-
Fototrend
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16499 üzenetére
Egyáltalán nem. Van itt még egynéhány SOC mod, amiket kipróbálok ha Stalkerezni akarok, de olyasmibe nem vágok bele, ami nem szórakoztat, aka Reborn
Nekem egyszer s mindenkorra elvette a kedvemet saját magától az a mod.
-
Sensut
őstag
válasz
Sensut #16497 üzenetére
Itt vannak a "text" fájlok a "localization/xrussian.db" csomagból. Egyéb szöveget ott nem találtam. Ja, ez a Reborn Istok modhoz.
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #16488 üzenetére
Ha valaki nekifog a fordításnak, akkor az anyagért és segítségért Gery D.-t kell felkeresni, ő a Stalkersoup topik gazdája.
Laris2: Mi ez az Istok? Valami újabb Reborn, mert az engem egyáltalán nem érdekel?
Azért megpróbálom kibontani, de ez Clear Sky és kicsit másabb a többinél... De tényleg ember, miért is ebben a SOC topikban folyik egy CS mod tesztelése?
-
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16492 üzenetére
Tök véletlenül lett meg. A szarkofág tetején van egy repedés egy teleporttal, kívülről elérhetetlen, bár megpróbáltam felmászni az erőmű tetejére, de persze instant halál volt minden próbálkozás.
Az erőműben használtam az AES 1-2 nevű bontást kétszer egymás után, az vitt el egy teleporthoz, majd a réshez a tetőn, onnan beteleportált egy föld alatti járatrendszerbe, asszem a Lost Alphában volt bejárható, bár nem biztos. A folyosóról egy felfelé tartó létrán van egy kis helyiség, ott van a matracon, az asztalon egy doksival. -
Laris2
senior tag
-
shield
Topikgazda
válasz
Sensut #16485 üzenetére
Keresgettem a NS 2016-ot, egy ilyet is találtam. [Народная Солянка 2016 OGSR Engine. RePack от SpAa-Team]
Kicsit tunningoltak rajta, nem tudom hogy ártalmas-e. -
speki1982
tag
Laris, a Rebornban fel lehet éleszteni Zarkát, pontosabban fel kell? Az aatomerőműben megtaláltam a feltámasztási műtárgyát, most az jön, ami a másik három csirkefogóval, be a kamrába a labirintusban?
Emlékeim szerint életben maradt az üvegalagútban, most öljem meg, hogy feltámaszthassam? -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16487 üzenetére
Ha Gery rábólintott, akkor elvileg fordítható, akkoriban legalább másfél évig nyüstöltem az NSCP2-őt és a Soupot de jelenleg nincs kedvem hozzá. Bár van benne egy kvarckoponyás feladat, amit nem értettem a guglis angol miatt, max az érdekel az egészből. Egyébként az NS részt nagyrészt lefordítottam, a kordonos cetliktől kezdve Zatonig beleszámítva a Fenrines küldiket is. Olvastam róla amivel most játszol, hogy kimaradtak belőle ezek az ugrálós részek, és a külterületekre sem lehet kimenni. Valami Zatonos feladtok azért kerültek bele. Megmondom őszintén, nem vállalom a fordítást. Csak úgy megemlítem, ha van kedved ránézni a Reborn Istokra, és kiszedni a szövegfájlokat, azt fordítgítnám. Bár készül hozzá az angol szöveg, kb egy hete kezdték el. A 16477-es h.sz-ben megtalálod az elérhetőségét.
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16486 üzenetére
Még hátra van az utolsó fejezet, ami felér majdnem az alapjáték terjedelmével. Marhára hosszú ez a mod. Mire befejezed, arra se fogsz emlékezni honnan indultál. Szerintem ilyen epikus mod azóta sem készült, mert itt nem egy történet fut, hanem legalább 5 párhúzamosan, de lehet vinni egymás után is. Tartalmazza az alapjátékot, de az is módosítva van venne és úgy kb. 5%-át teszi ki az egész SOC alaptörténet ennek a modnak. Hihetetlen hosszú és nem azért, mert sokat kell mászkálni, hanem mert sok benne a feladat. Valahol a 450. feladat körül járok és ezek csak a fő feladatok voltak, a pénzesekkel nem foglalkoztam. Ezért aztán sok a szöveg is benne és ha fordítódna, akkor Gery segítsége jól fog jönni.
-
Sensut
őstag
Nos, beszéltem Gery D.-vel, aki a NS-t fordítgatta a Stalkersoup fórumban és ha le akarjátok ezt az NS 2016-ot magyarra fordítani, ami kész van belőle szívesen átadja. Ha nem, marad az angol, de kár lenne, mert tényleg jó játék.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16480 üzenetére
Odébb van még a második rész, én csak Strelokra voltam kíváncsi, mert az a hatalmas sebhely az arcán, Scarra emlékeztetett, Pontosan ott kezdődik a második rész, ahol az első befejeződött. Visszatérve a szemre, az erőműben ahol a szarkofág is van, a körfolyosókon hemzsegnek ezek a lények.
Tzs, A harmadik résszel kapcsolatban olvastam, hogy a letöltéshez fizetős kód kell. Te mit tudsz erről? -
speki1982
tag
válasz
speki1982 #16480 üzenetére
Ja, várjál, rosszat mondtam, az egy másik BTR-s feladat volt
. A radaros BTR-s sikerült, valahogy, ki tudtam belőle szállni időben. Semmit sem vesztettél, csak a tudóst meg a katonát kell bekísérni a laborba, ők meg rögtön eltűnnek, amint belépsz utánuk a labba.
Limanszkban meg van egy rejtett földalatti laborrendszer, több számzáras, kerek, rakétasilószerű ajtóval. Kijárata is van, de még nem fedeztem fel, a végigjátszásban láttam. Egy srác 66 epizódon keresztül tolta végig a gamet, a feltöltött videók dátuma szerint egy évig játszotta...
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16477 üzenetére
Dehogy, sikerült, ha éppen sikerült beleugranom és nem állt le a motor, engem is megöl, ha a pálya közepén lévő sínen átmegyek. Ott ezért egy bontást használtam, áttett a pálya másik kijáratához és onnan lehetett átmenni Zuluékhoz, majd a Gestapo bázisára. Zuluék pályáján nyolc irányító agyat lehet összeszedni amúgy.
A halál karma szemeket hol lehet megtalálni? Nekem még egy darab sincs belőle. Rágyúrok erre a feladatra, közben meg megyek az atomerőmű felé, éppen Dead Citynél vagyok. Megnézzük azt a sokszöget meg az ásatást...
Még ezzel a moddal se végeztünk, minek nekünk még több probléma???
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
' Tzs , #16478 üzenetére
A 3. rész több mint 80 pályát tartalmaz?
[link] Ez kemény lesz!
"Tehát folytatjuk a Reborn események kronoparadigmájának megismerését a játéksorozat harmadik részében. Ehhez vissza kell térni a korábbi események rövid ismertetésére.
A legfontosabb Scar [az Újjászületett] találkozója a Szovjetunió kódnév alatt levő osztaggal,
aki, miután megtudta, hogy a zónában elkezdtek megjelenni a krónikus eltolódások, dokumentumokat gyűjtött, amelyek tanúskodnak Németország feltétel nélküli vereségéről a második világháborúban, ha megtámadja a Szovjetuniót. Ennek az idealista csoportnak az volt a célja, hogy megakadályozza hazánk katasztrofális veszteségeit a második világháborúban, huszonhét millió ember erejéig. A legendás stalker Conductor, aki szimpatizált ezzel az ötlettel, segített a Sterkh által vezetett újoncok csoportjának eljutni a Dead Cordonba , ahol a múlt portálja nyílt.
De ott az egész csoportot Bandera kiirtja szinte a találkozott Scar és a Guide előtt.
Scar eltávolítja a dokumentumokat az elhunyt szibériai daruból, és odaadja azokat a Kalauznak, aki elhatározta, hogy végiglátja az esetet. Az Újjászülető a portálhoz kíséri.
Abban a pillanatban, amikor az Útmutató elhagyja a dokumentumokat 1941-ben, „időbeli szakadás” következik be, amikor a Kalauznak sikerül elérnie küldetésének célját.
Ennek eredményeként a világtörténet folyamata változik. 1941-ben a Szovjetunió és Németország meghosszabbította a Ribbentrop-Molotov Paktumot, amelyet tovább támogatott az atomfegyverek 1944-es feltalálása - az elrettentési fegyver, amely a mai napig a mi valóságunkban van.
Új időkeretben Japán, a valóságunkhoz hasonlóan, 1941 decemberében megtámadja Pearl Harbourt és hadat üzen az Egyesült Államoknak.
A hiányzó keleti fronton semmiképpen sem gyengült, a német hadsereg 1942 tavaszán megtámadta Nagy-Britanniát , és ez már 1942 májusában aláírást írt alá.
Az Egyesült Államok egyedül marad. Az OSI-országok - Japán és Németország - közös beavatkozásának elkerülése érdekében az amerikai elit ravasz lépést tesz. Az előrehozott választások eredményeként a náci párti párt nyer, amely szövetséget képvisel Németországgal.
A világtörténelem gyökeresen változik. Most a német és a szovjet tudomány adja az alaphangot az egész világon. A német, és nem az angol válik a kommunikáció globális nyelvévé. Az angolszász dekadens civilizáció végéhez közeledik. Nem globális, hanem regionális. Mi van a hősökkel a kizárási zónában?
A Scar számára természetesen minden ugyanabban a pillanatban változik, amikor az Útmutató a múltba lépett. Új területek nyílnak az újonnan kialakuló időhurokból. Néhányukon megtalálható a harmadik évezred Wehrmachtja és az NKVD csapatai. A sorsoktól mentes régi hurkok, a [tér-idő hurkok] "kiszáradnak". A bennük lévő halhatatlan esszenciák [és a lényeg valóban halhatatlan] az újonnan kialakult hurkok folytonosságába "szorulnak".
Scar, visszatérve a bárba az Archerhez, ott találkozik az igazi Archerrel, amelyhez viszonyítva a
többi időhurok összes többi nyila csak duplájává vált.
Itt mindketten, és a Zóna összes stalkerei tanúi annak, hogy az esszenciákat kiszárítják a száradó hurkokból a valóságukba.
A stalkerek azonnal "visszatérőknek" titulálták a meggyilkoltak helyén megjelenőket, bár ez pontatlan kifejezés.
A létrejövő környezet a Scar és a Gunner csoport fő küldetésének hátterévé válik."FONTOS: Figyelmeztetni szeretném, hogy a szerző által deklarált "teljes cselekvési szabadság" nem igazán ilyen. Egy meghatározott cselekményű játékban a cselekvési szabadság csak relatív lehet. Igen. Bárhová elmehetünk és bármit megtehetünk, de ebben az esetben fel kell készülnie arra, hogy a cselekménye összeomlik és egyszerűen érthetetlenné válik. Ez olyan, mintha véletlenszerűen elolvasnánk egy könyvet, és oldalról oldalra ugranánk. Csak azt kell tennie, amit maga a játék ajánl, és nem szabad megfeledkeznie a Doppelgenner befejezetlen történetéről. Akkor minden a helyén lesz, és a cselekmény a szerző által kitalált sorrendben kezd fejlődni.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Laris2 #16477 üzenetére
Aztaku, szal trilogóai mi? [link] szal akkor ez a 20.5-ös legújabb kiadás? De legalább angol felirat lesz. Bevállalod a fordítást?
Nem csodálkoznék ha nem..bár ez hosszú és szövevényes sztori, magasan a legjobb mod... lehetne, ha nem lenne ilyen komplikált az egész ugye. Mindenesetre kíváncsian várom!
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16475 üzenetére
Neked sikerült a radaron a BTR-es feladat? Nekem nem, félperc alatt valami leveszi az életerőmet. Nem találtam rá megoldást. Szerintem ezek már a szabad játék részei, esetleg Szaharovnál érdemes még megoldani az emlékezet visszaadós feladatot. Három milka, tíz irányító agy, és 3 halál karma szem kell hozzá. A mentésemben a bárban van elrakva 8 db irányító agy. Van egy felemás hírem, a második részről. 2019 végén, készült el, sőt lassan befejezik a 3-ik részt is. A második rész címe, az idő hasadása. Angol fordítás is készül hozzá. Egyből Strelokkal kezd a játék.. A szöveg fájlokhoz, sajnos nem tudok hozzáférni. bemásolod a keresőbe REBORN ISTOK file - STALKER: Clear Sky - Mod DB a tükör letöltést használtam.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
speki1982 #16475 üzenetére
Na ezt hol? Én is akarok ilyent!
Azért csak kérdeznem kell ba**** meg a jegesmedve.
Tehát a Dokira meguntam a várakozást. Felszedtem a titkos adóvevőjét és elteleportáltam fogalmam sincs hova...de hogy ne örüljek nagyon esek le és beesek egy másik teleportba (OmFG!) aztán most vagy ahova megérkeztem azt folytassam,. vagy menjek tovább?
Tehát ahova esek az a Generátorok. Itt van dolgom?Vagy nem állok meg itt akkor Kutató állomáshoz érek, ahol ahelyett hogy segítene az újoncoknak átjutni a Doki a tábortűz mellett üldögél. Beszólok neki, erre buktam is a küldetést és ő elszalad a francba. Le is lőttem és azonnal meghalok én is. Szal bukta.
Ebbe az új mocsárba még vissza tudok majd menni?
Van egy új 4-fős társaság Vánó is köztük van, akiket valamikor este kell elvileg elvinnem valahova, de nem győztem kivárni még este lesz, gondolom ez se jó megoldás.
Liza amúgy kijutott, bár nem tudom ez fontos infó-e.
Még valami, jön egy szöveg valakitől, hogy látom senki nem tudja hogy jössz de találkozzunk. Ki az? Hol? Sehol senki. Ezután 2 orosz krix-krax üzenet (lefordítatlan) egymás után...mi dolgom ezzel?Amúgy csináltam egy kis cirkuszt soron kívül a területen
A térkép bal oldalán 6-osával jelennek meg a katonák kaptak 20 snorkot, vaddisznót, toppantót, Szabadságost a pofájukba. A másik oldalon egyenként spawnolódnak a katonák ők se unatkoztak
-
speki1982
tag
Meguntam a sikertelenséget, elmentem kalandozni, találkoztam Zuluékkal és kiszabadítottam őket, elpusztítottam egy náci tankot (ami egy modern M1, csak ellopták a németek a jövőből), laptopot semmisítettem meg a Gestapo főhadiszállásán, találkoztam Cappala rejtett útról (valami gesztenyéről hadovált), kinyírtam vagy nyolc irányítót, de elfogyott a kraft, megint nem tudom, mi, merre.
Vannak olyan értelmetlen pályák, mint a tudományos terület vagy a rejtett út, vagy mi a franc, aminek semmi értelme, sehol senki, csak meghalni lehet a halálzónájukban. Fel kell kapaszkodni valami BTR-re is, amit csak jobbra vagy balra lehet irányítani, de megmurdelsz a deadzone-ban így is, meg gyalog is.
A jövőbe nem lehet átmenni. Próbáljam meg északon?Mit akarsz tőlem, játék??? Legalább mondanád, bakker.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Laris2 #16472 üzenetére
Köszi a mentést! Ez jó volt. Érdekes, hogy Liza fején világit a lámpa de az nem számít
Se csók, se sztriptíz, eltűnik. A házikó megvan a frankó éjjellátó távcsővel. Liza vicces lány, azt mondja kísérjem el, erre magánakciókba kezd
A toronyban kinyír 2 katonát. Aztán össze-vissza futkos végül eltűnik. Megjelenik egy új turista csoport, akiknek mondom, hogy este kísérem el őket, meg megjelenik egy fő küldetés, hogy várjam meg még a doki idevezeti az újonnan érkezetteket. Az új csapat nem jön velem sehova pedig fél 4 van. Merre tovább?
A zuhanykabinban mi van? Nem találok semmit ott -
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16471 üzenetére
[link] Rajta van a mocsár eleje is, hogy jobban megértsd a témát. A Liza mentésnél belemész a teleportba. Ügyelj arra hogy az úton csak éjfél után menj, mindenféle világítás nélkül. Én itt a beállításokban ráhúztam a fényerőt. (ha Liza nem tudja kikerülni a BTR-t, egy visszamentés után, lődd ki.) A felkelő nap házát is megtalálod, de vigyázz, mert felrobbanhatsz, ha bemész. (csavar kell hozzá)
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Laris2 #16465 üzenetére
Sensut: no problem
speki1982: igen igyekszem én is tisztességesen nyomni, de kellett egy kis szünet, mert kiégtem ettől a sok szívástól, pedig kitartó vagyok...
Laris: örülök, hogy ilyen segítőkészek vagyunk egymáshoz, de érdekes ez a mod és kiakaszt tényleg. Szépen követem a leírásodat és nincs ott se szép lány, se sztrip10, se SMS... ilyenkor úgy el tud menni a kedvem
Van innen a szép lánytól mentésed? Lődd fel pls!
-
shield
Topikgazda
válasz
Apollyon #16451 üzenetére
Az angol/ukrán beszéd felirat előcsalogatására most nem tudok mit mondani, a beszéd magyar feliratozása is csak az 1.0003-as javításig működik.
Hozzá kell szokni, hogy a beszéd feliratozás felejtős, főleg a modokkal.
Sajnos a Ficsoport nem csinálta meg az 1.0006-os javításig, pedig régebben felvetettem nekik. Az 1.0004-es javításnál régebbi játékot kevés mod igényel. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16466 üzenetére
[link] Kis kerülőt azért bedob a játék. Ha átérsz a mocsárra, és nem jelenik meg Cap, tedd rá az angol scripts fájlt. Beszélj vele, majd éjjel menj a híd melletti őrhely mellett egy kis tanyára ott megtalálod a felszerelésedet. Ezután belemész egy teleport szerű anomáliába, és innentől beindul a gépezet. Nem mondom hogy megy minden mint a karika csapás, mert ez nem jellemző a modra.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16465 üzenetére
Lécci, már csak ez van vissza, az otudatos részt befejezfem. Limanszkban semmi sincs, csak jo sok monolitos, meg két átjáro a Radar erdejébe es a Perzselő 2-re.
Lövegtornyok? A holt kordonról, vagy a simáról beszélsz? A simánál semmi sincs, valszeg ezért kellett volna a Doki a mocsárban.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16463 üzenetére
Kínlódás van ezzel, de most már tisztességből végigcsinálom/juk.
Rájöttem, hogy mi lehet nálam a baj: a Perzselő 2 után az összes átjáró helyének "megkapásával" -de ronda szó - előre mentem a sztoriban és belejátszhattam a második részbe, aminek részben ez az egyik feladata, ezért nem jelenik meg a Doki: egyszerűen túlhaladtam rajta és az eseményeken. A te mentésedben csak azok az átjárók vannak meg, amit te fedeztél fel, nekem meg az összes. ( hogy örültem ennek akkor, nos, kár volt)
Ezért nem jelentek meg a tudósok sem az Agropromon.
A kordon déli részén nem enged át a zónán kívüli területre, azt írja, az már egy másik történet.
Vagyis addig ne csavarogj a Zóna északi részében, amíg a játék nem akarja.
Fenntartom: jó a sztori de piszok szarul van összrakva. -
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16461 üzenetére
Menj az alap Kordon déli pontjához, páncéltörővel, onnan eljutsz a zónán kívüli területre, ott balra az út végén lesz az átjáró a mocsarakba. Van ott egy szép lány, még sztriptíz is lehet, bár kapsz egy SMS-t hogy van ott egy lány, aki nem is lány. Hajrá!
(Szerintem jó kis stalker élményekről marad le, aki nem játsza ezt a modot velünk, igaz úgy lökdössük egymást előbbre, minden lépésért meg kell küzdenünk, mégis a sok zsákutca ellenére haladunk benne) -
' Tzs ,
senior tag
-
Laris2
senior tag
[link] Reborn. Szerintem ezzel az első rész letudva.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16453 üzenetére
Engem végül továbbengedett, a hatodik doksi után átmentem a Kordonra, ott(!!!) jött meg az sms a radaros o-tudatos emberhez. Elmegyek hozzá, beszélek vele, az utolsó mondatnál menthetetlenül kifagy... bááááááááá!!!!
Most újratelepítem, a spawn és az automata mentések nélkül. Amúgy a spawner és az automata mentés visszatöltése sem működik, mindkettő kifagy a francba...
Ezt így hulladék kivitelezés a készítők részéről, nem tudok mást mondani. -
Laris2
senior tag
Az automatikus mentés csak a második telepítéskor használtam, de nem tetszett ez nekem. A fontos helyeken, és időben amúgy is ment a játék reborn néven.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16452 üzenetére
Úgy emlékszem, csak a játékot telepítettem, ezzel jó volt az Agronom is, majd mindent telepítettem, de jöttek a hibák, és újból telepítettem az első verzió szerint. Szerintem nemsokára a végéhez érsz, ezért küldök egy újabb fordítást, ami a monolith bunker után történik, mert a bárban az alap CoP-ból ismert pilóta felfedezett egy új átjárót, meg említi Limanszkot is, én még nem jártam arra. Az igazi Strelokot is meg kell keresni. Hogy ez ki, ha megnézed távcsővel az arcát, igencsak megdöbbensz. Már tudom a végét, lefordítottam. Egyébként játszottad a Fotografot, az időőr azt a gépezetet kezeli, amit az amcsik telepítettek a szarkofágban csak most más a funkciója. De ez csak infó.
-
speki1982
tag
A sajátom nem megy. Sehogy sem, a Larisé gond nélkül. Pont úgy, mint az Agropromnál. Az automatikus mentés és a spawner lehetőségét kipipáltad a telepítéskor?
Valszeg a mentéssel van a baj.
-
Apollyon
Korrektor
Sziasztok!
Még sosem játszottam a szériával, a minap kezdtem el. Steames verzióm van.
Felraktam ezt a modot, ami az összefoglalóban is van: Shadow of Chernobyl - ZRP 1.09_XR2 + magyarítás – kivéve a magyarítást, mert az angolhoz ragaszkodtam volna.Viszont a Sound beállítások alatt nincs opció a feliratozásra, így amikor az elején pl. a military helikopter valamit magyaráz ukránul, nem értem, mert semmilyen felirat nincs.
Láttam egy magyar srác youtube videójában, aki magyarul tolta, hogy neki van felirat mindig. Valami konfig fileban be tudom ezt állítani, vagy kell hozzá a magyarítás?
Továbbá, vsync és 60 hz limit is be van állítva, mégis "törik a képernyő" középen (tearing). Ezzel mit lehet kezdeni?
-
' Tzs ,
senior tag
Ezt a templomos részt megnézném! Melyikőtök mentését próbáljam?
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16447 üzenetére
[link] Itt egy mentés a mocsárról. Próbáltam a mentésedet, nem sikerült vele. Amikor bementem a templomba, nem jelezte semmi, nekem huszassával jöttek a zombik, akrobatikus bukfencet hányva.
Ez a logó azt jelenti, amikor kijöttem a másik mocsárból, a generátorok felé az üvegalagúton keresztül, rövidítve az utat, Zarka hulláját látom, mellette egy könyvtárossal. Egyébként a monolitos a vezérlőben elvette a doksikat, és megkaptam a műtárgyakat. Tehát irány Strelok, aki megígérte hogy segít! Megtaláltam!
De ki ez a Strelok, vagy milyen csavar ez már megint. -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16446 üzenetére
Ez ugyanaz a hiba(?) lehet, mint ami az Agropromnál volt, amikor semmilyen módon nem jelentek meg a megmentendő tudósok.
Agyam eldobom, mi a fenét rontok el, legalább crashelne be a játék, és akkor ott lenne a log fájl!!!
Az én mentésemmel próbáltad? Az sms megjelent, amikor felvetted az utsó doksit? -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16445 üzenetére
Nekem megjelent, tehát nem hibás a scripts fájl. Egy tipp, ha eléred a templomot, menj be az oldal ajtón, hallasz egy robajt, kiszaladsz, és lövöd a zombikat. Nekem még bőven volt zombi, amikor megjelent a doki. (ha mégsem jelenne meg, szalad fel az ablakhoz a felüljárón a templomban) Ha jól tálalnák a feladat leosztást, szerintem ez lenne a legizgalmasabb, és magasan a legjobb zóna élményt nyújtó mod! Pl a mocsárban, amikor éjjel kíséred át a lányt a katonák között, tisztára olyannak tűnik, mintha nem is játszanál hanem ott lennél, és gondosan ügyelve nehogy zajt csapj, vagy észre ne vegyenek. Még egyik modban megközelítőleg sem tapasztaltam ilyesmit. És milyen anomáliák vannak ott?
Speki ha mégsem megy, küldök egy megelőző kipróbált mentést. -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16441 üzenetére
Nem jelent meg, pedig már második alkalommal jártam itt (az első mentésemben előbb támasztottam fel a három krapekot és utána mentem a Holt kordonra elintézni, amit el kell, most pedig fordítva, hátha a sorrend a baj - semmi, ugyanaz, nulla. Nem jön sms az összegyűjtött dokumentumokról (Project Blood 1-6) és a Doki sem jelenik meg a templomnál.
Fogalmam sincsen, mi ragadt be. DRP-sek vannak a pályán végig, ha kitakarítok egy helyet, azonnal jönnek megint ugyanoda.Nem tudok haladni, mert megállt a game. A végigjátszásban megjelent a doki és a dokumentumok összegyűjtését is jelzi a játék sms-ben, ahogy kell.
Itt egy mentés az utolsó megtalált dokuról, innen lehet menni a templomhoz:
[link] -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16440 üzenetére
Köszi, az infót. Szerintem kezd az alap mocsárral, a dokinak meg kell jelenni. Beszélsz vele a feltámasztásról, és hogy találkoztok az otthonában. (másik mocsár) Azért nézd a végigjátszást is, és ha valami nem jelenik meg, jelezd mert ez scripts fájl fordítási hiba. Tulajdonképpen nem én hibázok, hanem a fordító. Bemásoláskor szóközöket tesz a karakterlácok elé, közé és ha nem veszem észre, és nem törlöm nem jön az SMS, és nem töltődnek be a karakterek, tárgyak sem. Ráadásul nem dob ki a játék, de nem is haladhatsz vele.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16438 üzenetére
Igazad van, így pontos, az átjárók helyét kapom meg.
A doksik lelőhelyei:
spolier:- három van a normál Kordonon: egy van a déli ellenőrzőpontnál ott, ahol átmész a Mocsárba a CS-ben (az alagút felső peremén van egy tatyóban), a második a sztalkerfalutól nem messze lévő anomáliánál (ahol az alapjátékban a medúza van, a kerítésnél, ládában), a harmadik meg a sínek mellett a lerobban, sugárzó mozdony közelében a sziklánál.
- egy a Vörös-erdőben a tank környékén (ha a nagy anomáliától - Boszorkánykör talán? - mész a tank felé, teljesen jobbra húzódsz a térképen a domb aljáig, és ott le egy elektromos anomália kellős közepén, szikláknál, NATO-s és monolithos hullák között egy ládában)
- egy a Raktárakon a vérszopók falujában (egy hullát jelölt a térkép az egyik házban, trükkös, mert ha bemész az ajtaján, átdob egy másik házba, hátulról menj be)
- egy a Mocsárban (ha az északi Halászfalutól elindulsz a templom felé és követed a nagyfeszültségű vezetéket, egy tó partján lesz, közelebb a templomhoz.A Holt kordonos feladat megvolt, a kalauz után még a Tiszta égboltost is elkísértem az anomáliához, ahol el is tűnt. Feltámasztás után a mocsárban hiába irtottam ki a zombikat, a doki nem jelent meg és a hatodik doksi után sem jelezte, hová kell menni (nyilván vissza az o-tudatoshoz a laborba, Fang rejtekhelyén keresztül - legalábbis szerintem).
Veszek egy nagy levegőt és megpróbálom megint a fordításoddal, köszi. -
Laris2
senior tag
[link] Reborn "hiába van meg az összes átjáró" Nem átjárókat kaptál, csak az átjárók helyének a jeleit.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16437 üzenetére
Na engem meg ez érdekel, hol lehetnek ezek a doksik eddig hármat találtam meg. Amit írtam mocsárról el lehet jutni a radar 2-re onnan meg a monolitos ürgéhez, aki elvette a három műtárgyat. Visszatérve a Clear skys mocsárhoz. El kell menned a holt kordonra, oda a katonai raktárak ATP-s átjárójánál használod az egyik bontást, majd mégegyszer, és eljutsz a géptemetőbe. Ott felveszed z elvett felszerelésedet, ez egészen észak-nyugaton a dombtetőn lesz, egy félig betemetett ládában. Ha szerencséd van, jelzi a térkép. Onnan eksétálsz a báron keresztül a holt kordonra. Elvégzed a kapott feladatot, a doksit átadod a kalauznak, és Kinyílnak a mocsári átjárók. Ehhez kapod is az SMS-t. Ezután életre kelted a három jómadarat, és mehetsz a dokihoz a mocsarakra a templomban várd meg. Pontosabban azonnal megjelenik, ha kinyírod a zombikat. Még annyit, az összes átjárós feladat a második rész témája lesz. Ahol bementél a barlangba a radar2-őn, ott két azonos csillékkel teli barlang van. Az egyik visz a monolith bunkerbe, a másik adja az összes átjárókat, amiben te is jártál.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16436 üzenetére
Ez érdekesnek hangzik, de én a "normál" mocsárra lennék kíváncsi, ugyanis hiába van meg az összes átjáró a Kordonról meg az Agropromból, nem találkoztam vele (és a hiánytalanul összegyűjtött monololitos doksikra sem reagált a játék nekem legutóbb).
Ez még egy megoldatlan szál számomra, ettől eltekintve megpróbálom még egyszer, meg akkor az általad említett mocsárba is ellátogatnék. Fenemód piszkál a nem megoldott probléma... -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16435 üzenetére
Melyik mocsárra gondolsz, ha a Fotografból ismertre ,akkor a Kordon déli ellenőrzőpontján átjutsz a zóna külterületére, (RPG-t- vagy gránátvetőt vigyél magaddal) és a sorompó után balra az út végén van az átjáró a mocsárhoz. Mint máshol, itt is többszöri nekifutásra nyílik az átjáró. A doki három nap múlva érkezik, neked addig túristákat kell kimenekítened a zónából. Talán a játék legizgalmasabb része. A mocsarat kettészelő út egyik felén németek, a másik felén katonák állomásoznak. Jól felfegyverkezve. Tehát csak éjjel lehet átkísérni az úton a túristákat. . Nem használhatsz sem fejlámpát sem éjjellátót. Ha észrevesznek, jelzőfényt lőnek fel. Lesz forgalom ott bőven, megjelenik Petruha a stalkereivel, német tudósoknak, O- tudatosoknak kell segíteni. Megjelenik Borov az embereivel, Borovot alig lehet megismerni a Hitler bajúszával, és a pirosan világító szemeivel. Igyekezz megvédeni minden fontos karaktert, különben jön a kitörés, és menedék csak a zóna ellenkező legtávolabbi részében lesz. Ha folytatni akarod, jelezz és felteszem a fordítást, ami kb eddig kész is.
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #16432 üzenetére
Ezzel játszom, de szerintem ugyanaz csak ez angol verzió.
-
speki1982
tag
válasz
Dhampir #16422 üzenetére
Egy városépítős-menedzselős játék, a Workers and Resources: Soviet Republic. Nem szeretem az építgetős játékokat, de ennek valami iszonyatos hangulata van: Lenin-szobor, Tu-134-es, nehézipar, vörös csillag, a munkás - mint erőforrás, a keleti blokk járműveinek színe-java, brezsnyevi propaganda, atomerőművek és szennyezés szovjet léptékben és mértékben.
Lenin ezt álmodta meg!
Ugyan béta verzió még, de folyamatosan fejlesztik és full magyar. Cserébe vagy 20 euró. Olyan atomerőművet és Pripjátyot lehet építeni benne, hogy megszólal! -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16421 üzenetére
A mentéseim megvannak, bármikor elővehetem. A Holt Kordonban (előtte valóban elvette a felszerelést, de vissza lehetett szerezni) összeszedtem a sztalkereket, beszéltem a tudóssal, elkísértem a falu melletti anomáliába, ott eltűnt, majd mentem feltámasztani a föld alatti labirintusba a három döglött krapekot és ennyi. A mocsarakban megnyíltak az átjárók.
-
Dhampir
félisten
Szerencsére én még nem égtem ki, mert nem is játszhattam. A Zónát most az egyik Stalker könyv olvasgatásával élem meg.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Laris2 #16421 üzenetére
Egyet értek, de én most kikészültem ettől, hogy minden lépésemről itt kell kérdezősködnöm. Nagyon is tetszik a mod! Csak a nehézsége nem
Nem azt várom, hogy mindent szájba rágjanak, csak azért itt vannak nehézségek, amiket nélkületek meg se találok, rá se jövök. Tehát pld az nem volt túl szimpi rögtön a 2. pályára kiérve, keresd meg a katonát a kerítésen. Ha nem látom a videót, szép idő lett volna, mire bejárom az egész mapot...
-
Sensut
őstag
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16420 üzenetére
Meddig jutottál el a Rebornban? A holt kordonos feladat elvégzése nyissa mindkét mocsarak átjáróját. (itt is lehet építeni a szocializmust, pontosabban össze kell szedni a Szovjet únió csoportot) A mocsarakban, és utána más pályákon lesznek érdekes feladatok, majd véget ér az első rész. A második résszel kapcsolatban, semmilyen infót nem találtam a neten. De elvileg az is lehet, hogy ebben az összeállításban van a folytatás. Még nem értem a végére, elég nehezen boldogulok ezzel a kapu alja szöveggel, csak a fontosnak tartott szöveget értelmezem. Egyébként így másodszorra, sokkal érthetőbb a téma, talán háromszor néztem bele a videóba. Akkor sem azért, mert elakadtam, hanem a megoldás végett. Még a felszerelésemet is megőriztem, elvette ugyan, de adta is a jelet ahol megtalálom. Ez a technika temetőjében volt. Szerintem érdemes lesz még valamikor játszani vele, mert ilyen változatos, és érdekes zóna egy modban sincs. És remek a történet is.
-
speki1982
tag
válasz
Sensut #16419 üzenetére
Én elkezdtem, de rögtön az elején feladtam...
ez szerintem annak köszönhető, hogy teljesen telítődtem a Rebornnal, nem volt kedvem elkezdeni egy új játékmenetet.
Hangsúlyozom, nem a játékban van a hiba, bennem, nem akarom senki kedvét elvenni. Ha tényleg olyan jó, akkor nyomjátok!!!Most egy kicsit más játékkal játszom, építem a szovjet szocializmust, amiben !atomerőműveket! is fel lehet húzni... hiába, végül minden (is) a Stalkerhoz vezet
-
Sensut
őstag
Ha valaki játszik a NS 2016-al, megjelent ma hozza egy újabb fordítás csomag, ami a játék végének fordítását tartalmazza. Még nem teljes, de már majdnem kész. A patch miatt nem kell új játékot kezdeni, mehetnek tovább a mentések. Amúgy a játék eddig rendben van, már jól előre haladtam benne, megtaláltam Ghostot és már körbe jártam nagyjából az összes pályát és semmi gondom nem volt eddig. Nagyon megváltozott minden a másik verziókhoz képest, a feladatok átláthatóbbak és sokkal logikusabban vannak elrejtve a dolgok is, mint korábban, és ez fontos mivel ugye rengeteg lootos feladat van benne. A szöveg tökéletes, könnyen érthető akár alapszintű angol tudással is. Egy csomó fasza dolog van berakva, amiket nem akarok leleplezni... ez a mod simán minden idők (egyik) legjobb Stalker modja a Fotograf és a ST2 mellett. Kötelező darab, de persze csak akkor ajánlom, ha be is tudom fejezni épségben
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16416 üzenetére
Kösz, majd megnézem újra azt az x16-ost. Szerintem az lehetett a baj, hogy nagyon túllihegtünk mindent, és követtük a végigjátszást, amiből szerintem csak a sorrendet lett volna célszerű követni. De inkább azt az utat választani, amit a fontos karakterek mondanak. A két szakáll majd az erdész, majd Lukash minden infót megad. Az Agronomos témát is túlvariáltuk, holott csak Zarka emberét Luket kell kimenekíteni onnan. Fang leírásaiból, megtudjuk, miért is változik a zóna. Ha emlékszel rá, Strelok elmondta hogy Fang északra ment, a vasúti sínekkel kapcsolatos dolgokat vizsgálni. Rájött valamire, ezért ölték meg. Tulajdonképpen, a zónában a vasúti síneket mint jó vezetőt használták fel a műtárgyak segítségével az időhurok kialakulására. Gondolom az O-tudat keze van benne. A labirintusig fordítottam, elvileg eddig gond nélkül játszható.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16415 üzenetére
Szia. Nem rémlik hirtelen, de mintha a holtteste közelében lenne valahol a jantari laborban. Letöröltem a játékot és a régi, saját mentéseimet is, csak a tieid vannak, amiket átküldtél.
A feltámasztás után nem jelent meg a Doki a mocsárban, hiába voltam a Holt Kordonon is: a doksik megvannak, de se kép, se hang, nem küldi az sms-t a játék erről sem. Fogalmam sincs, mit rontottam el. -
Sensut
őstag
Most már bizton állíthatom, hogy a "Narodnaya Solyanka 2016" a rendes, eredti mod és nem az utólag megtoldott/foltozott OP2, azaz a Cumulative Pack 2. Túljutottam a Labirintuson és az OP verzióban itt van az első bővítmény beleszőve, amikor a halhatatlan monolitos főnök, Shadow of the Monolith elkap, miután megszerezted Minernek a széfet, mindenedet elveszi a széffel együtt és felküld az erőműhöz, az ikertestvéréhez, hogy elvégezz néhány durva feladatot (az ál-Szidorovics kiiktatása, monolitosként végig menni pár pályán és megszerezni némi szajrét stb.), különben nem adja vissza a cuccot. Ez a rész hál'istennek nincs benne, itt ha megvan a széf, mehetsz vissza egyenest Minerhoz. Úgyhogy Fenrir se lesz benne az akrobatikáival, ami szintén jó, mert első sorban ezek a toldalékok vágták úgy padlóra az OP verziót, hogy a végén szinte játszhatatlan lett a crashek miatt. Ez idáig szépen futott, nem volt crash se semmi említésre méltó hiba, de azért még nem igyunk a medve bőrére!
-
' Tzs ,
senior tag
Jajaám
Akkor ez az első rész ugye? Mert amivel mi játszunk az a 2. tudtommal.
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16409 üzenetére
Olvastam róla, azt írja 7.64 előtt érdemes végigjátszani a 7.62-est, vagy a7.63-as verziót. Viszont itt a Reborn 2.52 2016 évvégi kiadás Sajnos csak oroszul.
A szöveg hozzá.
Bővítette a régi helyek határait - a GG áthaladása miatt a szögesdróton. A határkereszteződéseken túl található az interlokációs átkelők többsége.
Ezenkívül a Szerző két új helyet adott hozzá, amelyek nem állnak rendelkezésre az eredeti CHN-ben!
- A helyek közötti átmenet megváltozott, és egyáltalán nem vezetnek oda, ahol megszokhattuk.
- Sok rejtett átmenet-teleport vezetett be, miután áttanulmányozta a zónát a számodra legkényelmesebb útvonalakkal.
- Új tulajdonságokkal rendelkező tárgyak. Aktiválásuk képessége lehetővé teszi saját rendellenességek létrehozását.
- Új szörnyeket adott hozzá, a régiek pedig megerősödnek és további tulajdonságokat kapnak.
- Új anomália - "Death Zone", új látványtervvel!
- Bevezett egy új típusú küldetést - "Escort" (kísérje és őrizze a játék hőseit a szükséges helyre).
- Új résztvevõi vannak az eseményeknek - a "Hagyd büntetlenül" szervezet és antagonistáik.
- A játékba női karakterek kerülnek be, akik körül a cselekmény nagy része kialakul.
- A szereplők viselkedése természetesebbé vált, és sok új perzsát vettek fel küldetéseikkel!
- A stalkerek halálának animációi nagyon látványosak (a szerző beállítása).
- A mod egyedülálló fegyvert mutatott be, amelynek több típusát kifejezetten a Reborn számára fejlesztették ki. A fontos küldetések átengedése és végrehajtása nélkülözhetetlen tulajdonság.
- A stalkerek és a katonaság közötti konfliktus és Galetsky eltűnése miatt az ukrán hadsereget ideiglenesen orosz különleges erők váltották fel.
- A titkos élelmiszer-ellátás megszűnt, az élelmiszerekből most hiány van. A mutánsok vadászata az egyik módja annak, hogy ne haljunk meg az éhségtől! -
' Tzs ,
senior tag
válasz
Laris2 #16408 üzenetére
Amúgy a fordítót a játék fordításába invitálnám leginkább, dialógusok, feladatok stb. neked segítségnek
+ az egyik képes végigjátszás fullos fordítása, valamelyik fenti link felhasználásával. Intézkedem, most speki mentéseibe nézek bele én is, de azt hiszem ez reset lesz, elölről kell kezdeni ezt, kijelölve a helyes útirányt, (7 bontás, doksik, PDA-k mit hogy melyik sorrendbenés főleg hol) ez most egy tesztkör volt.
Viszont, nem gondoltál még arra, hogy belenézünk a 7.64-es verzióba? Abban ki van javítva pár dolog, máshol is kezdünk, hátha könnyebb lenne azzal próbálkozni?
Főleg ha ketten, a munkát megosztva tudnátok haladni a történettel. Persze ezek csak ötletek, abszolút segítő szándékkal. -
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #16407 üzenetére
Intézkedjél, nekem most kevés időm van rá, másfél hete alig játszottam, csak bele- belejátszottam speki mentéseibe. Fordítani meg szinte semmit. Ha elkezdem, valszeg új játékkal, mert teljesen elvesztettem minden fonalat. Felhasználva a sok észrevételeket, amiket írtatok.
-
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #16405 üzenetére
Ja, az egy szívás, nekem se volt meg elsőre... ne ments közben, nem jó ötlet. Ha időn belül beérsz a radar területére (a hátsó kapun menj, máshol nem fér be), akkor már nyert ügyed van).
A feltámasztás előtt: Fang hullája már lent van, a másik kettő még nem, az előtted lévő teleportba kell őket beledobni. Utána menj a Halott kordonra, ha ott végeztél, vissza kell ide jönni és befejezni a feltámasztást.
legalábbis remélem, hogy így van, fordítva nem működött. -
' Tzs ,
senior tag
válasz
speki1982 #16403 üzenetére
A feltámasztás mentést átlőhetnéd...
Amúgy most van szükség 2 nyugtatóra meg 3 pálinkára, nem akarok új billentyűzetet venni -a mechanikust imádom- de sérült már meg billentyűzet stalker mod alatt. Ez a BTR-es elkísérés egy rémálom, vagy csak én aludtam keveset az éjszakázás után nem hiszem el, hogy ez a fos batár katonai jármű a legapróbb kavicson fennakad, a dombon egyszerűen KÉPTELEN felmenni, tuti túlsúlyosak vagyunk hárman benne. Nem hiszem el! Ha lassítasz visszagurul a f***ba és a 3 perc eleve mire elég? Ez valakinek elsőre sikerült? Hogy egy hírhedt embert idézzek: megeszem a sapkámat ha igen!speki1982, amit pedig az utolsó kommentjeidben írsz eléggé lehangolóra sikerült, egyre kevésbé van kedvem foglalkozni így ezzel a moddal. Persze nem adom fel, de agyborulás ez az egész így
kieg: és természetesen itt is előjön a probléma ami a Szövetség ideje 3-ban is van. Útközben ne hogy kiszállj mert irányíthatatlanná válik ez a fos! Egész egyszerűen megváltozik az irányítás, ha visszaülsz a BTR-be
Az előre lesz hátra a hátra előre
Csak az F5-F9 segít de persze az idő közben fogy.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16401 üzenetére
Ennyit a non-lineáris feladatokról a Rebornban: megvolt a feltámasztás, a Tiszta Égboltos csóka a Holt-Kordonon, megvan mind a hat dokumentum, Fang küldetései, rejtekhelyei, már az is megvolt hogy hová, kinek kell vinni a hat doksit ééés...
Semmi. A mocsárba beenged, de a doki nem jelenik meg sehol, se a labirintusból kijövet után a Susogások völgyében, se a Mocsárban. Valószínűleg azért, mert hamarabb támasztottam fel azt a három marhát, mint elmentem volna a Holt-Kordonra. Még jó, hogy említés szintjén volt valami játékinfó a sorrendről. Ja várjál, hogy nem volt ilyen...? Akkor magadra vess, játékos.
Az már csak izgató plusz, hogy a két utolsó monolitos doksi közül csak az egyik van a mocsárban, holott azt irták, mind a kettő ott van. Nem fontos, hiszen ez nem a fő küldetés, a játék elején nyilván nem beszélt erről neked Zarka. Ja, az utolsó doku felvételekor sem törtent semmi se sms se kitörés, se elteleportálás, de meg egy nyamvadt vérszopót se spawnolt be. Semmi. Hisz semmi sem történt, elb@$ztad, játékos. Miiii, hogy nem tudtad a sorrendet??? Játsszál más moddal, ha noob vagy, játékos.
Részemről tehát ennyi. A játék korábbi szemétkedései miatt többször is újrakezdtem az adott hosszú feladatsort, de most ehhez már nincs kedvem. A feltámasztás előttről van mentésem az még jó, ha kéri valaki, szívesen elküldöm és segítek is bármiben, amiben tudok.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16400 üzenetére
Köszi az infókat, a Reborn után ez következik, de a fordításba nem megyek bele, úgy gondolom nem lenne tisztességes, hiszen Gery munkája ebben vastagon benne lenne. A Zatonos, és a Fenrines feladatokat nagyrészt lefordítottam, de ezt a rohadtul hosszú, fárasztó, és nem is igazán érdekes részt nem fogom többször végigvinni, ami inkább kihívás, amit rohadtul útálok. Elnem bírom viselni ezt a három szót. "kihívás" "kiválasztott" és "küldetése" van.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest