ahol igen hatékonyan lehet kihasználni a képességeit.
-
Dr3
csendes tag
Akit érdekel annak néhány mondat a tapasztalataim (!) alapján.
- Az Oculus valóban tud rosszullétet okozni, embere válogatja ki mennyi időt képes alap esetben eltölteni vele...DE... a rosszullétek nagy részét a rossz konfigurálás, illetve a rossz játék beállitás okozza. Igen sajnos a gonosz fejlesztők nem tudják a te IPD-det (szemgolyók távolsága), ezt sajnos neked kell beállitani (1x az életedben), az alkalmazásoknak pedig stabil 75 fps-t kell produkálni, mivel az esetlegesen fellépő szaggatás fokozottan érezhető a riftben. Ezen felül a szervezeted hozzá tud szokni, ha fokozatosan adagolod, szépen megszokod.
- A viselése egyáltalán nem kényelmetlen, én egy Razer Tiamat fejessel együtt használom a DK2-t, ami magában sem a könnyebb fejesek közül való, eddig még soha nem éreztem, hogy kényelmetlen vagy kellemetlen lenne.
- Jelen állapotában egyetlen hibája van az Oculusnak, ez pedig a kijelző. A DK2 már lényegesen szebb képet produkál az 1-nél, viszont még mindig kicsi a pixelsürüség, igy tulajdonképpen mákos a kép. Ennek tudható be nagy valószinűséggel a jövő májusra tervezett megjelenés. Mivel a felbontást tovább kell majd emelni, hogy tökéletes képet kapjunk (a hirek szerint a végleges verzio 1440p-ben fog menni), az fps pedig nem eshet 75 alá, az ehhez szükséges hardverek még viszonylag drágák, igy kicsi lenne az esélye, hogy nagyot tudnak robbantani a piacon. Jövő májusra talán szélesebb körben elterjedtebbek lesznek majd a szükséges hardverek.
- Mindenkinek ajánlom, hogy próbálja ki ha teheti, és ne ijedjen meg ha elsőre szédül vagy émelyeg. Megvásárlását egyenlőre csak igazán elkötelezett embereknek (kb 375 euro). Ők viszont készüljenek fel, hogy nem akarnak utána Oculus nélkül játszani semmivel, mert ez egy teljesen új szintre emeli az élményt (és nem, nem vagyok FB vagy Oculus bérenc
).
-
saelin
veterán
A videót elnézve nem is csoda a rosszullét... Imbolyog a kép összevissza.
-
Loha
veterán
válasz
#65675776 #43 üzenetére
Szerintem ráengedték a Youtube képstabilizátort a videóra, azért lett ilyen.
A hányinger oka ugyan az mint a utazási betegség esetén: Az utazási betegség, orvosi nevén kinetózis egy tünetegyüttes, amit többnyire a látási ingerek és az egyensúlyérzékelés közötti ellentétek okoznak.
-
Callisto
őstag
Egyik nagy probléma, hogy a nem tudsz fókuszálni és ez jelentős oka annak, hogy sokan kellemetlenül érzik magukat. Igazán akkor lesz jó ez a technológia, ha majd érzékelők figyelik a szemeket , hogy hova fókuszálnak és úgy változtatják a képet. Na ha ezt megvalósítják az lesz a durva.
-
Ga
tag
Egyre inkább realisztikus virtuális valóságban hentelni tömegesen. Ettől sztem minden józan eszű ember rosszul lesz...
SzVSz.
Ha nem, akkor irány a zárka, mielött a kolléga a valóságban is kipróbálja... -
BiP
nagyúr
Na igen. Ez így van.
Nekem pl. ringlispilen volt mindig hányingerem, mert minden mozgott, de ha kinéztem egy stabil pontot (pl. egy közeli házat, fát, bármit, amit tudtam bámulni), akkor javult a helyzet.
Fura, mert máshol nincs ilyen bajom, metrón sem.
De aki érzékeny az ilyenre, Oculussal nincs esélye stabil viszonyítási pontot találnia, hiszen a fején a cucc, nem tud félrenézni. -
7time
senior tag
Édesapám autóbuszon dolgozott 40 éven keresztül és sokszor elkísértem amikor lehetett, 47-50 emberből mindig volt 2-3 aki hányt mint a lakodalmas kutya és 4-5 aki csak szimplán rosszul volt, ezek biztosan nem fognak sokat játszani az Oculusal, ennél a 3D lényegesen kisebb gondot okozott mégsem fogadták el.
-
arn
félisten
Alapvetoen akkor szoktak ilyentol szedulni, ha a latott kep nincs osszhangban a tobbi erzekszerv altal kuldott infoval. Tehat ha eltero dolgot erzekel, amit megszokott az agy. Ezt tuti sokminden befolyasolja swhw oldalrol is, de egyeni adottsag is, ki mennyire erzekeny. En pl akkor szedulok, ha nem tudok mihez viszonyitani - pl pesten a metrolejaronal a ferde kepek, nincs egy fuggoleges resz.
-
Z_A_P
addikt
En probaltam az OR-t, elkepeszto elmeny volt. Rovid idore csak, hihetetlen elethu volt az egesz. Hogy hosszu ideig (1-2ora) hogy birnam, azt nem tudom.
-
D.Va
őstag
Akkor vonjuk be a forgalomból az összes buszt és autót sőt az összes járművet meg a repülőket is mert van akire rájön a hányinger és a szédülés utazás közben...
-
Akula
őstag
Oculus Rift? Soha nem hallottam róla
De azért kipróbálnék egy ilyet.
-
M@trixfan
addikt
A fókuszálás az amit nem lehet megcsinálni ezzel a technológiával. Sok ember egyébként azért nem bírja a 3D-t, mert nem bír csak úgy belenézni, állandóan fókuszálgat, ide-oda nézeget, nem a tartalomra figyel. Ligtfield alakalmazása lehet erre a megoldás, de annak részletessége kérdéses és a számítási teljesítmény nagyon durván megnő.
-
Lomha 8V
addikt
Vérzik a szívem miatta.
-
Habugi
addikt
Elég sokan kamera mozgásnak tituláltátok a videón látottakat, emlékeztetőül, ez valakinek a fejmozgása.
A látószög egyébként bármilyen valamire való játékban állítható dolog, még ha nem is ingame, de némi ini/cfg stb keresgélés/haxolás után. Egyébként a Occulust használó személynek jószerivel most volt először a fején ez a "doboz". Sosem hordtam még ilyet, de szerintem kéne pár nap mire megszokom a hordását/súlyát annyira, hogy se jómagam se az adott esetben a fejem mozgását videón követők ne érezzék úgy magukat mint a részeges karatemester.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy a látott videóban azért van ám a technikán kívül fennálló emberi változó is rendesen. Mindettől függetlenül nyilván lesz olyan, aki rosszul lesz tőle akkor is ha "tökéletesre" sikerül a cucc, nem hiába nem VR sisakban másztunk le a fáról.
Temetni azért marha korai, pláne a látottak/hallottak/olvasottak alapján, ez így kb semmi.
Mintha Győzike új szemölcséről cikkezne a Blikk. -
M@trixfan
addikt
Egyértelműen játéktervezési hiba. VR-hez más módon kell megközelíteni a narratívát. Ott nincs kamera, egyszerűen hagyni kell a játékost interaktívan megfigyelni, nem lehet a látótérrel variálni, hiszen az a játékos észlelt valóságának ide-oda cibálása. Nem igazán értem őket, hogy ennyit nem bírnak megérteni. Az összes filmszerű kameramozgás és kameralátószög alapú ijesztés pont a nem nteraktív és szűkös betekintést hivatott felturbózni, mintha ezt látná a szereplő is. VR esetében egyszerűen benne van a játékos a világban, elég ijesztő csak úgy észre venni valamit ami csak úgy mellesleg valós méretű és közelít.
-
BiP
nagyúr
Tényleg így van. Túl drága ahhoz, amit esetenként nyújt. Sok az olyan film, ami nem éri meg a felárat.
Ill. sokakat valóban nem érdekel. Pl. feleségem sincs oda a 3D-ért, így nem fogom berángatni, ha nem szereti.
(Ehhez mondjuk hozzátesz, hogy szemüvegesek vagyunk, és míg engem nem zavar a dupla szemüveg ilyenkor, őt igen)
Otthon a tévén van 3D, de macerás. Pl. csak akkor nézhetek így, ha egyedül filmezek. Mivel passzív, a felbontás feleződik, és ez sajnos film közben érződik is - főleg az mkv-knál van bénán kódolva, és a minőség is romlik, Blu-ray-nél nem vészes.
Tehát hiába a 3D, kompromisszumos, és az emberek nagy többsége az egyszerűbb dolgok felé megy.És sajnos ez lesz az Oculus Rift elterjedésének legnagyobb hátráltatója is. A játékosok (sokat játszók) meg fogják venni, főleg a szimulátorosok, de a többségnek ez kényelmetlen.
Az a réteg, aki bőven elvan egy flashjátékkal, hogy pártíz percet, 1-2 órát elkattintgasson, azt ez nem fogja érdekelni. -
negro
őstag
azert valtanak inkabb 2d-re mert rengeteg parasztvakitos "3d" film van amiben csak a jelenetek 10%-15% 3d-es ilyenre meg nem eri meg a 1,5x -es felar! na meg sok ember van aki keptelen kibirni masfel-ket orat, fejen a szemuveggel. a sajat korlatozotsaguk miatt meg jon a "jaj de szar a 3d..."
egy avatar, gravitiy jellegu film tenyleg jo es megeri.
-
pakriksz
őstag
-
pakriksz
őstag
válasz
Dark Archon #5 üzenetére
ahogy látom lila gőzöd sincs miről beszélsz, nyilván ezért kevered össze a kamu "3D"-t ezzel...
-
Én nem értek egyet. Mint írtam, azok időben osztották meg a képet a két szem között, ez a szemüveg térben osztja meg. Ebben nagy potenciálok vannak, csak gyerekcipőben jár.
Az mondjuk igaz, hogy anno volt már hasonló projekt, ami kifulladt, de akkor még más volt a technológia, mint most. Egyszer már a tabletek is kifulladtak, most hasítanak. Talán most is kifulladnak majd, de nem kihalnak, csak átalakulnak. -
Findzs
addikt
válasz
Televan74 #22 üzenetére
"Mondjuk én kicsit szkeptikus vagyok a készülékkel szemben.Nem tartom annyira nagy világmegváltó dolognak, mint ahogy azt sokan beállítják.Lehet 5 év múlva a kutya sem fog róla beszélni."
egyetértek
anno kb. 13-14 évvel ezelőtt a kollegákkal próbálgattuk az asus féle 3d -s szemüveget [link]
akkoriban az volt a jövő, mindenki azt mondta, hogy hűha
aztán lecsengett, eltelt 10 év és megint előkapták a 3d -t de ismét úgy néz ki nem igazán nyűgözi le az embereket, pont mostanában olvastam valahol, hogy amerikában többen váltanak a mozikban hagyományos 2d -re jegyet mint a 3d -s vetítésekre -
Televan74
nagyúr
Mindenkire másképp fog hatni az OR.Sokan órákon át fogják élvezni,mások rosszul lesznek tőle,tán még a róka sem lesz kizárt.
Mondjuk én kicsit szkeptikus vagyok a készülékkel szemben.Nem tartom annyira nagy világmegváltó dolognak, mint ahogy azt sokan beállítják.Lehet 5 év múlva a kutya sem fog róla beszélni.
-
Ha ezt a videót valaki a szememre tapasztaná, azonnal behánynék
-
oriic
HÁZIGAZDA
Mondjuk érdekes, én az Oculus Rift próbája után tényleg szédültem.
-
Reggie0
félisten
Szerintem csak kifogas az egesz es arrol van szo, hogy nem tudtak tisztessgesen megirni a jatekot OR-re.
-
-
Bandi995
aktív tag
válasz
Dark Archon #5 üzenetére
Te nem akarsz, Én akarok
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Dark Archon #5 üzenetére
gondolom sose probaltad gyakorlatban, ugye?
nem kenyelmetlen egyebkent.
ez a megoldas NEM a szokasos 3d, tobbek kozott azert, mert a ket kijelzo miatt ez latasproblemaknal is mukodik rendesen.
---
emelyges egyebkent mas fejlesztoi studioknal is elojott, ez az egyik ok hogy a retail varians csuszik.
stefi76: jaja, meg amiatt hasznaljak aktivan kutatasi celokra.
-
stefi76
aktív tag
válasz
Dark Archon #5 üzenetére
"Szvsz egyébként is halva született ötlet volt, így meg aztán végképp LOL."
Az hát.
Azért nyomják orrba-szájba már a dev kiteken is a szimulátorokat és áradoznak róla, hogy milyen baromi jó.
Meg hát lássuk be, Fb is csak pénzkidobás miatt vásárolta fel az egész pakkot, a hülye Zuckerberg dobhatott volna neked előbb egy privit, hogy meglelje a Szent Grált és ne bukjon vele, de így járt. -
Feketelaszlo
senior tag
3D meg VR nélkül is képes jópár játék fejfájást és szédülést okozni az arra hajlamosoknak - ún. "motion sickness" jöhet elő az alacsony látószög (FOV) miatt. S láss csodát, a készítőket mégsem zavarja különösebben a dolog.
-
#16939776
törölt tag
Forduláskor elég durva képtorzítást/hullámzást csinál, a fordulás megállása után áll meg a kép. Vannak zavaró berángások főleg a konzolos résznél. A videót, teljes képernyőre rakva, közelről nézve, nekem sem esik jól
Szerintem a játékkal is baj van, nem csak a "késleltetésekkel". -
7time
senior tag
Olyan 3D deja vu érzésem van, még 2-3 ilyen eset meg nyilatkozik 1 orvos aki elmondja mennyire káros és minden gyártó kihátrál.
-
Szvsz egyébként is halva született ötlet volt, így meg aztán végképp LOL. Egyesek már a látószög miatt is rosszul lesznek, erre csak jött a 3D, ami nem terjedt a várt ütemben. Vajon meddig próbálkoznak még, míg rájönnek, hogy még a PC-ben jártas felhasználó sem akar órákig babrálni a beállításokkal és a fejére húzni egy kényelmetlen valamit?
-
flashpointer
őstag
Aki egy másolt játékot fel tud crackelni annak szerintem nem okoz majd technikai nehézséget, úgyhogy Magyarországon nem lesz probléma
-
Szerintem a szédülés amúgy is sokaknál meg fog jelenni, egyszerűen azért, mert átvered az érzékszerveidet.
-
Strezi
őstag
Majd belejonnek
A ket .exe elegge bena megoldas, lehet detektalni az Occulus jelenletet, meg a user is valaszthat akarja-e hasznalni.
pl. ha Occulus van, akkor nem szabad a megjelenito frissitesi frekvenciajat (VSYNC) babralni, mert akkor elbaxodik a kesleltetes is.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- SD-kártyát vennél? Ezért ne csak a GB-ot nézd! – Tech Percek #9
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Gaming notebook topik
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Plazma TV topic
- Háztartási gépek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 8Gb ArcticStorm+Raijintek Triton 240mm radiator (+ventilátorok és fittingek)
- HP Omen RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 Videokártya! BeszámítOK
- ASUS PRIME GeForce RTX 5080 O16G
- GIGABYTE RTX 5080 16GB GDDR7 AERO OC SFF - Új, 3 év garancia - Eladó!
- Asus GTX 1050 Ti 4GB GDDR5 128bit!!! ELKELT!!!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR5 512GB SSD RTX 4070 12GB ZALMAN S2 TG EVGA 650W
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A52s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest