Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
Tigerclaw #41550 üzenetére
Lemaradt pár fontos rövidítés.
NEDC, New European Driving Cycle (1992-től)
WLTC/WLTP, Worldwide Harmonized Light Wehicle Test Cycle (2017 szeptember-től)
RDE, Real Driving Emission (2018 szeptember-től)- Euro 6B , NEDC ciklus alapján mér (laborban)
- Euro 6C, WLTC ciklus alapján mér (laborban)
- Euro 6D temp, WLTC (laborban) + RDE (utakon) - 210% az RDE limit
- Euro 6D, WLTC (laborban) + RDE (utakon) - 143% az RDE limitItt még nem ér véget a story, mert az Euro 7-ig, még jön ezekhez ISC és EVAP mérés is. Az ISC elvileg az elhasználódást vizsgálná. Elvileg 100000km vagy 5 év használat után kellene újra mérni, de ezt nem tudom, hogy hogy képzelik ezt lemérni most , hacsak nincs időgépük. Technikailag van más mód, de egyik sem környezetbarát, se nem bombabiztos. Az EVAP a benzines autók tankjából elpárolgó szénhidrogénekre koncentrál. (48 óra alatt max. 2 g párolgás lehet.)
A lényeg, hogy az EU döntéshozók keményen szivatják nem csak a gyárakat, de a szegényebb embereket, amivel csak azt érik el, hogy többen vesznek majd használt autót, mivel túl drága lesz a normákat hozó alapmotor is. Miközben a repülők és hajók emissziója nem érdekliőket. Én abszolút zöld gondolkodású vagyok, de mindennek van határa.
-
dethroner
veterán
válasz
Tigerclaw #41550 üzenetére
Én úgy hallottam a szívó 1.2-es minden változtatás nélkül marad gyártásban, mert az tudja az elvárt értékeket. Csak hozzá vágják majd várhatóan jövő évben a most is elérhető gagyi hibrid rendszer minden felszereltségi szinten, aztán talán 2-3 év múlva már jönnek a toyotás hibridek.
-
csaba1203
addikt
válasz
Tigerclaw #41540 üzenetére
Azért az Ignisben a 188 cm-el kényelmesen elférek ugyanezt nem mondhatom el az Aygo-ról.
Fogják gyártani őket csak hibrid kivitelben,ami megdobja az árukat.
Ennyiért ilyen felszereltséggel nem kapsz jobbat a piacon főleg az általad felsorolt Corsa és tsai is bőven 4 millió felett lesznek. -
PeterPH
senior tag
válasz
Tigerclaw #41538 üzenetére
Kicsit túl általánosra sikerült a kérdésed, valami konkrétabb típus (swift/baleno/vitara stb), és az elvárt funkció ismeretében könnyebb lenne válaszolni.
Általánosságban:
A közepes (GL+) felszereltség már eleve elég jól felszerelt (kivéve a baleno), pl tempomat, navis tapis fejegység van (csak egy SD kártya kell bele). Ha mégsem a Bosch fej van, akkor csak kínai csodára lehet cserélni.
A gyári GLX cuccok alapvetően nem szerelhetőek be opcionálisan (pl vezetéstámogató cuccok - automata vészfék, radaros tempomat, sávelhagyás jelző)
Parkradar sem lesz GLX szintű, mert az a műszeregységen is látható, az utólagos nem. -
csaba1203
addikt
válasz
Tigerclaw #41459 üzenetére
Egyetértek veled de a turbós motoroktól nem kell annyira parázni.Suzuki ebben mindig is élen járt.
Az,hogy a német autógyártók kudarcot vallottak sokakat elrettentett ezek vásárlásától.
Biztosan lenne igény a hazai gyártású kisautókra is hiszen így is ár érték arányban a legjobb vételek közé tartoznak. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- 1-12 részletre.Új noblechairs EPIC műbőr FEKETE - FEKETE. 2 év garancia!
- Üzleti Fujitsu Lifebook u7510 15,6" FHD IPS 2021/08. havi gyártás
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest