-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Physicist03
senior tag
válasz
Medvelászló #7999 üzenetére
-
Medvelászló
senior tag
válasz
Physicist03 #7981 üzenetére
Köszi az infókat!
Tudnál linket küldeni ahonnét leszedhetem? -
PeL
addikt
válasz
Physicist03 #7997 üzenetére
Az oké de a 200kg még így is épphogy reális
-
Physicist03
senior tag
válasz
muddy_waters #7995 üzenetére
-
rétisün
veterán
válasz
muddy_waters #7995 üzenetére
az én monolith exo-m alapból tud futni
a 100 kilót meg kicsit felturbózom artikkal, aztán jó is. csak akkor kevés, amikor 150 kiló fegyvert kéne elvinnem a technikus zöld dobozába, de akkor meg egyrészt jól elvannak cuccok a hátizsákban, amíg értük megyek több fordulóval, meg ott van a herkules ital, kicsit feljavítva +30 kiló
aztánha összegyűlt a szerelő-bónushoz a 80 cucc, már ez se szempont
-
muddy_waters
csendes tag
Ja, én nem üzletelek bandikákkal, mindkét részről "shoot on sight".
Exoskeletonról: én úgy értelmezem, hogy az exo egy szervomotorok által hajtott fémváz, kvázi egy "robot" amit magadra öltesz. Szerintem a 200kg teherbírás simán hihető, én mindig úgy képzeltem, hogy nem csóri őrnagy hátára vannak ráaggatva a cuccok, hanem a külső vázra, amit a motorok mozgatnak... Ezeket a motorokat spécizi fel Kardán később, hogy sprintelni tudjunk.
-
rétisün
veterán
-
Telda
addikt
Enot:
A bandavezérnek kellene egy fegyvert vissza vinnem az erdőgazdasághoz, de amint belépek azt mondjak áruló vagyok és elkezdenek lőni rám. Miért? -
PeL
addikt
válasz
Physicist03 #7983 üzenetére
100kg. Amúgy szerintem inkább pont a simában vannak eltúlozva
, eleinte én is keveselltem de hidd el hogy elég az. Azért eléggé irreális még így is 200 kiló súllyal átsprintelni az egész térképet, ha megiszok egy energia italt a stamina csík meg se mozdul
Még artifaktokkal oké a dolog, mert természetfeletti cucc. Csak akkor fogod kevésnek érezni a 200 kilót is ha az M60-ast viszed pár száz plusz lőszerrel.
-
Aarpok
őstag
Sima SGM 2.2 - vel játszok gun addon nélkül.Volt nekem is kifagyás a mocsárban 7 v 8 banditát nem lehetett ak - val megölni.RPG - vel illetve gránáttal már igen ekkor nem fagyott ki.Ki érti ezt?Nekem akkor nagyon belaggolt mikor 41 - en voltak janovon .A SOC - al viszont semmi problémám nem volt pedig azt is játszottam modokkal.
-
-
PeL
addikt
válasz
Physicist03 #7980 üzenetére
Azért tuningolt artifaktokkal így is simán feltornázható 200kg-ig, amúgy a Hajnal Exonak van a legnagyobb teherbírása még mindig
-
Physicist03
senior tag
válasz
Medvelászló #7977 üzenetére
Bandita exo-t a bandita kereskedőtől lehet rendelni az erdőgazdaságban. Az Alpha osztagos kérdésedre nem tudok mit mondani, nálam nem volt ilyesmi. De ha gondolod linkelhetek egy feljavított Alpha osztagot. Azzal fixen 7-en jönnek mindig, de nehezebb őket elintézni.
-
Physicist03
senior tag
-
muddy_waters
csendes tag
Kevergő szörnyekről: tegnap éjjel (ööö, inkább ma hajnalban
) bejártam a fél mocsarat, visszafoglaltuk a templomot, kipucoltam az Outpost-ot is a bangyiktól, és bár szívattak az aknák néhol, egyetlenegy mutánssal se találkoztam az egész mocsárban (a Kordonban sokkal több van). Tudjátok, mikor az ember egy ilyen hamis biztonságérzetbe ringatja magát, hozzászokik, hogy csak arra kell figyelni, nehogy belesétáljon egy anomáliába vagy beletapicskoljon a vízbe, egyik szem a minimap-en, hogy merre is lenne jobb menni, sugárzó részeken átsprintelni, de sehol egy mutáns, még egy Husi se, na összeszedtem az aknakereső alkatrészét a mocsár bal felső sarkából, visszafelé elérek a lyukhoz a kerítésen... és ott a nyakamba ordít két vérszopó, jobbról-balról, ahogy illik.
Azt hittem behuqyozok.
Na a kevergésről annyit, hogy négyszer töltöttem újra a 9-lövetű Chaser 12-t, 8 kötszer, 1 medkit és 1 kutyafarok bánta, mire lefeküdt mind a kettő, pedig pont ott van egy olyan gömbölyű anomália, az is aprította őket.
Imádom ezt a játékot.
Kutyákról leszűrt tanulság: a sima vakkutyák nem sok vizet zavarnak, mert ha elugrok előlük, futnak egy nagy kört -- de ha kettőnél több pseudodog jön, inkább felmászok valamire. Ezek nekem jönnek szemből és marha nehéz eltalálni őket, még a shotgunnal is keveset tudok úgy leszedni, hogy ne adjon egy pofont, aztán villámgyorsan megfordul és a seggembe harap. Viszont egy se golyóálló.
Ja, valaki említette a földbe ragadt fegyvert: a Chaser-em egy, a templom ostrománál elesett stalkertől van, a "talpán állva" belesüllyedt a földbe annál a pinceajtónál vagy minél, amit nem lehet kinyitni; beadja a "Press (F) to pick up"-ot alulra, de nem jelenik meg a fegyver képe a szöveg fölött és nem lehet felvenni. Rádobtam egy krézigránátot, az lefektette az oldalára, és fel tudtam venni.
-
rétisün
veterán
válasz
muddy_waters #7975 üzenetére
SGM mod, enot edition, absolut nature pakkal.
most éppen ott fagytam ki, hogy megmenteném egy földön fetrengő banditát a parkolóban. -
Medvelászló
senior tag
Sgm 2.2 (nem Enot)
Végre sikerült működésre bírni az Atmosfear 3-at a kerge pakk segítségével,f@sza lett.
Lenne pár kérdésem-most már Janov ill Jupiter környékén szambázok,gondoltam körbe járom a terciát és legnagyobb meglepetésre sok helyen(3-4),mindez 1 kör bejárás alatt Alpha osztagba botlottam,hol 10-en hol csak 2-3-an akarnak végezni velem.Láttam olyat is hogy a vezérükön nem volt sisak.Furának találom mert a 2.0-ban nem voltak ilyen dolgok.Ez normális?(legnehezebb fokozaton tolom)Visszább olvasva találkoztam olyanokkal hogy -bandita exoskeleton-,ezt hol lehet beszerezni mert még jóban vagyok velük.
-
#90933760
törölt tag
válasz
muddy_waters #7975 üzenetére
Nekem is csak ezek vannak fent.
Szerintem driver függő is a dolog, sőt.
-
muddy_waters
csendes tag
válasz
#90933760 #7974 üzenetére
Haha, nekem csak az SGM van fent meg a két fix hozzá. Se textúra, se structures, se atmosfear... lehet hogy ez a baj.
Ami érdekes, hogy a SoC-t még a régi laptopommal játszottam végig, de a CS-t meg az alap CoP-t már ezzel a géppel (annyi különbséggel, hogy akkor még nem volt benne SSD, de az nem lenne szabad hogy számítson most), és bár mikrolaggolt, de soha egyszer se fagyott így le egyik se. Csodálkoztam is mindig, mit panaszkodnak a fórumozók.
A mikrolaghoz már hozzászoktam (arról csak annyit, hogy azt hittem, az SSD majd megoldja, nem oldotta meg, úgyhogy szerintem nem a lemezsebességtől függ), de ez a kifagyós történet ez új.
Másik nagy hírhedt jegesmedve a Fallout 3, na az se fagyott nekem soha-soha, miután felraktam minden frissítést. Én lennék csak szerencsés?
-
rétisün
veterán
válasz
#90933760 #7971 üzenetére
"A legidegesítőbb az össze-vissza futkározó szörnyek"
tegnap 4 ilyen vérszívó döggel akagtam össze
még jó, hogy fel tudtam szaladni egy fára
aztán amíg lenn keveregtek, egyenként le tudtam vadászni őket, de volt jópár célt tévesztett lövésem
fagyás: szintén tegnap vagy 4-5x fagyott, mindig akkor, amikor átpakoltam a hátizsákból, hogy vigyem tovább a cuccokat. utána olyankor, amikor próbáltam eladni a fegyverek közül bagolynak azokat, amiket megvesz.
valamelyik fegyver miatt lehetett, nem jöttem rá melyik, annyira nem volt kedvem kisérletezgetni, bepakoltam mindent a zöld dobozba kardánnak(#7969) muddy_waters: köszi, ezt a progit én is megpróbálom!
-
Telda
addikt
válasz
muddy_waters #7969 üzenetére
Ezt nekem is csinálja, szerintem a texturákat nem tudja időben kirakni és ezért megmered egy pillanatra és van hogy ki is fagy
. Sajnos ez ilyen, bár mintha Zaton-ban már nem csinálná annyira. Ezt a programot én is kipróbálom, hátha lesz javulás.
-
#90933760
törölt tag
Nálam a Shadow of Chernobyl volt ilyen, sétálok a szép életveszélyes kiszáradt bokros anomáliás réten és behal, folyamatosan, bárhol, bármikor. Ha futok, mindig megakad, mert lassú a gép a betöltéshez, ilyenkor fel kell engedni a gombokat, mert azonnal kifagy. Az antennaizé részt át se tudtam vinni, mert akármerre próbáltam menni kidöglött, szóval mentést kellett csórnom, de az meg egyből az erőműhöz vitt. Kimaradt egy rész, meg nem a saját felépített profilommal mehettem tovább, cseszhettem a játékélményt már csak azon volt a hangsúly, hogy elérjek a végére bogarak nélkül.
CoP soha nem csinált ilyent, ezzel nyugodtan futhatok, megáll pár másodpercre majd megy tovább, végig lehet nyomni. Tulajdonképp stabilitási buggal nem is találkoztam, csak ilyen ugráló, falon áteső, meg beakadó, ajtón átlövő jelenségek voltak.
A legidegesítőbb az össze-vissza futkározó szörnyek, ki a rosseb tudja azt követni, bár lehet a 20 FPS kevés már hozzá. De mikor csutkára felém jön végig piros a célkereszt a fején, belenyomok egy tárral és továbbjön és megöl, na az.
Azt nem mondom, hogy CoD féle célzórendszere legyen, mer az meg unalmas, de ha már legkönnyebben tolom akkor legyen már olyan is, és ez a szint meg lehetne a másodiknak.
-
PeL
addikt
válasz
muddy_waters #7969 üzenetére
Nálam is szokott néha fagyni de csak Kordon és Mocsár területen, általában olyankor mikor harcolok én is és meghal valaki.
-
muddy_waters
csendes tag
Az SGM 2.2 állandóan lefagy, amikor banditákkal csatázok
(jó, mással nem csatáztam még, próbálok jó fiú lenni és nem magamra haragítani az egész Zónát). Már rögtön a legelső küldetésben a falu visszafoglalásánál bohóckodni kezdett, akkor beindítottam a TaskAssign-t, az xrEngine.exe-hez rendeltem a 4 magból kettőt, és utána sokáig jó volt. Legközelebb a mocsárban a templomnál szívtam: a stalkerek frontálisan támadtak, hullottak is, mint a legyek, én balról leszaladtam a kőkerítés mellé, hogy majd onnan... na ott van egy pont, ahol megbízhatóan kifagy. Addig szoqatott, hogy végül nekimentem én is frontálisan, úgy jó volt (a harc kevésbé). Megint másik hely a mocsárban az őrtorony-szerűség, pont északra a starthelytől, ahol vannak vagy nyolcan. Épp robbantgatom őket gránáttal, mikor megállt megint, két bandita a levegőben rekedt. Ilyenkor csak a Ctrl+Alt+Del segít. Valami ötlet, hogy mi okozhatja ezt? Baromira idegesít.
Ja, a TaskAssign igenis számít: ha elfelejtem beindítani a játék előtt, sokkal több a mikrolag, és gyakrabban fagy is, néha sima sétálás közben is lemerevedik. Mindjárt kitöltöm a profilomon a gép paramétereit.
-
rétisün
veterán
válasz
Physicist03 #7966 üzenetére
-
Physicist03
senior tag
-
Aarpok
őstag
válasz
M@trixfan #7962 üzenetére
Igen inkább a katasztrófából merített,mint a filmből.Az élővilág is megsinylette a magas sugárzást és genetikai torzulásokat okozott.Ezt sikerült a játék készítőinek remekül átültetni a játékba.A növényi torzulásokat az anomáliákkal az állatiakat pedig a mutánsokkal.Én amúgy nem láttam a filmet,de a játék így is beszippantott,pedig elsőre nem is tetszett aztán elkapott és nem engedett el többet.Nincs még egy ilyen játék ami ennyire hatna rám és az külöm öröm,hogy ezzel nem vagyok egyedül
-
M@trixfan
addikt
válasz
Dhampir #7960 üzenetére
De jó, hogy mondod! Erről van valami hír? Félő, hogy GSC logó van az oldaluk alján és ott meg valami geb@sz van, ha jól tudom, ők mentek csődbe
Persze ez a sorozat jóval közelebb áll a játék világához a látottak alapján mint a Tarkovsky Stalker. A játék szerintem abból, a Roadside Picnic-ből és magából a Chernobyl katasztrófából merít, de nem lehet egy az egyben megfeleltetni.
-
M@trixfan
addikt
Azért de jó olvasni, hogy mást is megfogott ennyire a zóna. Az alap, hogy máshogy tekintek bármilyen elhagyatott épületre, létesítményre
Most gondoltam bele, hogy hány éve játszom a Stalker sorozatot, ennyire aprólékosan nem ástam bele magamat egy játékba sem. Nekem a Tarkovsky film is nagyon tetszett, biztosan megnézek tőle még jópár filmet. El akarom olvasni a Roadside Picnic novellát is és az új Stalker univerzum novelláit is. Pl. Southern Comfort, Northern Pasage, stb. Tényleg, olvastatok már valamit a Stalker univerzumból?
-
Dhampir
félisten
Egyszer, amikor az antennaállomás körül sattyogtam relikviát keresve, és éppen sikeresen kikerültem két, egymásnak rontó mutánscsordát, akkorát hördült mellettem egy vámpír, hogy villámgyorsan felszökkentem a közelemben álló sziklacsoport tetejére, onnan könnyebb volt a fejére csinálni.
(#7955) Aarpok
Én kimondottan szánom a mutánsokat, de ha tápláléknak néznek, akkor nincs irgalom.
-
PeL
addikt
Amúgy bevallom őszintén már most hiányzik a Zóna...
Nem tudom meddig fogom bírni nélküle...
-
rétisün
veterán
basszus.....újra fel kellett tennem a modot, az összes statisztikám lenullázódott.....a rang, a bankárnál a pénz, a zöld dobozban a cuccok, minden
maradt vagy 200 kiló fegyverem, viszont így gondolom már nem lesznek meg pl. a gps konduktorok, sgm rejtekhelyek,s tb.
-
#90933760
törölt tag
Bementem az egyik házba a mutánsvadászat alatt, erre egy Stalker beguggolt az ajtóba és a francért nem akart elmenni onnan, nem fértem ki mellette. Ott vártam egy csomót mire jöttek a kutyák és odébb vonszolta magát.
Attól paráztam, hogy jön egy újabb kitörés és nincs szerem, de kaptam a feladat elvégzéséért.
Amúgy nem úgy volt az alapjátékba három kitörés túlélése után az összes túlélhető pirula nélkül is?
-
Dhampir
félisten
válasz
Carline #7938 üzenetére
Na, én az ilyen csőstül jövő, mutánslerohanásos feladatokat utálom. :S
Az más, amikor egy-két falka megtámad, de amikor több hullámban és minden irányból jönnek, hát ez nagy baromság.
Persze biztosan sok Stalker szereti ezt, én már az alapjátékban kiakadtam ettől a tudósoktól kapott, mérési adatok begyűjtésének küldetésénél.
-
rétisün
veterán
-
Carline
őstag
Újrakezdtem a gun addon nélkül a játékot.
Most ott tartok, hogy a mutánslerohanás előtt Noah mondja, hogy szerezzek minimum egy Vintorezt.
Bagolynál természetesen nincs. Merre keressek? -
rétisün
veterán
pontosan. tehát nem tudsz több cuccot vinni vele (arra vannak különböző artifaktok) viszont bárhol otthagyhatod a cuccaidat, nem tűnik el.
én a fegyvergyűjtögetésnél szoktam jó hasznát venni, 2-300 kiló fegyvert össze lehet gyűjteni, aztán ha még egy gps konduktort is találsz közben, egyben el lehet vinni a szerelőnek zöld dobozhoz.(#7935) PeL: igen, ha nem volt annyira leharcolva a ruha, tudtam használni a javítókészletet.
más: az enot-ban nincsen pszi-blokkoló? jó lenne a majdani hajnalosok alagútjánál, de se a dokiknál, se a kereskekdőknél nincs, remélem találok valakinél.....
-
Telda
addikt
Hali!
Ez a hátizsák most hogy is működik? Ha használom kirakja a földre, tudok bele cuccokat pakolni, de ha felveszem, akkor visszarak mindent a táskámba.
-
rétisün
veterán
-
rétisün
veterán
-
#90933760
törölt tag
Kicsit visszaolvastam, szóval normális jelenség, hogy az új területeken nem lehet elbújni a kitörés elől? Oké beszedem a pirulát, de abból csak egy van és a következő kitörés? A hullát kéne megkeresnem, még nagyon az elején vagyok, de már itt leölt a kitörés.
-
rétisün
veterán
nálam egy alphás vette fel a vintorez puskát, amit vissza kell vinnem a gazdájának.....14 alphást lövöldöztem le
gun addonnal már milliomos lennék
-
#90933760
törölt tag
válasz
dodopek #7927 üzenetére
És ezeket mire cseréljem le? Az eredeti játékban nincsenek ilyen fájlok, onnan nem tudom bemásolni.
Amúgy tényleg ott van, de csak 1-2 sor pixel látszik a végéből. Ocsmány a keret, jó lenne az egészet visszacserélni az eredetire, a többi elmegy.
Megkeresem a javítót, ha nem találom szólok. -
PeL
addikt
válasz
#90933760 #7926 üzenetére
Csak ENOT-ban van erősen hiányos HUD de azt is vissza lehet állítani. Nyílnak alapból lennie kell mindenhogyan, max ha eltakarja az az ocsmány radar keret akkor nem látszik csak a vége. Valahol belinkeltek egy HUD javító csomagot, azt kell bemókolni a modra és lesz normális radar.
-
#90933760
törölt tag
Feltoltam az SGM 2.2-t meg a két fixet amit mondtatok és a magyarítást. Pöccre indult, ez normális?
Najó bementem a beállításokba kidobott, de akkor oda nem járok. Azt mondtátok nem lesz egy csomó minden a HUD-on ehhez képest megvan minden, egyedül a nyilacska nincs meg, azt hogy lehet visszatenni? Fogalmam sincs merre kell mennem így.
-
Telda
addikt
Az az igazság, hogy valaki linkelt egy textura pakkot az Enothoz, én meg felraktam. Mikor betöltött meg 1fpssel ment a játék, de aztán kiderült hogy nem ez miatt, mert egy újraindítás után jó lett, de közben én meg már letöröltem a gamedata mappát és ujra raktam az egeszet, úgyhogy eredetileg fent voltak a fixek, csak a mostani újrarakásnál felejtettem el feltenni, nem biztos hogy érthető
.
Más, ha veszek egy hátitáskát, telipakolom és otthagyom a Szakovszkon, akkor az nem fog eltűnni?
-
PeL
addikt
Lehet hogy nem ártana újrakezdened a fixekkel... :S De amúgy nálam Jupiterig nem volt ilyesmi, ott is csak akkor fagyott ha a tudós bunker közelében mentettem és visszatöltöttem. Ezért írtam hogy sűrűn kell menteni, nem árt ha minden küldi előtt mentetek hogy ha ilyen van ne kelljen sokkal korábbi mentést használni
-
Telda
addikt
Elkezdett kifagyni az Enot, eddig semmi baja nem volt...
Most mennék géptelepre ami körbe van aknázva, de amint a közelbe érek kifagy.
Ez a sorrend.Enot
Absolute Nature 3 lite
Absolute Structures
MagyarításExpression : fatal error
Function : CInifile::r_section
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
Line : 502
Description : <no expression>
Arguments : Can't open section 'pai'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report -
dodopek
addikt
válasz
czundermák #7913 üzenetére
Találkoztam én is azzal a pincével.Sokat nem tudok róla mondani, de az biztos, hogy nehézkes. Asszem elmentettem pincében(ne F5 hanem rendes mentés!), és visszatöltés után már ki tudtam jönni. De lehet, hogy rosszul emlékszem.
-
<MZ/X>
őstag
Már megvan a jelenlegi legfrisebb lista, úgyhogy mindennap nyomon követni egyszer az oldalakat már nem olyan bonyolult feladat
De persze odaírjuk, hogy hol van a homepage-e.
Lehet, hogy a MISERY 2/Lost Alpha elindulásával párhuzamosan lenne a legjobb elindítani az oldalt, mindkettő szeptemberben jön ki.
Köszönjük a támogató kommenteket!
-
czundermák
aktív tag
Üdv!
Urak, 1 év után újra nekiálltam a játéknak, most már SGM 2.2-vel, anno mod nélkül vittem végig. Egyetlen hibára lettem feltűnően figyelmes, Kordonnál a faluban van pár pince a házak alatt, ezekbe letudok menni, viszont kifele már problémás.
Nem tudok kimászni a lyukakból. Gyakorlatilag "nem fér át" az őrnagy a feljárón, legalább is ezt tapasztalom, érdekes mert lefele soha nincs evvel probléma.
Van erre valami megoldás, vagy a hiba az én készülékemben van? -
M@trixfan
addikt
De várom már! Szerintem fején találtátok a szöget, pont ez hiányzik az ilyen filefront és társai oldalakról, csak be van ömlesztve minden. Semmit sem lehet tudni a modok minőségéről, a saját tapasztalat rovat különösen "Very Welcome"
Általánosan a topikhoz:
Ha belegondolok a Half-Life és a S.T.A.L.K.E.R. a két legjobb "modern" játékvilág ami eddig a legmeghatározóbb volt életemben. Vannak DOS és C64 klasszikusok is bőven persze, de mindenképpen külön kell választani. A modok számából és minőségéből látszik mennyire nagy kár a Stalker 2-ért. Kiderült, hogy egyáltalán nem biztos a Bethesda felvásárlás. Mondjuk akkor meg lehetne azon izgulni, hogy átteszik Gamebryo motorra és olyan enyhén rajzfilmes, mesebeli világa lesz mint az új Falloutnak.
Tegnap voltam a Vine Anomaly-nál Pripyatban és eszméletlen milyen fény-árnyék hatások vannak
És ez ugyebár vanilla...
-
<MZ/X>
őstag
válasz
M@trixfan #7902 üzenetére
Nem akartam előre bejelenteni, mert jobb szeretem már az elkészült munkát bemutatni, de barátommal kb. egy hónapja tervezzük egy S.T.A.L.K.E.R. mod összegyűjtő magyar oldalt. Designja kb kész van, az ismertetőket is elkezdtük írni.
Amit tervezünk: mindhárom játékhoz az összes értelmes nagyságú mod (három új mutáns vagy külön M.S.O. modot nem raknánk fel, mert bele vannak integrálva nagyobb modokba) kilistázása letöltési linkekkel, feature ismertetőkkel. Ez az alap. A legtöbbhöz tervezünk személyes véleményt írni, legalább az első pár dologról (pl. Clear Sky esetében Sido-ig eljutni). Néhánynál részletes cikk lenne mint pl. SGM, Enot, Way to Pripyat, Priboi, stb. Ezeket általban végig is játszuk, de pl. a Completet nem visszük végig.
Fontos még, hogy csak angolosítással (ha van hozzá akkor magyarosítást is mellé tesszük) rendelkező modok lennének. Nagyon sok idő volt, de végigtúrtam a GSC fórumait ahol a legtöbb modder van, meg google translattel az orosz oldalakat (amikhez elérhető angolosítás), úgyhogy bízunk benne, hogy rengetegféle új modot sikerül bemutatnunk. Egyáltalán, már az is segítség szerintem, hogy leírjuk mit rakj fel, hogy menjen, mert több mod esetében is segítettek a fejlesztők, hogy milyen sorrendben, miket kell feltenni. Jelenleg tudok játszani egy nagyon high-end gépen, úgyhogy grafikailag is tudunk nyilatkozni, barátomnak több éves laptopja van, úgyhogy ő a gépigényt tudja leírni
Legközelebb remélem, hogy ugyanebben a témában már a kész honlapot belinkelhetem.
-
M@trixfan
addikt
A topikot olvasgatva látom vannak itt pro Stalkerek akik nagyon otthon vannak a modok terén is. Ezeket az információkat, főbb modokat nem lenne jó összeszedni az első hsz-be és akkor nem kérdezné meg mindenki, hogy mi is az enot mod? Tényleg, mi az enot mod?
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Nintendo Switch 2
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- One mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kuponkunyeráló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged