-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90933760
törölt tag
válasz
Blizzardking #8798 üzenetére
Bazd+. Ablak becsuk, hangerő maximalizál, idegek befeszül, ahhh. Jöhet.
-
dodopek
addikt
válasz
Blizzardking #8796 üzenetére
Nem.Minden detektor marad saját maga, csak fejleszti az érzékenységét.Pl 8 helyett 15 méterről szúrja ki a képződményeket.Pontosan már nem emlékszem, hogy a svarog mutatja e az anomáliák pontos helyét, de a fejlesztésekkel ezt is meg lehet csinálni( némelyik típusnál).
Nekem a "fejlesztések miatt vagyok itt" szövegre kell kattintaniMindenki!
Hermannak csinálom a küldetést a 6 ismeretlen ereklyével. 5 megvan, de hiába jártam végig mindet, amit itt ajánlottatok, nem találom. Volt a cementgyárnál, óvoda, inda, bojler, és talán a vaserdőnél. Nem találtam a karomnál, rendellenes ligetnél, kotrónál,betonkádnál, Jupiter mellett a tüzes anomáliánál, nem volt kopacsinál sem.Ötlet valakinek?
Köszi! -
Blizzardking
őstag
válasz
#90933760 #8797 üzenetére
Ez a vérszopós küldetéstől független. Noénak mindig az volt a vesszőparipája, hogy szart se érsz majd az iránytű képződményeddel, ha jön a mutánsok áradata. Na, itt jön is
Nem árt rákészülni, nagyon nehéz feladat. Gondolom mindenkinek megvan a maga taktikája, az a lényeg, hogy Dávid és Noé se nyiffanjon ki. Először oda kell állni ahova mondja, de utána bárhova elmászkálhatsz. Kézigránát, sok skuló, esetleg egy sorozatlövő sörétes és egy tisztességes ruci elkél... -
#90933760
törölt tag
Ez a Noés izé micsoda? Mert az alapjátékban a vérszopókat kell leölni, de most itt támadnak a hajónál vagy mindkét helyen kell irtani őket? Kifagyott mikor felmentem a hajó tetejébe, Noé dumáját se tudtam elolvasni, mert egyből jöttek.
-
Blizzardking
őstag
Abban tud valaki segíteni, hogy Novikov egyszer felajánlotta hogy fejleszti a svarog detektoromat, csak nem volt nálam elég pénz, utána meg már nem ajánlja fel. Egyrészt miért nem, másrészt mit csinált volna belőle? Olvastam az Omega detektorról, itt a fórumon. Azt a svarogból alakítják át, vagy az egy tök külön cucc?
-
#90933760
törölt tag
Ahova Noéval kell menni a fennsíkra, ott van egy ilyen térgömb a heli mögött, az hova vezetne? Mert beleugrottam és fekete kép, de nem tölt semmi és kifagy.
Ja igen, Bárkás hol a bánatba van? Valami alagútban azt tudom, de a benzinkút alattiban? Kardán haverjai feladat.
-
Aarpok
őstag
Ez igaz amit mondasz,de én egyszer sem találtam exot sehol.Egy helyen igen a prometheus színházban a kereskedőnél és 300 ezer valamennyi rubelért örömest oda is adta
dodo: készítettem túlélő csomagot én is de nem alfás fegyverrekkel és amit beszéltünk küldit ott amúgy is ők voltak meg a fegyvereik is.
Balto: ezt már én is láttam biztos rájött hol a helye -
PeL
addikt
válasz
dodopek #8783 üzenetére
Mondtam már hogy az SGM és személyes rejtekhelyeket random helyekre spawnolja a játék
Én is megtaláltam már egyszer a benzinkút tetején az EXO-t a táskában, de egy következő játéknál meg nem volt ott semmi Ugyanígy a Sevchenko tetején lévő táska is. Egyszer ott volt, utána már nem. Ugyanúgy ahogy a szerszámokat, a táskákat sem mindig ugyanoda rakodja a játék.
-
#90933760
törölt tag
Most is csinálta, majd így feküdt le és így aludt el.
-
Aarpok
őstag
-
#90933760
törölt tag
válasz
dodopek #8778 üzenetére
Eliminator van, csak itt más a neve ha jól láttam.
Sevcsenkón nekem nincs ott a ruha, de tank amúgy se akarok lenni, mert ki van tolva a súlyhatár. Én arra gondoltam a két ruhás megoldás lenne a legjobb, egy tudósos valami ami véd az anomáliákban. Meg egy mindenes ruha ami jól néz ki, olyan katonai valami. Sugárzás ellen két relikvia, meg egy elektromosság ellen, ez a kettő amibe legkönnyebben belefutni a többi szinte csak anomáliában van. Húsdaráló ellen meg szintén véd a mindenes ruha, mert kemény, véd a lőszer, harapás, karmolás, robbanás stb. ellen is.
Nem erősségem ez az rpg-s része a játéknak, de gondoltam illene azt is kihasználni benne, mert egyébként jó dolog, csak nekem nem fekszik.És valahol olvastam róla, hogy ki lehet kapcsolni azt a szart, hogy ne vegye el a cuccokat a helik után.
-
rétisün
veterán
válasz
dodopek #8778 üzenetére
az enot verzióban tényleg van egy monolit exo a sevcsenko-n
kétszer kezdtem el, mindkétszer ott volt, szóval ez valószínűleg nem ilyen "egyszer ide rakja a játék, egyszer oda" típusú cucc. pl. a sniper is mindig megvolt a mozdonyon.
-
dodopek
addikt
válasz
#90933760 #8774 üzenetére
Mindenképp exo ruhát válassz. Egyes híresztelések szerint( többen megerősítették) van egy valahol elrejtve a Sevcsenkon.Ezzel akár a játék végéig is elleszel.Jóval megnöveli a hordozható súlyt, és ahogy egy kollégánk említette egyszer, két lábon járó tank leszel. Ha nem találod, kb 200e az ára a frakciók által fejlesztettnek. A legjobb a monolithé, és a hajnalé.
Sörétesből ha fenn van a gun add-on az USAS-12, ha nincs, akkor Eliminatort hagyd meg magadnak.Ja, és bár még az elején vagy, de törekedj arra, hogy minden fegyveredből 2 legyen.Egy nálad, egy hátizsákba elrejtve, mert amikor a helikopterek elmennek, minden fasza felszerelésed(és az összes pénzed) bukod.
A konduktor egyszer használatos cucc. Ha elindítod, kapsz egy térképet.Ahova böksz, oda teleportál. 18 van eldugva, de 12 után kapsz olyat, ami nem tünik el használat után.Hasznos kis cucc.Jó pl, ha csata után összeszedsz vagy 250 kg felszerelést, felszeded mindet, mozdulni nem tudsz, de ezzel beteleportálhatsz a bázisra.Nem kell annyit rohangálni...
-
PeL
addikt
válasz
#90933760 #8774 üzenetére
Ha armorra akarsz menni akkor army páncélruha (bár ebben nincs asszem arti slot) vagy valamelyik Exo. Ha inkább egyéb védelemre akkor ott vannak a tudós ruhák, van kétféle belőle, narancssárga és zöld, utóbbinak nagyobb az armor védelme de még úgy is gyengus szvsz. Tudós ruhában nem lehet golyózáporban flangálni, még a SEVA se bírja nagyon. Amúgy mindkettő tudós overáll beszerezhető Jupiteren a tudós bunkerben, az egyiket alapból szokta árulni a másikat rendelésre hozza. Szvsz a narancssárga is bőven jó és annál elég csak a sugárzás és a többi kémiai védelmet kituningolni, armort felesleges mert szinte semmit nem véd golyó ellen. De a legjobb amúgy ha van egy Exo meg egy tudós ruha is nálad és akkor tudod cserélgetni ahogy a körülmények szükségessé teszik.
-
#90933760
törölt tag
Kifizettem a tartozást, erre pont jöttek a mutánsok. Ez gondolom direkt van így, mindenki kirohan, gyorsan fegyver elő, megvártam míg elfogynak amennyire tudnak, majd mentem én is, nagyon sok dolgom már nem volt, de a vérszopó megszivatott, szembe lévő épület lépcsőjéről szedtem le, mert ott nem tud mögém kerülni. Visszamentem Vánóhoz, azt mondta még meghálálja, gondolom emiatt kellett a küldit megcsinálnom. Ja és megtaláltam a konduktort is a táskámban, ez mire is jó?
Megvan a pia, megvan a kör alakú sörétes, meg a bandiktól is szereztem kétfélét, most el vagyok árasztva sörétesekkel. Kelleni is fog majd a beltéri melókhoz.
Amúgy milyen ruhát ajánlatok? Most a tudósruci, azt hiszem ökológus van rajtam, mert ennek a legjobbak a tulajdonságai (kituningolva), viszont mikor a helihez mentem és mutatta a külső képet akkor látom milyen elmebetegen nézek ki benne, hát ez nem maradhat rajtam.
-
dodopek
addikt
-
#90933760
törölt tag
A Baileys-t hogy tudom megkaparintani Kardánnak? Mert a pali nem enged be. Próbáltam odacsalni valami mutánst hátha akkor elfut onnan, de nincs a környéken semmi. Mindenképp ki kell nyírnom őket? Pedig most még nem ellenségek.
Bár a sok cucc amit el tudnék szedni utána, az is megérné.
És még egy, az az izé GPS konduktor amit a fenyő mellett találtam náluk az hova lett? Mert nincs a hátizsákomba.
-
dodopek
addikt
A high texturák biztos, hogy bekavarnak, ezért azokat mindenképp ki kell kapcsolni.Az élsimit csak azért javasoltam, hogy kiderüljön, az e a baj. Az XrEngine csak 2gb ramot tud kezelni, bármennyi is van a gépben(ha jól olvastam).Szóval lehet, hogy a géped bírná, de az exe hibával leáll.Érdemes kikisérletezni, hogy mi az a max beállítás, amin még stabil. Gondolom a fraps-et ismered, segíthet.
-
Chewye
csendes tag
És csak kidob a töltésnél out of memory-val!
Expression : fatal error
Function : out_of_memory_handler
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
Line : 336
Description : <no expression>
Arguments : Out of memory. Memory request: 64296 K -
Aarpok
őstag
Azt én is kipróbáltam a kiürítést monolit tagként,de nem volt jó ötlet igaz magukra hagytam őket a heliknél mivel nem akartam a monolitosokat lelöni és hát jól dolgoztak mert megöltek mindenkit.Ki is írta a küldetés sikertelen,de visszatöltöttem egy régebbi mentést monolit erőit a vulkán elsöpörte és így már nem volt gond.Most viszont mintha Herman küldije bolodult volna meg nincs meg a 6 - ik arti.
-
dodopek
addikt
Az alf által kért dokumentumok a prometheus mozival szemben lévő épületben vannak, ahol a burer védte az alapjátéban a precíziós szerszámot.
Garriknél( Ő visz át Janovba?)a 2.2ben is van küldetés.Most kaptam meg.Szintén van pszi hullám.
Lehet, hogy a legyilkolásos kimenekítés miatt akadt el a játék,nem tudom.De azt vettem észre, hogy ha ilyen főküldik buknak, az nagyban befolyásolja a modot.Esetleg próbáld meg korábbra visszatölteni, megcsinálni az össz monolith küldit, aztán fel lehet őket hentelni.Így nem kell strelokékat elhantolnod...Zozimoto!
Próbáld meg visszatölteni a bug előtt utolsó mentést, és onnan újra játszani... -
zozimoto
aktív tag
Elmentek a helik én meg a pálya alá kerültem. Ezmiiezmiez????????
-
cs1rk3
tag
Na fél nap alatt sikerült megtalálni a sötét völgybe vezető utat de lenne pár kérdésem (Mivel sgm 1.7 be ilyesmik voltak).
Ugye volt a kimenekítés hadne mondjam elég rosszul sikerült mivvel behaltak az npc-k
meg Monolithos voltam volt még küldim Cyborgnál, meg testvéreimet nem bántottam volna
ezért mindenkit le kellet lőnöm Strelokot meg a katonákat
Mentőheliket nem értem el.
Na akkor elvette a pénzemet meg kaptam egy SEVA pizsit mp5 stb. SGM 1.7 be mikor ezeket megkaptam akkor jött egy pszi hullám, ugye öld meg a zombikat na ezt nem kaptam meg (bug?).Visszamentem a mosodához oda mentem Garrikhez 1.7 be volt nála küldi de most semmi se volt kivették belőle? vagy ez is bukta? vagy az Alphákat kéne mernem bekapcsolni
Viszont pár dokumentumot nem találtam.1.Novikov adott egy küldit mikor 2 doksit kell megszerezni cementgyárnál megtaláltam de a volkov rakétatelepnél már 15x körbejártam de sehol sincs.
2.Monolithos testvérem (Alf?) megkért hogy 3 doksit keresek meg Pripyatba de ez se sikerül valami jól
Egyenlőre ennyi gondom lenne -
HecklerHUN
csendes tag
Én is már rohadtul vártam a modot, bár már egy ideje bejelentették, hogy szeptemberben jelenik meg, de napot eddig nem kaptunk.A dezowave group jó munkát végzett, bitang jót.Így képekből/videókból ítélve.Érdemes utána olvasni a sok-sok újdonságnak (teljesen új játék szinte).Csodálkoztam, hogy van aki még nem hallott róla (nem számolva az "újoncokat").Egyébként van másik sztalkeres oldal, ahol gyakran online, természetesen dezodor néven kell keresni.
-
rétisün
veterán
válasz
Physicist03 #8749 üzenetére
köszi, de még csak ott tartok, hogy a vaserdőben megvizsgáltam a halikoptert (a térképek --> olcsóbb utazás miatt
) a többit még nem nézegettem, szóval lehet, hogy meglesz egyébként is a bombás küldi, csak még egész egyszerűen nem értem el odáig.
ja, az egész gamedata mappáról van másolatom.....így legalább nyugadtan belepiszkálhatok bármibe, nem tudom elcseszni nagyon.
-
Physicist03
senior tag
válasz
rétisün #8742 üzenetére
Utánanéztem és az amiről én beszéltem. Megoldás:
Megkeressük a fájlt: \gamedata\scripts\ui_main_menu.Jegyzettömbel megnyitjuk.
Keressük a következő sorokat:
elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F5 then
self:mod_options()
Utánuk beírjuk:
elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F6 then
give_object_to_actor("zat_alfa_performer_bandit_pda")
A játékban megnyomjuk a következő kombinációt: Esc-F6-Esc
A hátizsákban megjelenik a PDA, "Használjuk" - és a küldetés elindul.ui_main_menu - ről azért előbb készíts egy biztonsági másolatot. Valamint a küldetés csak akkor elérhető ha már átkutattad az anomália közepén lévő helikoptert. Szóval előbb azt kell.
-
rétisün
veterán
válasz
Physicist03 #8733 üzenetére
lehet, én úgy emlékeztem, hogy valamelyik alphás pda-ján van erről info....
-
PeL
addikt
válasz
Physicist03 #8737 üzenetére
Egy magyar srác vezeti a dev. teamet. Olyannak akarja megcsinálni a STALKER játékot amilyennek eredetileg tervezték 2002-ben. A legdurvább hogy ez egy teljesen FREE, stand-alone játék lesz, tehát a SHOC sem kell hozzá mert egy soha ki nem adott 1.0007-es enginen lesz. Ezt nem tudom hogy hozták össze... De nagyon durva
Állítólag páran még a GSC-től is részt vettek a projectben...
The FINAL list of levels for Lost Alpha:
(last upd. 30. March 2012.)Cordon (completed)
Garbage (completed)
Agroprom (completed)
Darkvalley (completed)
Laboratory X-18 (completed)
Bar-Rostok (completed)
Yantar (rework completed)
Military (completed)
Dead City (completed)
Swamp (rework completed)
Radar (rework completed)
Laboratory X-10 (completed)
Pripyat (completed)
Pripyat Undergrounds (completed)
Stancia (completed)
Sarcofag (completed)
Generators (completed)
Laboratory X-14 (completed)
Rostok Factory (completed)
Laboratory X-2 (completed)
Outskirts (completed)
Laboratory X-7 (completed)
Darkscape (completed)
Desolated Factory (remade SoC yantar map) (completed)
Laboratoy X-16(completed)
Countryside (based on old deadmil level) (completed)
Construction Site (based on old darkdolina) (completed)És mindezt teljesen kidolgozva, nézzétek meg a screenshotokat a moddb oldalán
Az erőmű körüli területet állítólag teljesen egybe nyitották, nem lesz Stancia1-Stancia2 hanem teljesen körbe lehet járni az erőművet és nagyon sok változtatás lesz az egész játékban.
Érdemes átfutni: F.A.Q.
-
Aarpok
őstag
válasz
Physicist03 #8737 üzenetére
Ha jól emlékszem benne lesz az összes map ami kimaradt a játékból.
-
PeL
addikt
S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl mod | Coming Sep 28, 2012Lehet készülni az álmatlan éjszakákra
-
Physicist03
senior tag
válasz
rétisün #8732 üzenetére
Benne kell legyen, mert az ENOT Edition csak a fegyvereken, ruhákon és más dolgokon változtat/hozzáad, a küldetésekbe nem nyúl bele. Ha jól emlékszem ez a küldetés egy PDA-val aktiválódik amit banditáktól szerzel az egyik (nem tudom pontosan melyik) anomália mellett? Ha igen, akkor belefutottál abba a bug-ba amikor nem jelennek meg a banditák. De van rá megoldás! Csak írd le, hogy ez e az a küldetés, mert feleslegesen nem írom le, ha nincs rá szükség.
-
#90933760
törölt tag
válasz
dodopek #8727 üzenetére
Megnézem a Teszkóba kapni-e.
Mikor a StrongBow Gold reklám elindult mindig ömlött a nyálam, hogy ez de király lehet, aztán vettem két üveggel megkóstoltam, iszonyat szar (persze nekem). De olyan rohadt drága volt, megiszom akkor is ,felét megittam, nem bírtam, basztam ki a kukába meg a másik teli üveget is. -
dodopek
addikt
-
dodopek
addikt
Júniusban kérdeztem a bombás küldetést( amikor nitro akol össze valami érzékelőt az alfák(?) akciója ellen.Azóta csak volt a küldetés a pda-ban, most meg feléledt.Mehetek Nitrohoz...
-
dodopek
addikt
válasz
#90933760 #8722 üzenetére
Amikor visszajön Ukrajnából, mindíg hozatok vele egy üveg "kvasz"-t. Ez egy spec orosz/ukrán ital, ami házilag rozskenyér vízbe áztatva, fűszerezve, erjesztve készül.Odakinn meg úgy árulják(és úgy itatják a gyerekekkel is), mint a kólát! Imádom!
Két literes flakonban van, de az ukránoknál árulják lajtoskocsiban(!) is.
Ilyen, ezt kóstold meg ha teheted.Csak 1,2% alkohol van benne. -
#90933760
törölt tag
Itthon kapni valami márkásabb vodkát? Esetleg Ukránt? Venni fogok baszod. Pedig rühellem az alkoholt, de ez a Zóna...
-
dodopek
addikt
Most ittam valódi ukrán vodkát! Nazdarovnye Dodo!
Irány a zóna!
-
#90933760
törölt tag
Kijutottam a Vörös erdőből a cuccokkal. Azt a ku...
-
PeL
addikt
válasz
HecklerHUN #8706 üzenetére
Nagyon hosszú lenne felsorolni, itt elolvashatod nagy vonalakban mit változtat:
https://sites.google.com/site/fo3wanderersedition/fwe-overview
Ha a részletek is érdekelnek akkor itt nézelődj:
https://sites.google.com/site/fo3wanderersedition/detailed-changes
-
Chewye
csendes tag
Az lehetséges h az npc-k belnyúlhatnak a kis zöld dobozokba(nem azokba amik szerelők mellett vannak?
-
zozimoto
aktív tag
Hali. Nem tudja valaki véletlen hogy hova teszi a mentéseket a játék?
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #8707 üzenetére
Az durva lehetett, de a PeL-féle zombik esetében nagyon röhejesen hatott, főleg lassításban.
-
Antonius1978
addikt
Feltettem a Sigoreus mod-ot, egesz lazan kezdodik, mondjuk a tortenet meg egyelore nem ragadott meg, de a tortenet kialakitasa+helyszin az fekszik.
Csinaltam egy gyorsmentest F5-el, fagy ki a jatek, nem akarja betolteni...gondolom, vagy nem birja a gepem, vagy valamitol megkergult, ujra kell kezdjem, szerencsere csak az elso kuldinel tartottam. -
Antonius1978
addikt
válasz
rétisün #8696 üzenetére
Kisse hulyen fogalmaztam, nem az ilyen olyan UFO-k beszelnek magyarul, hanem a szereplok
Az UFO-k azok valamit vartyognak meg csilingelnek es zorognek - csak viccelek, mar emlekszik a nyavaja hogy milyen hangokat adnak ki, leginkabb sivitast.Dhampir : en egyszer egy csatornaban valami mutansnak lelottem a fejet a sinszogeket tuzelo fegyverrel.Egyszeruen leszakadt a feje es a szeggel egyutt beleallt a falba.
Kar hogy nem tudtam ott helyben trofeas szobat berendezni, mert nem kellett volna kinlodjak hogy beleverjem a szeget a falbaPel : a Fallout-os kepek elmaradnak, holnap utazom el, de majd mikor visszajovok tuti hogy toltok fel belole.
-
Aarpok
őstag
Cyborg közölte velem minden bűnöm megbocsájtva és most már pihenhetek.
Arra gondoltam talán neki kellene egy kis pihi és a vulkán hadművelettel örök vadászmezőkre távozott.A katonák is hazamentek már elfáradtak rendesen és szemem láttára az ezredes fejbe lőtte az egyik emberét,de mindenki azon kívül életbe maradt.Most zombi irtás van a zónában.
-
Medvelászló
senior tag
válasz
Physicist03 #8702 üzenetére
Minden úgy van telepítve és abban a sorrendben ahogy Pel magyarításában linkelve van,(a fix is fent van),annyival egészítettem ki hogy a legvégén még felraktam a Merge pakkot az Atm 3-hoz mert nélküle nem működött.Most van frankó kitörés,fosatós kavargó felhő stb...végre műkszik az Atm3 is ahogy kell.Eddig fagyás nélkül megy a gém,igaz kissé akadozik de nem vészes.
Ha nem spanol be a pépör akkor hagyom a francba az egészet,azt csinálok valami mást,lesz még izgalom bővenBár kissé bosszant hogy ki kell hagynom,pedig nagyon rá voltam feszülve a dologra.
Köszi a segítséget!!! -
Physicist03
senior tag
válasz
Medvelászló #8700 üzenetére
Szóval utánanéztem picit alaposabban és van olyan, hogy egyszerüen nem spanolnak le Yakut rejtekhelyei. Ez amiatt van, hogy nincs feltelepitve az Add_Fix_SGM_2_2 Úgy emlékszem, hogy ezt te nem telepitetted fel, mert neked nem akart elindulni a játék ha feltetted, de lehet rosszul emléskszem. De ha ha igy van akkor ez lesz a gond.
A kőfejtős pendrive talán ehhez a rejtekhelyhez van, de nem 100%. -
Physicist03
senior tag
válasz
Medvelászló #8700 üzenetére
Sajnos másik helyeket nem tudok mondani, ezeket is a sigerous.ru SGM 2.2 végigjátszás részlegéről lestem el, szóval ott kellene lenniük.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Akciós dokkolók, Lenovo Legion Pro 7 RTX 4080/4090 laptopok, licencek, antivírusok
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- HP Rack szerverek és tartozékok egyben vagy külön-külön
- PlayStation Plus Premium előfizetés 3291 Ft / hó áron!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest