-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz Tuomas #22492 üzenetére
a forum tars leirasa alapjan szinte a biztositas megkotes az incidens megtortente utan is opcionalis nem igaz?
Majd azzal a garancialis joggal elve javittathato olcsobban a keszulek termeszetesen az esemeny idopontok fognak elcsuszni par hettel vagy honappal.[ Szerkesztve ]
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
viktorhu
veterán
válasz MasterMark #22490 üzenetére
Vagy a Revolut Gondolj bele, ennyire utálják, de mégis ezt használják, mert racionálisan nem találnak jobbat - szerintem ez egész jó indirekt reklám
[ Szerkesztve ]
-
Tuomas
addikt
Légyszi mindenki, fejezzük be, ha szépen kérhetem.
Valaki több negatívumot tapasztal, valaki kevesebbet, de ne essünk mindig egymásnak egy tőlünk tök független szolgáltatás miatt.
Másrészt pedig szeretném nyugodtan tolni a The Last of Us II-t, úgyhogy szépen mindenki viselkedjen jól, had játsszak nyugodtan.
Köszi!We were here
-
Somatom
veterán
"Nem értem miért kell nekem minden héten ugyanazoktól azt olvasnom itt hogy szar, drága, lehúzó, ügyfélellenes és különben is csődbe mennek, de előtte még lenyúlják a pénzem."
Pedig, ez egyszerű. Azért olvasol itt ilyet, mert követed a topikot. Az viszont nem igaz, hogy ezt kell. Sztem senki sem tart pisztolyt a fejedhez, hogy kövesd a topikot.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dugynok
senior tag
Hogy működik prémiumként a készülékbiztosìtàs? Előre be kell mutatnom a hasznàlt telefon szàmlàjàt, hogy tudjàk milyen telefont hasznàlok és baj esetén a javìtàsi szàmlàt vagy utólag? A telefon szàmlàjàn nem az én nevem szerepel (pàromé), az baj?
-
sub71
aktív tag
Ha bármilyen gondom van a Revoluttal, írok a supportnak. Ha megoldják a problémát (eddig mindig) akkor minden ok! Ha nem, akkor idejövők és leírom a itt is, hátha valaki már járt így és kapok segítséget. Ezzel szemben van pár arc, aki a legkisebb probléma után lefikázza a Revót, szétvágja,felgyújtja, ledarálja a kártyát és örök bojkottot hirdet itt. Na akkor jön a két "fórumtárs" (mindkettőnek ugyan az az avatárja) és sugárba fröcsögve szidja a Revolutot és azokat, akik elégedett felhasználók és próbálják védni a céget. Számomra ez felfoghatatlan! Ha nem tetszik a szolgáltatás pl nekem az OTP, akkor egyszerűen elkerülöm őket és sz@rok rájuk és az adott fórrumot sem olvasgatom, főleg nem kommentelek! Nem értem miért kell nekem minden héten ugyanazoktól azt olvasnom itt hogy szar, drága, lehúzó, ügyfélellenes és különben is csődbe mennek, de előtte még lenyúlják a pénzem.
[ Szerkesztve ]
-
Friczy
senior tag
válasz MrPeekaboo #22455 üzenetére
Az átutalás sem így működik. Régebben, még az azonnali átutalás előtti időben napközben kb. két óránként volt fordulóidő, tehát egy átutalás munkanapon belül átment még akkor is, ha délután 2 előtt küldték. Most viszont pár percen belül át kell menjen, és nem csak munkanapon. Az már a fogadó oldalon múlik, hogy mennyi idő alatt könyveli le.
-
joey04
titán
Nekem is jött értesítésben az üzenet.
-
Oliverda
félisten
Imént kaptam egy push üzenetet valami olyan szöveggel, hogy you may need to readd you toup card, és valóban eltűnt a kb. 1 hónapja hozzáadott kártyám a listából. Újból hozzáadtam, majd feltöltöttem a minimum összeget gond nélkül. Történt már mással hasonló?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
ozono
csendes tag
Hello,
Hogy lehet egy Junior kártyára pénzt küldeni, mármint a szülői appon kívül. -
vnorbi
aktív tag
válasz MrPeekaboo #22466 üzenetére
Köszi, hogy megosztottad, ezt hasznos tudni. Ez alapján én is arra tippelnék, hogy hétvégén sem írja jóvá az érkező utalásokat, akkor marad a kártyás feltöltés, ha nagyon muszáj.
-
-
Ezekiell
veterán
válasz andras31 #22465 üzenetére
Abban hogy te fizikailag szétvágtad a kártyádat? Abban amúgy tényleg nem
De legalább megtanultad, hogy mielőtt elhamarkodottan cselekszel, várj kicsit / kérj segítséget a supporttól. Ez mindenkinek jó lecke.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
andras31
újonc
ma reggel frissült az app, azóta simán beenged.... nem akar igazolványt sem feltöltetni velem.... tegnap tovább sem engedett.. erre varrjatok gombot...
-
gattolino
senior tag
Napon belüli kereskedés? Ejnye.
Vigyázz, nehogy kitiltsanak. Benne van az üzletszabályzatában, hogy tilos.Vivo X90 Pro Plus
-
senior tag
válasz Oliverda #22452 üzenetére
akkor egy bug.
ma befektettem 3 alapba, TMUS, CCO, BTG.
nagyjabol nyitas utani percben, ilyen sorrendben.
TMUS szepen ment felfele, pozitivan zart, minden oke volt.
elso befektetesem, a tobbit nem mutatta, gondoltam kesobb hatha, vagy varjak
a tranzakcios elbiralast.
ugy egy oramulva neztem, sehol semmi.
meg egy ora mulva neztem, TMUS-t eladtam, szepen hozta is a +-t.
a tobbi sehol.
gondoltam kis tetel, de akkor is utananezunk.
kedvencek kozott talaltam meg oket, mivel elore beraktam, es ott szepen mutatta hogy
milyen idon belul esett gyonyoruen az arfolyam, persze mind a 2 minuszos lett.szoval elso tapasztalat, a vetel kicsit lassucska, ilyen bugba futottam bele elsore,
de talan nem fogja reprodukalni az app.Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
anadroid
senior tag
válasz Somatom #22453 üzenetére
Minden közép- és kelet-európaitól, ha litvánosodik a számlájuk.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
vnorbi
aktív tag
válasz MrPeekaboo #22455 üzenetére
Tegnap délután 3 után utaltam be forintot. 6 percig tartott mire megjelent a Revolut egyenlegen. Viszont éjszaka lehet, hogy tényleg leáll az adminisztrálás, és majd reggel folytatják.
-
MrPeekaboo
senior tag
Mivel megláttam, hogy már van magyar számlaszám Ft utaláshoz rögtön ki is próbáltam egy kis összeggel, azonban a link-elt kb. 3 perces tranzakciós idő nálam már a 30-at is meghaladta, de még nem érkezett meg az összeg. Elképzelhető, hogy ez is úgy működik, mint az átutalás, hogyha délelőtt küldjük, akkor aznap megjön, ha utána akkor másnap?
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
addikt
Tőlem talán 3 napja kérte a személyit azért hogy igazoljam, hogy Magyarországon élek ( vagy valami hasonló indokkal ). Feltöltöttem a személyi mindkét oldalát, meg egy szelfit és 1-2 nap múlva jött az üzenet, hogy elfogadták
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Oliverda #21979 üzenetére
Ma megjelent iOS-re a 7.5 beta. Nagyjából egy hónap alatt sikerült gatyába rázni az új UI-t, így már teljesen jól használható. Ha nem lapul benne valami ordas nagy bug, marad is fent ez a verzió.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
anadroid
senior tag
válasz andras31 #22437 üzenetére
Tőlem is kérte vagy 2 hónapja. Nyilvánvaló volt, hogy a költözésük miatt. Beküldtem, azóta is nyugi van. Igaz, én el szoktam olvasni a partnerektől érkező emaileket. Erről december táján jött értesítés.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
kovisoft
őstag
válasz Tuomas #22443 üzenetére
Az eredeti angol szoveg így van megfogalmazva: "Submit document which proves that you live in United Kingdom". De jelen esetben inkább az állampolgárságot kell érteni alatta, mint a lakcímet.
-
Tuomas
addikt
Na akkor most, hogy megbeszéltük a dolgokat, kezdjük elölről, és kérek mindenkit a személyeskedést, a csúnya szavak használatát, valamint az indulatokat mellőzzük!
Mély levegő!Fórumtársunknak van egy problémája, miszerint múlt héten beküldött okiratai után ismét kérik, hogy küldje be azokat.
Szerintem itt technikai hiba lehetett, mert a múlt héten beküldött dokumentumot más fórumtársnál sem fogadta el (megesik, hogy a csiga elesik).
Részletesebb infót a support tudna adni, de ahhoz fel kell töltened újra az igazolványodat.
Nem tudjuk hány embertől fogja kérni, az is lehet, hogy előbb-utóbb mindenkitől, vagy az is lehet, hogy személyi függő (nekem már az új típusú van, és még nem kérték, hogy igazoljam magam újra).
Ha kizárva találod magad az appból, az sem probléma és nem kell megijedni, mert valszeg a kártyáid használhatóak továbbra is (fizikai nyilván már tárgytalan).
A lakcímes kérdésre is a support tudna válaszolni, lehet, hogy ők abból indulnak ki, hogy a külföldi személyik tartalmazzák a lakcímet is, nem tudom, ha ragaszkodnak a lakcímhez, ezt el kell nekik magyarázni, hogy itt külön van a személyi, és külön a lakcímkártya.Egyéb észrevétele van valakinek?
Mert akkor haladhatunk tovább.[ Szerkesztve ]
We were here
-
hunluigi
senior tag
#POPCORN
A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...
-
andras31
újonc
válasz Ezekiell #22435 üzenetére
ugye ezt a választ te is csak viccnek szántad... nem, nem értesített... az hogy nem enged be, és újra kéri, az nem értesítés, és nem jelez semmilyen problémát a cég...
költözik bank, de akkor miért csak tőlem és pár embertől kéri?
mit hablatyol lakcímről?
tudod mit jelent az opció szó? -
Tuomas
addikt
válasz andras31 #22432 üzenetére
Van egy csomó itteni negatív tapasztalat hibákról, a szolgáltatásról, szinte minden nap előjön valaki valamivel. És általában ez rendben is szokott zajlani, találunk megoldást, vagy legalább megértjük a problémát, közösen gondolkozunk, találgatunk.
Egészen addig, amíg nem jön valaki, és ide nem illő hangnemben dühöngi tele a topikot. Nem a kritikával van a baj, hanem a stílussal, nyilván dühös voltál a cégre, de azt akkor sem így és itt kell levezetni, mert értelmetlen. Ez a véleményed kinyilvánításának egy olyan módja volt, ami más helyeken elmegy, itt viszont nem, és ismétlem, nem a kritika miatt, hanem a stílus miatt.Tudod, lehetett volna valami ilyet is írni: A revolutos regisztrációm óta ma harmadszor kérték, hogy küldjem be az igazoló okmányomat, de nem tudom mi lehet a baj, múlt héten küldtem el nekik, akkor is kérték, és nincs semmi változás a regisztrációkor beküldött okmányhoz képest. Tudtok segíteni? Így nem szeretném használni a szolgáltatást, mert nem tartom ezt túl jónak.
We were here
-
Ezekiell
veterán
válasz andras31 #22434 üzenetére
1) értesített, bekérte újra
2) újra kéri, igen - ilyenkor van, hogy szólsz supportnak, ha nem tudod megoldani a problémát/nem tudod, mi a probléma
3) töltsd fel a személyid, valós opció
4) most költözik GB-ből, magyar ügyfelek átkerülnek a litván részleghez, és a KYC (Know Your Customer) checket újra futtatják - ahogy leírták neked már
5) személyi igazolványt akar - örülj neki, h a lakcímkártya nem kellszívesen
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
andras31
újonc
a problémáim a következők voltak:
1) nem értesített semmilyen formában a revo hogy gond van a beküldött személyi igazolvány fotóval, simán elfogadta 1 hete
2) app sem jelez semmit, csak újra kéri és nem enged be
3) nem ad valós opciót a feltöltésre (az útlevél nem az, sokaknak nincs is)
4) 2 éve egyszer ugyanezt a személyi fotót már elfogadta, saját - 2 évvel korábbi- döntésében sem bízik a revo?
5) sem a személyi, sem az útlevél nem igazol lakcimet.. mit is akar akkor valójában a revo?mellesleg itt az én stílusommal van a legkisebb baj... elnézve a hozzászólásokat :(
a Szent Tehén lehellete üdítse mindennapjaitokat!
-
Ezekiell
veterán
válasz andras31 #22432 üzenetére
Ha valaki ugyanebben a stílusban jön ide ajnározni a Revolutot, ahogy te jöttél szidni, az is le lesz oltva.
A stílus az ember, ugyebár.
Érdekes módon aki normálisan kérdez, annak normálisan segítünk. A hiba az Ön készülékében van....
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
andras31
újonc
nem lehet nem észrevenni hogy otromba személyeskedésbe fullad minden kritikus hozzászólás... valakik itt nagyon érdekeltek abban hogy ez így is legyen és véletlenül se merjen senki kritikát megfogalmazni... szent tehén a revolut? a fenét...
fura módon a kritikusok nem esnek neki a pozitív véleményt megfogalmazóknak.. miért is van ez így?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz SzabóTamàs90 #22426 üzenetére
Te tuti valami csókos vagy... Neked is fizetnek?
-
veterán
Bakker egy napig nem olvasok és közben meg, jók a programok, csak...
-
Tuomas
addikt
válasz andras31 #22411 üzenetére
Nem teljesen mindegy? Úgysem akarsz semmit sem beküldeni.
Én már írtam korábban, hogy ha ilyen problémáim lennének, beküldeném a személyimet, és megkérdezném cseten, hogy mi a helyzet, mi nem jó, mi a probléma? Tudod, a megfelelő kommunikáció és egy kis tolerancia csodákra képes, úgy általában az élet bármely területén.
[ Szerkesztve ]
We were here
-
Ezekiell
veterán
válasz andras31 #22415 üzenetére
Szerintem direkt rád szálltak.
De amúgy mit is háborogsz még mindig itt, ha már kettévágtad a kártyádat, és nem foglalkozol a Revoluttal többé?
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
bigdady
nagyúr
válasz andras31 #22405 üzenetére
Az meg van ugye hogy 2019-ben pénzmosási törvény miatt mindenkinek aktualizálni kellett az adatait még a bankokban is Mo-on ha változott ha nem? Nem kell változnia sem semminek hogy bekérjék. Mo-is két okmány kell törvény szerint ami adókártya is lehet de akkor bankszámlád sincs Mo-on nyilván. Honnan tudnád hogy megy ez...
Ha nem megy kérj segítséget ott a chat. Nekem minden oké amikor kérték feltöltöttem slussz pasz.[ Szerkesztve ]
-
andras31
újonc
most már csak az érdekel hogyan igazolja a kért személyi ill. útlevél hogy Mo területén élsz?
-
kovisoft
őstag
válasz andras31 #22407 üzenetére
Brókercéggel is jártam úgy, hogy regisztrációkor elküldtem az összes szükséges iratot, aztán pár hét múlva kaptam tőlük egy emailt, hogy pótoljam ezt meg ezt a hiányzó iratomat (amit egyébként már korábban elküldtem nekik). Nem hergeltem magam (és senki mást nem), nem vagdostam szét semmit, hanem elküldtem mégegyszer. Mindenhol hibázhatnak.
-
Tuomas
addikt
válasz Oliverda #22408 üzenetére
És mivel a 2. alkalommal (valami miatt) nem sikerült az azonosítás, ezért kérték 3.szor is.
Így már kerek a történet. Köszönet balco fórumtársnak is, amiért leírta ezt a kulcsmomentumot.
Vannak akik kicsit türelmesebbek és megértőbbek, ők szeretnék megoldani a problémát, és vannak akik dühöngenek.[ Szerkesztve ]
We were here
-
-
andras31
újonc
válasz MasterMark #22406 üzenetére
...azért 1x te is tedd fel magadnak a kérdést.. miért mindig a revolut baszakodik az ügyfelekkel ?
-
andras31
újonc
válasz MasterMark #22404 üzenetére
úristen...remélem a többi kártyakibocsátó nem fertőződik meg a revolut betegséggel...2 évig nem volt gondjuk UGYANEZZEL a személyivel
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz andras31 #22403 üzenetére
Csak hogy tudd, amikor befotózod, akkor nem azt jelenti, hogy automatikusan elfogadják.
Ilyenkor beküldöd ellenőrzésre, ami több nap is lehet mire megnézik. Ha ilyenkor nem fogadják el, akkor kell újra beküldeni. Ha nem sikerül, akkor írni kell az ügyfélszolgálatnak, mivel alapból egy robot azonosítja az okmányokat. Ha ez nem jön össze, akkor írsz nekik, ránéz egy igazi ember, elfogadja neked és ennyi.
Switch Tax
-
andras31
újonc
nem.. csak ma újra kért okmányt az app.. nekem levél sem jött... a múlt heti beküldesnél egyszer szólt az app hogy kicsit homályos az egyik oldala a személyinek. 2x kellett fotózni emiatt... de másodikra elfogadta és feltöltődött... meg is köszönte akkor
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Samsung Galaxy S24 Plus 12/256GB új 3 év garancia + Watch 5 Pro karcmentes
- 32GB 3600MHz hűtőbordás DDR4 kit (2x16GB)! Számlával, garanciával! ÁRON ALUL! BONTATLAN!
- GAINWARD GHOST RTX 4060 Ti eladó! RGB-s! Garanciával, számlával!
- Új Lenovo L0Q Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% AMD Ryzen 7 8845HS 16/512 RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- ASUS TUF GAMING B760M-PLUS (DDR5) - Keveset futott - Garanciális
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest