Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • speki1982

    tag

    válasz ' Tzs , #16383 üzenetére

    Jó kis kutatómunkát végeztél... :DD A két említett mentés szerintem jó, nem nagyon maradt el vele semmi. A zarkásnál asszem (de a később általam linkelt Vörös erdős mentés, ahol megvan az átjárók többsége) a következő lépés Szaharov lesz a Jupiteren, neki kell leadni az x8-ban szerzett doksikat.
    Ad egy javítókészletet is a BTR-hez, ami a Radar elején áll, meg kell javítani és el kell kísérni a tudóst a perzselő alatti laborba (innen indult lényegében a játék). Ha megvan Fang rejtekhelye a Jupiteren (amit kérdeztél is), megkapod a radari bunkerének helyét is, oda be kell menni, ha már úgyis a laboratóriumban jársz. Egy laptop és egy PDa-van ezen a rejtekhelyen, egy megnyíló teleport pedig szintén visszavisz a laborba, ahol a játékmenetet kezdted, csak az a baj, kijönni innen én már nem tudtam sehogy sem.

    Az Elfeledett erdő a Bártól "jobbra" van, az eddigi modokban is szerepet kapott, van átjáró a Bárból is ide.
    [kép]
    A kurzornál lehet bemenni a barlangba, az visz el a labirintusba, ami szintén jó pár modban szerepelt már. Itt kódolt ajtók vannak: az első kinyitásához egy sztalkercsoport kell, ők valahol a labirintusban vannak, meg kell őket keresni, ők vezetnek el és nyitják ki az első ajtót, ez fontos lesz Ghost, Fang és Luke feltámasztásában. Tartsd őket életben az ajtóig: ha kinyitják, akkor még két másik ajtó lesz, amik azért lesznek fontosak szerintem, hogy a három hullát, amit majd ide kell hozni, ne ráncigáld végig az egész labirintuson, hanem a kikódolt ajtókon keresztül egyszerűen tudod mozgatni őket. a kódok banálisak, nagyon könnyen ki lehet találni őket.
    A középső "szinten", a sokhullás ajtónál van a feltámasztó szoba, ide kell bepakolni a három jómadarat és egyenként betenni a hátizsákjaikba a feltámasztó műtárgyakat. Ha ez megvan, ajtó becsuk és elkezdődik a folyamat: [link]

    A hullákat egyenként kell elcipelni: Luke-ot Agropromból, Ghostot Yantarból Fangot pedig Pripjátyból. A pályaátlépőknél elveszi a hullát tőled és átpakolja a következő pálya elejére. Jó kis elfoglaltság lesz :), nem unatkozol egy darabig. Én most itt tartok, a labirintusban vannak a hullák, már csak be kell tenni a keltetőbe őket.

    A Tündéreknél a Sötétvölgy és a Szeméttelep között) lehet küldiket csinálni, és persze ott vannak még az alternatív valóságban létező pályák is: én ezekre nem nagyon merészkedtem, mert kicsit macerás le kell rakni a felszerelést, mert elveszi) de Laris szerint ez elkerülhetetlen lesz egy idő múlva.

Új hozzászólás Aktív témák