Új hozzászólás Aktív témák

  • tuctuc

    aktív tag

    Én régen nyomultam GT-legends bajnokságban a gtr-masters.hu-n, és ott úgy oldottuk meg a 2. futam rajtfelállását időmérő nélkül (1-8. hely fordítva, mint a wtcc-ben), hogy a lobbyban bemondta az, aki sajtpapírra leírta az előző futam végén az eredményt, hogy ki lépjen be elsőnek, másodiknak, stb. a pályára, és utána időmérő nélkül az volt a rajtsorrend. Szerintem itt az rFactorban is megoldható ugyanez.

    Ha bajnokságot csinálunk, akkor én azért 7 körnél hosszabb versenyeket is el tudnék képzelni, nem tudom, ti hogy vagytok vele. A bajnoki futamok lehetnének akár 20-30 percesek, elosztjuk az átlagos gyakorlóidőkkel, és megkapjuk, adott pályán hány körnek felel meg. Ki kell találni, mikor legyen az 1. futam rajtja, pl. 19/20/21h, előtte-utána meg lehet nyomni orrvérzésig nem bajnoki pályákon. Mondjuk én nem ragaszkodom a bajnoksághoz, egy plusz kötöttség minden héten odaülni, de idővel úgyis az lesz belőle és úgyis megyek. :D

    Az is megoldható, hogy a bajnokság állása alapján ballasztot visznek magukkal az élmenők (10 fő esetén +30-25-21-17-14-11-8-5-2 liter benzin cserkésbecsszó alapon), és akkor kiegyenlítettebb a mezőny. Bár gyakorlás és setupolás csodát tehet, láttuk tegnap, ki mennyit javult 2 óra alatt.

    Nem próbálkozik meg még valaki BMW-vel? Kormánnyal vezethető, setupokat csinálok, élménynek meg nagyobb, mint a Cruze, bár pár századdal lehet, hogy lassabb. Vagy nem. :D

Új hozzászólás Aktív témák