Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanyo
senior tag
Ezeket a kezdeti problémákat már megoldották, az ominózus eset óta mikor a pilcsi a város felett volt kénytelen ugrani a gépből. Megúszta hála égnek, a gép is semleges helyre hullott.
Személy szerint sajnálom, hogy Gripenjeink lesznek. A pilóták jó véleménnyel vannak róla, mint ''fegyverrendszer'' (mint repülőgép már annyira nem). De. Nem vesszük meg hozzá az AWACS gépet, nem lesznek hozzá komoly képességű fegyverek, és mit ér a gép ha nincs pénz repültetni? Lesz 14 gép? Ebből 3 készültséget ad, másik 3 állandóan külföldön lesz, 2db kiképző (ha jól emlékszem), marad 6 gép kiképzésre, de ezek minimum fele a földön fog állni. Csak remélni tudom, hogy többet fognak repülni a mieink mint eddig. Mert ami most van az katasztrófálisan kevés. -
Sanyo
senior tag
-
Sanyo
senior tag
Azért nem cserélnek ki bennük semmit, mert egyszerűen nem úgy tervezték a gépet, hogy abban később gyökeresen más elektronika, hajtómű, egyebek fog működni. A gépeinken a GPS doboza a szélvédő mögé került, a pilóta látómezejébe, ahogy egyikük fogalmazott, ''de jó, még kevesebbet látni előre''.
Az F-16-nál számba vették a későbbi fejlesztések lehetőségét, a fedélzeti rendszerek (generátor, hütés) jóval nagyobb terhelésre lettek terveze. -
Sanyo
senior tag
Megtaláltam az F-15 videót: Bővebben: link
A Sztrizsi anyag úgy 1.5-2 giga körül van, sajnos nem tudom megoldani a feltöltést, sorry. -
Sanyo
senior tag
Nos én nem vagyok egy fizikazseni, de ha a megcélzott gép repül mondjuk 700km/órával, a pilóta belehúz 4G-t, a rakéta pedig 3M-nél szintén 4G-vel fordul utána, jól körberepüli, mert eltalálni nem fogja.
-
Sanyo
senior tag
Nézd, az érvelésed logikus. Mondtam hogy nem vagyok fizikazseni és igen, elolvastam mindent. Olyan szépen nem tudom levezetni mint Te, mégis gondold végig: milyen nagy lesz egy 360 fokos forduló 700km/óránál, és mennyi 3Machnál?
Vietnamban sok légvédelmi rakétát ráztak le úgy az amerikai gépek, hogy olyan túlterhelést hoztak létre, amit a gépüket követő rakéta fizikailag nem tudott elviselni, a darabjaira szakadt. -
Sanyo
senior tag
Na, így már jobb. A különböző rakéták elviselhető G értékeiről nincs táblázatom sajnos, de utánanézek ha lesz időm. Egyébként a mai napig az eljárás az, hogy ha a pilóta látja a rakétát, akkor a megfelelő manőverrel/manőverekkel kikerülhető. Rohadt nehéz észrevenni, még nehezebb hideg fejjel gondolkodni és helyesen cselekedni, már csak túl kell élni és elmesélni. Nem sok ilyen van, így hirtelen egy amerikai F-16 pilótája jutott az eszembe, az első Öbölháború után nem sokkal a repüléstilalmi övezetben akadt össze egy MiG-29-essel, ami egyszerre 4 rakétát indított ellene, az amcsinak a több perces légiharcban a második Amraam-ja talált, jött belőle a keró, az iraki gyorsan ki is lőtte magát a gépből emlékezetem szerint.
-
Sanyo
senior tag
A gép első repülése már meg is történt, egy alaposan átalakított Boeing 747. Most néztem utána, már lőttek is vele: Bővebben: link.
szerk: késő van már fogalmazni...
[Szerkesztve] -
Sanyo
senior tag
-
Sanyo
senior tag
Amikor megjelent, inkább a gépigénye riasztott el, meg a rengeteg billentyűzet-kombináció. Amcsiban megvettem eredetiben, hozzáolvastam a vaskos kézikönyvet, hát nem egyszerű. A Lock On megvan mióta lehet kapni, az új mint írtam alig egy napja, szeretem a modern gépeket, de némileg többfelé kell figyelni mint egy messzerben. Amíg nincs valamilyen online war a csöves gépekhez, addig maradnak a 2-4 fős coop bevetések, meg az Il-2 online, rogyásig.
-
Sanyo
senior tag
Rengeteg letölthető video:Bővebben: link
-
-
Sanyo
senior tag
MiG-29 fel és leszállás, az 59th fórumról van: [link] Jó minőségű anyag, semmi zene, csak a hajtóművek hangja és a háttérben egy kis beszélgetés.
-
Sanyo
senior tag
válasz #65675776 #1243 üzenetére
Erről annyit tudtam meg, hogy az eset egy 6-8G-s kiválás közben történt. A pilóta nem nyúlt a karhoz, a G ruha felfújódása miatt a katapult kar kissé megemelkedett és ez már elég volt az ülés beindulásához. Szimulátorban többször elő tudták idézni az esetet.
[Szerkesztve]