-
Fototrend
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16394 üzenetére
Én sem rajongok a Fenrires adalékokért, mert nem sok köze van a Stalkerhez, inkább csak a pályák hibáit kihasználva csinálnak benne Lara Croftot a szegény sztalkerből, és épp ezért szeretném, ha ez a sima NS beválna végre és játszható lenne. Itt a fordításban is lehetne gondolkodni akkor, hogy a többi nagy mod mellett ez is elérhető legyen magyarul. A telepítés egyszerű, kell egy sima, ha lehet frissen telepített angol SOC 1.0006, arra megy rá a fő csomag, ami az "NS_beta" nevet viseli mivel a fordítás még nem teljes, majd az "NS_patch" és utána az "NS_micro_patch_january". Itt egymás alatt megtalálhatók a csomagok. A játékot teljes dinamikus megvilágítással ajánlott indítani, de a Mocsárban lehet, hogy vissza kell venni statikusra, ha gond akad.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16397 üzenetére
Nekem megvolt az a horror legritkább szeme, meg az a gaus fegyver is amit emlegetnek a leírásokban, hogy fontos az utolsó csatákban.
A gauss nulla rubelt ér, és az a tulajdonsága, hogy rendkívül rövid a feltöltési ideje. Megvannak egy félretett régebbi elmentésemben.
Tzs: bontások helyei. 1., Agronom a földalatt, a rácsos ajtó mögött. 2., Strelok búvóhelyéről elteleportálva az aluljáróban van megtalálod egyből a feső szinten. 3., Az erdőben a bányában, a lift felől lehet eljutni oda. 4., Az erdész adja. 5., Az x18-ban a lépcső alatt. 6., Pripyaatban, a teleport visz el hozzá, egy kristályos anyagnak látszik A hetediket Speki tudja, az erőműben valahol.Érdekes hogy az erőműt gyakran állomásnak nevezik. -
' Tzs ,
senior tag
Engem még az érdekel, hogy a 7 bontás helyei hol vannak pontosan?
Azt a segítő topicot érdemes lenne lefordítani nem?
-
speki1982
tag
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16395 üzenetére
Találtam pár sort, ami segíthet a játék jobb megértésében.
" Zóna új kalandjainak első keresése, a hiányzó monolit különítmény iratgyűjteménye.
Hogyan lehet összegyűjteni? Emlékeztetünk arra, hogy a Clear Sky játékban kóborolva a legváratlanabb és legmegfelelőbb helyeken láttuk az elhalt monolitok holttesteit.
Magában a Clear Sky játékban nem találunk erre magyarázatot. De megtaláljuk Doppelgennerben. Ebben van az idők és a cselekmények összekapcsolása. Er a ChN fejlesztők hanyagságából logikusan megmagyarázott történetet készített. És most, emlékezve arra, hol láttuk a monolit katonáinak holttestét, hat dokumentumot gyűjtünk össze. Ráadásul közülük kettő a mocsarakban található, és csak akkor szerezhetjük be őket, ha megváltoztatjuk a valóságot a Holt kordonon, és maga a változás változik, ami miatt a fent leírt alternatív valóságban találjuk magunkat, ahol a DRP csapatai uralkodnak.
Ott megtaláljuk a Zóna (végül is ő is legenda) tudatának újjáélesztéséhez szükségeset, a Mocsárorvost. És a Psi-Fist projekt két hiányzó dokumentuma.
Bárhol is gyűjtöttünk hat dokumentumot a hátizsákunkba, mindig üzenet jelenik meg arról, hogy a feladat teljesült, és a dokumentumokat vissza kell adni az O-tudatosság alkalmazottjának.
És itt láthatjuk összefonódni egy másik történettel - azoknak a szereplőknek a feltámadásával, akiknek életben kell lenniük ahhoz, hogy részt vehessenek a Zóna tudatának feltámadásának rituáléjában.
Az egyik alkotóelem - Strelok Fang barát és szövetséges feltámadása vezet minket a végrehajtás során a Strelok csoport valódi rejtekhelyéhez tartozó hozzáférési kártyák birtokába, amely egyáltalán nincs az Agroprom kazamatáiban (hamis rejtekhely ), de a szinte állandó védett pszi-sugárzástól a lötyögő stalkerek Radar ...
Az itt bemutatott áttekintések története olyan biztos módszert tárt fel ezen a küldetésen, hogy le kell jutnia a Radar Bunkerbe, mind a 6 dokumentummal, a Strelka csoport ugyanezen rejtekhelyéről a teleporton keresztül a harmadik szintig. Az O-lelkiismeretes ember türelmesen vár minket, és gond nélkül átadjuk neki a dokumentumokat, egyidejűleg sok érdekes információt tanulva a vele folytatott beszélgetésből. Például a kísérletekről, a kiugró értékekről és arról, hogy mi vezet a megjelenésükhöz.
A karakter feltámadásának sora nagyon egyszerű. Luka művészvadász találkozik elsőként. Az infoscanner tájékoztat minket a feltámasztás szükségességéről. A Fangról (amelyet alternatív valóságban öltünk meg) és Ghostról, aki Yantar alatt halt meg, a Strelok meséli.
A feltámadás után ezek a szereplők eltűnnek, amíg meg nem találkoznak a Reborn második részében.
A mocsári orvos a mocsáron folytatott artikulálatlan beszélgetés után szintén eltűnik (várjuk a harmadik nap végét és elhagyjuk a mocsarat), és a második "rejtett" feladat teljesítetlen marad számunkra - a térképen megjelölni az összes átmenetek az új zónában.
Természetesen ezt a feladatot pontosan annak a FEYK-nek kell átadni, aki kiadta. Vagyis a Lesha (erdész)Területen. Magát Fake egyáltalán nem érdekli, hogy kalandjaink során több párosával találkozunk.
Valamilyen oknál fogva eszembe jutott egy "raj" gondolata, amely ugyanabból a karakterből áll, csak más-más valóságból, amelyről Golovacsev olyan lenyűgözően írt tudományos-fantasztikus regényeinek sorozatában.
Mielőtt megtudnánk az átmeneteket, Fake nem hajlandó beszélni.
Az átmenet tapasztalatai alapján világossá válik, hogy feltétlenül meg kell látogatnia a "Térkép őrzőit", és alternatív időhurok között nyissa ki a lábával a legtávolabbi szakaszokat.
Miután sikerült, Fake emlékeztet bennünket, hogy kívánatos lenne találkozni a STALKER'a leglegendásabb szereplőjével, természetesen ez a Strelok
Semmit sem sejtve visszatérünk a bárba, és ... itt ér minket a legnagyobb megrázkódtatás ... IGAZ Strelok vár ránk, és ő egyenesen azt mondja, hogy a Strelok, akinek képéhez a Pripjat-hívás hozzászokott. , NEM AZ!
Itt hivatalosan befejeződik a "Doubles" játék első része.
És találkozhat egy igazi Strelokkal is, és nem beszélhet vele, hanem elmehet keresni a szabad játékot, meghódíthatja például a DRP zónáját, vagy teljesítheti a zsoldos küldetéseit.
Folytathatja Szaharov feladatait, hogy még mindig visszanyerje emlékezetünket. Míg Szaharov sora azon mozog, hogy ez a különc miért követelt tőlünk hárommilliót, az irányítók agya, akik meggondolatlanul eladták az egész játékot valamilyen ismeretlen személynek, és a Horror legritkább szeme ...
A játéknak is sok szereplője van, a találkozás, akivel az ikrek második részében számítunk. Ezek Olga és Valerien, és a Farkas és az Erdész, és a Hamis és a Kalap, és Zarka és Askold, és a Macska és a Szakáll ...
A Strelkóval váratlan meglepetés fényében ezek a jövőbeli találkozók olyan cselekmény-fordulatokat kínálnak számunkra, amelyek teljesen elképzelhetetlenek voltak egy ilyen döntő előtt." -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16394 üzenetére
Éppen most gondolkodtam azon, hogy feladom. A feltámasztás után a Lost Alphából ismert tudományos területen kellene találkozni a Mocsári dokival és beszélni vele (fontos párbeszéd, mert a második részre is hatással van). Persze, hogy nincs sehol, így hiába megyek át Zatonon keresztül a Kordonra, nem enged át továbbra sem a Mocsárba.
Kicsit elfáradtam agyban: elég sok időt beleöltem és hiába küldtél mentést, megint elakadtam. ez ráadásul fontos momentum lett volna, de visszakövetni sincs már kedvem a végégjátszásban, mit szartam el. Megnéztem a Tzs által küldött orosz segítséget: a topicban öt oldalon (!) keresztül van képekkel kifejtve, mi és hol van, hátizsákok pda-, feladatok stb. Iszonyú mennyiségű információ és mivel nem vagyok orosz, nem tudom értelmezni sem a képeket.
Még megnézem, ha át tudok menni az alternatív Kordonra és ott megcsinálom a küldetéseket, mit szól hozzá. De akkor megint tenni kell egy kört a pályákon... ááááá. Sok kezd lenni.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16392 üzenetére
Igen ez az OP2.1 csak a grafikát tuningolta, le is törlöm. Nem igazán akarok neki ugrani a Fenrires feladatoknak, nagyon rá kell arra hangolódni, viszont van pár feladat, ami nekem kimaradt, de érdekel. Elvileg ez egyből játszható, vagy kell hozzá még valami patch?
Speki: Az hogy az én mentésemmel folytattad a játékot, attól még a telepítésed hibás. Végül is végig lehet játszani, anélkül hogy nem spavnolódnak be a tárgyak, PDA-k mert a játék teljesítettnek tekinti a feladatot, csak mivel nem jelenik meg nem is tudod elolvasni, és még kevésbé érted az amúgy is eléggé érthetetlen történetet. De ne add fel. A lényeg, meg kell szerezni azt a hat doksit az O tudatnak három a kordonon van, és Strelok is segít a haverjaival. Zavaró a sok mellék küldi, amiből azért némelyikre szükség van. Az orosz topikban azt olvastam, hogy nincs végigjátszási sorrend, de valahogy mégis be kell tartani valami fontossági sorrendet, mert a főkarakterek is eléggé halandók. -
speki1982
tag
válasz
Sensut #16392 üzenetére
Lehet, hogy érdemesebb lenne erre átnyergelni a Rebornból, vagy legalábbis pihentetni azt egy kicsit. Ha megnézek egy vègigjátszást, csak nézek, ezt már megint hogy... idegesít, mert nem tudom, mit hagyok ki és mikor: ezzel foglalkozom, nem pedig a játékot élvezem.
Plusz ott volt az is, amit Laris említett: nekem és neked is hibásan indult az új játék, ezért nem találtuk meg pl. azt a pda-t a szellőzőnél. -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16390 üzenetére
Amit mutatsz az a Cumulative Pack 2, viszont az aztán crashel mint az isten, miután beértél Pripjatyba. Nem is tudtam egyből befejezni azt a részt, csak ha kihagytam egy csomó mást vele párhuzamosan. Most már biztos vagyok benne, hogy ez nem az a mod, itt a feladatok is máshol oldódnak meg. Pld. itt le tudsz menni a csatornákba a Szeméttelepen és ott vannak a cuccok elrejtve, a csatorna fedelét pedig Shift+S-el fel tudod venni. Ilyesmi egyáltalán nem volt a OP verzióban, de a cuccok is máshol vannak, mint abban. Az OP-ban benne vannak az akrobatikus feladatok mivel éppen attól OP csomag. Az alap NS-hez még két kiegészítést tettek hozzá, ami már a COP-os pályákon (is) játszódik, ezek ebben nincsenek benne szerintem. Az OP-ban mikor befejeztem a sok mászkálást, névre szólóan kaptam egy gratulációt (ezt gondolom a Windows profilból vette át) üzenetben arra, hogy sikeresen befejeztem a második kiegészítést és azt mondta, hogy következik egy harmadik kiegészítés is. Arról azóta se hallottam, ezért gondoltam, hogy ez lehet az, de most már majdnem fix hogy köze sincs ennek az OP csomagokhoz. Ennek a neve hivatalosan csak ennyi: Narodnaya Solyanka 2016. Nekem idáig nagyon bejött - a szövegek könnyen érthetőek, a feladatok könnyen követhetőek, a szereplők rendben vannak és nem hülyék... elválik lassan mi akar lenni belőle.
Fenrir története nem ezzel a halott katonával indul, hanem egy mesterlövész kinyír valakit a hídnál és adja, hogy keresd meg őt. Később derül ki, hogy ő Fenrir és a Skadovskon van, de az egy teljesen különálló történet lesz, ami itt nincs meg, egyelőre.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
speki1982 #16386 üzenetére
Ja ráment pár óra, de nem bánom, lelkesedés van
Köszi a részletes segítséget!
Este melózok, szal majd később tudom folytatni az általad leírtakat. Javaslom a fentieket nézzük meg együtt, hátha ki tudunk hámozni valamit a linkekből.
Ez a feltámasztás az agyf*sszal lesz egyenlő előre látom...ha lesz mentésed az élesztés előtti pillanatról lehet elkérem majd... -
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16387 üzenetére
Nekem ez van, ez is 2018-as. Viszont itt a híd mellett nem PDA-van Fenrir keresésével hanem egy katonai doksi. A grafika itt is jó. A középső képet azért tettem be, mert nem gondoltam volna, hogy ott van a barlang, ahol a Tajny Putban is.Aztán hogy a Szkadovszkos akrobatikus feladatok is benne vannak-e azt nem tudom.
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16388 üzenetére
A Solyanka egy nagyon jó mod, csak sajnos elég instabil volt korábban, és éppen ezért most drukkolok, hogy ez hátha egy jó verzió lenne végre. Viszont hogy ezt megtudjam, ahhoz el kell érnem legalább Pripjatyig, mert ott kezdődtek a bajok. Annyira agyon volt nyomva a mod, hogy folyton crashelt és a visszatöltések sem működtek egy idő után. Ez a verzió, eddig legalábbis, könnyen és akadásmentesen fut és nagyon remélem, hogy ha ennyit szépítgették meg minden, akkor előbb stabilizálták is, mert azért az fontosabb, hogy stabil legyen, mint szép
Viszont a fegyverek benne... én még ennyire fasza fegyvereket egyetlen modban sem láttam. A modellek a szokásosak, de a hangjuk, a működésük és a úgy általában minden ami jellemzi őket valósággal kellemes. A Abakan annyira megtetszett, hogy eldöntöttem nem is cserélem le másra
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #16362 üzenetére
Ez nem úgy tűnik, mintha OP verzió lenne, sehol sem említi. A hivatalos neve "Narodnaya Solyanka 2016" és 2018-as ez az angol verzió. Az OP, vagyis a Cumulative Pack verzió az a bővített mod volt, amiben az a sok mászkálás be volt téve, és elég alap a grafikája, de ez azt hiszem a rendes NS feljavított változata, ami eddig csak oroszul jelent meg, és ez a tag fordította le kézzel angolra. Más a menüje meg minden benne. Az előző verziókat ismerem, hárommal is játszottam + Stalkersoup, de ez más. A grafika csúcsra van emelve, a játékmenet sokkal barátságosabb, tartalmaz spawn menüt és egy 154 oldalas angol végigjátszást is. Elég jól elhaladtam benne és nincs probléma eddig. Abból is gondolom, hogy nem az OP, mert abban az elején már kapsz jelet Fenrirről a kordoni hídnál, ami aztán egész a Skadovskig vezet és jönnek az akrobata részek. Ebben nincs benne az a rész. Az üzenetek látványosan működnek, a feladatok és a főszereplők is részletesen megjelennek a térképen, úgy ahogy kell leírással meg minden. Itt voltak problémák korábban. Látszik, hogy most rendesen odaálltak a készítői. Kiváncsi leszek tovább...
-
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #16383 üzenetére
Jó kis kutatómunkát végeztél...
A két említett mentés szerintem jó, nem nagyon maradt el vele semmi. A zarkásnál asszem (de a később általam linkelt Vörös erdős mentés, ahol megvan az átjárók többsége) a következő lépés Szaharov lesz a Jupiteren, neki kell leadni az x8-ban szerzett doksikat.
Ad egy javítókészletet is a BTR-hez, ami a Radar elején áll, meg kell javítani és el kell kísérni a tudóst a perzselő alatti laborba (innen indult lényegében a játék). Ha megvan Fang rejtekhelye a Jupiteren (amit kérdeztél is), megkapod a radari bunkerének helyét is, oda be kell menni, ha már úgyis a laboratóriumban jársz. Egy laptop és egy PDa-van ezen a rejtekhelyen, egy megnyíló teleport pedig szintén visszavisz a laborba, ahol a játékmenetet kezdted, csak az a baj, kijönni innen én már nem tudtam sehogy sem.Az Elfeledett erdő a Bártól "jobbra" van, az eddigi modokban is szerepet kapott, van átjáró a Bárból is ide.
[kép]
A kurzornál lehet bemenni a barlangba, az visz el a labirintusba, ami szintén jó pár modban szerepelt már. Itt kódolt ajtók vannak: az első kinyitásához egy sztalkercsoport kell, ők valahol a labirintusban vannak, meg kell őket keresni, ők vezetnek el és nyitják ki az első ajtót, ez fontos lesz Ghost, Fang és Luke feltámasztásában. Tartsd őket életben az ajtóig: ha kinyitják, akkor még két másik ajtó lesz, amik azért lesznek fontosak szerintem, hogy a három hullát, amit majd ide kell hozni, ne ráncigáld végig az egész labirintuson, hanem a kikódolt ajtókon keresztül egyszerűen tudod mozgatni őket. a kódok banálisak, nagyon könnyen ki lehet találni őket.
A középső "szinten", a sokhullás ajtónál van a feltámasztó szoba, ide kell bepakolni a három jómadarat és egyenként betenni a hátizsákjaikba a feltámasztó műtárgyakat. Ha ez megvan, ajtó becsuk és elkezdődik a folyamat: [link]A hullákat egyenként kell elcipelni: Luke-ot Agropromból, Ghostot Yantarból Fangot pedig Pripjátyból. A pályaátlépőknél elveszi a hullát tőled és átpakolja a következő pálya elejére. Jó kis elfoglaltság lesz
, nem unatkozol egy darabig. Én most itt tartok, a labirintusban vannak a hullák, már csak be kell tenni a keltetőbe őket.
A Tündéreknél a Sötétvölgy és a Szeméttelep között) lehet küldiket csinálni, és persze ott vannak még az alternatív valóságban létező pályák is: én ezekre nem nagyon merészkedtem, mert kicsit macerás le kell rakni a felszerelést, mert elveszi) de Laris szerint ez elkerülhetetlen lesz egy idő múlva.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
' Tzs , #16384 üzenetére
Van itt egy patch is:
R.E.B.O.R.N. Doppelganger 7.63 - script patch to version 7.65
eliminates potential random crashes in "Management tunnels", and in several other locations
removes the mechanics are not handed quests in search of upgrades (if not yet taken), so as not hung in tasks
2016/12/30
[link]Bővebb infó + videó egyes küldetésekről: [link]
-
' Tzs ,
senior tag
No, ha már a játék nem megy, azért találtam némi infót erről az egész katyvaszról, ami segíthet megérteni mi folyik itt
[INFÓK + VÉGIGJÁTSZÁS] + a mocsaras kérdés itt meg van válaszolva képekkel: [link].
Szerintem ezt kéne lefordítani magyarra első körben, ezzel a segédlettel újra kezdeném az egészet...amúgy most vettem észre, hogy a 2. pályáról már eleve mikor megtalálom a romokat bukom a küldetést, hogy töltsem be a scannerbe valami adatokat. A dombtetőre mutat a marker ahol semmi nincs, az első kapufa...
sajnos a kép linkek nem működnek és a mod eredeti verziójának weboldala sem, de ez lehet elegendő infó szerintem a játékhoz.Új 7.64-es javítás és egyéb fontos infók: [link] +1 [link] + játékinfó a 7.64-es verzióról [link] ami egy új helyszínen Zaton-on kezdődik [link]. Ehhez némi leírás és letöltési link: [link] (akinek sikerült elindítani szóljon). Végigjátszás: [link]
Innen tudtam meg hogy amivel játszunk annak van egy májusi és egy októberben kiadott verziója is. Mi melyikkel nyomjuk?
Még egy leírás és letöltési [link] + [DL-link] -
' Tzs ,
senior tag
Az a baj, hogy ma pont ráértem volna egész nap játszani, de az elakadás miatt neki se álltam inkább
. A saját próbálkozásaim, mentéseim szerintem kuka, bár ha valaki ránézne, hogy érdemes-e küzdenem vele azt megköszönném. A 'sidor' és a 'Zarka és Olga ok' mentés mentén is próbáltam haladni, de tanácstalan vagyok. Tudom gáz, hogy szájba kell rágni mindent, de ennél a modnál azt érzem, hogy tényleg fogni kell a játékos kezét alkalmanként sokszor. Fang feltámasztása -már ha egyeltalán az jön most- hogy van? Küldj egy videót róla speki please. Ez a labirintus is melyik, hol? Nem az O-Tudat sokszögű labirintusa az? Ezeket a bontásokat is kb azt az egyet találtam Kelet-Pripyat-ban eddig. Még egyszer nekifutok, aztán a következő már csak a teljes magyarítás elkészülése után lesz előröl.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16381 üzenetére
Amit linkeltél végigjátszást. a 11-es fejezetben mutatja az átjárót a mocsarakba. Zatonon a benzinkút melletti szakadékban a tartály melletti teleport elvisz valamelyik Kordonba, ott átmész a síneken az ATP felé, majd egyből balra, átugrasz a kerítésen, és egy völgyes rész felé lesz a mocsarakba vezető teleport. De addig, rengeteg feladat lesz, többek között fangék életre keltése a labirintusban. Ha lehet hinni ezeknek a videóknak. Én most kevesebbet érek rá játszani, és ki is estem a játék ritmusából, de azért figyelem hogy haladtok Tzs-vel. Hétvégétől majd belehúzok.
-
speki1982
tag
A labirintusban ki van nyitva az összes ajtó, a sztalkerek ott vannak, van egy átjáró a Zatonra és egy a Susogások völgyébe (ami átjárót megtaláltam). Hogyan tovább? A mocsárba még mindig nem enged be a játék.
-
Laris2
senior tag
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16371 üzenetére
Onnan. Csak az a baj, a sztalkercsoport a labirintus másik, átellenes oldalán van, igy át kell menni az egész zegzugon és meg kell találni őket előbb. Legalább odafelé kinyírod a mutánsokat, visszafelé velük nyugodt utad lesz.
Tuti, hogy a sok hullánál lévő ajtó lesz a kulcs Fang, Luka és Strelok feltámasztásához, az ajtó mögött fog zajlani a folyamat. Én már odacipeltem Fang testét Pripjátyból. Amúgy a Bárból, a Tündérvölgyből és a szeméttelepről is van átjáró az elfeledett erdőbe.
-
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #16368 üzenetére
Fang cuccát abban a mentésben még nem vettem fel a Jupiteren. Az aluljároban az ajtók vagy nyílnak, vagy várni kell egy kicsit rájuk; periódikusan nyílnak, majd bezárulnak megint.
Ha kellene olyan mentés, amiben az összes pálya összes (vagy legalábbis jó sok) átjáró megjelent, tudok küldeni bárkinek.
-
Laris2
senior tag
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16366 üzenetére
Az "erdész" házával szemben lévő barlang bejáratánál kilövöd a pókokat, leugrasz bent a teleportba, az elvisz a labirintusba. Beszélsz egy stalkerrel, ő megkér hogy vezesd el a társait a kódolt ajtókhoz. Én is oda igyekszem, de nem emlékszem, honnan kel az elfeledett erdőbe menni.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
speki1982 #16358 üzenetére
Amúgy lementem az általad mondott úton egy ajtó ott is zárva van és a kiírás az elektronikus zár meghibásodott vagy valami ilyesmi.
Szerintem én most megnézem a te mentésedet és abbahagyom ezt egyenlőre. Igyekszem követni az útmutatásaitokat, de fogalmam sincs merre tovább. Látom a te mentésedben viszont Fang cucca Jupiteren még nincs felvéve, ez véletlen?
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16364 üzenetére
Én elég hamar eljutottam a labirintusba, és ott voltak a hullák. Nekem úgy sikerült kinyittatnom az ajtót, (mivel az ajtó mögött egy vérszívó van, és nem mer miatta odamenni a stalker) feljebb mentem egy szintel, és követett a vérszívó. Így oda mert menni, és kinyitni.
Köszi a mentést., szerintem a mocsári dokival mindenképp kell beszélned, és Szaharovnak is lesz ebben valami dolga. -
speki1982
tag
Itt már kifelé jöttem az alagútból, a mutánsok megölve. Innen lehet átmenni a generátorokhoz asszem.
A labirintusban (elfeledett erdő alatt) normális az a sok sztalker hulla a kódolt ajtónál? vagy elkéstem volna megint valamivel? Szerintem el, ha odaviszem a három hullát és elhelyezem bennük a relikviákat, feltámadnának szerintem.
-
Laris2
senior tag
válasz
Sensut #16361 üzenetére
Az OP-2.1-re gondolsz, én játszogattam vele, pár pályát bejártam, szebb a grafikája, a barlang is sokkal átláthatóbb, nem olyan összemosódott, mint az eredeti.
Speki: Azt a mentést amelyikben Zarkát megmentetted elküldhetnéd, mert nálam már egy kisebb káosz alakult ki a mentésekkel, ráadásul két napja nem tudom átcsalogatni a szolgálatosokat vadvidéken a tüzes alagúton. -
Sensut
őstag
Más. Találtam egy 2018-as Narodnaya Solyanka verziót, ami startból másnak, sokkal kidolgozottabbnak és szebbnek tűnik az általunk ismert NS Cumulative Pack 2-nél. Az angol fordítása tökéletes, kézi fordítás és sok extra is van a beállításokban, ami nem volt meg a másik verzióban. A játékmenet is más... Valaki ismerti ezt netán? Kíváncsi lennék mennyire stabil, mert más NS verziók elég ingatag talajon álltak. Ha ez stabil lenne, akkor azt hiszem ez lesz a végleges NS, amit évek óta ígérgetnek.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
speki1982 #16358 üzenetére
Köszi, hogy megnézted! Én kész vagyok
Tehát...az Ásatásról legalább 2 kijárat van. Az egyik egy oldalfalból nyílik az elhagyott kórházra onnan visszajöttem. A másik hehe némi szívással de elértem mindenen átmászva, ugrálva az Ásatás felső szintjére...és érdekes a Sokszögő O-Tudat pálya várt. Labirintus, feljutottam, nincs egy Kívánságteljesítő
El is dobtam a kanalat
Viszont, oldalra egy helikopter, Rádiós női Stalker egy 6 ex-katonával. Akiket első körben meg is mentek de a következő kitörésnél kampec. Mit kell csinálni itt?
Egyeltalán hol a f...ba vagyok?Amúgy ez már a harmadik hely ahol heverészik Fang.
A hullavonszolásról muti már videót please!
-
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #16354 üzenetére
A beomlott alagútnál az ajtó állja az utad, a rossz oldalán vagy, de van megoldás: a másik oldalról, a Jupiter üzem alatt kezdődő aluljáróból lehet eljutni Pripjatyig (ahogy az COP alapjátékban), az ajtók maguktól nyílnak egy kis várakozás után, ki lehet kapcsolni a gázt, sok a pszeudokutya, de van egy nagyon jó Monolitos exo is (amilyet a CNPP-ben találtam).
Fang iskolai hulláját elvonszoltam az elfelejtett erdőn át a labirintusig. Feltámasztás rulez!
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16355 üzenetére
Jókor szólt Szaharov is, hogy tíz kell belőle, eladtam eddig vagy hetet már... Érdekes, nekem már megvan mind a hét bontásom, szerintem nem vesztettél el egyet sem korábban, ott csücsül az összes a tatyóban.
Jön az elfelejtett erdő meg a labirintus, de elébb megnézem, mi van azzal a Tzs által említett ajtóval Pripjátyban.
A végigjátszásban Fang hulláját az iskolából a srác elvonszolja ehhez az iskola alatt megnyílt teleporthoz és beledobja: hopp!!! eltűnik a hulla és kiír valamit. Az mondjuk feltűnt, hogy korábban hiába vettem fel a mellette lévő rejtekhelyről a cuccot, a jelzés ott maradt a hullán.
Ennek utánajárok.Iszonyú tömény ez a mod, ha jó úton haladsz a sztoriban, állandóan újabb feladatok jönnek, és csak lesel, hogy ez most mi?
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Laris2 #16355 üzenetére
Ja, de hát egy batár nagy valami volt, meg se jelent a felvevő gomb ááááá... Közben én már azt se tudom hol vagyok. Meglett a Jupiteren Fang utolsó írása+a PDA Strelokék radari bunkeréhez, meg egy kártya. Aztán érdekes ez, mert itt ha bemegyek az épületbe egy Repedés nevű helyre visz a teleport, onnan meg az Ásatásra. Jól néz ki az átépített helyszín, de lehet ott valamit csinálni? Van itt egy mentésem, meg most egy másik akkor ezek szerint irány Pripyat, felvenni azt a bontást, ha fel lehet. A polgerizé az a faág szörny? (Vagy hogy mondjam
) Szal Ásatás átvizsgálása, vagy egyből Pripyat?
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
speki1982 #16353 üzenetére
Tényleg érdekes ez a mod pff. Ja igen valóban volt egy telefoncsörgés valahol, lestem is hogy WTF egy kihalt városban mi ez, reggel fél3-kor
Ha akarod küldök mentést innen. A Laris féle "sidor" mentést követem. A hullánál aki egy stalker egy "baszó" - TheVR Pisti szavaival élve - gépágyú van (ilyen van Limanszkban a Monolith vezérnek is), meg ez a Gauss ami valami időt is figyel, nem vágom mi ez. Ha ott bemész a beomlott alagútba, követed az utat és a nagy csarnokba jutnál alapból, de ott egy zárt ajtó van, szal nem tudom mit akar megváltoztatni, de valszeg ennek még nincs itt az ideje.
Azért a mod szívat rendesen, amikor a brutál kitörés van gyorsan a föld alá, de jönnek utánad a pókok, kutyák is lefelé a létrán és hát kampec.Az összes helyi teleportot kipróbáltam egyik se visz oda... (Ja az X8-ba se tudok lemenni, nincs belépőkártyám...)az egyik egy nagy épület tetejére visz, ahol egy másik teleport van, kapufa. A kikötő felé van még 2. Abból az egyik egy liftaknába visz, ott fogalmam sincs mi az, valami jégkristály szerű van, a térképen kék pont jelöli, de onnan nincs kiút, kapufa. A másik már nem tudom hova, de nem a célhoz, kapufa.
Megpróbálom ezt a betongerendás dolgot...
-
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #16352 üzenetére
Nekem ez az újfajta átjárós utas hullás Gaussos cucc kimaradt... ezt hogy csikartad ki a játékból????
Én egy utcai telefont vettem fel a vegyesboltnál, mert csörgött, kitörés, majd a könyvtárba jelöli ki a menedéket kéttucat zombival egyetemben.
Fang iskolai rejtekhelyére valahogy a teleport visz el (nem emlekszem, melyik), de ha a rejtekhelytől egy szinttel lejjebb mész, és odamész az épület kirobbantott/leomlott részéhez, lesz a "lyuk" baloldalán felfelé egy betongerenda, át kell ugrani rá és már ott is vagy.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
speki1982 #16351 üzenetére
Kár, hogy nem lehet módosítani a már leírtakat...nos, az újfajta kitörés levisz az átjárós beomlott úthoz, ami a földalatti átjáróba dob. Az ottani hullánál 2 igen király fegyver van (mondjuk azt a Gauss-t nem vágom ami figyeli az időt -minek, vagy mire jó az?-)
Majd közli, hogy pár percem van megváltoztatni a dolgokat. Ám egy ajtó az utamat állja...ez miféle feladat miről van szó?
Mondjuk amúgy se sikerült megcsinálni szal most a sulinál keresem a hullát és Fang újabb rejtekhelyét de nyilván egy olyan rácsos ajtó mögött van ahova már a CoP-ban sem lehetett bejutni...az egyik helyi teleport visz oda? Más utat befelé nem találok. -
-
' Tzs ,
senior tag
Na jó, az Óvoda tetejére hogy lehet feljutni? Fang jelét követem...
-
speki1982
tag
A Warlabból eljutottam a Sensut által említett Kráter pályára, ott van a Radar 2-es perzselő. Onnan egy köztes pálya érintésével a Vörös erdő egy fájának tetejére teleportált és valamennyi pálya összes átjáróját megadta a játék, olyat is, ami eddig nem volt látható.
A CNPP-ben feladatként adta, hogy keressem meg az állomásépület bejáratát. Ez az, teljesült a feladat. Ez lenne Limanszk elővárosa?
Fogalmam sincs, hogy csináltam.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16346 üzenetére
Inkább ilyen first aid jellegű cucc, még nem próbáltam ki. Ilyet máshol nem találtam.
A helyét ebben a videóban nézheted meg: a metróból van bejárat, ahogy bedob a pályára, lemész a lépcsőn és a bal oldali járat visz a CNPP-be. Azért nem linkelek konkrét helyeket, mert rohadt nagy az erőmű területe, képek alapján nem fogod megtalálni és nem fogsz rájönni a bontás helyére és a pályakijáratra sem. Egyszerűbb, ha megnézed a videót, én is ennek alapján jártam be és minden megvolt, a fegyver, a ruha, a medkit és a gömb is. A kijárat teleportja a CNPP tetején van.
[link]Rossz helyen jöttem ki az üvegalagútból, nem a raktáraknál, hanem a Generátoroknál tett ki. Van egy furcsa, sárga színű betűvel jelölt átjáró is, ami nem működik kijáratként a generátoroktól, a Perzselő 2-be vinne. Lementem az ott lévő laborba (Warlab), megkerestem egy doksit, és valamilyen biztosítékot is fel kellett kapcsolni a Radar2 működéséhez, de a szöveg szerint nem sikerült. Találkoztam egy O-tudatos proffal is ott. Érdekes hely, nem tudom, hogy köze ban-e a másoik részhez.
Most egy idegen pályára dobott ki, pedig én csak Szaharovhoz akarok visszajutni az x8-as dokumentumokkal.
legyen már végre vége az első résznek.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16345 üzenetére
Annak a folyosónak a végén, ahol kinyírod a mutánsokat van egy teleport, ami a kat. raktárakba visz. Az erőműben, kb hol szerezted az újraélesztős DRP-s készüléket, és a bontás gömböt? Én még nem jártam az erőműben. Újrakezdtem, aztán mégsem, mert nem minden új játék indításakor tölti be a pályákra a Rejtekhelyeken lévő PDA-kat, és egyéb cuccokat. Én pont beleszaladtam ebbe, és olvastam is róla. Valszeg te és Sensut is így jártatok.
-
speki1982
tag
Sikerült megmentenem Olgát és Zarkát is, de csak a generátorokra van kijárata az üvegalagútnak? Oda nem akarok menni egyelőre. Ha a pálya eleggé gyorsan kinyírod az Olgára támadó zombit, akkor a másik csaj is megmenthető sok futással.
-
' Tzs ,
senior tag
Köszi a türelmeteket srácok!
Nem tegnap kezdtem a Stalkerezést, de ekkorát még nem
szoszívtam egy moddal se sztem.Oki akkor még egyszer kipucolom a snorkokat és a zombikat, hátha elindul és nem körbe körbe kóborol majd.
A hidas küldetés: átjutottam már oda is, láttam is a táblát, de nekem mintha nem is lenne ott a kar, illetve a táblánál nem is jelenik meg hogy ezt húzd le baeg, szal csak keringtem ott, hátha valami más a trükk. Persze ott is van teleport ami Limanszk külső területeire visz, az tetszett, ott még nem is jártam
Amiket meg itt ti írtok, hol vagyok én még a komolyabb részektől...ááh.
Kikészít ez a mod, pedig az egyik legjobb lenne amivel eddig játszottam, már csak a sztoriját is tekintve. -
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #16341 üzenetére
A prof, ha szerencséd van, csak azért mászkál össze-vissza, mert ellenséget érzékel a közelben. Ha kilövöd őket, akkor jó eséllyel elindul a mocsár északi részéhez a jantari átjáróhoz, ha átment, picit vársz és mész utána a tudósbunkerhez.
Ha megkaptad az üzit a híd leeresztéséhez, át kell menni a másik partra, ott a híd kapcsolotáblája mellett lesz egy kar, azt kell meghúzni és irtani az ellent.
Nem egyszerű, tudom.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16340 üzenetére
Pedig ott van, kikerülgeted az anomáliákat, és legbelül van a teleport. Átkerülsz egy másik a Fotográfból ismert alagútba, ott a második sikertelen kijutás után kapsz egy SMS-t, ami új átjárót jelez ez visz az üvegalagútba. Ebben a játékban még véletlenül sem egyszerű semmi!!!
Tzs: Elkíséred a tudóst a Yantari átjáróhoz. A két kísérőjével nem kell foglalkoznod, majd elmész te is a mobil laborba. -
' Tzs ,
senior tag
No, asszem még egy utolsó próbát teszek. Megmentetem a tudós csapatot, köszönik szépen, említenek szerződést, meg hogy kísérjem el őket valahova. Csak hogy a prof össze vissza kering a pályán nem indul el semerre. Aztán van még itt ez a híd leeresztés. Ennyire szájbarágósan még egy moddal se küzdöttem eddig. Hogyan tovább?
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16337 üzenetére
Ennél bonyolultabb nem is lehetne... előre kell gondolkodni úgy, hogy fingod sincs, merre menj, mi a helyes út és még időben érkezz meg es mentsd meg...
Az én mentésemben nagyon sok minden el van rontva, az biztos, modt jöttem rá ahogy a tiéddel játszom. A tiéddel éppen Fang nyomában vagyok, most mentem le az X8-ba, de előtte meg tettem egy kört az erőműben, spéci újraélesztő DRP-s készülèket, egy bontás gömböt, spéci ruhát és Gravi gun-t találtam a CNPP-ben.
Vajon ha megtalálom Zarkát, élni fog? A sztalkerek ott lesznek a labirintusban az elfeledett erdőben? Jó kérdések...
Ha visszatöltöd az üvegalagut elejétől, vajon meg tudnád menteni?
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16336 üzenetére
Szerinted mit jelent ha Zarka (vele beszéltünk a játék elején)meghalt az üvegalagútban?
új játék?
Így is, úgy is cumi!
Még az első agronomi feladatnál az iker Szakáll említette az üvegfolyosót, hogy a zónában lévő nők oda kerülnek. Ebben a játékban, úgy tűnik, hogy a fontos küldiket is csak úgy megemlítik, (mert úgy gondolta a mod készítője, vagyunk olyan műveltek, hogy mindenre megfelelően reagálunk ) Lényeg nálam Zarka meghalt a a folyosóban. Az egy nagy átlátszó labirintus, sok mutánsal. A te játékodban megmentettem, de abban más hibák vannak.
Az üvegalagútba csak a CoC-os kinézetű Agronomból lehet eljutni. Tehát Yantar vissza Agronom alagút. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16332 üzenetére
Akkor rohanhatsz egyenesen az elfeledett erdőbe, az erdész házával szembeni barlanghoz. Onnantól egy darabig nemigen lesz időd rohangálni. Meg kell mentened, vagy segítened kell egy stalker csoportnak, hogy kijussanak a labirintusból.
Négy feltámadás műtárgy kell, a negyedik a tündér csajszi. Miért? Szólj ha sikerült eljutnod a mocsarakba a doktorhoz. Ő meg Szaharov hozzák össze ezt az újra élesztést, de ez nem mostanában lesz. -
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16316 üzenetére
Leadtam Szaharovnak az x18-as doksit, elvette, elvonult a másik szobába, ok. Én nem kaptam sms-t a feltámadás műtárgy miatt Agronomban, lehet azért, mert megvan Ghosté, Fangé és Lukaé is, kié kell még?
Szaharov szól majd, ha kész? Vagy vissza kell menni hozzá egy idő után? -
Laris2
senior tag
[link] Fordítva az Elfelejtett erdőben a labirintus, K Pripyatban, és Jupiteren Fang keresése, és pár javítás. Kelet Pripyatban használni kell a megvásárolt helyi teleportokat, egy újabb teleport golyó megszerzéséhez. (olvastam, volt egy szöveges végigjátszás, de törölte a játék készítője, valami jogvédelemre hivatkozva) Elvileg ott kellett volna lenni a főkönyvtárban.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16329 üzenetére
Az x18-ba eljutni sem volt egyszerű, és azt mondod, még nehezebb lesz a második rész? Ne máár
, ne idegesíts
Spoiler alert!!!
Magamtól soha nem jöttem volna, hogy a laborba való bejutáshoz le kell pakolni a cuccodat, megkeresni egy átjárót a raktárakban, onnan átmenni egy párhuzamos Jupiterre, ott megtalálni(!) az átjárót a párhuzamos Sötétvölgybe és onnan be a laborba, plusz megtalálni a gömböt.
Semmi infó nem volt semmiről, egy szó sem, kb. lehetetlen rájönni még az első lépésre is ebben a folyamatban: a megoldáshoz szükséges első átjáró a vérszopók falujában van, ami a víztoronyról való leugrással!!!! aktiválódik. Kilenc élet alatt sem jönnék rá erre: a leirásban, amit Szaharovtól kapsz, csak annyi hogy találd meg a bejáratot az x18-ba. Kösz megint, játék.
És még ennél is nehezebb játékrész következik??? Hahaha, nem hiszem el
!
-
Laris2
senior tag
Csak egy infó. Fang feltámasztásához szükséges műtárgy az x18-ban van . Ehhez a lépcsők alatt található teleport gömb visz el.
Shield, oroszból fordítom, de az egész játéknak ilyen zsargon szövege van, marhára nehéz értelmezni. Ezt azért kipofoztam, de még fordítgatok egy keveset, és linkelem. Örülnék ha te, és még sokan beszállnának, számítanának az észrevételek, ötletek, merre mit és hogyan.
Sensut, az elfelejtett erdőben az erdészházzal szemben levő barlangból kezdődik a labirintus. Nem nehéz feladat, mert a stalkerek kísérnek végig benne. Egészen a kódolt ajtókig. A kódot csak ők ismerik, nem árulják el. Innentől nem lesz egyszerű a történet. -
' Tzs ,
senior tag
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Laris2 #16316 üzenetére
Tuti én vagyok a n00b, de elvesztem. A mentésedet követve lejutottam a föld alá Strelok búvóhelyétől nem messze sétálgat egy tag ott törlődik is a tudj meg több infót nevű küldetés és megint csak az ereszd le a hidat és a vidd vissza a katonai ruhát marad (ez utóbbit sikeresen leszállítottam). Ill még valami amikor feljövök jön egy üzenet hogy mentsek meg egy tudóst, de sehol sem találom.
-
speki1982
tag
A mentésedben láttam, hogy nincs még meg Luke feltámasztási műtárgya (ha és amennyiben egyre gondolunk, egy ilyen koponyaszerű artifakt, tulajdonságai nullák).
Az ott van az Agronom alatti tüzes labirintusban, nem messze attól a helytől, ahol Valerian hullája van, közel a kijárathoz. A Valerian mellől induló járat egyik kiágazásában van, a detektor megmutatja (meg kell mászni egy kisebb halmot, mögötte van a zsákutcás járatban).
Ha tudtátok, akkor bocs, ha meg nem erre gondoltál, akkor is.
-
Laris2
senior tag
Az x18 után, ami a kövek völgyében van vége az első résznek. Szaharov felé útközben jön egy SMS, érdeklődjek a feltámadás műtárgy holléte iránt, keressem meg és használjam. Ezt az Agronomban kaptam. Szaharov a kapott doksival átment egy másik helyiségbe, kiértékelni azt, vagyis hogyan tudja visszaállítani Scar emlékezetét, hogy fény derüljön mi történt vele az erőműben, és után. Közben fel lehet deríteni a zóna alatti világot, (ez Szaharov kérése) keresni a műtárgyat, Ghostot Fangot stb. A BTR-hez a javítókészletet Szaharov adja.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Laris2 #16314 üzenetére
Ez a Sidor mentés jó lehet, próbálkozom én is vele. Látom a híd neked sincs még leengedve. Továbbjutottam amúgy, meglett Strelok beszéltem is vele, elküld Yantarba Ghost után és aztán eltűnik a ketrecből. Még próbálkozom, de ebből újra kezdés lesz sztem. Én is köszi a mentést!
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #16312 üzenetére
Köszi, ezek szerint a mentéseim kukák, semmire sem jók. Eljutottam ugyan a Jupiterre, megvannak Fang rejtekhelyei, de szerintem Sensut sorsára jutok én is, nem fogom tudni folytatni a radaron a játékot.
A mentésemben vettél észre hibát (zsoldosok, kísérők, Olga)? A Kordonon a Valerianos szabadítás előtt működött a kísérős pályaátlépés a Kordonba is (velük mentem oda, Olga nemtom, miért nem tűnt el, amikor egyszer zárt ajtó ellenére bejutottam Valerianhoz és beszéltem vele, akkor eltűnt, viszont én nem tudtam kimenni a zárt ajtón, Luke felélesztését meg elküldte sms-ben a játék, a zsoldosok közül nem mindegyik volt ellenség).
Valami végezetesen beakadt a mentésemben. Köszi, hogy megnézted.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16310 üzenetére
[link] Két mentést küldök, egyik a teleportos, a másik egy kordoni mentés. Onnan elmehetsz egyből Agronomba, és kezdődik egy hosszú feladatsorozat, ami le is zárja az első részt. Azért nézni kell a végigjátszást, és elolvasni, a feljebb található ezekkel a feladatokkal kapcsolatos kommenteket. Pár hibát észrevettem, mármint amit én hibának gondolok. A zsoldosok ellenségesek, a kísérők sehonnan nem visznek el a Kordonba, Olga is ott ül, holott az üvegalagútban lenne a helye. Lukenél, aki ott van a snork odu bejáratánál nem kapjuk az életrekeltéssel kapcsolatos SMS-t.
Azt én sem értem, hogy ez a végigjátszós fickó honnan veszi az infókat, hogy hol vannak teleportok, és hová visznek, és mikor merre kell menni. (lehet szóban is kapnak infokat?) -
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16310 üzenetére
Nem, hát az tiszta, hogy ez a játék, ebben a formában nem több egy olcsó fejtörőnél. Nem tudom milyen regények lehetnek az alapja, de aki ezt a "sztorit" játékra vitte, annak elképzelése sincs arról, hogy miként kell adaptálni egy darabot, vagy egyáltalán mi az a forgatókönyv. Bemásolni csupán a párbeszédeket két karakter közé az nem elég, a cselekményt először értelemre kell bírni hogy a játékosnak legyen egy elképzelése arról, amibe belecsöppen, majd alakítja benne a saját sorsát. Nem hogy össze vissza szőjük a pályákat mindenféle összefüggéstelen feladatokkal, amikről azt se lehet tudni ki a megbízó, vagy ki miatt szaródik el éppen valami, bazmeg találd ki ha tudod. Na de ott vannak azok az értelmetlen, túlzásba vitt teleportok, melyek csak úgy a logikai értelmen túl áttesznek egy másik helyre valamiért. Na de miért kerültem én ide - erről se szó se beszéd, csak töprengsz hogy vajon mi járhatott a szerző fejében, vagy vajon mennyit szívhatott amikor ezt ide tette. Látom a leírásban agyon magasztalják, vagy maga szerző agyon magasztalja a játékot, de sajnos abból a sok dumából alig vetíthető át valami a játékra, mintha a játék maga csak egy csupasz vázlata lenne a leírásnak. Nem az első eset, amikor egy mod jó is lehetne, de a hozzá nem értés a kukába küldi azt. A mod elgondolása nagyon jó, viszont a kivitelezése túl nagy falat volt az alkotójának és így nem lett egyéb egy nagy káosznál. Egy ilyen játékot akár Stalker 2-ként is el tudnék képzelni, na de rendes forgatókönyvvel és ember elé való történetvitellel. Ez így sajnos felejtős lesz, legalább is számomra.
-
speki1982
tag
válasz
Sensut #16309 üzenetére
Jó lenne a sztori ezzel a két részre bontással, de ez a nem lineáris játékfolyam a maga esetlegességeivel teljes káoszt szül. Laris küzd a magyarítással, mint malac a jégen, de nem az ő hibája, hogy lefordítva is teljes katyvasz az egész, illetve a játék sem ad fogózót akkor sem, amikor éppen kellene (lásd a te Sötét völgyes feladatod)
Az elmúlt napokban megnéztem jónéhány végigjátszást a yt-n, de ott is ahány játékos, annyiféle irány a játékmenetben. Mintha látszólag hektikusan mászkálnának összevissza, aztán bele-belebotlanak egy-egy feladatba, de jó részük szerintem tudta, mit kell csinálnia és merre kell mennie, csak mi nem értjük meg.
-
Sensut
őstag
válasz
speki1982 #16308 üzenetére
Nálam a bányában egyből működött a teleport lánc, de nem sokat értem vele. Először egy aknába tett, ott egyet léptem és átdobott az alagútba. Itt felvettem az Azbeszt bontást és lett 3 teleport. Egyik a Szeméttelepre vitt és ha itt használtam ezt a bontást, akkor áttett a másik Szeméttelepre, ami már a játék második részéhez tartozik. Aztán vitt egyik még Jantarba, a másik Sötét Völgybe. Sötét Völgyben kaptam egy feladatot, hogy keressem meg a megrendelt árut
, de fingom se volt, hogy miről van szó és jel se volt a térképen...
A tanknál is rendben volt a buborék, áttett egy elzáródott hangárba, ott volt egy iránytű, onnan pedig a Barhoz teleportált. Na, de a lényeg az, hogy Agropromban ezután se jelent meg semmiféle tudós feladat, vagy bármi új, úgyhogy megint zsákutca lett a vége. Talán Sötét Völggyel kezdhetnék itt valamit, majd ha egyszer újra belefogok. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #16302 üzenetére
Volt már ilyen feladat. meg nem tudnám mondani melyik modban. Lényeg Valamelyik irányba a falhoz mész, Eltereportál a bányába, ott van három teleport. Óvatosan menj a falhoz, és végig a fal mellett menj. Jobbra tarts. Eléred a teleportgolyó helyének a bejáratát, itt viszont balra a fal mellett menj. A végigjátszásnál, inkább csak a sorrendet figyeld. Utána Agronomban megmented, elkíséred a tudóst. Beszélsz vele. Az ablakánál használod a golyót, majd a benti teleport elvisz Szaharovhoz. Mielőtt visszateleportálsz a labor tetején lévő teleportal, menj a marótárcsás kotró felé, és beszélj a pincében a kereskedővel Legyen300000 rubeled. Le van minden fordítva, ha nem magyar, jelezd. Az Agronom vasúti alagútjából eljuthatsz az üvegalagútba is. Szerintem a leglátványosabb pálya.
-
' Tzs ,
senior tag
Én Fang nyomát nem találom, vezet oda küldetés, merre menjek, mit csináljak? Amúgy én is pihentettem most kicsit, mert nem találok oda.
Ebben az aknában én is jártam, azt hittem valami bug
Én se sehova onan semerre, a mentés visszatöltése volt a megoldás.
-
speki1982
tag
válasz
speki1982 #16301 üzenetére
Elképesztő ez a játék. Minden kis haladásért kétszer-háromszor meg újra meg újra kell csinálnom ugyanazt a küldetést, mert elb*szódik valami, ez nincsen meg, azzal nem beszéltem, ezt nem láttam meg. Most az erdésznél a liftaknába dobott be, de onnan az istennek sem akar átrakni a bányába. Ez is valamilyen fejtörő (?!), cikk-cakkban kell hátrafelé menni féllábon ugrálva, gömbbel a kezemben, félrészegen a vodkától, ordítva vagy mi??? Mire gondolt a költő már megint???
Értem én, hogy párhuzamos világok, meg átjárhatóság, de miért kell állandóan fárasztani és ba*tatni valami hülyeséggel, vagy furmányos csavarral az embert??? Egyetlen sztalker játékot sem kívántam még a pokolba, de a pozitívumai ellenére csesződjön meg, aki ezt az egész bonyolult történethálót kitalálta! A francért nem lehet egyértelműen fogalmazni a dolgokat ebben a játékban?
A végigjátszásban simán átrakja a tagot a bányába, én meg bennragadtam a liftaknába, se ki, se be... folytatni sem tudom a játékot. Most mit öltem/nem öltem meg, mit vettem/nem vettem fel, hol jártam/nem jártam, kire néztem rá/nem néztem rá már megint?
Új hozzászólás Aktív témák
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Formula-1 humoros
- Viccrovat
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- bitpork: MOD Júni 13 Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Ford topik
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
- ÚJ PS5 Slim - FW 8.40 - Lemezolvasó - Lua Loader - Lua játék - Lapse
- új, bontatlan, iPhone 16E gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Üzletből, garanciával, Macbook Pro Retina 16" 2019, Gray i9 64GB RAM 1TB SSD Radeon Pro 5500M
- Üzletből, garanciával, Macbook Pro Retina 16" 2019, Gray i9 64GB RAM 2TB SSD Radeon Pro 5600M 8GB
- MacBook Pro 14" M1 MAX - 32GB / 1TB (2021) - 1 év garancia
- Csere-Beszámítás! RGB Számítógép PC játékra! R5 5600X / RTX 3060Ti 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B85M Pro4 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP ProBook 430 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" HD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged