-
Fototrend
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16199 üzenetére
Ha jelzi, hogy gáz van, akkor visszamész a telepítőhöz, és újból lehúzod a kart. Nem lehet, hogy a vérszívó kapott el? Meg kell tanulni kilőni őt, mert lesz még dolgod velük bőven. Csak akkor lehet kilőni, ha kb két méterre megközelít, és tisztán látod őt, de erre max egy tized másodperced van.
-
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
' Tzs , #16196 üzenetére
Nyilván bug volt azért nem nyílt ki...viszont a gáz eltüntetése a szobából tényleg nem sikerül. Meghúzom a kart visszamegyek a szobához ugyanúgy megfulladok. A végigjátszós faszinál nincs ilyen. Volt valakinek ilyen elakadása? Vagy úgy látszik kijöttem a gyakorlatból, túl sok volt a Wolfenstein...
A CoP modok nézegetését én is támogatom
-
-
' Tzs ,
senior tag
No én is belevetettem magam az őrületbe...
Az eleje máris vicces. Megvan a PDA a 2341-es nyitókóddal, csak épp az ajtó nem nyílik és a mögötte lévő toppantó átlép az ajtón és el is tapos ha a közelébe érek.
(Külön örülök, hogy a Zóna mesterei-t beletették a modba így máris állítottam oda 2 EXO-s Szabadságost viccből akik fejvesztve menekültek az ajtó láttán a pálya másik felére.)
Mi van az ajtó mögött? Mit rontok el? -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16194 üzenetére
Ilyen komplex és érdekes moddal még én sem játszottam. A Katonai raktáraknál már körvonalazódik valami. A Kordonon még nem voltam, nincs is látszódó átjáró, majd meglátjuk. Lassan haladok, de most már nem akarok kihagyni semmi apró részletet a sztoriból. Sztrelok továbbea sincs a Bárban, a kimaradt PDA megbosszulta magát...
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16193 üzenetére
A görcsölést magamra értettem. Lehet már egy kicsit besokalltam a utóbbi hónapokban a stalkerrel. Ettől függetlenül úgy gondolom, ez egy a szokottól eltérőbb, de érdekes mod. Azért érdekel. hogy haladtok benne, és követni foglak, meg fordítom is. (valószínű a fordítás nem lesz teljes, és néhol guglis is marad. A lényeget szeretném érthetőbbé írni.)
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16191 üzenetére
Meg lehet tekerni azt a csapot, de semmi fontos feladat utána. Strelokot sem fontos erőltetni, aszem valaki az erdőben említi hogy látták a bárban. addig ráér, elvan ő ott. Egyébként meg ha nem lineáris a játék, és infókat sem kapunk hogy merre tovább, akkor nem is igazán kellene görcsölni a sorrenden, hanem inkább a felvett feladatokat kellene maximálisan teljesíteni.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16190 üzenetére
No way... Luke hullája után csak max a tekerős csapos helységig lehet visszamenni, ott meg a rácsos ajtó utamat állja, nem nyílik. Strelok rejtekére csak kívülről, Agropromból lehet ismét odajutni. A lángoló alagút végében van ugyan egy teleport, de az nem működik. egy teleportálós gömb a kazamatában is volt valahol.
Hagyom a dolgot, az elején csesztem el, Sensutnak igaza volt: a laptopos letöltés után kell leugrani a szellőzőn, be a rejtekhelyre, és abban a pillanatban adja Luke hullájának megtalálási lehetőségét, szépen leírva az sms-ben, át Jantarra, majd a böribe. Meg ott van Beard elkísérése is.
Az még nem tiszta, hogy a szellőző alatti pda-t mikor kapom meg, de lehet, hogy csak azután, hogy megvan Valerian és Luke pda-ja.Ilyen nehéz moddal még életemben nem játszottam. Látszik, hogy te is fordítóként szenvedsz, nekem nem lenne türelmem új játékot kezdeni.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16187 üzenetére
Amikor Luket elviszed a snork odu kijáratához, (őt elviszi a teleport valahová, és újraélesztik, tehát még találkozunk vele) Ne menj ki, menj Strelok búvóhelyéhre. Most már eltekerhető újra a csap. Lehet át kell menni Yantarba, hogy megkapd a teleportot Strelok búvóhelyén. Elmész az alagutakba, felveszed azt a teleportálós gömböt, (ezek fontosak) És a képen látható lépcsőn eljutsz egy teleporthoz, ami a Bárba visz. Azután kordon, Kat raktárak, erdő, Sötét völgy. De innentől már sok feladat lesz. Lukash ad egy átjárót a radarra, el kell kísérni a barlangba (x10?) egy BTR-el. De azt meg kell javítani, szerszámkészlet kell hozzá, na itt akadtam el. Ráadásul hagytam, hogy a szabadságosokat kinyírják a zombik, és a beszivárgó monolitosok. Nem maradt ott senki, még Lukasht is kinyírták. Új játékot kezdtem. -
speki1982
tag
válasz
Sensut #16188 üzenetére
Ez a szép... rögtön az elején bukta a sztori egy része.
A végigjátszások szerint (én úgy láttam) a jantari átkelővel együtt a Szeméttelepről a Kordonra és a Sötétvölgybe is megjelenik egy-egy átjáró, azt nem tudom, hogy működik-e. A srácnak a jutyún legalábbis így volt.
Ha neked meglettek volna ezek az átkelők, jobban érthetted volna a különbségeket az alternatív Kordonokkal kapcsolatban is.csak összehozzuk ezt a végigjátszást vérrel verejtékkel
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16187 üzenetére
Most már tiszta. Beard csak a Yantari átkelőt adja meg, át is mentem utána, de eltűnt, már nem volt Yantaron. Ez az átkelő máshonnan is meglett valahogy. Viszont ott csúsztunk el, hogy a laptop után nem ugrottunk le a szellőzőbe. Lent van a teleport, aztán rejtekhelyen minden kitisztul
Innen Yantarra kell menni Strelok után, mert a PDA felvétele szerint ő épp ott van... Az a szívás, hogy én egész Pripjátyig felmentem, hogy megtudjam, hogy ez az egész kimaradt a játék elején
-
speki1982
tag
válasz
Sensut #16185 üzenetére
Tuti, hogy Beard-öt rontottuk el mindketten, azért nincs meg Strelok. Lebegyev előzménye pedig szintén az Agropromban volt, Strelok rejtekhelyén kellett megtalálni és meghallgatni egy PDA- hangfelvételt a számtalan páthuzamos valóság egyikében (hogy rohadna meg a befőttje annak, aki ezt kitalálta).
Kib@***t idegesítő volt. -
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16184 üzenetére
No no, a végén csak összejön egy rendes végigjátszás, ha összefogunk
Amúgy Beard nekem se volt rendben, kinyiffant valamitől. Egy darabig kerülgettük egymást az udvaron, ledaráltunk minden mutánst de ő mindig visszament a társához, egyáltalán nem szándékozott Yantar felé indulni és beszélni se lehetett vele többet. Aztán egyszer csak halott volt. Ebben a modban úgyis legalább két menet van, az elsővel felfedezed a játékmenetet, a másodikkal pedig rendesen végig viszed a játékot. Az már könnyebb lesz.
Én is zsákutcába futottam Pripjátyban, mert Fang rejtekhelyénél bejelentkezett Lebegyev és olyan dolgokról beszélt, aminek előzménye van, tehát kimaradt valami a játék elején, talán épp Strelok. Ő még mindig nincs Voroninnál, fix hogy a játék elején a rejtekhelyével áll kapcsolatban, ott Agropromnál. Innen még van hová mennem, de párhuzamosan most elkezdek egy másik, rendes vigigjátszást is külön mentésekkel. -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16183 üzenetére
Én soha nem láttam őt ott. Amúgy talán megvan, mit hibáztam el: első érkezéskor Agropromba meg kellett találni a Szeméttelepen ülő sztalker testvérét, Beardet. Ő ott van a föld alatt az intézetnél, a fegyvermesterrel. Őt kell elkísérni a jantari átjáróig, amikor odaértek megad több pályaátjárót, többek közt a Kordon és a Sötétvölgy felé is. Nos, nálam Beardet kinyírták a kutyák, így nem juthatott el oda, nem adott átjárókat, a jantarit is magamnak kellett megtalálni.
Az első, átküldött mentésednél, a szellőző alatti kazamatában nekem nem volt ott a pda a zsákban, nem is jelezte a helyét. Azt próbáltam meg kideríteni, ki adta a pda megkeresését küldetésbe, de sajnos nem sikerült (Zsoldosok talán?)
A másodiknál meg nem lehetett másodjára elforgatni az elzárót, nem nyílt ki a bal oldali rácsos ajtó, valszeg az előző pda hiánya miatt, így nem adja be a második átjárót, s így ugrott Strelok a bárban.Az egész játékom elszállt szinte a történet legelején anélkül, hogy tudtam volna. A szolgálat átvezetését a Vad vidéken háromszor is megcsináltam, teljesen feleslegesen, hiszen már ott el volt rontva az egész.
Mennyi idő, milyen feleslegesen.
Ha van egy mentésed a fenti képhez Streloknál a cellában, akkor onnan folytatnám, az előzményeket meg gyorsan elfelejtem...
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Dhampir #16176 üzenetére
Én is nekivágnék ennek, de még egy másik játék coop modjával van dolgom "sajnos".
Olvasom a leírásokat és a képeket nézvén nagyon is érdekel ez a mod, de eléggé nehéznek is tűnik...leírná valaki, hogy akkor most ez melyik mod, honnan szedjem le, magyarítás link stb? Hétvége felé ránéznék erre. -
speki1982
tag
Laris, ha tudod, add már meg annak a betemetett lejáratnak a helyét, ahol a PDA-s hátizsák van, egyszerűen nem találom, az agropromi szellőzőnek a lejárata kellene. Megőrülök ettől...
-
speki1982
tag
Közben bejutottam a hegyen lévő szellőzőtorony alá (ahová ugye a pda kell), ott le lehet ugrani a szellőzőtornyon az alatta lévő lépcsőkre, hiába nem enged le elvileg. A deszkáknál van egy rés, ott éppen beférsz, el kell menni Strelok rejtekhelyére, meg kell hallgatni a pda tartalmát, ami az alapjátékban szokásos helyen van. Lebegyev is beszáll a sztoriba, visszamész a felszínre, ekkor már megadja a rendes szellőző lejárat elérését is. De Strelok ettől még nincs a bárban.
-
Sensut
őstag
válasz
Sensut #16172 üzenetére
A Kráter 4 egy vadonatúj pálya, amit eddig még egyetlen modban se láthattunk. Könnyen lehet, hogy kimondottan ehhez a modhoz kovácsolták össze. Jól néz ki, kicsit vadon hangulata van, mintha a Far Cry-ba kerültünk volna át hirtelen, viszont ott a tetőn duruzsol egy Agyperzselő, gondolom, mert nagyon Radari a hangulat arra felé.
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16170 üzenetére
Arra én is kíváncsi leszek, hogy ezek a megoldott mellékfeladatok valami hasznára lesznek-e később a történetnek, vagy csak töltelék az egész. A PDA-k viszont átjárókat adnak, csak épp nem jelent meg a magyarított szövegben az üzenet, ami javítva lesz, bár ez az üzenet általános jellegű és nem jelzi a helyet, hogy hol nyílt éppen az új átjáró. Miután töröltem a scripts/er_t_script fájlt a magyarításból, rendesen működik az üzenet rész. Agropromban én sem tudok még lemenni a torony melletti átjárón a felső szintekre, csak a barlangon keresztül a börtön részre - ezt Valerien atya PDA-ja biztosítja, azt hiszem. Vagy a Lukaé. És Strelokkal se találkoztam még mind a mellett, hogy már Fangot üldözöm Pripjáty felé.
Szóval itt van az útleírás addig, ahol éppen tartok. Agroprom után én se jöttem rá, hogy ki vagy mi kapcsol össze a következő lépéssel a történetben, csak spontán botlottam bele a szál folytatásába. Miután végeztél Agropromban, a Katonai Raktárakhoz kell menned. Ott megkeresed az egyik farmon a Szolgálatosok táborát, ez az a farm, ami az út mellett van a fő bázistól a klasszikus zsoldosok uralta átjáró felé (egy ház és egy csűr van az udvaron). Ebben a táborban van egy nem exós alak (nem tudom mi a neve), aki elküld Erdészhez, hogy beszélj vele a dolgok állásával kapcsolatban. Erdész a Vörös Erdőben van, a szokásos toronyban, ide azon a zsoldos átjárón juthatsz el. Ha akarsz egy kis mutáns balhét, akkor nyisd ki a kaput a Szolgálatosoknak a Vörös Erdő-bázisnál (figyelmeztet a játék), azok lerohanják a közeli bányát és összecsapnak a pókokkal, de sokan vagy mind oda is vesznek. Jobb ha átugrod a kerítést és nem engeded ki őket az udvarról. Erdészhez úgy juthatsz be, hogy kivárod az ajtóban az őrcserét és besurransz az őr mögött, amikor az előre lép. Erdész elküld, hogy zárd be az egyik kaput, majd visszaküld a Raktárakhoz, hogy segíts elfoglalni a bázist. Egy másik feladat is jön, miszerint le kell engedned a Limanszkba vezető hidat, de ezzel ne foglalkozz most, ez egy másik történet.
A Raktáraknál beszélj a parancsnokkal a dombon, a Bár felé vezető átjáró közelében - ő elküld lőszerért. A lőszeres tag ezalatt elhagyja a jelzett helyet, keresd meg őt, mert addig nem tudsz tovább jutni a feladatokkal. Közben lerohanjátok a bázist, aztán meg kell keresned egy PDA-t a közelben, hogy kikapcsolhasd a sugárzást a bázison. A sugárzást az autópark (a parancsnoki épület mögött) melletti őrtorony tetején tudod kikapcsolni és csak ez után menj a megjelölt helyre az alagúthoz, ahol Lukash-al fogsz találkozni.
Lukash elküld Sötét Völgybe, hogy elhozz onnan egy táskát. Sötét Völgybe úgy juthatsz el, hogy egy kísérővel (a kísérő fontos!) lemész Kordonra (ez a rendes Kordon lesz Szidoroviccsal, egyik a háromból), onnan pedig az ATP mögötti alagúton keresztül Borongósra, majd onnan a másik végen a Sötét Völgybe. Itt egy hullát kell megtalálnod, amit jelez a térkép, majd az építkezésről a táskát kell felvenned, ehhez egy kulcs kell, ami egy hullánál van a tetőn. Visszamész Lukash-hoz, ön beszél Strelokékról, aztán jön a feladat, hogy keresd meg Fangot az ATP pályán. Lukashal még van egy kis kaland a vérszívok falujában, felküld a toronyba megfigyelni, aztán jön Sultan stb..., de ez csak camoe.
Az ATP-re a Vörös Erdőről juthatsz át könnyen azon az átjárón, ami a limanszki híd menti út végén nyílik a buszmegálló után. Itt egy PDA-t fogsz találni (ugorj le a ládához), ami tovább küld Kelet-Pripjátyba, Fang nyomába... itt tartok most ebben e történetben.A másik szál Limanszk. Az ATP-ről visszamehetsz a Vörös Erdőbe, vagy tovább mehetsz a másik oldalon a Gyárba. Itt semmi különös nincs egy kis csetepatén kívül, innen átjutsz vissza Yantarba a komplexumhoz. A komplexumon kívül, a pálya Észak-Keleti sarkában, fent a domboldalon van egy csatorna nyílás, ez a Vörös Erdőbe vezet a hídhoz. Viszont elég veszélyes, mert a sugárzó vízbe jutsz és ott van egy megfeneklett csónak is, ami félre kell szerelned az útból... választhatod a másik utat is a Vörös Erdőbe a Raktárak felé. A lényeg az, hogy le kell engedned a Limaszki hidat a jelzett helyen. Ekkor benyomul a területre a Monolit és ki kell nyírnod őket mind, hogy a feladat teljesüljön. Ezután még menj vissza az Erdészhez, ő ad egy műtárgyat, ami féreglyukakat képes előidézni (még én sem tudom, hogy működik), aztán irány Limanszk.
Itt mindjárt beszélj a zsoldossal, ad néhány átjárót. Nehéz dolog lesz ám átjutni a pályán, mert a monolitosoknak valóságos mesterlövész paradicsom az egész város, egy jó távcsöves puska nélkül ne is menj arra. Ha sikerül átmentened magad élve a városon, akkor a másik végen kijutsz a Kráter 4 pályára, ami egy vadiúj pálya a hírhedt másik Agyperzselővel (erről egy kalandor beszél a Bárban). Mindjárt a harckocsi mellett lesz egy tudós hulla, a nála levő PDA pedig elküld a régi Szeméttelepre megtalálni valakit. Előzőleg már jártam ott és talákoztam is az illetővel, csak akkor még nem volt dolgom vele. Ő egy hölgy és jól el avn rejtőzve a hangár mögé, ahova csak a föld alatti kábelcsatornán tudsz átjutni. Viszont ez a rész már a holt Zóna, ahova a Szeméttelepről juthatsz el, ha Kordonra mész a rendes átjárón, nem kísérővel. Ez egy másik, alternatív Kordon lesz és minden felszerelésed odavesz az átlépéskor, ezért előbb pakolj a ládába mindent a Bolhapiacnál. Amikor a vissza-teleporton a Szeméttelepre jönnél vissza, a régi Szemétdobon találod magad, és egyelőre nem lesz visszaút a rendes Zónába! Rengeteg mutáns és no fegyver - mielőtt oda mész, kicsit nézz szét Kordonon.
Hát itt tartok most és közben szépen araszolok északnak az erőmű felé, és Pripjáty felé, ahol Fangot kellene utólérnem. Kiváncsi vagyok az új Agyperzselőre. -
speki1982
tag
Majdnem sikerült....de mégse. Agronomban megvan a tekerős csapos küldetés, Luke hullájában a PDA megvan, Valerian hullája, PDA-ja megvan, harmadszorra(!!!) is lementem az Agronom alá (Larisos módszerrel, Sesa hullája mellett) és kihoztam Valerianhoz Luke hulláját, ahogy Sensut mondta és...
... semmi. Strelok nincs a bárban. Ahol kijöttem a föld alól, (Valerian) ott az átjáró megnyílt a föld alá, de a szellőzőtoronynál még nem, oda is PDA kell, azt elvileg a betemetett átjárónál mondtátok, de azt nem találom sehol.
A Sötétség alagútjában is van dolgom ahhoz, hogy elinduljon végre ez a nyavalyás fő történetszál?
-
-
Dhampir
félisten
válasz
Sensut #16163 üzenetére
Már évek óta csak laptopokkal foglalkozok hobbiszinten. Ennek ellenére nem vagyok a szakértőjük, ám mégis jó pár embert hozzásegítettem mobil gépekhez, akik évek óta örömmel használják őket. Inkább csak a Stalker foglalkoztat, ha számítógépes játékról van szó, amúgy egy notebookot legfőképpen munkaeszközként használok, nincs szükségem asztali csúcsgépre.
-
speki1982
tag
válasz
Sensut #16164 üzenetére
Ahh, én meg már a mentéseimet okoltam, jól ki is töröltem az előrehaladásomat, mondván, az kavart be (a Vad vidékről jöttem vissza az Agropromba a laptopért, miután mondtátok, hogy ott kell lennie). Nem baj, akkor én is átlépek abba az üzemmódba, amibe te vagy: csatangolok és majd lesz valami...
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16162 üzenetére
A tiszt hullája egy bug, mert az asztalnál kellene hevernie és a vérszívó meg csörtet össze vissza a folyosókon. Amúgy nem tudom mire való a laptop, megvizsgálod és kész. Lehet, hogy valahol átjárót jelez egy másik pályán, nem tudom, mert azok egyből nem jelennek meg a térképen, csak miután töltöttél egyet, vagy fizikailag is felfedezted. Sajnos ilyen banális beragadások elég sokszor előfordulnak máshol is és nem egyszer a játékmenetbe kavarnak be. Aláírom - az NPC tök béna ebben a modban is, akár csak az előzőkben. Úgy látszik manapság már nem sokat törődnek az ilyen dolgokkal, elég ha összecsatolnak néhány pályát és elszotyogtatnak benne néhány feladatot. Hogy őszinték legyünk, még mindig fingom sincs miről szól ez a játék azon kívül, hogy valami dokumentumokat keresek a 0-Tudatnak (mekkora változatosság
), de itt legalább az átjárók kelkutatása lefoglal.
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #16161 üzenetére
Én úgy számolom, hogy egy valamire való gamer laptop árának a feléből felépítesz egy ugyanolyan teljesítményű PC-t, a teljes árából pedig csúcs asztali gépet rakhatsz össze és az élmény is meglesz a játékokhoz. A laptop az nagy utazóknak való, de ha utazol, akkor meg ne játssz hanem lássál - én úgy tartom
Na persze jó egy szuper laptop is, de én inkább a PC-re esküszöm a játékok terén.
-
speki1982
tag
Az Agropromban (még mindig itt járok) a halott tisztes laptop felvételekor kapsz valamilyen utasítást? Ha rámegyek a laptopra és megnyomom a használ gombot, semmi sem történik, nem jelez vissza, hogy letöltött-e valamilyen infót. A tiszt holtteste különböző helyeken hever, egyszer a falban(!), egyszer a bejáratnál, de soha nem az asztal mellett. Ott általában egy vérszívó van beragadva megölhetetlenül...
Jó, hagyjátok. meguntam sz*rozni ezzel. Elteszem, mert feldühített. Köze nincs a végigjátszásnak a játékhoz, a laptopos bug miatt azt hittem, hogy a mentésem szar, visszatöltöttem a hét évvel azelőtti állást, az is szar. Én nem kínlódom végig még egyzsre a vad vidéket megint -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16156 üzenetére
Ne kivel hozott össze a sors a Raktáraknál
Lukash küldte hozzám a toronyba, de aztán végzett is vele valamiért. Egy másik helyen Noéval futottam össze csak úgy, pont olyan hülye volt, mint máskor, de semmi szerepe nem volt. Úgy látszik ezek a főszereplők meg-meg jelennek camoeként néha
Megértem végre, hogy East-Pripiatba kell mennem Fang után, ami annyit jelent, hogy nekiállhatok hivatalosan is felfedezni oda az utat. Már jártam ott előzőleg és rengeteg pályán mentem végig mire ott kötöttem ki, de akkor még semmi dolgom nem volt ott. Már nem emlékszem az útvonalra sem, de szerintem sok út vezet oda, csak meg kell találni őket... -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16156 üzenetére
Én a Sötét Völgyből mentem át a Tündérkertbe ott, ahol rendesen a Szeméttelepre vezetne az átjáró. Máshonnan nem kaptam még tippet és vissza se működik az út még csak így körbe.
A Sötét Völgybe úgy jutottam el, hogy a kísérővel mentem a kordoni semleges táborba, onnan az ATP mögötti alagúton Borongósba majd Sötét Völgybe. Lesz egy hulla a hídnál majd menned kell a gyárba és találnod kell egy kulcsot hogy felvedd a cuccot. -
Dhampir
félisten
válasz
Sensut #16153 üzenetére
Persze, a puding próbája az evés, csak éppen notebook esetében bukik az egész konfiguráció, ha mégsem lenne jó. A modern mobil számítógépekben már ritkán cserélhető a VGA, legfeljebb egyes drága Clevo gépeknél talán lehetséges ez. Régen még a mobil munkaállomásokban is cserélhető volt a processzor és a videógyorsító.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16155 üzenetére
Kijavítottam, még fordítok hozzá, és felteszem. Szerintem ha először a Szeméttelep felől mész, lesz PDA. Legalábbis nekem volt. De arra már nem emlékszem mit kell tenni, hogy a Szeméttelep is is megváltozzon. Akkor át lehet menni az átjárón a Kordonba is. A bolhapiaci kísérő is ugyanoda visz, csak a másik változatába. Most ott tartok, hogy át kell mennem a Sötét völgybe Lukashnak valami doksikért, de hogyan? Még nincs út oda, legalábbis nekem. Elég, ha csak a gamedata/ scripts/er_t_script fájlt írod felül angolra. Az volt a ludas. Még annyit, az a PDA csak a Szeméttelepre visszafelé ad átjárót.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16153 üzenetére
Amikor a ház mellett lévő hullától el akarom venni a PDA-t amiben az átmenet szerepel, kidob a játék. A logs fájl nem ír hibát. Én amikor átmentem a tündérekhez, a területen nem volt átjáró. Akkor lett, amikor elvettem a hullától a PDA-t, és úgy tudtam csak eljönni onnan. Neked viszont szerepel már átjáró. Ez esetleg okozhat valami ütközést?
Ráadásul, amikor felvettem a PDA- az objektum eltűnt ezt egy SMS is jelezte. Még kipróbálom az angol szöveggel is.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16150 üzenetére
Köszi a jelzést, tudnál küldeni egy log fájlt, vagy egy megelőző mentést. Nincs olyan mentésem, amikor át lehet oda menni. Ehhez is meg kell változni a Szeméttelepnek. Valószínű, beletöröltem, vagy elírtam egy karaktert valamelyik sripts fájlban 51 scripts fájl tele SMS-ekkel, és ezeket betöltéskor nem ellenőrzi a játék, én meg képmentés után fordítom, és ha nem ellenőrzöm akkor belecsúsznak ilyen hibák. Főleg ha nem mentek előtte.
Kordonon, ha beszélsz Olgával ad a Bárba átjárót. A híd utáni tanyán van. -
Dhampir
félisten
Sziasztok!
Az AMD videokártyák mennyire támogatottak ezeknél a modoknál, esetleg előfordulnak problémák is (akár az Anomaly játékra is gondolva)?
-
Sensut
őstag
válasz
Sensut #16149 üzenetére
Valami baj van a magyar fordításban, mert a játék kifagy tőle a Tündérkertben, amikor a hullát átkutatom a ház mellett az átjáróért. Itt valami info szöveg kellene megjelenjen az átjárók kapcsán, de lefagy a játék mielőtt a leltár megnyílna. Visszatettem az eredeti orosz fájlokat, majd az angolt is és mindkettővel rendesen megy. Ugyanaz a szöveg kellene megjelenjen az átlépőnél is ide jövet, de nem jelenik meg a magyar fordításban.
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16148 üzenetére
Yantarban nincs semmi különös, amikor a laborba érsz kapod az üzenetet, hogy van egy hulla és dokumentumok nála, amit jó volna megszerezni, de hogy kell-e valahova, azt nem tudom, még nem kellett. Itt vigyázz a hullánál a kontrollerrel és nem kapcsolj le semmit a laborban! Amúgy ilyen feladatok általában jönnek pályalépéskor. Pld. a rendes Kordonon valami női diszkriminációra figyelmeztet és Wolf is nagyon benne van, aztán Szidorovics valami monolitosokról beszél Kordonon, hogy ha szerzek infót róluk, jól megfizet. Tűvé tettem Kordont, de sehol semmi monolit, csak a NATO cseszegeti a népet a szokásos katonaság helyett, úgyhogy mindet kinyírtam. Amúgy jól oda gúnyoltak a NATO-nak az oroszok, a katonáknál csupa drága nyugati konzerv meg csokoládé van lőszer meg egyebek helyett
Mellesleg jó volt kutakodni, mert ott, ahol már nem is gondoltam volna Kordonon, felfedeztem egy direkt járatot a Bárhoz egy csőben. Amúgy ez a harmadik alternatív Kordon, ahol már jártam ebben a játékban és nagy a gyanúm, hogy a monolit egy másik időben lesz Kordonon, csak meg kell találnom a féreglyukat oda.
Yantarról van egy út a Vörös Erdőbe, de veszélyes helyre visz. Most keresek egy másikat, talán a Radaron keresztül, de elértem közben Borongósra és onnan Sötét Völgybe majd egy erdőbe, ahol most meg kell találnom az átjárókat, azt mondta... -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16146 üzenetére
Mikor átmész a Raktárakhoz, kapsz egy feladatot, a faluban 4 vérszívót kell kilőni. Teljesül a feladat, átmész beszélsz az erdésszel, ő megkér hogy segíts a Szabadságnak . Visszamész a raktárakhoz, és azonnal kapod a feladatot beszélj az egyik tisztel. Ő a falu másik végén van. Innen elvileg egyszerű lesz. Jönnek az SMS-ek, kapod a feladatokat, és minden jelezve van a térképen. Utána vissza az erdészhez. ott már ő adja a feladatokat.
A Limanszki hidat egyenlőre ne engedd le, mert átjönnek a monolitosok, sőt a vadrezervátum kapuját is be kell csukni, a mutánsok miatt, A belső kaput meg át kell ugrani, nem szabad kiengedni a Szolgálatosokat. De kapod ezekhez az infókat. -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16144 üzenetére
Még felfedeztem valami érdekeset Kordonnal kapcsolatban. Ha simán átmész a Szeméttelepről a teleporton keresztül, egy alternatív Kordonra kerülsz, ahonnan nincs oda visszaút és odavesz minden felszerelésed. Ez egy különös Kordon kápolnával meg temetővel:
Viszont ha a gyorsutazóval viteted magad Kordonra, akkor a rendes Kordonra kerülsz, ahonnan vissza tudsz jutni a Bár felé a rendes átjárón és megmarad minden cuccod. Egy gyorsutaztató alak éppen ott áll a kordoni átlépőnél, én Agropromból vitettem oda magam egy ugyanilyennel.
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16144 üzenetére
Nos, az a helyzet jelenleg, hogy még Sötét Völgybe se tudok átmenni. Ha lemegyek Kordonra, akkor onnan többé nincs visszaút ide, az a teleport, ami oda visz, már nem hoz vissza erre a Szeméttelepre, hanem a Lost Alpha féle régi Szeméttelepre visz tovább, ami már a halott Zóna kezdete. Itt már el is vesz minden felszerelést. Onnan mentem tovább rengeteg pályát előzőleg, de többé nem találtam meg az utat vissza ebbe a kezdeti Zónába.
Feljártam a Raktárakhoz, ott a bázis tele van zombival és nagy a sugárzás, nem tudtam bemenni. Az egyik tanyán van a Szolgálatosok tábora, egyiküktől tudtam megkérdezni, mi folyik itt és ő aszongya, hogy keressem fel Erdészt, ő majd elmondja. Lukash még nincs a pályán. Tudtommal Erdész a Vörös Erdőben van, akkor az egy jó kiindulási pont lehet. Viszont mentem tovább fel Radarra és amint átléptem, egy videó bejátszás kezdődött el csupa oroszul, mintha itt kezdődne valójában a játék. Aztán két faszi is jött utánam a teleporton, az egyik szerelő volt és szerszámok kellenek neki... itt nem mentem tovább, hanem visszatöltöttem a Raktárakat, mert még szétnéznék a Bár körül. Ahova menni tudok még, az Yantarról a Vörös Erdő - limanszki ut a csövön keresztül, ezt próbálom ki most az Erdész miatt, meg a bárban levő kalandor tippje miatt, miszerint keressem meg őt Limanszkban és megmutat egy másik Agyperzselőt. Erre már jártam egyszer potyára és sok Szolgálatos volt az erdőben, de visszafordultam volt. Most talán jutok velük valamire...
Nos, igen, mondtak ilyesmiket Agropromban, de az a félig orosz-angol gagyvalék nyelv volt és nem sokat értettem belőle. Viszont a rejtekhelyet megtaláltam az épületben fasza fegyverekkel, oda hátul a létrán jutottam be, majd bent a lépcső korlátján átugrottam. Egy laptop is volt ott egy halott tiszt mellett.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16143 üzenetére
Én bevallom, nekem nem lett volna türelmem így összerakni ezt az Agronomi mizériát. Csak kérdezném, amikor először Agronomba mentél, és beszéltél a kapuban lévőkkel, ők elmondták, hogy a Szolgálat elhagyta Agronomot, a vezetőküket megölték az épületben. Teleportot is említett valamelyik, ami az épület tetejére visz. Az épületben találsz PDA-t, egy laptopot, amiről le kell tölteni az adatokat.
A raktárakban Lukash említi, hogy látták Strelokot a Bárban. Lehet, hogy az lesz a helyes út, bár nekem Strelok több helyen is megjelent, amikor mindenfelé céltalanul kóboroltam.
Majd még beszélünk, most nem érek rá. -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16142 üzenetére
Ezekre a szukkubuszokra gondolsz? Rosszabbak a vérszívóknál
Próbáltam megfejteni Agroprom titkát s a következő eredményre jutottam. Két féle Agroprom van, az amelyik a rendes játék része, nevezzük V1-nek, és az alternatív Agroprom, ahova Yantarról kerülünk ideiglenesen, legyen V2. Az Alagsorból 3 verzió van, a rendes V1, ahova direkt kintről nem tudunk lejutni de ide szólnak a feladatok, ezért át kell lépnünk Yantarról az Agroprom V2-re és innen bárhol lejutunk az Alagsor V2-re. Ebben Strelok rejtekhelyén a teleport áttesz először egy harmadik verziójú Alagsorba (legyen V3), ami szintén üres és ebből semmiféle kijárat nincs. Innen csak a barlangnál tudnánk kijutni, ott van egy tudós hulla:
Ezen az átjárón viszont nem jutunk ki a felszínre, hanem a teleport áttesz a V1-es alagsor barlangi kijáratába, ahol tulajdonképpen a feladatokat kell elvégezni, innen vissza kell mennünk ha a fenti teleportokkal nem jártunk már a V1-en. Itt van Valerien atya hullája is (nálam rendesen látszik):
Luka hulláját is ide kell lehoznunk. Ezt a feladatot akkor adja, ha elvettük tőle a PDA-t és utána újra átkutatjuk a holttestét. Valami olyasmi, hogy ha többet akarsz megtudni a feltámadásról, vidd ki a hullát a felszínre. A feladat akkor teljesül, ha elérted vele Valerien holttestének a helyét majd a hulla ott lesz a barlang szájában amikor a felszínre kerültél:A V2-es Agropromból csak egy kijárat van, hiába jelzi a térkép, azok a V1-esre vonatkoznak, a pályák egymásra vannak vetítve a térképen. Az alagútban át tudunk jutni az Intézet pályára (ez az a pálya a Fotografból, ahol Sakharovék ügyködtek és volt egy ukrán hadi bázis is rajta), viszont ott nem enged ki a barlangból, mert kér valami kilépő szarságot (ez a jövő titka lehet). Szóval a V2-ről mindenképpen csak az Alagsoron keresztül vezet kiút.
Viszont mindezek után sem jelent még meg Strelok Voroninnál, úgyhogy szerintem ő nem csak Agropromtól lesz ott. A mentést köszönöm, de nem érek vele sokat, mert nem tudom, hogy mit csináltál előtte a játékban. Jobb szeretném magam kiköbözni ameddig lesz türelmem, aztán megyek tovább felfedezni. -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16141 üzenetére
Nekem nem kellett kivinni Luka hulláját. Most ellenőriztem, felvettem Valerian PDA-ját, és egyből mentem a Bárba a Szeméttelepen keresztül. Strelok ott van hátul bezárva, jelzi a térkép is. Az átjárót valószínű akkor adja, ha újból változik Agronom. Próbáld a saját mentéseddel. Egyébként találkoztál az elektromos alagútban ezekkel a kócoshajú meztelen lány mutánsokkal? Veszélyesek, és nagyon gyorsak. Átmehetsz egy PDA-ért a tündérekhez is,. Az átjáró oda a régi Sötétvölgy, a Szeméttelepről. Most látom, kétszer is válaszoltam, egyel feljebb. Azt hittem az első eltűnt. Érdekes,
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16137 üzenetére
Arra gondoltam én is, de egyik verzióban sincs ott semmi, se fent, se alul. S az összes többi lejáratot végig néztem de sehol semmi PDA. Amúgy kiszálltam a történetből s bementem a metróba. Folytatom a felfedezést, mert ahhoz a sztorinak becézett tökölődéshez már nincs türelmem.
-
speki1982
tag
válasz
Sensut #16135 üzenetére
A betemetett lejáratból nekem sincs mega PDA még. Az nem az agropromi intézetnél van, ahol az eredeti játékban le kell menni Strelok rejtekhelyére (Vakonddal találkozni), csak nem a lejáratnál közvetlenül, hanem (ha szemben állsz vele) kissé balra attól, az út mellett, az intézet keritésénél? Asszem a Lost Alphában, vagy melyik modban, ott valódi lejárat volt a föld alá, Strelok rejtekhelyére.
Egy csődarab is van ott, az az alapjátékban is rejtekhely, mögötte a törmeléknél lehet a zsák. -
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16134 üzenetére
Valami olyasmi, bár nem tudom, hogy Ghost hullájának van-e köze ehhez. Viszont amit fent leírtunk, az még mindig hiányos, ugyanis valójában 3 alagsor van egymásra vetítve. A teljes menet így néz ki:
- Agropromból, ahova a Szeméttelepről érkeztél (a magas fényoszlopos terület), átmész Yantarba, amikor megnyílik az út.
- Yantarból visszajösz egyenest Agropromba, ekkor már egy másik Agropromra érsz (a magas fényoszlopok nélküli terület).
- Itt bármelyik lejárón lejutsz az alagsorba, a barlang járat nem létezik itt.
- Strelok rejtekhelyén belépsz a teleportba, az egy másik dimenzióba visz ugyanazon a helyen.
- Lemész a folyosókra, de még mindig nem vagy a megfelelő helyen, ugyanis ez még mindig csak egy üres katakomba. A szomszédos szobában van egy teleport:- Az utóbbi visz a börtönökbe, ahol ki kell nyírni a mutánsokat és találsz lent a létra alatt egy hullánál egy PDA-t a jelzett helyen:
- innen nem tudsz felmenni, mert a rács zárva van, hanem lemész a legalsó szintre és a barlangi kijáratban lesz egy hulla szintén egy PDA-val. Ez gondolom ahhoz kell, hogy ugyanezen a járaton vissza tudj jönni.
Engem viszont még mindig nem enged le a torony melletti lejáraton gondolom azért, mert nincs meg az a PDA a "betemetett lejáratból". Hol van ez a lejárat? A fenti szinteket és Strelok rejtekhelyét még mindig nem tudom elérni.
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16130 üzenetére
Megvan! Amikor Yantarról átjutsz a más Agropromba és lemész Strelok rejtekhelyére, ott változik vissza az idő a teleporton keresztül. Az visszahoz a rendes Agropromba, mehetsz egy csomó más helyre, de ha a csövön lemész az alagsorba, akkor jutsz azokra a helyekre, ahol a PDA is lesz. Egyszóval, kell a teleportot használni Strelok rejtekhelyén hogy visszajuss az időben ugyanarra a helyre.
Laris2: azt hiszem ez egy másik megoldás lesz az én esetemben. Nálad változott meg Agroprom és kaptál ilyen üzenetet, mielőtt lementél az alagsorba?
Ez a teleport Strelok rejtekhelyén:
Igen, Sesa hullája ott volt, de az már a másik Agroprom és ebben lehet lemenni az alagsorba. Most már tiszta...
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16131 üzenetére
Ott a betemetett lejáróban van egy hátizsák, benne egy PDA. (gondolom, azt régebben felvetted, ha még nem, még egy kör) Én most végigmentem ezen a részen, tehát a Szolgálat bázisán lemész az egyik aknán, a folyosó végén ott lesz Sesa hullája. Felmész Strelok búvóhelyére, kinyílik egy ajtó, ekkor vissza lemászol a folyosókra, hosszan mész jobbra amíg el nem érsz egy körlépcsőhöz fölmész és eljutsz egy csarnokba, megtekered a csapot, és lőj le minden mutánst. A vérszívó kilövése után tudsz tovább menni. Onnan már lineáris. Jönnek majd az SMS-ek hogy mit kell csinálni. Ha nem jönnek, akkor gáz! Kimaradt valami. Néha idegesítő tud lenni ez a változó zóna.
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16128 üzenetére
Na várjál, tudod mi az érdekes? Én átmentem Yantarba direkt Agropromból és amikor visszajöttem ugyanott Agropromba, akkor egy teljesen más, a SOC beli Agropromba értem és le tudtam menni a toronynál az alagsorba átlépő nélkül. Viszont nem találtam a PDA-t, senki se volt odalent csak egy halálkarom. De amikor az alsó kijáraton, a barlangon át akartam a felszínre jönni, akkor a pályát betöltötte. Ez feltűnt, mert fent nem töltött. És láss csodát, ekkor töltötte vissza az eredeti Agropromt és itt már nem tudtam újra lemenni egyik járaton se az alagsorba mert kéri az a nem tudom mit. Viszont Strelok rejtekhelyén volt egy teleport ami egy új helyiségbe vitt és onnan elég sok új pályára lehet eljutni. Ezt nem értem, mert a PDA nincs meg abban a szobában, de az egész alagsor nem is az, amiről te beszélsz. A csap kereke sincs pld. ott, sznorkok sincsenek, hullák se, de még az ajtórács sincs ott
Megpróbálom, hogy Yantarról a Bar felé megyek vissza és onnan Agropromba, lássuk akkor mi lesz? Csak akkor nem fogok tudni lemenni az alagsorba mert nem Ghost dokumentumai kellettek oda... komolyan mondom, amíg nem követtem semmit, csak mentem, sokkal jobban élveztem a játékot. Kezd felidegesíteni
-
Laris2
senior tag
Ezen az ajtón kell majd bemenni a PDA-ért,
KInyírsz mindenkit, majd a vérszívót is, akkor nyílik a következő ajtó az ülepítő túloldalán.
Itt lemész kinyírod a snorkokat, kijössz a túlvégén, át Yantarba megváltozik Agronom vissza mész a felső képen jelzett ajtóhoz, felveszed a PDA-t és kész. Utána Strelok, Raktárak , Erdő Ott beszélj először az erdésszel. -
Sensut
őstag
válasz
Sensut #16125 üzenetére
Na megvan mi kell, át kell menni Yantarba és a laborból kell a dokumentum Ghost holttestétől, utána leenged a dombtetőről, gondolom a barlangnál is.
A jó fegyverekből és ruhákból tartalékoljatok szanaszét a ládákban, mert lesznek átlépők, amikor mindent elvesz, csak a detektor marad. Amit lehet tegyetek pénzzé, mert a pénz megmarad. A bolhapiacon az árusnál lehet kapni GPS jelzőt, tegyetek ilyent a ládába és akkor a térképen lehet látni a tartalmát is.
-
speki1982
tag
válasz
Sensut #16122 üzenetére
Medve anyám, ez a játék... Laris, akkor kinyírom a mutánsokat, átvezetem a Szolgikat, aztán az Agronomban átmegyek Jantarba, majd vissza, aztán le a föld alá...?
Azt én értem, hogy nem lineáris, de... mindegy. Amúgy tetszik, mazochistáknak kötelező.
A banderisták meg külön tetszenek a Schmeisser-ükkel, egyikük egy Gatlingot hagyott örökül nekem... eztmeghogy? -
Laris2
senior tag
-
Laris2
senior tag
[link] Az erdőig haladtam a fordítással. (itt-ott guglis, de érthető)
A 16106-os hsz képen szerepelnek azok az átjárók. Ez kell, mert PDA-kat találsz átjárókkal.Nem egyszerű feladat, mert lehet előtte át kell menni Yantarba, hogy megváltozzon Agronom.
Speki, először nyírd ki a mutánsokat, és a németeket. Utána átjönnek, ha araszolva is. Mindig vagy öt lépéssel előttük menj. -
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16118 üzenetére
A balf@szok rámennek a hullákra, akik előzőleg meghaltak az anomáliában. Nálam ketten vesztek oda, de a többi ment megvizsgálni a hullájukat és azok is meghaltak. A megoldás, hogy a hullákat kutasd át gyorsan és vidd olyan helyre, ahol nincs anomália. Akkor a többi szépen áthalad az aluljáróban. Viszont nálam csak ketten mentek át a Bárba, a többi visszafordult, de Voronin így is kifizetett 25000-el. Csakhogy Strelok még mindig nincs lakat alatt sehol. Egy alak a Bárban mondta, hogy menjek Limanszkba és ott találkozzunk s akkor megmutat egy másik Agyperzselőt, talán elindulok arra
Ja, még nincs meg az agropromi lejáró... visszamegyek oda.
-
Sensut
őstag
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16114 üzenetére
Ha megvan Agronomban mindkét földalatti lejáró, és a Vadvidékről átvezetted a Bárba a Szolgálatos csoportot, ott lesz Strelok, Voronin mögött bezárva. Utána már ésszerűbb feladatok jönnek.
Tulajdonképpen akkor indul be a játék. Addig meg ismerkedhettünk a pályákkal, átjárókkal, jól megszedhettük magunkat.
Én eddig kétféle halálzónával találkoztam, az egyiket ki kell kapcsolni, amikor a feladat adja, a másik egy objektum, ami eltűnik, ha megoldod az ottani feladatot. Az objektum úgy néz ki, mint az ST2-ben a Kapitány a játék végén, amibe be volt zárva. Tündérvölgyben, Agronomban láttam ilyeneket. -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16112 üzenetére
Én sem találtam a Csapos féle Bárban Strelokot, Voronin ott volt de semmit se csinált. Aztán átkerültem a Lost Alpha féle Bárba, ami egybe van a Vad Vidékkel, de ott se volt senki érdemleges. Már nem is tudom követni honnan kerülök hova, mert a visszaút már teljesen egy más pályára vezet s úgy elbolondultam, hogy képtelen vagyok visszajutni a kezdeti Zónába. Körbe jártam Jupitert, Zatont, a két Pripjátyot, aztán onnan a Suttogások Völgyébe kerültem, de onnan vissza akartam fordulni az egyetlen bejáraton, mert nem lehet (egyelőre) a pálya másik részére átjutni egy nagy árok miatt. Ezen a szakadékon csak egy konténer vezet át, ami le van zárva két ajtóval. Az ajtókon látszik, hogy nyithatók és mögötte egy nagy sárga tábor van, de hiába, elvesztettem már rég a fonalat a történetben. El is döntöttem, hogy nem foglalkozom senkivel sehol, csak megyek körbe pályáról pályára és felfedezek minél több átjárót. A történetnek - ha van olyan - már rég befellegzett s most olyan pályákon bóklászok, amelyek szerintem még nincsenek beleszőve a történetbe. Látszik rajtuk, hogy az alapok megvannak, az anomáliák s a mutánsok léteznek (hogy rohadnának meg), de a szereplők hiányoznak még. Az a néhány bóklászó, akikkel ritkán találkozni lehet, csak bandukolnak céltalanul és nem foglalkoznak senkivel. Ez a térkép jobb oldali fele s képtelen vagyok visszatalálni a bal oldali rendes Zónába, mert folyton máshol kötök ki. Voltam az erőműnél is - jó hír, hogy ebből csak egy van és az a Lost Alphás pálya, ami egyben tartalmazza az erőmű teljes területét -, de semmi se történt ott se, csak a szokásos monolitosok és néhány géppuskás sznork lepett meg az udvaron. A szarkofágot pedig halálkarmok uralják, de különben üres. Pedig ha jól értettem, Sakharov ide költözött valahova, de nyoma se volt. A COP pályák halottak, nincs ott mit keresni... gondolkodom, hogy a játékot visszatöltöm egy régi mentésre és kihagyom ezt a részt. Néztem egy végigjátszást és a tag egyáltalán nem is járt ezeken a területeken. Látszik is, hogy míg a térkép bal oldala népes, a jobb félteke tök sötét. Van egy 7.64-es verzió is már, ami arra utal, hogy tovább fejlesztik a modot. Ha jól emlékszem Yantar után kerültem ide, miután visszafordultam Limanszkból és más utat választottam. Két Kordonon is jártam, de egyik sem az, amelyiken Szidorovics trónol
Volt a Sokszög 0-Tudat (a Fotografban a Chervone Farm) pályán crash is valami effect miatt, amit teljesen ki kellett kerülnöm, mert mindig instant halál volt a vége és nem lehetett visszatölteni egyáltalán a játékot, csak az autosave-től. Apropó, ezek az instant halálok baromi zavaróak, sosem tudod mikor jönnek és ad 4 másodpercet, hogy eltűnj, de hogy honnan hova, azt már nem jelzi. Mese nincs, meghalsz és kész
Kapja be, aki kitalálta. Szóval az van, hogy nem tudom mi van, csak baktatok egy lére és fedezem fel a változó Zónát, viszont ez még mindig elég izgalmas ahhoz, hogy lekössön. Néhány foto:
Ez egy furcsa Pripjáty, de valójában a teleport kitett a pályán kívülre:
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16112 üzenetére
Én a Bárban vagyok, de nem találom Strelokot, Voronin meg nem akar beszélgetni. Nitro sem javít semmit a szolgálat bázisán, pedig a Vad Vidéken talált meglepetéseket kicsit babusgatnám...
Hogy lehet lemenni az Agroprom alá, mi van Yantarban, amiért át kellene rándulni oda a katakombák előtt? A yantari gyárba simán be tudtam menni elsőre, semmi pszichotikus sugárzás, aztán amikor visszatöltöttem valamiért a gyárban elmentett játékállást, akkor hipp-hopp ott termett a pszi sugárzás és persze kicsinált...
Kösz, játék, ez fair volt... -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16111 üzenetére
Megtaláltad már Strelokot. Ott van Voroninnál a bárban lakat alatt. Ha beszéltél vele, mehetsz a raktárakba, majd az erdőbe, majd oda-vissza. Ezt a részt fordítgatom, de ezt a zsargon orosz tolvajnyelvet, nagyon gagyira fordítsa a "gugli" Nagyon lezser akart lenni a játék írója!
Olvastam, hogy még az oroszoknak is egy bizonyos műveltség kell, hogy megértsék, és eligazodjanak benne. Még nem tudom, van-e második része. (ha az is ilyen?)
Valahogy el kellene jutni a mocsarakba a Dokihoz Fang és Ghost felélesztésével kapcsolatban. Valaki azt súgta ott a bárban, hogy ez nem nagy ügy, mert Limaszkban azt beszélik, kár a monolitosokba a golyó, mert összeszedik a halottaikat, felélesztik és újból bedobják őket. -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16110 üzenetére
A fő feladat az, ami el is tűnik amint kijössz a laborból és csak nagy véletlenek árán lesz az teljesítve szerintem, mert semmi nyom nincs amit követni kellene/lehetne ebben az óriási változó Zónában. Strelokot megtalálni szintén ugyanúgy tű a szénakazalban. Lejutottam egy Warlabba és ott találkoztam egy ugyanolyan szellemszerű O Tudatos tudóssal, aki a labor romjai közt kutat és megköszönte, hogy lehetővé tettem a számára nem tudom mit (?), de nem csinál semmit - se szó se beszéd több nála. Aztán onnan kijutottam a Generátorok pályára ugyanazon az átjárón, amelyiken bementem egy teljesen más, ismeretlen pályáról. Érdekes dolgok vannak itt.
Dhampir: ez nem az a barlang, ez csak egy kis lyuk a domboldalban. Azzal a hírhedt barlanggal (még) nem találkoztam, és remélem nem is fogok ebben a játékban
-
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16106 üzenetére
Megvan, mutatja a térképen a biztos helyet, egy barlang az ATP közelében, ami nincs az eredeti pályán. Egyre jobban kezd tetszeni ez a játék, roppant változatos és nincs benne kötött történet, ami miatt futkosni kellene. Minden pályán történik valami, de egymástól függetlenül. Legalábbis ezt vette ki eddig. Ahol most járok, az a holt Zóna, a térkép jobb oldali része. Inkább Lost Alphás pályákból áll, de pld. a Szemétdomb és a Kordon egyben van, nincs átlépő közöttük és Kordon végén van egy bazi nagy erőd, ahonnan tovább lehet menni a Fotografos Outskirtre, csak éppen egy rakás automata gépfegyver úgy tüzel mindenre ami mozog, hogy egyelőre fogalmam sincs hogy jutok át rajtuk
Egy másik teleporton átjutottam egy teljesen más szekcióba... nem tudom mi következik.
Hogy mért jobb ez a mod az Anomalynél? Azért, mert tartalmazza az összes pályát, de a pályák összes változatait is, nagyrészt módosítva, plusz vadonatúj pályák is vannak benne végre. Pld. Kordonból 3 verzió is van, a Szemétdombból is, benne vannak a Lost Alphás pályák stb., és ezek mind összekapcsolva érdekes módon. Kár, hogy a szöveg értehetetlen mert épp most belecsöppentem egy második világháborús balhéba a Halott Kordonon, ahol az oroszok a kitörés miatt szétszéledtek és nekem meg kell keresnem őket és vissza kell vezetnem egy barlanghoz, a tiszthez. Közben a nácik annyira gonoszok, hogy messziről csak rád néznek és halott vagy, ezért őket egyszer le kell mesterlövészkedni. Állítólag meg tudjuk változtatni a csata kimenetelét az időt manipulálva - valami ilyesmit vettem ki a sok gagyvalékból. Abszolút ötletes ez az egész felhozatal, csak mint mindig, most is hiányzik az a tipikus kicsit több igényesség. -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16105 üzenetére
Még csak ezen a Kordonon jártam, de ennek mind a két változatában. De ez sem az eredeti SoC-os kordon. Először mentem mindenhová, ahová lehetett, teljesen céltalanul. és csak átrohantam rajta. Kitöréssel egyszer találkoztam, de hol, nem emlékszem. Az orosz fordítás is egy nagy svingli. Semmi korrekt tárgyilagos szöveg, inkább olyan körbemagyarázós, érezz rá, mit kell csinálni, orosz szleng szöveg, amit csak ők értenek. Pedig ez a játék nagyon összetett, sokpályás, és nem lineáris játék. (a fordítás nem lesz teljes, és guglis rész is marad benne) Ha megvannak az Agronom földalatti lejárói, utánna menj a Sötétség állomására. -
speki1982
tag
Tedd fel rá Laris magyarítását. Én (még) örülök neki egy kicsit, hogy ilyen katyvasz lett az egész; valahogy így képzelném el a Zóna működését, ha létezne.
Mondom ezt úgy, hogy egyelőre még csak most dobtak ki a laborból és az "első" pályán keresem a szögesdrótba akadt sztalkert a betonkerítésnél... -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16102 üzenetére
A fenébe, kaptam egy "angol" verziót ebből a Reborn-ból, de kiderült, hogy ugyanaz, csak bele van téve az a gépi angol fordítás, úgyhogy mindegy
Tettem még egy kört benne, ha már újra feltelepítettem, eljutottam egész Limanskig, Agropom - Bar - Vad Terület - Yantar - Vörös Erdő-n keresztűl, de ott megfordultam és visszajöttem Cordonra. Fura az egész, nem tudom még most sem, hogy mi történik
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16101 üzenetére
Nem változtat semmin, hanem a jobb megértés miatt, a fontosabb szövegeket, oroszról fordítottam magyarra, már ameddig haladtam a játékkal. Ebből megértheted, hol. és hogyan lehet megszerezni az átkelőkhöz az infókat, miért változik a zóna, a helyes sorrendet, (bár ezt csak ki következtetheted) az SMS-eket. És egy kicsit ki is körvonalazódik a téma. A bárban találkozol Strelokkal, aki megígéri hogy segít, ha életre keled Fangot és Ghostot. Erre ő is elmondja a verzióját, de lesznek kibicek is. (olyan mindentudók) Csavaros ez.
Sidor a Kordonon nagyon fosik, ha ilyen védelme van.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE VEGA 64 8GB HBM2 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Apple Macbook Pro 13 2020 - M1 - 8GB/256GB SSD - Touch Bar - 102 Ciklus - 99% Akku - Ezüst - MAGYAR
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor 9X Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest