Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz TexT-BoY #222 üzenetére
''akkor CSAK rosszat halottál a 206rol de ma már nagyon kiforott teknika!''
ebbe hadd szóljak már bele.
apukám 1999-ben vett egy 206-ost. az 1. év után zörgött belül a műanyag, nyikorgott a kormány és hangosan csikorgott a fék. szervízben mindig csináltak vele valamit, de 2 nap után újra csikorgott. mint a 20 éves ladákon...
de fater egy igazi marketing-célpont, a márkahű vásárló mintaképe...
tavaly karácsonykor, 4 év után becserélte egy új 206-osra. az új, ''kiforrott'' technológiára...
ezzel baj még nem volt, viszont - már fél évesen is csikorog a féke
- kurva sokat eszik (8 liter alatt egyszerűen képtelenség menni vele, ami egy''korszerű'' 1,4-es motorrral nem túl jó...)
ennyit a családi 206-os tapasztalatról.
---------------------
És most szeretném megemlíteni egy barátom esetét, aki egy 206 SW-t vett. pont egy éves a kocsija. ez alatt az 1 év alatt a kocsi már vagy 5-6szor romlott el, már minden baja volt, már minden volt benne cserélve. most nem vagoyk teljesen naprakész, nem tudom pontosan, hogy mi és hogyan, a lényeg, hogy 1 hete panaszolta el, hogy valahol a puszta közepén lerobbant, szétment valami a motorban, és az eredmény : full motorcsere. már épp' elege van, mondta, hogy ''most már eladom ezt a szart! Nem veszed meg? ''
na, csak ennyit a 206-oshoz.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
-
Damage
senior tag
válasz TexT-BoY #382 üzenetére
Kedves Text-Boy! Évek óta egy Opel Astra-t (F) nyúzok (1,7td), előtte volt már sok másik autóm is. Lassan 400 ezer km van benne és alig van vele gond. Havi kb 10 ezer km-t beleteszek és ki merem jelenteni, hogy sokkal strapább autó, mint a Suzuki.
A topicnyitó (ha jól emléxem) nem csak magának, hanem a kedves családjának is veszi az autót, amire a legajánlottabb (szvsz) vmi egyterű, esetleg egy kombi (gondolva a jövőre és utazásokra, nyaralásokra). Teljesen mindegy, hogy mennyire tuningolható, gondolom nem rallyzni akar vele, hátul a kisgyerekeivel. A Peugeot 307SW-vel szerintem semmi gond nincs, az árát leszámítva. Normálisan felszerelve az 5 millió küszöbénél van.
Amennyiben mindenféleképen új autót akar, elég jó választás lehet az Ignis, abból is az 1,3-as. Felesleges az 1,6-os, bőven elég a 93 LE is. Ez már nem a Swift, jobb annál. Régen Apámnak Swift-je volt (szalonból vásárolt, 2 évig), most Ingis-e van. 1,3-as full felszereltséggel. Ami nekem nem tetszett benne: (szerintem) kényelmetlen ülések, (relatív) kis hely. A két ülés között nincs semmi ''válaszfal'', ahova rakodni lehet, nagyon kicsi csomagtartó, kemény rugózás, alapból gagyi hangrendszer (a legjobb gyári 6 hangszórós, bár ez kevésbé fontos). Ami tetszett benne: multifunkcionális kijelző (nem egy Audi A8-as, de a célnak megfelel), aktív fejtámla, 2 légzsák elől+oldallégzsák+oldal merevítés), relatív magasz kasztni, jól ki lehet látni minden irányba, relatív kevés fogyasztás (bár az én Astra-m 5-6 litert eszik), ''olcsó'' fentartási díjak, meglepően stabil útfekvés, relatív dinamikus (93LE, az én autóm 68LE-jével szemben). Én sokat autózom, és elég nekem a 68 LE, jobban kihasználom, mint más a 150LE-t (kivétel autópályán), de gondolom ott sem akar a T. topicnyitó 150-160-nál gyorsabban menni. Amennyiben új autó, akkor szerintem nagyon jó választás az Ignis, esetleg Astra (G) Classic 2 caravan, Opel Combo (az új)!!!
Használt autó: ha fontos a jó felszereltség és a biztonság, (+elég nagy autók) akkor vmi ''északi'' autót: Volvo, Saab. (hátránya: drága és szegényes alkatrész utánpótlás)
Esetleg vmi egyterűt: VW Sharan, VW Caddy, Ford Fusion etc.
Persze lehet venni sok-sok másik autót, csak akkor gyúzd fizetni a súlyadót, üzemanyagot, alkatrész utánpótlást, szervízdíjat.
Nekem is volt már 150 LE-s autóm, kétszer annyit fogyasztott, mint a mostani és kétszer annyit hordtam szervízbe és kétszer annyi volt az alkatrész stb... (Hyundai Sonata 2.4 i)
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest