Új hozzászólás Aktív témák
-
boborján2
senior tag
válasz
cyber86
#10423
üzenetére
Javasolt megoldások:
Fizetési adatok ellenőrzése:
Győződjön meg arról, hogy a Google Fiókjában megadott fizetési adatok helyesek és naprakészek.Ellenőrizze a kártya lejárati dátumát és a rendelkezésre álló egyenleget.Alternatív fizetési mód használata:
Próbáljon meg másik bankkártyát vagy fizetési módot hozzáadni a fiókjához, és azzal végrehajtani a vásárlást.Google Play Áruház gyorsítótárának és adatainak törlése:
Lépjen a készülék Beállítások menüjébe.Válassza az Alkalmazások vagy Alkalmazáskezelő opciót.Keresse meg a Google Play Áruház alkalmazást.Válassza a Tárolás, majd a
Gyorsítótár törlése és az Adatok törlése lehetőséget.Internetkapcsolat ellenőrzése:
Győződjön meg arról, hogy stabil internetkapcsolattal rendelkezik a tranzakció során.Google Play Szolgáltatások frissítése:
Ellenőrizze, hogy a Google Play Szolgáltatások naprakészek-e, és szükség esetén frissítse azokat. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
cyber86
#10423
üzenetére
"A tranzakciót visszautasították. (OR-FGEMF-20)" – hmm...
Rányomsz a Play!-ben, és a végén (vagy valahol félúton) ezt dobja?
Böngészőből, vagy telefonról próbáltad?
Ennyit találtam a hibaüzenettel kapcsolatban.
Próbálkozhatsz a Vimu support-al is, hátha.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP 14 Elitebook 840 G7 FHD IPS i5-10210U 4.2Ghz 16GB 256GB SSD Intel UHD Graphics Win11 Pro Garancia
- REFURBISHED és ÚJ - DELL Universal Dock UD22
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro 512GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3684, 100% Akkumulátor
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- Honor 400 Lite / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

