Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SaGa59

    őstag

    válasz SaGa59 #13382 üzenetére

    Juteszembe: Az, hogy Hugót nehéz elintézni, igen enyhe kifejezés. Hat RPG telitalálat, négy gránát. kb tíz dobótőr, és két sorozat 5.56-os kellett bele.

    Korábban javasoltam, hogy érdemes felkészülni a kajahiányra. Nos, a történet szerint igen, de játék közben mindig találtam épp eleget, azaz ezzel nem kell foglalkozni annyira. Lőszerhiány se nagyon lesz, a NATO lőszerből egy idő után sokkal több akad, mint az AK-hoz valóból. Lesz Vintarba való is bőven. Orosz, puskára szerelhető gránátvetőt nem találtam egyáltalán, de van sok Groza. Dobótőrből is elég tíz-tizenkettő, nekem a végére maradt negyven az ötvenkettőből. Ahova kell, ott adnak eleget, ha nem dobálod szanaszét, kivétel a „baskerville-ikutya esete”. Neki kell minimum öt, vagy a vadászkéssel harcolsz ellene, mert a golyó nem fogja. Viszont itt nem kapsz kést, azzal kell megelégedned, amid van. A dobótőr egyébként embereknél instant kill, mutánsoknál és degeneráltaknál már nem annyira.

    A fegyverek gyorsan amortizálódnak, főleg az M4a1, de abból lesz dögivel miután a GRC is játékba kerül. A szerelőládát érdemes vinni.
    Az exo nagy segítség, de nélküle se lehetetlen.
    Vintarból legalább három, gaussból ezek szerint kettő van (a másikat megtaláltam, a lentebb említettet nem). Fegyvert, lőszert venni nem lehet sehol, pénz a javításokra kell, de arra sok.
    Miután menekülni kell az Osztályozóról, a relikviák érdektelenek lesznek, csak azt kell felszedni, amit használni akarsz, max eladni lehet őket, de nem túl értékesek.

    Szerintem két vagy három végigjátszás benne van a többféle megoldási lehetőség miatt. Bizonyos pontokon mindig összefutnak a szálak, bárhogy jutottál el oda, mindig ugyanúgy mész tovább, de az odavezető utak különféle megoldásokat igényelnek. Egyetlen elszalasztott akció sem okoz végzetes hibát, elrontani persze el lehet, pl azzal, hogy olyan pirossal jelzettekre lősz, akik rád nem akarnak még. Van akit kifejezetten tilos kinyírni, hiába ellenség, a játéknak vége. Persze két perccel később már általában ezeket is le kell szedni, mert kinyírnak, de a támadásukat meg kell várni.

    Ripleyre kell vigyázni, őt láttam meghalni, de Görögöt szerintem egy atombomba se csapja agyon. Magamra kellett inkább vigyázni közben, mert ha rosszul helyezkedtem a nagyobb összecsapásokban, kb öt másodpercig tartott az élet. Az ipse hangja, amikor harcol, egyébként mindent visz…

    Szerintem a legnehezebb akció a Szarkofág megtisztítása, ott a sebesség számít a legjobban, a többinél inkább a jól megválasztott fedezék és mozgás.
    Az autókkal át lehet menni egyik pályáról a másikra.
    A Radarról a Raktárak felé átmenni elég veszélyes, a túloldalon nagy mutánsfalka fogad. Akkor is, ha előtte kitakarítottál. Az emberek nem „termelődnek újra” az egyes területeken, de a mutánsok és az aknák mindig. Az aknák a visszatöltéstől is.

    Jóanács: az Osztályozón nem piszkáljuk az ismeretlen okból elhalálozottakat, Kelet-Pripjatyban (a COP-ból ismert városrész) meg a közelükbe se megyünk!

    Mindenütt, mindenkivel kell beszélni, akivel lehet. Persze sok a „Mi újság?” „Semmi különös.” társalgás, de így biztos nem marad ki egyetlen feladat sem. Mellékes, a történethez nem kapcsolódó feladat alig van, talán három−négy, de azokból is jön valami infó, vagy pénz,vagy hatással vannak egy későbbi eseményre. Mint pl a „Hideg acél”.

  • borovi

    aktív tag

    válasz SaGa59 #13382 üzenetére

    Köszönöm a mindenre kiterjedő választ! :R
    Pont ez a bibi: amikor visszamennék ehhez a Kovához, mihelyt elhagyom a Vörös-erdő pályát, jelez, hogy sikertelen feladat. A Hideg acél akciót tényleg kihagytam. :D De ha Kovának mindegy, hogy jön-e a Kamaz vagy nem, akkor megkeresem a kulcsot, ha kell, lerendezem a banditákat, és viszem a teherautót.

    A Bulldog nem az átjáróban van, hanem abban a bányában lent, ahol olyan könnyen be lehet szakadni a deszkákon.

Új hozzászólás Aktív témák