-
Fototrend
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnat
veterán
válasz
gabor9991 #56463 üzenetére
Szia,
nekem is pont ilyen hibáim vannak a Youtube-bal egy ideje mint amit linkeltél (KD65XF8596) ... Amit már észrevettem, h vannak videók amik valamiért a statisztika szerint baromi kicsi connection speed-del jönnek, (gigás netem van, szóval a tv 100 mb-s csatolója biztosan kap elég adatot), az előbb pl néztem egy videót ami végig 70-90Mb-tel jött, aztán átkapcsoltam egy másikra ami eleinte 10 körül, de végül beesett 1 Mb alá és már akadt is full hd-ban ... eközben notebookon elindítottam 2k-ban vmi látványvideót ami zökkenőmentesen ment ... tv-n átkapcsoltam valami másra, felugrott ott a sebesség 70-80Mb-re, de ha visszatettem az előző videóra, akkor megint 1-2 Mb ... persze ugyanez a videó notin jön full hd-ban hiba nélkül ... szóval ezek alapján eddig arra gyanaxom, h a tv YT kliense szaraxik, de nem minden videóval és nem minden esetben.
-
Joshi
titán
válasz
gabor9991 #56468 üzenetére
Megnéztem ezt a videót a 2017-es Sony A1 belső youtube lejátszójával és teljesen rendben van (1080p). Az A1 hardvere szerintem ugyan az mint a te XF9005 tévédnek, szóval nem a kódolással lesz a gond. A tévék LAN portja csak 100Megabites, nekem is wifin van csatlakoztatva AC 5Ghz-en.
Első körben próbáld 720p-n vagy még kisebb felbontáson nézni, ha akkor is csinálja az gyanús.
-
Piftuka
veterán
válasz
gabor9991 #53534 üzenetére
Sajnálattal hallom! Egyértelmű, hogy a fiatalember nem volt tisztában sem a Media Markt ÁSZF-ében leírtakkal, sem a fogyasztóvédelmi jogszabályokkal.
(Ezért volna érdemes az ottani vezetőnek elküldeni az alkalmazottakat a vonatkozó képzésekre. A "Kereskedelmi és Iparkamara" még szokott ilyeneket tartani térítésmentes formában is...)Nálunk szerencsére ezerszer jobb a helyzet az áruházban!
Ezen kívül már több (webáruházi vásárlással kapcsolatos) egyéb ügyinzétés során a központi ügyfélszolgálattal is csak csupa jó tapasztalatot szereztem.
Nem véletlen, hogy mindenkinek, aki számára fontos a jogtiszta, követhető, átlátható, leadózott beszerzés, és a korrekt ügyintézés a Media Markt-ot javaslom mindig.
FYKI: A "Vásárlók Könyvének" hiánya az egyik legsúlyosabb fogyasztóvédelmi jogsértés (a jegyzőkönyv elhagyása mellett). Azt bizony érdemes jelezni az illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnak, amikor ilyet tapasztalsz.
-
Quqesz
nagyúr
válasz
gabor9991 #53023 üzenetére
Gmail szinkron nincsen bekapcsolva? Béha nekem is csinál ilyet, mintha elindulna vmi szinkronizálás, de még nincsen fent a hálón és ez vmiért lefagyasztja a csatlakozást. Ki/be kapcs után szintén, bár nekem a wifi kézi kapcsolódás/újra megadott jelszó segíteni szokott.
-
sancika007
csendes újonc
válasz
gabor9991 #52963 üzenetére
Szia !
Tv-n fix ip cím , maszk majd átjáró beállítva , DSN 8.8.8.8 vagy 8.8.4..4
másik eszközről megpingelni ezt az ip címet .Amennyiben nincs válasz akkor próbálkozhatsz router újraindítással , az alaphelyzetbe állítását /reset/ nem javaslom mert telekomos eszköz konfigját nem biztos hogy meg tudod csinálni , amennyiben koax-os akkor nincs gond mehet . -
Piftuka
veterán
válasz
gabor9991 #52958 üzenetére
Az ilyen kárt csak a lakásbiztosításon keresztül tudod rendezni.
Az egyik kollégám házában mindhárom tévét tönkretette a villám az antennakábelen keresztül. Elmesélte, hogy viszonylag hosszadalmas "huzavona" volt, mire kijött a kárbecslő, megkapta az értékelést, majd a pozitív elbírásálást, és a kártérítést.
A három tévéből kettőt nem is lehetett gazdaságosan megjavítani, azok helyett újat kellett vennie; a legkisebbet a szervizzel viszonylag olcsón meg tudta javíttatni.
Egy másik topic-ban Csicso82 fórumtársunk hívta fel a figyelmemet erre a hasznos eszközre: Villámvédelem TV-Sat F dugasz/F aljzat Signal
Ti használtok ilyet?
Ugye ezt a tévébe kötött koax kábel csatlakozójára kell kötni, majd úgy becsatlakoztatni a tévébe?
(A termék alatti videó komplex elosztódobozokba való bekötést mutatja csak...)
-
pixelking
tag
válasz
gabor9991 #52963 üzenetére
Nekem a tegnapi napon egy 55XG8096 játszotta ugyan ezt (se etherneten, sem wifin nem volt képes csatlakozni, connection status oké volt, de az alkalmazások kiírták h nincs hálózat). Előző nap telepítettem egy SW frissítést, szerintem abban nem volt rendben valami. Szerencsére nekem a gyári beállítás visszaállítása megoldotta. (Villámlás nálam tudtommal nem volt, ellenben a sikeres frissítés után áramtalanítottam a készüléket, szerk: ja és az elosztó túlfesz védős)
-
Quqesz
nagyúr
válasz
gabor9991 #52963 üzenetére
Nem ezt írja ki, hogy : csatlakozva, nincs internet kapcsolat?
Ha igen, az router hülyülés és még ilyen esetben is más flottul mehet vele. Nálam is volt ilyen, modem újraindítás megoldotta. Van, hogy router kizár egy készüléket a hálózatról, pedig 20 másik készüléked simán fent van a neten. -
Quqesz
nagyúr
válasz
gabor9991 #52958 üzenetére
"Látja a hálózaton lévő routereket de a jelszó megadása után nem képes csatlakozni hozzá."
Sztem ha a wifid ment volna ki a tvben, akkor nem is látna routert, be sem kapcsolna a wifi modemed. Csinálj a routeren resetet és a tv-n is egy gyári visszaállítást mielött hívod a szervízt. De ez inkább router hibának tűnik. A fi relé nem egyenlő a túlfeszültség védelemmel, ami villámláskor segíthet.
( fi relé: Az áram-védőkapcsoló olyan elektromos kapcsolókészülék, amely lekapcsolja a mögötte lévő hálózatot, amennyiben szivárgó áramot észlel. Ilyen eset például akkor fordulhat elő, ha egy vezető vagy egy fogyasztó földzárlatos lesz, illetve ha valaki véletlenül megérinti a hálózat feszültség alatt álló részeit.)
Ajánlott venni olyan elosztót, amiben van túlfesz védelem 220v,koax,internetre is(apc). -
salapp
addikt
válasz
gabor9991 #52958 üzenetére
Általában úgy szól a kötvényben a szöveg, hogy az "észleléstől számított X - általában kettő - munkanapon belül jelezd a biztosítónak a kárt". Kötvényszámod, ami kellhet a bejelentéshez, nem tudod nekik prezentálni? Mert akkor legtöbb biztosítónál online, telefonon egyszerűen be tudod jelenteni. Kárszakértővel meg nyaralás utánra egyeztetsz időpontot.
-
-
headhunter
addikt
válasz
gabor9991 #52292 üzenetére
--------------------------------------------------------------------------------43XG8096-os TV-ről, van valakinek tapasztalata?
1. Világosabb szobába kellene
2. 100Hz helyett 50Hz (1000XR helyett 400XR) észrevehető ha TV műsor, Netflix, Youtube és KODI lenne 90-95%-ban? -
nordlead3
kezdő
válasz
gabor9991 #52032 üzenetére
XG85: X1 képfeldolgozó
XF90: X1 Extreme képfeldolgozóUtóbbi az "erősebb", jobb képességű, emiatt vélhetően az interpolációs beállítások sem egyenértékűek vizuális élmény szempontjából a két típus között. Mivel a képfeldolgozó felel az interpolációért (is), ez számomra magyarázza, hogy miért lehetsz elégedettebb az XF90 képességeivel ilyen téren. Mondjuk hozzá kell tenni, hogy megjelenéskor az XF90 a LED LCD sorozat teteje volt (Master series ZF9-et nem "számolva"), míg az XG85 "fölött" ott volt az XG90 és az XG95 is, mindkettő X1 Ultimate képfeldolgozóval (ami az X1-nél és az X1 Extreme-nél is "erősebb").
Persze szomorú - de egyben érthető is valamennyire - hogy a kínálat nem "tetején" lévő modellek képességeit e téren is korlátozzák az XG sorozatban (és vélhetően majd az XH-ban is), és persze lehet az is, hogy "nem tervezett", vagy "tervezetten felüli" interpolációs hibák (bugos implementáció) tovább rontják a végeredményt.
-
Celtis
veterán
válasz
gabor9991 #52043 üzenetére
A YT xf9005-ön is akadt, mit akadt diavetítés volt a YT 4k 60Hz HDR https://www.youtube.com/watch?v=shyf2IuFypI
Aztán elég jól megjavították. -
Celtis
veterán
válasz
gabor9991 #52038 üzenetére
Még soha nem néztem kockáról kockára, hogy milyen az interpoláció (nálam eleve ki van kapcsolva) De ez ugye alapvetően egy egyszerű elven működik. Ehhez képest az első XG8096-os videók elég rosszul néztek ki, de az XF9005 meg túl jól. Majd ha egyszer sok időm és kedvem lesz, megnézem a saját TV-men.
-
icemad
nagyúr
válasz
gabor9991 #52019 üzenetére
Annyit kért a szerviz amikor elismerték, hogy hibás a készülék, hogy ne a 85-ös szériából válasszak lehetőség szerint új tévét mert az összes ezzel a hibával van forgalomban
Na akkor ezt is messzire kerülni fogom. A legutolsó kínai dzsunka is kb ez a szint. Akkor minek fizessek felárat? -
merqree
őstag
válasz
gabor9991 #50740 üzenetére
Nem tudtam a TVn az általat linkelt videot megnyitni (még nekem új ez az egész), így a TVn elindítottam a Youtube alkalmazást, és rákerestem a "4k HDR air" kifejezésre, és ezt a videót LANon keresztül (sz)akadás mentesen néztem végig.
Azt ne figyeltem meg, hogy milyen felbontásban játszotta le, ha megmondjátok, hogy azt hol lehet megnézni, akkor arról is referálok. -
tio33
újonc
válasz
gabor9991 #49942 üzenetére
A kép beállításoknál a mozgásnál a felső Motion Flow meg a legalsó beállítás kikapcsolásával én tapasztaltam változást. De ez saját letöltött YouTube videó tesztelése közben történt... de láttam különbséget. Ezek a beállítások annyit csinálnak hogy bevágnak egy feketét 2 kepkocka közé?
-
gabor9991
addikt
válasz
gabor9991 #49673 üzenetére
Újra 55xg8596-tal kapcsolatban kérdeznék, létezhet olyan beállítás amivel a saját youtube alkalmazással lejátszott fhd és 4K videók nem szaggatnak be gyors mozgásoknál?
Az összes beállítás összes kombinációja megvolt már de gyors mozgásoknál a kép szaggat.
Van erre valami megoldás vagy ezek ennyiért még ezt tudják?
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- Lenovo Thinkpad T14 üzleti i5-10310u 10th gen. 8-32Gb RAM 256GB-1TB SSD gar.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Kingston KC3000 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest