-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
válasz
SaGa59 #26627 üzenetére
Bocs, az emberi tényleges FOV közel 180 fok (vízszintesen), de előre nézve az éles terület csak 120 körüli. Ami ezen kívül, de a 180 fokon belül van, azt észleli, de nem ismeri fel tisztán. Ez a periférikus látás területe.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Antonius1978
addikt
válasz
SaGa59 #26627 üzenetére
Akkor jo, szoval a modoknak megvan a tortenetuk az elejetol a vegeig, es veguk is van, a folytatas ugymond akkor egy masik, kovetkezo moddal van megoldva.
FOV : mostmar ertem, amugy nekem tetszik ez a dolog, en sem ertem hogyan, de az a dll bemasolasa valtoztatta meg tudomasom szerint, es nekem ez a latasmod bejott.Nagyon fura volt most a Medeirossal, hogy olyannak tunt, mintha egy csoben neztem volna elore
DOF : ezzel a jelenseggel is talalkoztam, mondjuk most nem tudom megmondani melyik modban, lehet enyhen a mienkben is jelen van ez a dolog, de lattam filmekben, amikor a kamera pl rafokuszalt egy kocsira, annak nagyon eles a korvonala, de ami mogotte van az elmosodott...
[ Szerkesztve ]
-
mrobes
tag
válasz
SaGa59 #26627 üzenetére
Egy picit igazítanék a DOF jelenség magyarázatodon.
"Ezzel csak annyi a gond, hogy az életben nem így van. Az emberi szem mélységélessége végtelen, azaz ha egy szemmel nézel, minden ugyan olyan éles"
Próbáld ki, hogy egy szemmel karnyújtási távolságból nézd meg az egyik ujjad, és láthatod, hogy ami távolabb van, azt életlenül látod, mint a játékban, bekapcsolt DOF mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!