Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr K

    őstag

    válasz Viktor0610 #6570 üzenetére

    Ez egy benyomás, ami az utolsó néhány ezer hozzászólás végigolvasása során alakult ki bennem. Szerintem félrevezető lenne, ha kiemelnék közülük néhány százat, de szerintem bárki, aki visszaolvas pár ezer hozzászólást, érteni fogja hogy mire gondolok, maximum nem ért velem egyet... ;]

    Na jó, az extrém lusták kedvéért álljon itt a gondolatmenet zanzája. :) Szóval elhangzott itt számtalan panasz: rendszeres fagyások, kijelzőproblémák, sistergő fülhallgatók, lötyögő fizikai gomb, stb. Ezekre rendre jött a cáfolat: "de hát nálam nincs semmi ilyen!" A szemben álló vélemények közötti ellentmondást kétféle módon lehet feloldani:
    1. Elkönyveljük, hogy a panaszkodók (a) bénák, (b) túlérzékenyek, (c) irreális elvárásaik vannak, (d) szándékosan le akarják járatni szegény Xiaomi-t.
    2. Feltételezzük, hogy a panaszkodók (a) kifogtak egy hibás készüléket, vagy (b) a készülékük nem pont ugyanolyan.

    Természetesen nem zárom ki, hogy bizonyos panaszok az első csoportba tartoznak, viszont feltételezem, hogy a többségük valós, azaz vagy gyártási/minőség ellenőrzési probléma (pl. nem tesztelik a memória modulokat beszerelés előtt/után), vagy eltérő hardver komponensek következménye (pl. a kijelzők többféle beszállítótól származnak). Hogy tényleg így van-e, azt nem tudom, egyszerűen nem áll rendelkezésre elég adat.

Új hozzászólás Aktív témák