Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz hesszan #11211 üzenetére

    Az eladó nem volt jogosult pénzt visszaadni, ahogy lehetett, megkérdezett egy illetékest, és ő meghozta a korrekt döntést.
    A Panama garancia ügyintézése példás, legalábbis én a Nyugatvégben ezt tapasztaltam. Én a sarokrész belső részének kikopása miatt vittem vissza a cipőt, ami csak közepes jóindulattal garanciális kérdés. Nekem minden cipőnél kikopik ez a rész. Szó nélkül bevette a csaj, megállapodtunk, hogy egy "sarokvédő" betét lesz belerakva, de egyből a párjába is, természetesen ingyen.
    Kész volt felhívott, mentem érte, láttam, hogy csak ragasztva van, nem varrva, sőt, viszonylag vékony is, gondoltam ez így le fog jönni 1-2 hónap alatt. Szóltam is a kis hölgynek, ő sűrű elnézések közepette elismerte az igazamat, hiszen ez így nem rendes munka, keres egy másik bedolgozó cipészt a jelenlegi helyett, és megcsináltatja az én igényeim szerint. Következő alkalommal már teljesen rendben volt.
    Mosoly, együttműködés, kásztömer szátiszfáksön.
    Bár a cipő méregdrága volt, de megérte, mert tartós darab, ha kibírja a 4-5 évet (eddig 2-nél tart) akkor legközelebb is ott veszek.
    A hölgy már a keleti közelében levő Panama boltban van.

    Egyébként a Pana... cuccok garanciális ügyintézése jónak tűnik, a mese hasonló volt a Panasonic fényképezőgép és az 1 db pixelhiba esetén is. Mondjuk nem is ordítva töröm az ajtót a boltosokra (édesanyám is kereskedő, ismerem a dörgést)

    Ha valakinek szúrja a szemét, hogy ez idekerült, akkor elnézést, tudom, hogy off, de reakcióként írtam. Mentségemre legyen mondva, nem szoktam szétoffolni a topicot.

Új hozzászólás Aktív témák