Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gyugyo79

    addikt

    válasz qqzs #3004 üzenetére

    Itt van olyan aki látta, hogy van 4 K tartalom utána nem jelent meg neki aztán megjelent megint. Nyilván nem azok fognak témát nyitni akiknek minden rendben van.
    -HDCP 2.2 (Box<->TV ha Box<->AVR<->TV akkor mind ) pld teszt AVR nélkül ha az van közte.
    -Netflix Certification / Google Certification
    -25 Megabits per second (a Boxon tehát az internet sebességed hiába több meg másik eszközön hiába van meg vagy több)
    - 4K felbontás + előfizetés. Olvastam olyat aki azt írta, hogy neki csak ha 4k60Hz-re van rakva a box jelenik meg a 4k tartalom bár ezt nem MiBox -ra ...

    Bár elvileg a 50Hz-en is működnie kéne (természetesen normál esetben alatta is). Link
    "Update 11/18

    According to the feedback of testers, build 2405 does fix the wake up issue, will inform the dev to push the build to beta test and then public.

    Devs also fixed some DD+ issues, but the dropout issue on Netflix and amazon is not fixed. They still cannot reproduce the issue. They are using Yamaha AVR as a test device.

    Devs have addressed a issue from user regarding no 4K playback on Netflix. Netflix has provided the following information to the users: When the device resolution is equal or below 4K@30hz, Netflix will not supply 4K video. It is only supplied above 4k@50hz"

    [ Szerkesztve ]

  • azbest

    félisten

    válasz qqzs #3004 üzenetére

    Nem kell mindent elhinni, amit az interneten írnak.

    A hdcp2.2 meg kell legyen 4k-hoz valamint a netflix úgy látszik bluetooth hangeszköt kapcsolatakor is letiltja a 4k-t. Nem tudom utóbbi más androidtv eszközökön is így van-e, de ezt tapasztalom.

    Ha a box aludt, akkor indítsd újra. Időnként a tévének is szüksége lehet áramtalanításra, hogy rendesen sikerüljön a másolásvédett kapcsolat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák