Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz Tasunkó #237 üzenetére

    1 autó árából további 4 üzemidejét meg lehet spórolni, az mind bevétel lehet a bérbeadónak. Ha féláron adja az üzemidőt, akkor 2 autó árából fedezi a karbantartási költségeket,

    A problémák.
    1. Egyszerre csak egy megrendeléssel tud a jármű közlekedni. Három megrendelőnek is várnia kell a legrosszabb esetben.

    2. Ha feltételezzük, hogy mégis kivált további három járművet, akkor futott idő és kilométer megnégyszereződik.
    A költségek nem csökkenek, inkább nőnek. A kevésbé használt járműveken nem jönnek elő a lefutott távolság miatt jelentkező károsodások.

    Érted egy 20 éves autó, azért olcsó mert minden pillanatban tönkre mehet benne bármi. Az anyagelfáradás már jelentkezhet bármely alkatrészénél.

    Egy új autónál minimális az esély. Ha mégis bekövetkezik még csere autót is adnak a javítás idejére.

    Érdemes lenne racionálisan is átgondolni az elsőnek jónak tűnő ötleteket.

    Állítólag egy Volvo P1800 (1966) autó futott le több mint 5 millió kilométert nagyjavítás nélkül. Toyota Tacoma 1,6 millió kilométerrel fut be a második helyre.
    De ezek az autók folyamatosan megkapták a szükséges és időközi karbantartást. De motorbontásos javításra nem volt szükség.
    Több autó árát tolhatták beléjük.

Új hozzászólás Aktív témák